abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214708445
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 23:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het is dus racisme..... blanke mensen bang maken voor donkere mensen die in hun buurt komen wonen.
Het slaat al eeuwen aan bij bepaalde blanke kiezers.
Dat werkt al uitstekend voor de Republikeinen sinds Nixon.

En Donald "Black Jobs" Trump is zelf ook niet vies van openlijk racisme, sluit perfect op elkaar aan dus.
pi_214708446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 23:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het is dus racisme..... blanke mensen bang maken voor donkere mensen die in hun buurt komen wonen.
Zo denkt hij suburbia voor zich te kunnen winnen.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214708473
quote:
84s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 00:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zo denkt hij suburbia voor zich te kunnen winnen.

[ x ]
Die rechter foto....zijn dat de kinderen van Vance?
pi_214708533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 00:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Die rechter foto....zijn dat de kinderen van Vance?
Foei! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214708569
Hopelijk ‘krijgt’ Harris ook een Dem House en Senaat meerderheid.
Krijg het filmpje niet hier gepost. Dan maar zo:
https://x.com/CalltoActivism/status/1823486121722151048/video/1
pi_214708648
Heb je haar ook weer.

twitter

'LET TRUMP BE TRUMP!' :{w

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 14-08-2024 01:21:04 ]
  woensdag 14 augustus 2024 @ 01:14:35 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214708652
hup Harris!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 14 augustus 2024 @ 01:22:26 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214708682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 00:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat werkt al uitstekend voor de Republikeinen sinds Nixon.

En Donald "Black Jobs" Trump is zelf ook niet vies van openlijk racisme, sluit perfect op elkaar aan dus.
Herstel: Barry Goldwater, 1964.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214708720
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:54 schreef AnneX het volgende:
Nu Walz live en solo op pad.
Speech voor Union workers.
https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/

Walz is een levendige spreker👍🏼
twitter

twitter

twitter

twitter

En hup Walz! *O*
pi_214708738
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:13 schreef Kijkertje het volgende:
Heb je haar ook weer.

[ x ]

'LET TRUMP BE TRUMP!' :{w
Heb je haar ook weer ja.
Toch gaat ze gewoon op Trump stemmen in november.

Net als zoveel andere GOP-ers die het Trump-circus (al sinds jaren) hoofdschuddend bekijken.
De GOP is overgenomen door MAGA en Nikki gaat, ondanks al haar babbels, daar gewoon in mee als puntje bij paaltje komt.
En voor de gemiddelde GOP-stemmer blijft de uitspraak "I want this campaign to win" het langste hangen. Want ze stemmen nog liever op een seniel konijn dan op een Democraat.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 01:42:34 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214708749
Abe Lincoln draait zich 56,371,764 keer om in zijn graf als hij ziet wat zijn partij is verworden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214708764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:39 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Heb je haar ook weer ja.

Net als zoveel andere GOP-ers die het Trump-circus (al sinds jaren) hoofdschuddend bekijken.
De GOP is overgenomen door MAGA en Nikki gaat, ondanks al haar babbels, daar gewoon in mee als puntje bij paaltje komt.
En voor de gemiddelde GOP-stemmer blijft de uitspraak "I want this campaign to win" het langste hangen. Want ze stemmen nog liever op een seniel konijn dan op een Democraat.
Toch komt er nu ook wel een conservatieve tegenbeweging op gang en Trump blijft niet eeuwig. Ik blijf het sws bizar vinden dat een aanzienlijk deel van de VS (dat voorheen nooit stemde) via de Trump-cult bij de GOP terecht is gekomen waar ze eigenlijk tegen een groot deel van hun eigen belangen stemmen.

Maar goed dat soort volksverlakkerij beon al lang geleden.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 01:51:10 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214708771
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Toch komt er nu ook wel een conservatieve tegenbeweging op gang en Trump blijft niet eeuwig. Ik blijf het sws bizar vinden dat een aanzienlijk deel van de VS (dat voorheen nooit stemde) via de Trump-cult bij de GOP terecht is gekomen waar ze eigenlijk tegen een groot deel van hun eigen belangen stemmen.
Die zitten daar al sinds Goldwater.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214708806
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Haley geeft al jarenlang duidelijke meningen over de internationale politiek. Logisch, gezien haar verleden bij de VN.
Haar uitlatingen over figuren als Poetin, Kim, Xi en Maduro zijn uitlatingen waar Trump het 100% mee oneens zal zijn.
Voor hem zijn het allemaal goocheme gasten ("very smart") die snappen hoe het werkt. En hij zou als president graag dezelfde 'vrijheden' willen krijgen.
Voor haar zijn het de grootste vijanden van de vrijheid en van de VS.

Nochtans:

In 2015 waren er ook heel veel gouwe ouwe conservatieven die Trump walgelijk vonden.
Maar die tegenbeweging stierf (grotendeels) een snelle dood toen bleek dat de kiezers hem wel zagen zitten. Sterker nog: velen hobbelden al snel vrolijk achter hem aan.
Als in november - ondanks alles - Trump toch weer wint, dan is de huidige tegenbeweging ook weer voor 4 jaar monddood.

Laten we in vredesnaam hopen dat Harris wint.

(Overigens: ook in NL staat 1/3 van de jongeren open voor een dictatuur. Dat mensen 'toch' op figuren op Trump stemmen is momenteel meer een trend dan welke conservatieve tegenbeweging dan ook. Helaas.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214709161
‘Men’ als in media vinden dat Harris nou eens een interview moet doen.
Je weet wel: op zo’n raar t laag stoeltje tegenover elkaar - journalist met handvol kaartjes om de “intelligente ” diepgravende” vragen voor te lezen.
1) de VP is nog geen officile Dem kandidaat 2) zij presenteert zich in afgeladen stadions met Waltz 4) dat allemaal in overdrive sinds 2? weken
En allerbelangrijkste 5) Alle media als tv,internet, socials en bladen zijn in handen van rechtse rakkers. 6). Harris VP en laat al jaren weten hoezeer zij en Biden eensgezind zijn in hun standpunten. Dan zal zij worden doorgezaagd over buitenlandse politiek. Prima. Heeft zij vast al over nagedacht. In Mnchen maakte Harris indruk op regeringsleiders met haar aanwezigheid en optreden.
Dan is dit een leuke uitdaging:
twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 14-08-2024 05:49:11 ]
pi_214709248
Ondanks allerlei ononderbouwd gebrabbel over het verdwijnen van momenten zie ik bij Silver nog steeds progressie voor Harris in de peilingen. In de nationale peilingen loopt het gestaag op naar zo'n 3-4 procentpunt voorsprong en in de midwest begint het gat zich aardig te openen, wat toch iets meer hoop geeft dat daar ook daadwerkelijke gewonnen gaat worden.In GA / NC behoudt Trump nog een voorsprong, maar krimpt het gat nog wel steeds, terwijl Harris in Arizona en Nevada ook voorzichtig wat voorsprong begint te nemen.
Ook allemaal redelijk verklaarbaar omdat er altijd wel een zekere vertraging zit in de peilingen natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214709613
Trend lijkt duidelijk te zijn

🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_214709643
quote:
17s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:25 schreef Mikeytt het volgende:
Trend lijkt duidelijk te zijn

[ afbeelding ]
Daar zie je juist heel weinig aan. Je kunt niet zo maar een allegaartje aan verschillende peilers met verschillende methodologien onder elkaar zetten en dan een trend concluderen. Kijk je in jouw lijstje naar Rasmussen dan zie je geen verschuiving, bij Morning consult zie je een verschuiving van Trump naar undecided / other, ook bij Reuters / Ipsos een flinke sprong voor other / undecided, enzovoort. Meer blauwe kleurtjes hoger in het lijstje, is nou niet bepaald een al te solide statistische techniek.
pi_214710180
twitter
pi_214710187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Mogen we de partijdige conservatieve media in de VS dan ook haten? Of werkt die verontwaardiging maar een kant op?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214710193
Ook een manier om hem het bloed onder de nagels vandaan te halen.
twitter

En iedereen weet dat hij vals speelt.
quote:
But why? Why does Trump cheat so much when he’s already a decent player? And how can he be so shameless as to cheat right in front of people? They call him on it, but he just shrugs and cheats some more. It’s ruined his reputation in the golf world. Ninety percent of the people I interviewed — on and off the record — say he openly cheats. A lot of them said they stopped playing with him because of it. So why? Why cheat? Why lie? Why exaggerate his handicap, his scores, his club championships?

“Because he has to,” says Harvard psychiatrist Dr. Lance Dodes, co-author of The Dangerous Case of Donald Trump. “He needs to be the best at everything. He can’t stand not winning, not being the best. It had to have started very early in his development. To him, not being the best is like fingernails on the blackboard to you. He can’t live with it.”
twitter
pi_214710216
quote:
[ x ]
Ach het was al een plan ergens uit de eind vorige eeuw van een Rand Paul(?) dacht ik.
Edit: Ron Paul, zie bron.

Dus ook een copycat van tfg. Niks origineels dus. Zoals vaker/altijd.

Edit: Quote:”It’s worth noting that former Rep. Ron Paul, Texas Republican, introduced the Tax Free Tips Act in 2007, 2009 and again 2011.”
Bron: https://www.usnews.com/ne(...)to-cut-taxes-on-tips

[ Bericht 12% gewijzigd door AnneX op 14-08-2024 10:01:45 ]
pi_214710222
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 06:54 schreef Monolith het volgende:
Ondanks allerlei ononderbouwd gebrabbel over het verdwijnen van momenten zie ik bij Silver nog steeds progressie voor Harris in de peilingen. In de nationale peilingen loopt het gestaag op naar zo'n 3-4 procentpunt voorsprong en in de midwest begint het gat zich aardig te openen, wat toch iets meer hoop geeft dat daar ook daadwerkelijke gewonnen gaat worden.In GA / NC behoudt Trump nog een voorsprong, maar krimpt het gat nog wel steeds, terwijl Harris in Arizona en Nevada ook voorzichtig wat voorsprong begint te nemen.
Ook allemaal redelijk verklaarbaar omdat er altijd wel een zekere vertraging zit in de peilingen natuurlijk.
Tot al die gepollde mensen willen stemmen en blijkt dat hun stemrecht is ontnomen tijdens een of andere wazige purge.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214710224
quote:
[ x ]
Overigens snap ik deze wel. Eerste stuk is gemaakt naar aanleiding van de berekeningen van die 'nonpartisan watchdog group', terwijl het tweede artikel gaat over uitlatingen die Harris deed tijdens haar campagne.

Dat stuk over hoeveel het voorstel van Trump kost is ook een follow-up, zoals dat heet. Een week eerder bracht datzelfde CBS News gewoon het kale nieuws:

Former President Donald Trump proposes at Nevada rally ending taxes on tips

Dat stuk dateert van 10 juni. Een week later kwam die watchdog group blijkbaar met berekeningen en daar maakte CBS een follow-up over. Zogenaamde ophef gaat dus weer nergens over.
pi_214710239
En om het feest compleet te maken. Die kwaadaardige media melden ook gewoon dat Harris het idee jat van Trump, of dat ze in deze zijn voorbeeld volgt, het is maar net hoe je het wil zien:

Harris backs ending taxes on tips, echoing Trump proposal
pi_214710426
Trump maakt al plannen voor een vlucht naar Venezuela, dat lijkt me een mooi einde, zijn ouwe dag uitzitten in een bananendictatuur
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_214710441
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:34 schreef Naqin het volgende:

[..]
En een paar jaar geleden was hij nog uitgesproken Never Trumper. Duidelijk een CIA asset gestuurd om de campagne van Trump van binnenuit te slopen.
daar zit een mooi Hollywood scenario in
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_214710529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:39 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Heb je haar ook weer ja.

Ze hoopt nog steeds minister te worden onder Trump, vermoedelijk. Liefst een high profile positie als State.
pi_214710546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

Zogenaamde ophef gaat dus weer nergens over.
Je verwacht het niet, he? ;)
pi_214710593
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je verwacht het niet, he? ;)
Maar wat mij dan stoort is dat je @Chivaz vervolgens niet meer hoort of ziet. Die drukt nu effe z'n neus en duikt later weer op met een andere opruiende bullshit-Tweet.
pi_214710688
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Maar wat mij dan stoort is dat je @:Chivaz vervolgens niet meer hoort of ziet. Die drukt nu effe z'n neus en duikt later weer op met een andere opruiende bullshit-Tweet.
Dat stoort mij ook maar goed, het is voor mij ook een teken dat ik inhoudelijk geen aandacht aan dergelijke posts hoef te besteden.
pi_214710742
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 10:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat stoort mij ook maar goed, het is voor mij ook een teken dat ik inhoudelijk geen aandacht aan dergelijke posts hoef te besteden.
Blijven doen.

Er zitten hier ook lurkers en die moet duidelijk worden gemaakt dat er onzin wordt verspreid.
pi_214711209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Overigens snap ik deze wel. Eerste stuk is gemaakt naar aanleiding van de berekeningen van die 'nonpartisan watchdog group', terwijl het tweede artikel gaat over uitlatingen die Harris deed tijdens haar campagne.

Dat stuk over hoeveel het voorstel van Trump kost is ook een follow-up, zoals dat heet. Een week eerder bracht datzelfde CBS News gewoon het kale nieuws:

Former President Donald Trump proposes at Nevada rally ending taxes on tips

Dat stuk dateert van 10 juni. Een week later kwam die watchdog group blijkbaar met berekeningen en daar maakte CBS een follow-up over. Zogenaamde ophef gaat dus weer nergens over.
Daarbij is een plan geen one-liner. Volgens mij was het voorstel zoals dat van de Republikeinen kwam zo ingestoken dat het vooral een heel mooi belastingvoordeel zou opleveren voor hedge fund managers en andere mensen die al een vrij riant inkomen hebben. Harris geeft ook aan dat haar plan op dat punt zou verschillen:
https://www.npr.org/2024/(...)mpaigns-trump-harris

Zoals je in dat stuk van NPR ook leest zijn economen helemaal geen fan van dit soort plannen vanwege onder andere de grote verschillen tussen staten en de complexiteit in de uitvoering.

Prima stukje journalistiek, zoals er genoeg te vinden is, maar schuimbekkend Tweeten over koppen van twee selectief gekozen artikelen van een medium is natuurlijk leuker.
pi_214711486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ook een manier om hem het bloed onder de nagels vandaan te halen.
quote:
They call him on it, but he just shrugs and cheats some more.
Hem shamen werkt juist niet. Hem verslaan daarintegen wel >:)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214711861
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 06:54 schreef Monolith het volgende:
Zelfs Florida begint nu toch wel langzaam richting de "margin of error" te bewegen, zou toch fijn zijn als Trump zijn centen daar ook nog moet gaan gebruiken om die uberhaupt te winnen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214712261
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Haar aanvraag is nu al een paar keer afgewezen zonder reden, terwijl dat tijdens andere verkiezingsjaren prima ging. Ze woont hier sinds 2012. Maar bedankt voor de link, ik ga hem lezen.
Ik weet niet of het al gelukt is maar ik kwam deze nog tegen met een link naar een website met informatie en registratiemogelijkheid:

twitter
pi_214712369
Hoe JD Vance er was voor de lokale arbeiders, de Kentucky Appalachians. De VP 'who never forgets where he came from!'. Wat een farce (en uiteraard profiteerde McConnell daar ook van).

twitter
pi_214712389
Intussen bij Fox News:

twitter

twitter
pi_214712401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zelfs Florida begint nu toch wel langzaam richting de "margin of error" te bewegen, zou toch fijn zijn als Trump zijn centen daar ook nog moet gaan gebruiken om die uberhaupt te winnen :P
Mja, dat is echt een vrij solide rode staat geworden in mijn ogen. Ik acht de kans dat de peilingen richting de MoE in het voordeel van de Democraten uitvallen ook niet zo groot gezien de recente peilinggeschiedenis. Maar goed, we zijn sowieso nog heel ver van de verkiezingen verwijderd, dus eerst maar eens zien of het positieve beeld van Harris in de peilingen uberhaupt standhoudt en dan maar eens kijken of dat zich ook vertaalt in winst in de EC.
pi_214712457
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:51 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij Fox News:

[ x ]
[ x ]
De "journaals" / "het nieuws" van Fox news is best ok. Maar wie ooit bedacht heeft dat het label "Fox news" ook over de opinieprogramma's heen moet....

Dat is hetzelfde als de naam 'NOS Journaal' gebruiken voor zowel WNL praatprogramma's als het dagelijkse nieuws. Die opinieprogramma's zijn van hetzelfde drekniveau als Elon en z'n X of Tucker en wat die ook maar doet.
pi_214712536
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De "journaals" / "het nieuws" van Fox news is best ok. Maar wie ooit bedacht heeft dat het label "Fox news" ook over de opinieprogramma's heen moet....

Dat is hetzelfde als de naam 'NOS Journaal' gebruiken voor zowel WNL praatprogramma's als het dagelijkse nieuws. Die opinieprogramma's zijn van hetzelfde drekniveau als Elon en z'n X of Tucker en wat die ook maar doet.
Welke 'journaals'/'nieuws'? Fox 'News' bestaat vnl uit (rechts georienteerde) opinieprogramma's wat vaak de enige informatie is die een groot deel van de bevolking tot zich neemt. Er zijn wel uitzonderingen maar die zijn dan ook veel minder populair (zoals de zondagsshows).

Het is ook niet te vergelijken met Nederland waar een ratjetoe aan meningen op n zender te vinden is. Fox News is Rupert Murdoch's zender.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 14-08-2024 15:33:11 ]
pi_214712773
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Welke 'journaals'/'nieuws'? Fox 'News' bestaat vnl uit (rechts georienteerde) opinieprogramma's wat vaak de enige informatie is die een groot deel van de bevolking tot zich neemt. Er zijn wel uitzonderingen maar die zijn dan ook veel minder populair (zoals de zondagsshows).

Het is ook niet te vergelijken met Nederland waar een ratjetoe aan meningen op n zender te vinden is. Fox News is Rupert Murdoch's zender.
Fox News is overdag een relatief normale nieuwszender. In ieder geval als je het vergelijkt met de opinieprogramma's in de avond. Dat bedoelt Beathoven denk ik.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214712824
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Fox News is overdag een relatief normale nieuwszender. In ieder geval als je het vergelijkt met de opinieprogramma's in de avond. Dat bedoelt Beathoven denk ik.
Dat valt vies tegen. In de ochtend 'Fox & Friends' gevolgd door shows met figuren als Harris Faulkner, Martha MacCallum, Neil Cavuto e.d. Niet bepaald objectieve nieuwsbrengers :N
pi_214712866
twitter

quote:
EXCLUSIVE: Evangelicals For Harris drops their first media spot TODAY in an effort to win over some of those “on-the-fence” Conservative Evangelicals in swing states who are lukewarm when it comes to Donald Trump. You can watch it here first before it’s officially released. Many more are coming soon. The videos will start on social media and eventually make their way to TV in certain swing states. Specifically and most interestingly, Evangelicals For Harris will be targeting conservative Christian media websites. This is NOT just a play for liberal Christians. The group already has over 200,000 Evangelical Christians who have signed a pledge to volunteer and vote for the Harris/Walz ticket. Big Zoom call tonight FYI. They ain’t playin’.
Look, here's a reality check. Donald Trump will get a HEFTY MAJORITY of the conservative evangelical vote. That's a no-brainer but if you think an effort like this is laughable and a waste of time, you're missing the larger political point. Elections are typically won at the margins, especially in the seven key swing states and so with that in mind, consider this.
In 2008, Barack Obama received 26% of the White Born Again Evangelical Vote and WON.
In 2016, Hillary Clinton received 16% of the White Born Again Evangelical Vote and LOST.
In 2020, Joe Biden received 24% of the White Born Again Evangelical Vote and WON.
If Kamala Harris gets 20% or more of the White Born Again Evangelical Vote (not out of the question), Trump will probably lose.
pi_214713015
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat valt vies tegen. In de ochtend 'Fox & Friends' gevolgd door shows met figuren als Harris Faulkner, Martha MacCallum, Neil Cavuto e.d. Niet bepaald objectieve nieuwsbrengers :N
Ik zie toch wel een verschil tussen Neil Cavuto/Bret Baier of figuren als Sean Hannity/Judge Jeanine hoor. Nieuws met een conservatieve inslag versus totaal geflipte opinie-entertainment. Objectief wordt het natuurlijk nooit, maar objectief nieuws bestaat sowieso bijna niet daar.
pi_214713074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:13 schreef Naqin het volgende:

[..]
Ik zie toch wel een verschil tussen Neil Cavuto/Bret Baier of figuren als Sean Hannity/Judge Jeanine hoor. Nieuws met een conservatieve inslag versus totaal geflipte opinie-entertainment. Objectief wordt het natuurlijk nooit, maar objectief nieuws bestaat sowieso bijna niet daar.
Ja er zijn altijd gradaties natuurlijk maar iig zijn Harris Faulkner en Martha MacCallum niet zoveel beter dan Hannity/Pirro.
pi_214713086
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[..]

Als je conservatieve evangelicals wil aanspreken is dit misschien niet zo'n slim idee:
'Evangelicals for Harris' host has said 'Whiteness is wicked,' police need to be 'destroyed and rebuilt'
  woensdag 14 augustus 2024 @ 16:24:36 #148
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214713105
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja er zijn altijd gradaties natuurlijk maar iig zijn Harris Faulkner en Martha MacCallum niet zoveel beter dan Hannity/Pirro.
Nee, imho ook niet hoor. Fox News had vroeger idd nog wel een paar echte journalisten, maar Shep Smith en Chris Wallace zijn jaren geleden al vertrokken - in 2019 en 2021 respectievelijk.
pi_214713134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:20 schreef Naqin het volgende:

[..]
Als je conservatieve evangelicals wil aanspreken is dit misschien niet zo'n slim idee:
'Evangelicals for Harris' host has said 'Whiteness is wicked,' police need to be 'destroyed and rebuilt'
En van de 19 deelnemers aan een zoom-call en natuurlijk wordt zij er door Fox News uitgepikt!

Evangelicals for Harris Zoom Call - Official Speaker List

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 14-08-2024 16:45:19 ]
pi_214713223
quote:
81s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En van de 19 deelnemers aan een zoom-call en natuurlijk wordt zij er door Fox News uitgepikt!
Inhoudelijk gaat het natuurlijk nergens over, maar de "White Born Again Evangelical" vote van hierboven ga je er niet mee winnen. Gewoon niet zo slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')