Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:13 schreef Vis1980 het volgende: [..] Nee, dat ben je helemaal niet. Ook raar om net te doen alsof Trump hier echt een interview heeft ondergaan. Maar blijkbaar is dit het nieuwe ding. 'Harris geeft nooit diepte-interviews' en dat na een alles behalve 'diepte-interview' met een nogal kritiekloze en biased interviewer ooit. Nee, die was heel erg objectief en ging helemaal niet met hem mee zitten praten en Trump moest bijna huilen hoe kritisch de vragen waren. Nee, hemd van het lijf gevraagd hoor, raar dat Harris dat niet doet. Het wordt echt met de dag triester in kamp maga.
Beetje wierd antwoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.
Ik ben erg benieuwd naar Kamala haar bereidheid om zo’n lange interview te geven.
Dus de lengte van het interview bepaalt of het een diepte-interview is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.
Ik ben erg benieuwd naar Kamala haar bereidheid om zo’n lange interview te geven.
Dat praatje met Musk is toch geen interview man. Prima dat je er plezier aan beleeft, maar heeft helemaal niets weg van een kritisch vraaggesprek, wat een interview behoort te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik luister nu een interview van Trump eentje van iemand die vriendelijk naar hem is een een aantal weken geleden in een vijandig gebied. Ik moet de eerste van Kamala nog zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus de lengte van het interview bepaalt of het een diepte-interview is?
Niet dat je naar een diepte-interview met Harris zou luisteren. En gaat Trump dit dan ook doen met iemand die het niet 'roerend met hem eens is'?
Ja, want die hebben enorme behoefte aan een lang interview met Harris, opgezet door iemand die vooral geen kritische vragen stelt en daarnaast ook 'super objectief' is. Want zo gaat men door het leven uiteraard. Het moet diep en inhoudelijk zijn, want als dat het even niet is worden ze meteen superkritisch. Je wil niet zomaar een land weggeven aan iemand die zomaar wat zegt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
Dus als Harris nou een uurtje of 2 gaat keuvelen met, noem eens iemand, Taylor Swift, en dat aankondigt als een 'diepte-interview' is men in Magastan weer tevreden begrijp ik?
Ik juich het van harte toe wetende dat dit nooit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
Dus als Harris nou een uurtje of 2 gaat keuvelen met, noem eens iemand, Taylor Swift, en dat aankondigt als een 'diepte-interview' is men in Magastan weer tevreden begrijp ik?
Volgens mij heb ik vandaag nog een amper uit zijn woorden komende kwijlende bejaarde boven een telefoon zien hangen, maar goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, want die hebben enorme behoefte aan een lang interview met Harris, opgezet door iemand die vooral geen kritische vragen stelt en daarnaast ook 'super objectief' is. Want zo gaat men door het leven uiteraard. Het moet diep en inhoudelijk zijn, want als dat het even niet is worden ze meteen superkritisch. Je wil niet zomaar een land weggeven aan iemand die zomaar wat zegt.
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Het zijn geen interviews of persconferenties bij Trump. Stierenpoep en leugens, fantasieën en nog meer leugens.
Ik niet, want je hebt er geen reet aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik juich het van harte toe wetende dat dit nooit zal gebeuren.
Tegelijkertijd zie je Musk als Trump interviewer dan wel als erg objectief. Wat natuurlijk observeerbare een contradictie is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….
Dit i.t.t. alle andere twitteraars?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik niet, want je hebt er geen reet aan.
Juist politiek leiders moeten kritisch bevraagd worden. Oh, je gaat de inflatie terugbrengen naar een normaal percentage? Prima, leg maar uit. Hoe gaat je dat doen?
Binnen 24 uur een vredesdeal arrangeren tussen Oekraïne en Rusland? Oke, hoe denkt u dat te doen?
Iemand twee uur lang leeg laten lopen is zinloos, honderd procent zonde van de tijd. In ons vak is dat ook echt een doodzonde.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vandaag nog een amper uit zijn woorden komende kwijlende bejaarde boven een telefoon zien hangen, maar goed.
Ik vind dit toch wel satire van de bovenste plank. En wss zie je het zelf niet eens. Volgende punt is 'Kamala never restructured the health care!'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.
Ehh, ik denk dat ze wel aanvoelen dat dit interview gewoon 2 uur lang te veel blamage heeft opgeleverd en nu denken ze als Harris dit ook nu even doet, dan hebben wij ook munitie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
Als je het daar 'helemaal mee eens' bent, waarom ben je dan vol lof over het gesprekje tussen Trump en Musk en wek je de suggestie dat er sprake was van een serieus interview?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.
Elk optreden van Trump de afgelopen weken loopt uit op absolute blamages, dus ik vraag me af wat de GOPpers er mee proberen te bereiken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:23 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ehh, ik denk dat ze wel aanvoelen dat dit interview gewoon 2 uur lang te veel blamage heeft opgeleverd en nu denken ze als Harris dit ook nu even doet, dan hebben wij ook munitie.
Want dat Harris niet zichtbaar is, is volgens mij hun manier van zeggen: Er is eigenlijk niet zo heel veel op haar aan te merken. ja, behalve vrouw en zwart en democraat. Laten we het niet hebben over haar beleid, het zou onze kijkers op ideeen kunnen brengen.
kan me vergissen maar is dat niet dezelfde die nu RFK jr endorset?quote:Vorige week maakte hij een filmpje met zo'n alt-rechtse influencer, zo'n knaap die aan de stoel van Andrew Tate zat te
Pardon, de interviewster was zelf laat en brak daarna het interview af. Je zit hier glashard te liegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je het daar 'helemaal mee eens' bent, waarom ben je dan vol lof over het gesprekje tussen Trump en Musk en wek je de suggestie dat er sprake was van een serieus interview?
Want tot dusver laat Trump zich vooral bevragen door 'interviewers' die behoren tot zijn fanbase. Vorige week maakte hij een filmpje met zo'n alt-rechtse influencer, zo'n knaap die aan de stoel van Andrew Tate zat te ruiken.
Een keer liet Trump zich kritisch bevragen, dat was tijdens die bijeenkomst van Afro-Amerikaanse journalisten. Meneer wist niet waar hij het zoeken moest, zette zichzelf keihard voor lul en brak het interview voortijdig af. En achteraf werden de interviewers met de dood bedreigd door de fans van Trump, want die vinden het natuurlijk helemaal niet leuk als hun Grote Leider kritisch aan de tand wordt gevoeld.
Je luisterde 5 minuten en het ging over niets? Apart dat je dat hebt kunnen vaststellen in 5 minuten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:27 schreef Gehenna het volgende:
Ugh dat 'interview' is niet te doen man. Hield het nog geen 5 minuten vol. Trump die eindeloos doorlult met spraakgebrek over eigenlijk niets en maar geen zin afmaakt of een punt maakt. En maar zaken erbij sleept, kom gewoon ter zake!
En dan Elon die enkel 'yeah, sure, right, exactly' toevoegd vergelijkbaar aan de even zo toevoegende Puff Daddy op de Notorious B.I.G. albums![]()
Iets met slaan en modderfiguur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je luisterde 5 minuten en het ging over niets? Apart dat je dat hebt kunnen vaststellen in 5 minuten.
Dat verhaal is even waar als het verhaal dat Walz paardenzaad heeft gedronken en vervolgens zijn maag moest laten leegpompen in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik las dat de running mate van Donald Trump seks heeft gehad met een bank. Klopt dat?
Aan de andere kant welke gezonde jongen van 13 heeft het niet overwogen😅quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik las dat de running mate van Donald Trump seks heeft gehad met een bank. Klopt dat?
Nou het verhaal staat gewoon in zijn eigen boek....quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat verhaal is even waar als het verhaal dat Walz paardenzaad heeft gedronken en vervolgens zijn maag moest laten leegpompen in het ziekenhuis.
Allereerst waren er drie interviewsters, meervoud dus. En het interview werd beeindigd op verzoek van Trumps mensen:quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Pardon, de interviewster was zelf laat en brak daarna het interview af. Je zit hier glashard te liegen.
En de interviewers waren niet 'laat', ze kampten met technische problemen. Je weet wel, net zoals je grote vriend Musk vannacht.quote:The interview, which began an hour late, was supposed to go for an hour. But it abruptly ended after 34 minutes, which moderator Kadia Goba of Semafor said was at the behest of Trump’s campaign.
Bron
In ieder geval met een American Pie als we de film moeten gelovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:44 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Aan de andere kant welke gezonde jongen van 13 heeft het niet overwogen😅
Jij hield het langer vol?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je luisterde 5 minuten en het ging over niets? Apart dat je dat hebt kunnen vaststellen in 5 minuten.
Ik had dat meer met vriendinnen, maar ieder zijn keuze.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In ieder geval met een American Pie als we de film moeten geloven
Make American Pies Wetter again of iets in die strekking.
Yep! Maar mensen die daar grapjes over maken zijn 'pure evil':quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:25 schreef Nielsch het volgende:
quote:This is honestly one of the dirtiest things I’ve ever seen a presidential campaign do. These people are pure evil.
Lock Him Up! He's not American! The election was stolen! Pizza!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Yep! Maar mensen die daar grapjes over maken zijn 'pure evil':
[..]
[ x ]
Ja, maar dat is alleen 'autobiografisch' op punten die Vance in een gunstig daglicht stellen hè, de passage over die bank is natuurlijk gewoon literaire vrijheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nou het verhaal staat gewoon in zijn eigen boek....
En zou uit de boeken moeten worden verwijderd, want wie denkt er anders aan de kinderen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:03 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen 'autobiografisch' op punten die Vance in een gunstig daglicht stellen hè, de passage over die bank is natuurlijk gewoon literaire vrijheid.
Jeweettog...
Geen probleem, dan kondigt ze gewoon aan dat het plan over 2 weken komt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel satire van de bovenste plank. En wss zie je het zelf niet eens. Volgende punt is 'Kamala never restructured the health care!'
Wat wel waar is zijn de foto's van Vance verkleed als vrouw, iets wat de RNC in meerdere Staten strafbaar heeft gesteld. Tsk tsk tsk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:03 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen 'autobiografisch' op punten die Vance in een gunstig daglicht stellen hè, de passage over die bank is natuurlijk gewoon literaire vrijheid.
Jeweettog...
Da's ook iets grappigs ja. Republikeinen vinden 'drag' vreselijk, maar toch duikt constant de ene na de andere foto van Republikeinen (m) op in vrouwenkleren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat wel waar is zijn de foto's van Vance verkleed als vrouw, iets wat de RNC in meerdere Staten strafbaar heeft gesteld. Tsk tsk tsk.
Hij weet dat het heel erg queer is, maar toch hij houdt er toch van,quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat wel waar is zijn de foto's van Vance verkleed als vrouw, iets wat de RNC in meerdere Staten strafbaar heeft gesteld. Tsk tsk tsk.
Dat doen mensen die in de kast zitten wel vaker, begrijp ik. Triest dat ze niet vrij zijn om voor hun sexualiteit uit te komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's ook iets grappigs ja. Republikeinen vinden 'drag' vreselijk, maar toch duikt constant de ene na de andere foto van Republikeinen (m) op in vrouwenkleren.
Een goede 2 uur heb ik geluisterd, er is niets echt nieuws gezegd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Jij hield het langer vol?
Welke interessante punten werden er dan gemaakt?
Ik heb eigenlijk liever dat ze 4 minuten The Donald uit gaat zitten lachen, want dat is voor een opgeblazen narcist zoals hij namelijk dodelijker dan een kogel. Bovendien is het onmogelijk om hem daar niét mee te raken!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:23 schreef Vis1980 het volgende:
Heel erg belangrijk dat Harris dan ook ergens 4 uur lang niets nieuws gaat zeggen, maar dat gaat ze niet doen!!
Masochist!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een goede 2 uur heb ik geluisterd, er is niets echt nieuws gezegd.
En een paar jaar geleden was hij nog uitgesproken Never Trumper. Duidelijk een CIA asset gestuurd om de campagne van Trump van binnenuit te slopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Dus de running mate van Trump neukt banken en is een drag queen? Woke hoor!
quote:HONOLULU (HawaiiNewsNow) - Several local lawmakers are firing back after learning former Congresswoman Tulsi Gabbard was placed on the terror watch list.
Representatives Gene Ward, Diamond Garcia, Davis Alcos and Elijah Pierick sent a letter to the Transportation Security Administration (TSA) asking for answers and calling the move “harassment.”
The Air Marshal National Council says whistle-blowers told them that Gabbard is included in the Quiet Skies program, which monitors “elevated risks to aviation security.”
Reports say at least five agents and two explosive detection canine teams were following Gabbard and her husband last month.
Dat was maar heel even. De grootste vertraging werd veroorzaakt door Trump zelf omdat hij niet live gefactcheckt wilde worden tijdens het interviewquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst waren er drie interviewsters, meervoud dus. En het interview werd beeindigd op verzoek van Trumps mensen:
[..]
En de interviewers waren niet 'laat', ze kampten met technische problemen. Je weet wel, net zoals je grote vriend Musk vannacht.
Ook dat nog. Dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat was maar heel even. De grootste vertraging werd veroorzaakt door Trump zelf omdat hij niet live gefactcheckt wilde worden tijdens het interview![]()
[ x ]
Typisch @Chivaz . Niet even zijn fout toegeven dat het Trump was die 'glashard loog' en niet jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat nog. Dat had ik even gemist.
Maar het doet er verder niet toe, Chivaz hield snel z'n mond en reageerde niet meer toen hij met de feiten werden geconfronteerd. Tot het volgende onzinverhaal, I guess.
Dan zal het binnenkort wel op wikileaks staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:16 schreef AnneX het volgende:
De laptop van Hunter Biden is interessanter. Toch!?
[ x ]
Trump zou het onmiddelijk openbaar gemaakt hebben ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:16 schreef AnneX het volgende:
[ x ]
Wat een geoudehoer. Stel idioten.quote:
LOL en dan durven sommigen ook nog met droge ogen te beweren dat 'de MSM', en met name de 3 outlets die in het artikel worden genoemd, in de zak van de Democrats zouden zitten. Nou zie hier hét bewijs tegen deze hardnekkige BS!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:16 schreef AnneX het volgende:
[ x ]
Sure... gooi vooral rustig een landje plat hier en daar, want over amper 80 jaar zie je er helemaal niks meer van. Echt niet.quote:
Daar had hij het al eerder over tijdens aan rally:quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:39 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dus een paar weken voordat de rechter de straf wegens 34 veroordelingen bepaalt gaat Trump roepen dat hij van plan is naar Venezuela te vluchten.....
Dat mag en kan hij om meerdere redenen niet: hij is vrij op borgtochten mag de USA niet verlaten, en hij wordt beschermd door de Secret Service, die kunnen en willen hem niet zomaar overal ter wereld beschermen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:39 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dus een paar weken voordat de rechter de straf wegens 34 veroordelingen bepaalt gaat Trump roepen dat hij van plan is naar Venezuela te vluchten.....
Je bedoelt een man die goed is geweest in het overnemen van bedrijven en een goed team om zich had en genoeg geldquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat een geoudehoer. Stel idioten.
De ooit zo vooruitstrevende en toekomstgerichte slimme/sluwe ondernemer Elon Musk die tientallen miljoenen investeert om de man die de klok decennia wil terugdraaien in het Witte Huis te krijgen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:41 schreef Beathoven het volgende:
Het meest merkwaardige tussen de merkwaardigheid is die opmerking van Trump in het “Musk interview” waarin hij aangaf dat hij Harris ergens op een cover had gezien en dat ze er zeer goed uitzag en deed denken aan zijn first lady Melania.
Het past niet in zijn patroon en het kan enkele van zijn stemmers weg laten drijven uit nieuwsgierigheid.
En gegeven Melania bijna letterlijk op bestelling uit Slovenië is gekomen omdat ze er wel lekker uitzag voor geilneef Donald, is het een twijfelachtig compliment uit zijn mond.
Wat heeft die beste man recent gesnoven?
Hij heeft daar al op gereageerd, zie post ervoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Unhinged rant incoming from Mar a Lago
Dat slurring vind ik wel raar. Zo klinkt het haast als een A.I.-opname.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:54 schreef Kijkertje het volgende:
De rijzende zeespiegel opent ook gewoon nieuwe mogelijkheden:
[ x ]
Niks raar aan. Zo klinkt een aftakelende bejaarde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat slurring vind ik wel raar. Zo klinkt het haast als een A.I.-opname.
Hij is vrij op borgtocht en mag niet weg. Toch kondigt hij aam dat hij wil vluchten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat mag en kan hij om meerdere redenen niet: hij is vrij op borgtochten mag de USA niet verlaten, en hij wordt beschermd door de Secret Service, die kunnen en willen hem niet zomaar overal ter wereld beschermen.
Ja, niet echt origineel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:54 schreef Kijkertje het volgende:
De rijzende zeespiegel opent ook gewoon nieuwe mogelijkheden:
[ x ]
Volgens mij heb ik 'm hier voor nooit zo gehoord, vandaar de verbazing.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks raar aan. Zo klinkt een aftakelende bejaarde.
Kukident uitgewerkt, het kan de beste overkomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm hier voor nooit zo gehoord, vandaar de verbazing.
Preventieve maatregelen. De parole officer weet het nu ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:39 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Als Venezuela echt hun criminelen naar de VS stuurt zoals het oranje orakel beweert dan zit Trump twee dagen later weer in Amerika.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:39 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Zou je denken. Er zijn vast Oranje uitzonderingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als Venezuela echt hun criminelen naar de VS stuurt zoals het oranje orakel beweert dan zit Trump twee dagen later weer in Amerika.
Ze schijnen vooral uit te waaieren naar andere landen in Zuid-Amerika vanwege een gebrek aan kansen in eigen land. Zo blijkt maar weer eens dat je economie ten gronde richten ook veel positieve effecten heeft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef Montov het volgende:
Trump gaf aan dat veel criminelen uit Venezuela naar de VS gaan en dat straks Venezuela beter vertoeven is dan de VS. Een soort grapje dus om weer zijn immigratie geneuzel te promoten.
Peru c.s. denken daar dan net weer wat anders over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze schijnen vooral uit te waaieren naar andere landen in Zuid-Amerika vanwege een gebrek aan kansen in eigen land. Zo blijkt maar weer eens dat je economie ten gronde richten ook veel positieve effecten heeft.
Tja, Venezuela first he.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Peru c.s. denken daar dan net weer wat anders over.
Is dit echt een account van team Trump.quote:
Deze tweet werd gerepost op het officiele Trump Campaign Twitter-accountquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dit echt een account van team Trump.
Het racisme druipt ervan.... Daarom lijkt het me eerder een fake-account
Het is dus racisme..... blanke mensen bang maken voor donkere mensen die in hun buurt komen wonen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Deze tweet werd gerepost op het officiele Trump Campaign Twitter-account
[ afbeelding ]
Dat werkt al uitstekend voor de Republikeinen sinds Nixon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is dus racisme..... blanke mensen bang maken voor donkere mensen die in hun buurt komen wonen.
Het slaat al eeuwen aan bij bepaalde blanke kiezers.
Zo denkt hij suburbia voor zich te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is dus racisme..... blanke mensen bang maken voor donkere mensen die in hun buurt komen wonen.
Die rechter foto....zijn dat de kinderen van Vance?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zo denkt hij suburbia voor zich te kunnen winnen.
[ x ]
Foei!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die rechter foto....zijn dat de kinderen van Vance?
Herstel: Barry Goldwater, 1964.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat werkt al uitstekend voor de Republikeinen sinds Nixon.
En Donald "Black Jobs" Trump is zelf ook niet vies van openlijk racisme, sluit perfect op elkaar aan dus.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:54 schreef AnneX het volgende:
Nu Walz live en solo op pad.
Speech voor Union workers.
https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/
Walz is een levendige spreker👍🏼
Heb je haar ook weer ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:13 schreef Kijkertje het volgende:
Heb je haar ook weer.
[ x ]
'LET TRUMP BE TRUMP!'![]()
Toch komt er nu ook wel een conservatieve tegenbeweging op gang en Trump blijft niet eeuwig. Ik blijf het sws bizar vinden dat een aanzienlijk deel van de VS (dat voorheen nooit stemde) via de Trump-cult bij de GOP terecht is gekomen waar ze eigenlijk tegen een groot deel van hun eigen belangen stemmen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer ja.
Toch gaat ze gewoon op Trump stemmen in november.
Net als zoveel andere GOP-ers die het Trump-circus (al sinds jaren) hoofdschuddend bekijken.
De GOP is overgenomen door MAGA en Nikki gaat, ondanks al haar babbels, daar gewoon in mee als puntje bij paaltje komt.
En voor de gemiddelde GOP-stemmer blijft de uitspraak "I want this campaign to win" het langste hangen. Want ze stemmen nog liever op een seniel konijn dan op een Democraat.
Die zitten daar al sinds Goldwater.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Toch komt er nu ook wel een conservatieve tegenbeweging op gang en Trump blijft niet eeuwig. Ik blijf het sws bizar vinden dat een aanzienlijk deel van de VS (dat voorheen nooit stemde) via de Trump-cult bij de GOP terecht is gekomen waar ze eigenlijk tegen een groot deel van hun eigen belangen stemmen.
Haley geeft al jarenlang duidelijke meningen over de internationale politiek. Logisch, gezien haar verleden bij de VN.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Toch komt er nu ook wel een conservatieve tegenbeweging op gang en Trump blijft niet eeuwig. Ik blijf het sws bizar vinden dat een aanzienlijk deel van de VS (dat voorheen nooit stemde) via de Trump-cult bij de GOP terecht is gekomen waar ze eigenlijk tegen een groot deel van hun eigen belangen stemmen.
Daar zie je juist heel weinig aan. Je kunt niet zo maar een allegaartje aan verschillende peilers met verschillende methodologieën onder elkaar zetten en dan een trend concluderen. Kijk je in jouw lijstje naar Rasmussen dan zie je geen verschuiving, bij Morning consult zie je een verschuiving van Trump naar undecided / other, ook bij Reuters / Ipsos een flinke sprong voor other / undecided, enzovoort. Meer blauwe kleurtjes hoger in het lijstje, is nou niet bepaald een al te solide statistische techniek.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:25 schreef Mikeytt het volgende:
Trend lijkt duidelijk te zijn
[ afbeelding ]
Mogen we de partijdige conservatieve media in de VS dan ook haten? Of werkt die verontwaardiging maar een kant op?quote:
quote:But why? Why does Trump cheat so much when he’s already a decent player? And how can he be so shameless as to cheat right in front of people? They call him on it, but he just shrugs and cheats some more. It’s ruined his reputation in the golf world. Ninety percent of the people I interviewed — on and off the record — say he openly cheats. A lot of them said they stopped playing with him because of it. So why? Why cheat? Why lie? Why exaggerate his handicap, his scores, his club championships?
“Because he has to,” says Harvard psychiatrist Dr. Lance Dodes, co-author of The Dangerous Case of Donald Trump. “He needs to be the best at everything. He can’t stand not winning, not being the best. It had to have started very early in his development. To him, not being the best is like fingernails on the blackboard to you. He can’t live with it.”
Ach het was al een plan ergens uit de eind vorige eeuw van een Rand Paul(?) dacht ik.quote:
Tot al die gepollde mensen willen stemmen en blijkt dat hun stemrecht is ontnomen tijdens een of andere wazige purge.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 06:54 schreef Monolith het volgende:
Ondanks allerlei ononderbouwd gebrabbel over het verdwijnen van momenten zie ik bij Silver nog steeds progressie voor Harris in de peilingen. In de nationale peilingen loopt het gestaag op naar zo'n 3-4 procentpunt voorsprong en in de midwest begint het gat zich aardig te openen, wat toch iets meer hoop geeft dat daar ook daadwerkelijke gewonnen gaat worden.In GA / NC behoudt Trump nog een voorsprong, maar krimpt het gat nog wel steeds, terwijl Harris in Arizona en Nevada ook voorzichtig wat voorsprong begint te nemen.
Ook allemaal redelijk verklaarbaar omdat er altijd wel een zekere vertraging zit in de peilingen natuurlijk.
Overigens snap ik deze wel. Eerste stuk is gemaakt naar aanleiding van de berekeningen van die 'nonpartisan watchdog group', terwijl het tweede artikel gaat over uitlatingen die Harris deed tijdens haar campagne.quote:
daar zit een mooi Hollywood scenario inquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:34 schreef Naqin het volgende:
[..]
En een paar jaar geleden was hij nog uitgesproken Never Trumper. Duidelijk een CIA asset gestuurd om de campagne van Trump van binnenuit te slopen.
Ze hoopt nog steeds minister te worden onder Trump, vermoedelijk. Liefst een high profile positie als State.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer ja.
Toch gaat ze gewoon op Trump stemmen in november.
Net als zoveel andere GOP-ers die het Trump-circus (al sinds jaren) hoofdschuddend bekijken.
De GOP is overgenomen door MAGA en Nikki gaat, ondanks al haar babbels, daar gewoon in mee als puntje bij paaltje komt.
En voor de gemiddelde GOP-stemmer blijft de uitspraak "I want this campaign to win" het langste hangen. Want ze stemmen nog liever op een seniel konijn dan op een Democraat.
Je verwacht het niet, he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Zogenaamde ophef gaat dus weer nergens over.
Maar wat mij dan stoort is dat je @Chivaz vervolgens niet meer hoort of ziet. Die drukt nu effe z'n neus en duikt later weer op met een andere opruiende bullshit-Tweet.quote:
Dat stoort mij ook maar goed, het is voor mij ook een teken dat ik inhoudelijk geen aandacht aan dergelijke posts hoef te besteden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat mij dan stoort is dat je @:Chivaz vervolgens niet meer hoort of ziet. Die drukt nu effe z'n neus en duikt later weer op met een andere opruiende bullshit-Tweet.
Blijven doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat stoort mij ook maar goed, het is voor mij ook een teken dat ik inhoudelijk geen aandacht aan dergelijke posts hoef te besteden.
Daarbij is een plan geen one-liner. Volgens mij was het voorstel zoals dat van de Republikeinen kwam zo ingestoken dat het vooral een heel mooi belastingvoordeel zou opleveren voor hedge fund managers en andere mensen die al een vrij riant inkomen hebben. Harris geeft ook aan dat haar plan op dat punt zou verschillen:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens snap ik deze wel. Eerste stuk is gemaakt naar aanleiding van de berekeningen van die 'nonpartisan watchdog group', terwijl het tweede artikel gaat over uitlatingen die Harris deed tijdens haar campagne.
Dat stuk over hoeveel het voorstel van Trump kost is ook een follow-up, zoals dat heet. Een week eerder bracht datzelfde CBS News gewoon het kale nieuws:
Former President Donald Trump proposes at Nevada rally ending taxes on tips
Dat stuk dateert van 10 juni. Een week later kwam die watchdog group blijkbaar met berekeningen en daar maakte CBS een follow-up over. Zogenaamde ophef gaat dus weer nergens over.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ook een manier om hem het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Hem shamen werkt juist niet. Hem verslaan daarintegen welquote:They call him on it, but he just shrugs and cheats some more.
Zelfs Florida begint nu toch wel langzaam richting de "margin of error" te bewegen, zou toch fijn zijn als Trump zijn centen daar ook nog moet gaan gebruiken om die uberhaupt te winnenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 06:54 schreef Monolith het volgende:
Ondanks allerlei ononderbouwd gebrabbel over het verdwijnen van momenten zie ik bij Silver nog steeds progressie voor Harris in de peilingen. In de nationale peilingen loopt het gestaag op naar zo'n 3-4 procentpunt voorsprong en in de midwest begint het gat zich aardig te openen, wat toch iets meer hoop geeft dat daar ook daadwerkelijke gewonnen gaat worden.In GA / NC behoudt Trump nog een voorsprong, maar krimpt het gat nog wel steeds, terwijl Harris in Arizona en Nevada ook voorzichtig wat voorsprong begint te nemen.
Ook allemaal redelijk verklaarbaar omdat er altijd wel een zekere vertraging zit in de peilingen natuurlijk.
Ik weet niet of het al gelukt is maar ik kwam deze nog tegen met een link naar een website met informatie en registratiemogelijkheid:quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haar aanvraag is nu al een paar keer afgewezen zonder reden, terwijl dat tijdens andere verkiezingsjaren prima ging. Ze woont hier sinds 2012. Maar bedankt voor de link, ik ga hem lezen.
Mja, dat is echt een vrij solide rode staat geworden in mijn ogen. Ik acht de kans dat de peilingen richting de MoE in het voordeel van de Democraten uitvallen ook niet zo groot gezien de recente peilinggeschiedenis. Maar goed, we zijn sowieso nog heel ver van de verkiezingen verwijderd, dus eerst maar eens zien of het positieve beeld van Harris in de peilingen uberhaupt standhoudt en dan maar eens kijken of dat zich ook vertaalt in winst in de EC.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs Florida begint nu toch wel langzaam richting de "margin of error" te bewegen, zou toch fijn zijn als Trump zijn centen daar ook nog moet gaan gebruiken om die uberhaupt te winnen
De "journaals" / "het nieuws" van Fox news is best ok. Maar wie ooit bedacht heeft dat het label "Fox news" ook over de opinieprogramma's heen moet....quote:
Welke 'journaals'/'nieuws'? Fox 'News' bestaat vnl uit (rechts georienteerde) opinieprogramma's wat vaak de enige informatie is die een groot deel van de bevolking tot zich neemt. Er zijn wel uitzonderingen maar die zijn dan ook veel minder populair (zoals de zondagsshows).quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De "journaals" / "het nieuws" van Fox news is best ok. Maar wie ooit bedacht heeft dat het label "Fox news" ook over de opinieprogramma's heen moet....
Dat is hetzelfde als de naam 'NOS Journaal' gebruiken voor zowel WNL praatprogramma's als het dagelijkse nieuws. Die opinieprogramma's zijn van hetzelfde drekniveau als Elon en z'n X of Tucker en wat die ook maar doet.
Fox News is overdag een relatief normale nieuwszender. In ieder geval als je het vergelijkt met de opinieprogramma's in de avond. Dat bedoelt Beathoven denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welke 'journaals'/'nieuws'? Fox 'News' bestaat vnl uit (rechts georienteerde) opinieprogramma's wat vaak de enige informatie is die een groot deel van de bevolking tot zich neemt. Er zijn wel uitzonderingen maar die zijn dan ook veel minder populair (zoals de zondagsshows).
Het is ook niet te vergelijken met Nederland waar een ratjetoe aan meningen op één zender te vinden is. Fox News is Rupert Murdoch's zender.
Dat valt vies tegen. In de ochtend 'Fox & Friends' gevolgd door shows met figuren als Harris Faulkner, Martha MacCallum, Neil Cavuto e.d. Niet bepaald objectieve nieuwsbrengersquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Fox News is overdag een relatief normale nieuwszender. In ieder geval als je het vergelijkt met de opinieprogramma's in de avond. Dat bedoelt Beathoven denk ik.
quote:EXCLUSIVE: Evangelicals For Harris drops their first media spot TODAY in an effort to win over some of those “on-the-fence” Conservative Evangelicals in swing states who are lukewarm when it comes to Donald Trump. You can watch it here first before it’s officially released. Many more are coming soon. The videos will start on social media and eventually make their way to TV in certain swing states. Specifically and most interestingly, Evangelicals For Harris will be targeting conservative Christian media websites. This is NOT just a play for liberal Christians. The group already has over 200,000 Evangelical Christians who have signed a pledge to volunteer and vote for the Harris/Walz ticket. Big Zoom call tonight FYI. They ain’t playin’.
Look, here's a reality check. Donald Trump will get a HEFTY MAJORITY of the conservative evangelical vote. That's a no-brainer but if you think an effort like this is laughable and a waste of time, you're missing the larger political point. Elections are typically won at the margins, especially in the seven key swing states and so with that in mind, consider this.
In 2008, Barack Obama received 26% of the White Born Again Evangelical Vote and WON.
In 2016, Hillary Clinton received 16% of the White Born Again Evangelical Vote and LOST.
In 2020, Joe Biden received 24% of the White Born Again Evangelical Vote and WON.
If Kamala Harris gets 20% or more of the White Born Again Evangelical Vote (not out of the question), Trump will probably lose.
Ik zie toch wel een verschil tussen Neil Cavuto/Bret Baier of figuren als Sean Hannity/Judge Jeanine hoor. Nieuws met een conservatieve inslag versus totaal geflipte opinie-entertainment. Objectief wordt het natuurlijk nooit, maar objectief nieuws bestaat sowieso bijna niet daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen. In de ochtend 'Fox & Friends' gevolgd door shows met figuren als Harris Faulkner, Martha MacCallum, Neil Cavuto e.d. Niet bepaald objectieve nieuwsbrengers
Ja er zijn altijd gradaties natuurlijk maar iig zijn Harris Faulkner en Martha MacCallum niet zoveel beter dan Hannity/Pirro.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:13 schreef Naqin het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een verschil tussen Neil Cavuto/Bret Baier of figuren als Sean Hannity/Judge Jeanine hoor. Nieuws met een conservatieve inslag versus totaal geflipte opinie-entertainment. Objectief wordt het natuurlijk nooit, maar objectief nieuws bestaat sowieso bijna niet daar.
Als je conservatieve evangelicals wil aanspreken is dit misschien niet zo'n slim idee:quote:
Nee, imho ook niet hoor. Fox News had vroeger idd nog wel een paar echte journalisten, maar Shep Smith en Chris Wallace zijn jaren geleden al vertrokken - in 2019 en 2021 respectievelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd gradaties natuurlijk maar iig zijn Harris Faulkner en Martha MacCallum niet zoveel beter dan Hannity/Pirro.
Eén van de 19 deelnemers aan een zoom-call en natuurlijk wordt zij er door Fox News uitgepikt!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:20 schreef Naqin het volgende:
[..]
Als je conservatieve evangelicals wil aanspreken is dit misschien niet zo'n slim idee:
'Evangelicals for Harris' host has said 'Whiteness is wicked,' police need to be 'destroyed and rebuilt'
Inhoudelijk gaat het natuurlijk nergens over, maar de "White Born Again Evangelical" vote van hierboven ga je er niet mee winnen. Gewoon niet zo slim.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eén van de 19 deelnemers aan een zoom-call en natuurlijk wordt zij er door Fox News uitgepikt!
Mwah ik denk niet dat zij nou zoveel invloed heeft op het geheel. Ook onder de evangelicals treedt er een zekere Trump-moeheid op.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:45 schreef Naqin het volgende:
[..]
Inhoudelijk gaat het natuurlijk nergens over, maar de "White Born Again Evangelical" vote van hierboven ga je er niet mee winnen. Gewoon niet zo slim.
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te winnen en je hoeft ze niet direct te winnen. Als je geen acties onderneemt omdat ze niet helemaal 100 % perfect zijn en dan maar op je handen blijft zitten, bereik je so wie so niets en niemand. En dat is « gewoon niet slim ».quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:45 schreef Naqin het volgende:
[..]
Inhoudelijk gaat het natuurlijk nergens over, maar de "White Born Again Evangelical" vote van hierboven ga je er niet mee winnen. Gewoon niet zo slim.
En terecht natuurlijk, zodra je niet « z’n ballen likt » (pardon my French), ben je een verrader en een Rino. Zodra je niet meer van nut voor hem bent, laat hij je vallen als een baksteen. En hij heeft een zeer onaangenaam karakter, zoals elke egocentrische narcist die niet tegen zijn verlies kan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er lijken toch wel de nodige Republikeinen rond te lopen met een hoop frustratie over Trump.
Wat Kijkertje hierboven al zegt, deze mevrouw en deze groep gaan niet het grote verschil maken, dus het is een beetje geneuzel in de marge. Het is alleen een rare keuze om conservatieve evangelicals te proberen te bereiken met superprogressieve sprekers, die ga je daarmee niet aan het denken zetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te winnen en je hoeft ze niet direct te winnen. Als je geen acties onderneemt omdat ze niet helemaal 100 % perfect zijn en dan maar op je handen blijft zitten, bereik je so wie so niets en niemand. En dat is « gewoon niet slim ».
Mensen aan het denken zetten is ook een goede eerste stap.
Ce sont des petits ruisseaux qui font des grandes rivières. Alle kleine beetjes helpen, vele kleintjes maken één grotequote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:52 schreef Naqin het volgende:
[..]
Wat Kijkertje hierboven al zegt, deze mevrouw en deze groep gaan niet het grote verschil maken, dus het is een beetje geneuzel in de marge. Het is alleen een rare keuze om conservatieve evangelicals te proberen te bereiken met superprogressieve sprekers, die ga je daarmee niet aan het denken zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
hij heeft een zeer onaangenaam karakter
Weird. Niet bizar, weirdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:11 schreef Naqin het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar man wat zijn die Project 2025 training video's bizar![]()
[ x ]
Dit dus. In plaats daarvan schreven ze het ene na het andere artikel over zijn leeftijdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:27 schreef AnneX het volgende:
Wie vond ook al weer dat Harris een diepte interview moet geven. (?)
Hieronder wordt uiteengezet hoe de verhouding pers : potus : vp is:
https://www.editorialboar(...)rom-the-press-corps/
Krijg een indruk van arrogantie - sorry koos vogels- van zeker de Amerikaanse pers.
Alsof zij de dienst uitmaken.
Quote:
…”In the future, we might look back and see the most important difference between the Biden and Harris campaigns is their level of trust in the press corps. The president believed voters would reward him for the substantial things he has done, and he trusted – indeed, he depended on – the press corps to inform voters, as it’s supposed to…”
Ze zou een interview kunnen geven aan iemand als Lawrence O'Donnell die zich juist wel altijd richtte op de prestaties van de Biden/ Harris-administratie en zich regelmatig kritisch heeft uitgelaten over het ondermaatse gedrag van de pers.quote:It didn't matter what Joe Biden did - pull the country out of a pandemic, dodge a recession, tame inflation, grow jobs, grow wages, enforce anti-monopoly laws, revive every single one of the so-called "left behind" counties that voted for Trump in 2016 because of "economic anxiety" - it didn't matter what Joe Biden did. The press corps decided nothing was more important than his age, and lo! 2024 became an election about vibes and vibes ended his candidacy.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:35 schreef AnneX het volgende:
Titanic, My heart will go on en Staying alive: 😎 AI anyone ?
P.S. zouden ze willen![]()
[ x ]
Ik in ieder geval.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:27 schreef AnneX het volgende:
Wie vond ook al weer dat Harris een diepte interview moet geven. (?)
Oh dat zal echt wel gaan gebeuren hoor maar wat een gezanik, ze is nog niet eens de officiele kandidaat en net 3 weken bezig. Komt nog eens bij dat ze nog steeds de VP is onder Biden's beleid waar ze natuurlijk haar steun aan heeft gegeven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:38 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik in ieder geval.
Er is van alles aan te merken op de media. Maar een kandidaat kritisch laten bevragen door een goede en onafhankelijke journalist is natuurlijk nog steeds mogelijk. Er zijn nog steeds uitstekende journalisten die een gedegen interview kunnen afnemen en kritisch kunnen doorvragen op plannen en beloftes. Nu moeten de kiezers het doen met speeches van speechwriters, wat oneliners en adjudanten die naar de zenders gestuurd worden.
Dit artikel beschrijft vooral dat het tactisch handig is om de pers buitenspel te zetten. En waarschijnlijk is dat ook zo, want Harris heeft er nu weinig bij te winnen en veel te verliezen (ze was in het verleden geen ster in interviews geven). Maar laten we niet doen alsof het daarom ook wenselijk is dat kandidaten zich niet meer kritisch laten bevragen door onafhankelijke journalisten.
Dat is in mijn ogen een raar smoesje. Als nog-niet-officiële kandidaat heeft ze al wel een kandidaat vice-president gekozen en loopt ze de een na de andere verkiezingsbijeenkomst af, waar ze in volgepakte stadions speeches afsteekt als de presidentskandidaat van de Democraten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh dat zal echt wel gaan gebeuren hoor maar wat een gezanik, ze is nog niet eens de officiele kandidaat en net 3 weken bezig. Komt nog eens bij dat ze nog steeds de VP is onder Biden's beleid waar ze natuurlijk haar steun aan heeft gegeven.
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Het enige dat je Trump kunt nageven is dat hij weldegelijk interviews doet met (voor hem) vijandelijke media. Meestal gaat hij daar hard bij onderuit, zoals laatst toen hij allemaal onzin over Harris ging roepen bij die bijeenkomst voor zwarte journalisten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen een raar smoesje. Als nog-niet-officiële kandidaat heeft ze al wel een kandidaat vice-president gekozen en loopt ze de een na de andere verkiezingsbijeenkomst af, waar ze in volgepakte stadions speeches afsteekt als de presidentskandidaat van de Democraten.
En ik moet nog zien of het gaat gebeuren. Harris heeft gewoon een slecht track-record qua interviews. Dus waarom zou je dan dat risico nemen? Misschien houdt ze het wel bij een slap interviewtje bij een bevriende reporter (a la het Musk ‘interview’). Maar een echt scherp interview zoals bij ons Nieuwsuur heeft gedaan?
Welke 'bubbel' mag dat wezen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Het enige dat je Trump kunt nageven is dat hij weldegelijk interviews doet met (voor hem) vijandelijke media. Meestal gaat hij daar hard bij onderuit, zoals laatst toen hij allemaal onzin over Harris ging roepen bij die bijeenkomst voor zwarte journalisten.
(Overigens zijn de organisatoren van die bijeenkomst hard aangevallen vanuit dezelfde bubbel waar Kijkertje ook in zit, de hoek die vindt dat journalisten Trump niet mogen 'platformen' en die vinden dat de New York Times schuldig is aan het zwartmaken van Biden ofzo.)
Trump is altijd slecht bij dit soort interviews, omdat hij gewoon dezelfde onzin roept als bij die rallies maar nu geen gejuich terug krijgt. Dan weet hij ook niet meer wat hij moet doen begint het gebrabbel. Harris is nauwelijks beter.
Curieus, waarom wil hij zich voordoen alsof hij legitiem verblijft in New York?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:04 schreef Monolith het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
https://www.bbc.com/news/articles/c1jlgyzzyz4o
Rechter in NY oordeelt dat Kennedy in de documenten heeft gelogen over zijn verblijfplaats en daarom niet op de ballot mag.
In jouw ogen, ja. Maar ze is nog niet officieel kandidaat, ze is pas 3 weken bezig en moet zich de pestpokke organiseren, Trump kwam ook pas met een fake-persconferentie en een softbalinterview toen hij achter stond.En ze heeft, naast ineens campagne voeren, ook nog een baan hè. En de agenda voor betreffende baan wordt maanden tevoren volgeschreven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:54 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen een raar smoesje. Als nog-niet-officiële kandidaat heeft ze al wel een kandidaat vice-president gekozen en loopt ze de een na de andere verkiezingsbijeenkomst af, waar ze in volgepakte stadions speeches afsteekt als de presidentskandidaat van de Democraten.
En ik moet nog zien of het gaat gebeuren. Harris heeft gewoon een slecht track-record qua interviews. Dus waarom zou je dan dat risico nemen? Misschien houdt ze het wel bij een slap interviewtje bij een bevriende reporter (a la het Musk ‘interview’). Maar een echt scherp interview zoals bij ons Nieuwsuur heeft gedaan?
Kritiek op Biden was ook dat hij zo weinig interviews gaf. Deze strategie wordt voor Harris gewoon overgenomen door het campagneteam van de democraten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:38 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik in ieder geval.
Er is van alles aan te merken op de media. Maar een kandidaat kritisch laten bevragen door een goede en onafhankelijke journalist is natuurlijk nog steeds mogelijk. Er zijn nog steeds uitstekende journalisten die een gedegen interview kunnen afnemen en kritisch kunnen doorvragen op plannen en beloftes. Nu moeten de kiezers het doen met speeches van speechwriters, wat oneliners en adjudanten die naar de zenders gestuurd worden.
Dit artikel beschrijft vooral dat het tactisch handig is om de pers buitenspel te zetten. En waarschijnlijk is dat ook zo, want Harris heeft er nu weinig bij te winnen en veel te verliezen (ze was in het verleden geen ster in interviews geven). Maar laten we niet doen alsof het daarom ook wenselijk is dat kandidaten zich niet meer kritisch laten bevragen door onafhankelijke journalisten.
Huh? Ze heeft al lang aangekondigd dat ze wacht tot na de DNC en dat er voor het eind van de maand een interview komt?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kritiek op Biden was ook dat hij zo weinig interviews gaf. Deze strategie wordt voor Harris gewoon overgenomen door het campagneteam van de democraten.
Want Harris verschijnt wel tussen de mensen op bijeenkomsten, en ze leest speeches voor van teleprompters, maar ze geeft geen interviews en beantwoord geen vragen van (kritische) journalisten.
Zolang Trump het niet doet en niet hoeft en geen enkele interviewer doorvraagt op een antwoord van Trump hoeft Harris van mij dit ook niet te doen. De tijd dat we democraten tegen een andere meetlat aan leggen is eigenlijk wel voorbij wat mij betreft. Goede oneliners zijn belangrijk en vooral geen genuanceerd of gecompliceerd verhaal vertellen. Harris moet winnen en dit is wat ze dus moet doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:38 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik in ieder geval.
Trump liet zich notabene interviewen door ''The National Association of Black Journalists''. En Vance verscheen bij CNN voor een interview bij Dana Bash.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zolang Trump het niet doet en niet hoeft en geen enkele interviewer doorvraagt op een antwoord van Trump hoeft Harris van mij dit ook niet te doen. De tijd dat we democraten tegen een andere meetlat aan leggen is eigenlijk wel voorbij wat mij betreft. Goede oneliners zijn belangrijk en vooral geen genuanceerd of gecompliceerd verhaal vertellen. Harris moet winnen en dit is wat ze dus moet doen.
Maar hij gaf geen antwoorden. En dat maakt nu net het verschil. Een interview is geen echt interview als de geinterviewde geen antwoorden geeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump liet zich notabene interviewen door ''The National Association of Black Journalists''.
Dat is helemaal niet bewezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:05 schreef Kijkertje het volgende:
Bovendien werd het interview met zwarte journalisten halverwege afgebroken door Trump's eigen mensen om meer schade te voorkomen.
Welke persco?quote:Zijn persco was een aanfluiting evenals het 'diepte'-interview met Musk.
Je bent duidelijk slecht op de hoogte dus ...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet bewezen.
[..]
Welke persco?
Goed, mijn punt blijft staan, Trump en Vance doen meer ongescripte interviews dan Harris en Walz.
Niet om het één of ander maar dit is natuurlijk wel hilarisch. Ik ben het met je eens dat campagne voeren om te winnen belangrijk is, maar daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zolang Trump het niet doet en niet hoeft en geen enkele interviewer doorvraagt op een antwoord van Trump hoeft Harris van mij dit ook niet te doen. De tijd dat we democraten tegen een andere meetlat aan leggen is eigenlijk wel voorbij wat mij betreft. Goede oneliners zijn belangrijk en vooral geen genuanceerd of gecompliceerd verhaal vertellen. Harris moet winnen en dit is wat ze dus moet doen.
Het punt: Trump en Vance doen meer interviews, ook met kritische interviewers. Dit is een feit. Je zou dat ook gewoon kunnen accepteren, in plaats van alsnog een zielige 'ja, maar de interviews waren slecht!!!'. Alsof dat er toe doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geeft niet hoor want je punt blijft staan!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs Florida begint nu toch wel langzaam richting de "margin of error" te bewegen, zou toch fijn zijn als Trump zijn centen daar ook nog moet gaan gebruiken om die uberhaupt te winnen
https://www.natesilver.ne(...)election-polls-modelquote:Last update: 3:30 p.m., Wednesday, August 14: Another day, another series of strong swing state polling for Kamala Harris — other than in Nevada, although she’s had enough strong surveys recently there to remain slightly ahead in our average. The race is still in what we’d consider the toss-up range, but Harris’s momentum has been steady and upward.
Als Harris Georgia ook weet af te snoepen van Trump wordt zijn pad naar victorie een vrij lastigequote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://www.natesilver.ne(...)election-polls-model
Wat zei je daar Nate, momentum?
Nate Silver die nu in de zak van Peter Thiel zit, btw.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://www.natesilver.ne(...)election-polls-model
Wat zei je daar Nate, momentum?
Hoezo zit hij in de zak van Peter Thiel?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nate Silver die nu in de zak van Peter Thiel zit, btw.
https://www.dailykos.com/(...)trust-media-OR-pollsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:47 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hoezo zit hij in de zak van Peter Thiel?
Hoorde hem paar dagen geleden in de podcast van Ezra Klein en daar kwam hij vrij genuanceerd op me over. En in tegenstelling tot Thiel hoopt hij dat Harris gaat winnen.
Als ik het goed lees is Nate Silver dus voor een klus ingehuurd door een bedrijf en dat bedrijf is weer voor een klein deel gefinancierd door een hedgefund van Peter Thiel. Verder geen enkel bewijs dat hij daardoor beïnvloed is of niet meer onafhankelijk zou zijn. Maar de (anonieme) auteur concludeert voor het gemak maar dat we ‘de media en de peilingen’ niet meer moeten vertrouwen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://www.dailykos.com/(...)trust-media-OR-polls
Ik ben ook wel erg allergisch voor dat soort simplistische 'follow the money'-redeneringen. Het is een beetje als alles wat de VK, Trouw en het NRC schrijven afserveren omdat ze onderdeel van grote geldbeluste concerns zouden zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:11 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als ik het goed lees is Nate Silver dus voor een klus ingehuurd door een bedrijf en dat bedrijf is weer voor een klein deel gefinancierd door een hedgefund van Peter Thiel. Verder geen enkel bewijs dat hij daardoor beïnvloed is of niet meer onafhankelijk zou zijn. Maar de (anonieme) auteur concludeert voor het gemak maar dat we ‘de media en de peilingen’ niet meer moeten vertrouwen.
Tja, vind het niet echt een sterke onderbouwing dat Silver ‘in de zak zit’ van Thiel
Volgens mij is het meest nauwe pad van Harris als we de relatief veilige swing states alvast toebedelen aan de betreffende partij (Virginia, Florida, New Hampshire en Minnesota) om Pennsylvania / Wisconsin / Michigan binnen te halen. Met die staten had ze er dacht ik 270 dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Harris Georgia ook weet af te snoepen van Trump wordt zijn pad naar victorie een vrij lastige
Hilarisch dit, zomaar wat onzin roepen en dan komen met zo'n 'bron'.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
https://www.dailykos.com/(...)trust-media-OR-polls
Criminelen hebben een vrijkaart van de fanboys om de spelregels niet te hanteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Zo hypocriet, zo inconsequent…
https://www.axios.com/2024/07/16/nate-silver-polymarketquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hilarisch dit, zomaar wat onzin roepen en dan komen met zo'n 'bron'.
De reden dat extreem-links een hekel heeft aan Nate Silver is omdat hij niet extreem-links is. Zo simpel is het, inhoudelijke kritiek is er verder niet.
Thiel wordt niet eens genoemd in dat artikel. Axios is dan ook van prima kwaliteit, die leent zich meestal niet voor dat soort onzin.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
https://www.axios.com/2024/07/16/nate-silver-polymarket
Daily Kos.quote:Even wat anders... Wie is er volgens jou extreem-links? Definieer dat eens...liefst met wat voorbeelden
https://www.forbes.com/si(...)ons-remains-unclear/quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Thiel wordt niet eens genoemd in dat artikel. Axios is dan ook van prima kwaliteit, die leent zich meestal niet voor dat soort onzin.
[..]
Daily Kos.
Daar wordt Nate Silver niet genoemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ons-remains-unclear/
Will work for food?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:22 schreef Monolith het volgende:
Kennedy is dus ook wel een mooie opportunist:
https://www.telegraph.co.(...)cabinet-us-election/
Shrinkflation is wel gewoon een ding natuurlijk, en een verschijningsvorm van inflatie voor consumentengoederenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
En dan het lef hebben om Harris (en talloze anderen) 'dom' te noemen. Sterker, zijn aanhangers (ook die in NL) roepen heel hard dat Harris achterlijk is en niets begrijpt van economie.
[ x ]
Het harris is dom geblaat is letterlijk trump na lullen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
En dan het lef hebben om Harris (en talloze anderen) 'dom' te noemen. Sterker, zijn aanhangers (ook die in NL) roepen heel hard dat Harris achterlijk is en niets begrijpt van economie.
[ x ]
Hij is ook een groot voorstander van klimaatverandering want dan krijgt hij meer beachfront property.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Enge kerel die Vought.quote:
Montana heeft Jon Tester (D)...die is erg populair daar. FL zou ik geen cent voor geven totdat ineens de thema's Abortus én legalisering wiet op hetzelfde formulier staan...dat is heel gunstig voor de Dems. En Rick Scott is eigenlijk nergens populair bij mensen die overdag leven en in de nacht geen anderen moeten bijten om te overleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:18 schreef AnneX het volgende:
Dan wordt het nog niet makkelijk:
[ x ]
Hij schrijft executive orders en Trump zegt dat hij niet eens van het bestaan weet van Project 2025.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Enge kerel die Vought.
Verder niet een heel onthullend filmpje, heb weinig gehoord dat we nog niet wisten.
Ook weer typisch Trump, alsof tarieven op buitenlandse producten Amerikaanse producten goedkoper makenquote:
Over mensen die overdag slapen en 's nachts mensen moeten bijten gesproken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik denk dat TX over 10 jaar een Democratische staat is, net als Georgia nu. Maar het zou zomaar kunnen dat die kneus van een Cruz anno '24 al zijn zetel verliest. Maar dat is wel een long shot...
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.quote:
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.
[ x ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.
[ x ]
Eigenlijk willen ze dus een deepstate installeren!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.
Maar wat mij betreft wel blujven doen zonder direct op hem te quoten, vragen te stellen of op andere wijze hem te betrekken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijven doen.
Er zitten hier ook lurkers en die moet duidelijk worden gemaakt dat er onzin wordt verspreid.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat hij dat juist niet verwacht, omdat dat teveel negatieve publiciteit zou geven
En hij was ook al werkzaam onder Trump dus het zit er dik in dat hij een baantje verwacht na al het werk dat hij in Project 2025 gestoken heeft.quote:But I also– we’ve got to win elections… And so, I think the President’s actually come up with a strategy that works, so long as you are giving people like me in government the ability to block funding for Planned Parenthood, block funding for foetal tissue research.”
quote:Some have speculated that Vought himself could be one of those people, with others in the MAGA movement floating him as a potential White House chief of staff. Asked if he had been offered a job in a second Trump administration, Vought said no, but added, "I think there's an expectation that I would go in."
"I don't know what that would be," he said. "I don't know what the President would want me to do."
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:06 schreef AnneX het volgende:
Trump staat nu te raaskallen. All the usual things.
Deze is het leukst: toch wel:
N.b. terwijl de pad stond te golfen vanmiddag, schreef Miller en de gang een speech, die de ex president staat op te lezen:
[ x ]
Deze is toch niet moeilijk te raden! poetin is BFF's met Iran, dus Trump straks ook, hij wordt ook helemaal gezellig met China..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waarom deze strijd überhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
No way! Way.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waarom deze strijd überhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg.quote:
Klopt maar Trump heeft wel wat gedaan alleen was dat nogal halfslachtig. Trump verzon een regeling die niet alleen tijdelijk (en verlopen was) maar bovendien was die regeling op basis van vrijwilligheid en gold dus voor maar een klein deel van de Insuline-gebruikers. De rest betaalde nog steeds het volle pond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg.
En het domme publiek wat er zat begon nog voor hem te juichen ook.
[edit] Ik zie al welke rally het was, die van eergisteren in North Carolina. En ik begrijp inmiddels ook dat hij dit al sinds juni aan het roepen is. Een klein probleem, die wet is pas in 2022 aangenomen en Trump was toen al bijna 2 jaar geen president meer.
Maar bij Trump blijft maar één conclusie hangen: HIJ HEEFT HET GEREGELD!quote:What the Trump administration did
Trump’s comments both at his North Carolina rally and on Truth Social are false: The current cap on insulin prices was not put in place until after Biden entered office.
The Trump administration did create a temporary program under which a subset of prescription drug plans could choose whether they wanted to cover some insulin products at no more than $35 a month.
In 2020, the administration rolled out the Part D Senior Savings Model under the Center for Medicare and Medicaid Innovation.
Under this model, Medicare Part D prescription drug plans could volunteer to cover “at least one of each dosage form of a type of insulin product” at no more than $35 a month, according to an analysis by health policy research group KFF.
The model took effect in 2021 and lasted until 2023, with less than half of all Part D prescription drug plans participating each year, according to KFF.
What the Biden administration has done
Biden signed the IRA, which included a cap on the price of insulin, into law in 2022 in one of the signature legislative victories of his administration.
Under the law, all Medicare Part D prescription plans are barred from charging more than $35 a month out-of-pocket for all covered insulin products.
Provisions under the IRA also limit cost sharing to $35 a month for insulin products covered by Medicare Plan B and bar deductibles from being applied to insulins under both Part D and Part B plans.
Bron
Ze gaan op hun eigen manier vooruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:07 schreef Monolith het volgende:
Nou ja laten we wel wezen, die Heritage Foundation waar project 2025 vandaan komt is al sinds Reagan bezig om het Republikeinse beleid vorm te geven. Het probleem is vooral dat de wereld verder gaat, maar de Republikeinse partij eerder achteruit holt op veel vlakken.
Ik zie hier nog weleens wat voorbijkomen, maar ik denk dat ik ga stoppen met het volgen van wat Trump allemaal uitkraamt. Die heeft z'n greatest hits in gebakken lucht en als dit niet het tijdperk van het internet en social media was, dan had hij ergens in een gymzaaltje nog wat staan bleren en had niemand er meer aandacht aan besteed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.
(MSNBC zendt het iig niet live uit, die trapt daar niet meer in)
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Maar Kamala Harris staat de pers niet te woord!![]()
Mischien kan Vance zich nog even net zo verontwaardigd uitlaten over stolen valor als over Walz die 24 jaar gediend heeft?quote:Speaking at a pro-Israel event Thursday, Donald Trump said the Presidential Medal of Freedom is better than the Medal of Honor. The former is the highest honor given to civilians in the United States, awarded to those who have made contributions to the United States’ security or national interests, world peace or culture. The Medal of Honor, often referred to as the “Congressional Medal of Honor,” is awarded exclusively to members of the military for acts of valor beyond the call of duty.
Trump said that the Presidential Medal of Freedom is “much better” because “everyone who gets the Congressional Medal of Honor, they’re soldiers, they’re either in very bad shape because they’ve been hit so many times by bullets, or they’re dead.”
Trump said that Miriam Adelson, one of his donors, was fortunate to get the Medal of Freedom during his presidency because, unlike injured or deceased soldiers, she “gets it and she’s a healthy beautiful woman.”
https://www.washingtonpos(...)NQBJGERNKZFNMBXO6M2U
Wel beetje tegenvallend dat-ie voorverpakt vlees haalt en niet zelf even een hert schiet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
Gezond en gevarieerd dieet heeft die Donold trouwens:
[ afbeelding ]
Daarvoor dien je echt buiten te komen en ik denk niet dat Donold ooit meer "natuur" heeft gezien dan een golfbaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel beetje tegenvallend dat-ie voorverpakt vlees haalt en niet zelf even een hert schiet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:50 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee hoe Palin tegenwoordig tegen Trump aankijkt na alle rechtszaken. Kan er niets recents over vinden.
Stel dat Trump wint...de man kan net als Biden elke dag omvallen (dat doen 80ers). En dan wordt Vance president van Amerikaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:01 schreef Monolith het volgende:
Dat Vance niet zo lekker ligt bij de kiezer zal niemand verbazen, maar bij 538 hebben ze het even in perspectief geplaatst:
https://abcnews.go.com/53(...)e/story?id=112841577
Biden is in IDGAF modus, lijkt hetquote:President Biden revealed a new nickname for Donald Trump during an event in Maryland on Thursday.
During his address, Biden said: "The guy we're running against – what's his name? Donald Dump or whatever."
The event was held to celebrate an agreement between Medicare and major pharmaceutical companies that will limit the price of certain medicines.
https://www.newsweek.com/(...)ial-election-1940127
Die hele bijnaam slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, maar je weet al dat Trump zich daar kapot aan gaat ergeren. Die gaat tijdens rallies straks weer klagen dat ze 'mean nicknames' voor hem hebben verzonnen. Net zoals dat hij al weken loopt te janken over dat 'weird'-gedoe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Biden is in IDGAF modus, lijkt het
Het is gewoon knap dat een man zoveel onzin kan uitkramen en er voor een deel van Amerika gewoon mee wegkomt...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:59 schreef Tijger_m het volgende:
Dus, de press release van Harris/Walz was gewoon 100% een feitelijke voorspelling van wat Trump zou gaan zeggen.
En de seniele idioot had dit ook nog te melden:
[..]
Mischien kan Vance zich nog even net zo verontwaardigd uitlaten over stolen valor als over Walz die 24 jaar gediend heeft?
PS: Miriam Adelson financiert de Trump campagne met 100 miljoen dollar.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
hoe iemand ook maar een greintje respect en ontzag kan hebben voor die man is echt mij echt een raadsel. Ik denk dat er maar weinig mensen op deze planeet rondlopen die zo weinig inhoud hebben als Donald Trump.
Trump is een net-niet dictator. In de zin dat hij die niet kan dicteren omdat hij te lui is om naar de ontwerptafel te lopen en geen boeken en stukken leest. Als hij een type Putin of Erdogan was, dan was er vooraf aan de campagne in 2016 ontzettend hard gewerkt en was de VS na zijn aanstelling al in een deadlock gekomen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die hele bijnaam slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, maar je weet al dat Trump zich daar kapot aan gaat ergeren. Die gaat tijdens rallies straks weer klagen dat ze 'mean nicknames' voor hem hebben verzonnen. Net zoals dat hij al weken loopt te janken over dat 'weird'-gedoe.
Normale mensen boeit zo'n kwalificatie geen reet, zeker als die afkomstig is van je tegenstander. Maar Trump blijft er over dooremmeren.
Nogmaals, hoe iemand ook maar een greintje respect en ontzag kan hebben voor die man is echt mij echt een raadsel. Ik denk dat er maar weinig mensen op deze planeet rondlopen die zo weinig inhoud hebben als Donald Trump.
Dat juichen zal de dames wel vergaan als ze er achter komen als ze maandelijks hun menstruatiedata naar Shady Vance moeten gaan doorsturen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hoor, hoe gek moet je zijn? Stel je ziet een van je ouders of vrienden er zo bij lopen...![]()
Yupquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Ik lees nu het boek "The Undertow" van Jeff Sharlet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hoor, hoe gek moet je zijn? Stel je ziet een van je ouders of vrienden er zo bij lopen...![]()
Dit, maar dan in het jaar 2024.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
Gezond en gevarieerd dieet heeft die Donold trouwens:
[ afbeelding ]
Daarvoor hoef je toch alleen maar terug te gaan naar de primaries van 2016?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:09 schreef Arcee het volgende:
Hoe zouden Republikeinen tegen Trump aan kijken en op 'm reageren als Trump als independent mee zou doen. Ze zouden 'm met de grond gelijk maken.
En het zou prima kunnen, dat Trump als independent meedoet, want er is niks Reps aan Trump.
Trump is alleen maar Trump en geeft ook alleen maar om Trump.
Wat dat betreft hebben al die fake WWF/WWE-wedstrijden en uitzendingen de afgelopen 30 jaar meer voor de Republikeinse agenda gedaan dan al hun campaign ads bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Sterker nog, al Trump's resorts draaien op immigranten die hij ieder jaar weer binnenhaalt met als reden dat Amerikaanse werknemers te duur zijn.quote:
"eigen gewin", precies.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch alleen maar terug te gaan naar de primaries van 2016?
Ik zou ook helemaal niet zo direct willen stellen dat er niets 'Republikeins' aan Trump zou zijn. Hij staat nog steeds gewoon voor veel economisch rechts beleid, heeft geen enkele moeite met het gebruik van conservatief medisch-ethische zaken voor eigen gewin en isolationisme en protectionisme zijn de GOP ook lang niet altijd vreemd geweest.
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Evil Harris wil healthcare geven aan alle amerikanen. Communisme!
[ afbeelding ]
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk.quote:
Ik ben er nog helemaal uit wat nog erger is voor de GOP. Trump die de verkiezingen wint, of dat hij ze verliest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk.![]()
Het boeit ze echt geen reet meer dat Trump niet daadwerkelijk een diepgewortelde conservatief christelijke overtuiging heeft, als ie maar helpt om de juridische macht vol te stoppen met van die prairie Ayatollahs en niet voor enge plannetjes van staten gaat liggen met EOs en dergelijke.
Ja die zijn nu de vervanging van zijn rally's waar hij problemen kreeg met de concurrerende crowd size van Harris. Een stuk goedkoper (sommige locaties moet hij nog steeds de rekening van de vorige keer betalen) maar voor zijn vaste aanhang die hem overal nareist ook teleurstellend lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaat
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat over Jews in America en of het wel/niet patriots zijn én achter hem staan 3-4-5 Israëlische vlaggen!?!?
Viel mij ook op inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat
Tsja, immigranten he..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.
quote:Simes also advised the 2016 presidential campaign of Donald Trump and arranged an important 2016 foreign-policy speech in which Trump outlined a vision for greater cooperation with Russia.
Simes's name was mentioned more than 100 times in a 2019 report by U.S. Special Counsel Robert Mueller entitled Report On The Investigation Into Russian Interference In The 2016 Presidential Election.
Ik zou op RFK jr stemmen als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Heb je toevallig een bron bij dat plaatje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het is zowel extreem-links als fascisme. The mind boggles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Dat de overheid ook plichten heeft gaat er bij @Chivaz niet in. Die kijkt niet verder dan zijn 'geschonden recht' als burger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Ik vind het, anno 2024, toch maar een vreemde eis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef Montov het volgende:
Het staat kennelijk bij vacatures op jobs.lever.co (?)
https://jobs.lever.co/BFP/a3437a84-f981-42bc-bbe5-2ec60e084124
Overigens heeft de Biden regering vorig jaar besloten dat er geen vaccinaties vereist zijn voor ambtenaren:
https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Boooos complot. Dit heeft verder natuurlijk totaal niks te maken met algemene risicobeheersing op een terrein waarbinnen al preventieve maatregelen beschikbaar zijn, in een project dat vereist dat veel mensen bij elkaar komen en nog maximaal 2.5 maand duurt, met een onverzettelijke deadline. Waarschijnlijk hebben die fascisten ook nog sprinklers en brandblussers in hun campagnelokalen gehangen voordat er een spoortje van vuur isquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
*probeertquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een beschuldiging van fascisme neem ik altijd heel serieus van iemand die een politicus aanhangt die een coup probeerde te plegen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |