daar zit een mooi Hollywood scenario inquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:34 schreef Naqin het volgende:
[..]
En een paar jaar geleden was hij nog uitgesproken Never Trumper. Duidelijk een CIA asset gestuurd om de campagne van Trump van binnenuit te slopen.
Ze hoopt nog steeds minister te worden onder Trump, vermoedelijk. Liefst een high profile positie als State.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer ja.
Toch gaat ze gewoon op Trump stemmen in november.
Net als zoveel andere GOP-ers die het Trump-circus (al sinds jaren) hoofdschuddend bekijken.
De GOP is overgenomen door MAGA en Nikki gaat, ondanks al haar babbels, daar gewoon in mee als puntje bij paaltje komt.
En voor de gemiddelde GOP-stemmer blijft de uitspraak "I want this campaign to win" het langste hangen. Want ze stemmen nog liever op een seniel konijn dan op een Democraat.
Je verwacht het niet, he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Zogenaamde ophef gaat dus weer nergens over.
Maar wat mij dan stoort is dat je @Chivaz vervolgens niet meer hoort of ziet. Die drukt nu effe z'n neus en duikt later weer op met een andere opruiende bullshit-Tweet.quote:
Dat stoort mij ook maar goed, het is voor mij ook een teken dat ik inhoudelijk geen aandacht aan dergelijke posts hoef te besteden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wat mij dan stoort is dat je @:Chivaz vervolgens niet meer hoort of ziet. Die drukt nu effe z'n neus en duikt later weer op met een andere opruiende bullshit-Tweet.
Blijven doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat stoort mij ook maar goed, het is voor mij ook een teken dat ik inhoudelijk geen aandacht aan dergelijke posts hoef te besteden.
Daarbij is een plan geen one-liner. Volgens mij was het voorstel zoals dat van de Republikeinen kwam zo ingestoken dat het vooral een heel mooi belastingvoordeel zou opleveren voor hedge fund managers en andere mensen die al een vrij riant inkomen hebben. Harris geeft ook aan dat haar plan op dat punt zou verschillen:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens snap ik deze wel. Eerste stuk is gemaakt naar aanleiding van de berekeningen van die 'nonpartisan watchdog group', terwijl het tweede artikel gaat over uitlatingen die Harris deed tijdens haar campagne.
Dat stuk over hoeveel het voorstel van Trump kost is ook een follow-up, zoals dat heet. Een week eerder bracht datzelfde CBS News gewoon het kale nieuws:
Former President Donald Trump proposes at Nevada rally ending taxes on tips
Dat stuk dateert van 10 juni. Een week later kwam die watchdog group blijkbaar met berekeningen en daar maakte CBS een follow-up over. Zogenaamde ophef gaat dus weer nergens over.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ook een manier om hem het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Hem shamen werkt juist niet. Hem verslaan daarintegen welquote:They call him on it, but he just shrugs and cheats some more.
Zelfs Florida begint nu toch wel langzaam richting de "margin of error" te bewegen, zou toch fijn zijn als Trump zijn centen daar ook nog moet gaan gebruiken om die uberhaupt te winnenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 06:54 schreef Monolith het volgende:
Ondanks allerlei ononderbouwd gebrabbel over het verdwijnen van momenten zie ik bij Silver nog steeds progressie voor Harris in de peilingen. In de nationale peilingen loopt het gestaag op naar zo'n 3-4 procentpunt voorsprong en in de midwest begint het gat zich aardig te openen, wat toch iets meer hoop geeft dat daar ook daadwerkelijke gewonnen gaat worden.In GA / NC behoudt Trump nog een voorsprong, maar krimpt het gat nog wel steeds, terwijl Harris in Arizona en Nevada ook voorzichtig wat voorsprong begint te nemen.
Ook allemaal redelijk verklaarbaar omdat er altijd wel een zekere vertraging zit in de peilingen natuurlijk.
Ik weet niet of het al gelukt is maar ik kwam deze nog tegen met een link naar een website met informatie en registratiemogelijkheid:quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haar aanvraag is nu al een paar keer afgewezen zonder reden, terwijl dat tijdens andere verkiezingsjaren prima ging. Ze woont hier sinds 2012. Maar bedankt voor de link, ik ga hem lezen.
Mja, dat is echt een vrij solide rode staat geworden in mijn ogen. Ik acht de kans dat de peilingen richting de MoE in het voordeel van de Democraten uitvallen ook niet zo groot gezien de recente peilinggeschiedenis. Maar goed, we zijn sowieso nog heel ver van de verkiezingen verwijderd, dus eerst maar eens zien of het positieve beeld van Harris in de peilingen uberhaupt standhoudt en dan maar eens kijken of dat zich ook vertaalt in winst in de EC.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs Florida begint nu toch wel langzaam richting de "margin of error" te bewegen, zou toch fijn zijn als Trump zijn centen daar ook nog moet gaan gebruiken om die uberhaupt te winnen
De "journaals" / "het nieuws" van Fox news is best ok. Maar wie ooit bedacht heeft dat het label "Fox news" ook over de opinieprogramma's heen moet....quote:
Welke 'journaals'/'nieuws'? Fox 'News' bestaat vnl uit (rechts georienteerde) opinieprogramma's wat vaak de enige informatie is die een groot deel van de bevolking tot zich neemt. Er zijn wel uitzonderingen maar die zijn dan ook veel minder populair (zoals de zondagsshows).quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De "journaals" / "het nieuws" van Fox news is best ok. Maar wie ooit bedacht heeft dat het label "Fox news" ook over de opinieprogramma's heen moet....
Dat is hetzelfde als de naam 'NOS Journaal' gebruiken voor zowel WNL praatprogramma's als het dagelijkse nieuws. Die opinieprogramma's zijn van hetzelfde drekniveau als Elon en z'n X of Tucker en wat die ook maar doet.
Fox News is overdag een relatief normale nieuwszender. In ieder geval als je het vergelijkt met de opinieprogramma's in de avond. Dat bedoelt Beathoven denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welke 'journaals'/'nieuws'? Fox 'News' bestaat vnl uit (rechts georienteerde) opinieprogramma's wat vaak de enige informatie is die een groot deel van de bevolking tot zich neemt. Er zijn wel uitzonderingen maar die zijn dan ook veel minder populair (zoals de zondagsshows).
Het is ook niet te vergelijken met Nederland waar een ratjetoe aan meningen op één zender te vinden is. Fox News is Rupert Murdoch's zender.
Dat valt vies tegen. In de ochtend 'Fox & Friends' gevolgd door shows met figuren als Harris Faulkner, Martha MacCallum, Neil Cavuto e.d. Niet bepaald objectieve nieuwsbrengersquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Fox News is overdag een relatief normale nieuwszender. In ieder geval als je het vergelijkt met de opinieprogramma's in de avond. Dat bedoelt Beathoven denk ik.
quote:EXCLUSIVE: Evangelicals For Harris drops their first media spot TODAY in an effort to win over some of those “on-the-fence” Conservative Evangelicals in swing states who are lukewarm when it comes to Donald Trump. You can watch it here first before it’s officially released. Many more are coming soon. The videos will start on social media and eventually make their way to TV in certain swing states. Specifically and most interestingly, Evangelicals For Harris will be targeting conservative Christian media websites. This is NOT just a play for liberal Christians. The group already has over 200,000 Evangelical Christians who have signed a pledge to volunteer and vote for the Harris/Walz ticket. Big Zoom call tonight FYI. They ain’t playin’.
Look, here's a reality check. Donald Trump will get a HEFTY MAJORITY of the conservative evangelical vote. That's a no-brainer but if you think an effort like this is laughable and a waste of time, you're missing the larger political point. Elections are typically won at the margins, especially in the seven key swing states and so with that in mind, consider this.
In 2008, Barack Obama received 26% of the White Born Again Evangelical Vote and WON.
In 2016, Hillary Clinton received 16% of the White Born Again Evangelical Vote and LOST.
In 2020, Joe Biden received 24% of the White Born Again Evangelical Vote and WON.
If Kamala Harris gets 20% or more of the White Born Again Evangelical Vote (not out of the question), Trump will probably lose.
Ik zie toch wel een verschil tussen Neil Cavuto/Bret Baier of figuren als Sean Hannity/Judge Jeanine hoor. Nieuws met een conservatieve inslag versus totaal geflipte opinie-entertainment. Objectief wordt het natuurlijk nooit, maar objectief nieuws bestaat sowieso bijna niet daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen. In de ochtend 'Fox & Friends' gevolgd door shows met figuren als Harris Faulkner, Martha MacCallum, Neil Cavuto e.d. Niet bepaald objectieve nieuwsbrengers
Ja er zijn altijd gradaties natuurlijk maar iig zijn Harris Faulkner en Martha MacCallum niet zoveel beter dan Hannity/Pirro.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:13 schreef Naqin het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een verschil tussen Neil Cavuto/Bret Baier of figuren als Sean Hannity/Judge Jeanine hoor. Nieuws met een conservatieve inslag versus totaal geflipte opinie-entertainment. Objectief wordt het natuurlijk nooit, maar objectief nieuws bestaat sowieso bijna niet daar.
Als je conservatieve evangelicals wil aanspreken is dit misschien niet zo'n slim idee:quote:
Nee, imho ook niet hoor. Fox News had vroeger idd nog wel een paar echte journalisten, maar Shep Smith en Chris Wallace zijn jaren geleden al vertrokken - in 2019 en 2021 respectievelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd gradaties natuurlijk maar iig zijn Harris Faulkner en Martha MacCallum niet zoveel beter dan Hannity/Pirro.
Eén van de 19 deelnemers aan een zoom-call en natuurlijk wordt zij er door Fox News uitgepikt!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:20 schreef Naqin het volgende:
[..]
Als je conservatieve evangelicals wil aanspreken is dit misschien niet zo'n slim idee:
'Evangelicals for Harris' host has said 'Whiteness is wicked,' police need to be 'destroyed and rebuilt'
Inhoudelijk gaat het natuurlijk nergens over, maar de "White Born Again Evangelical" vote van hierboven ga je er niet mee winnen. Gewoon niet zo slim.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eén van de 19 deelnemers aan een zoom-call en natuurlijk wordt zij er door Fox News uitgepikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |