abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214730998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef Arcee het volgende:

[..]
"eigen gewin", precies.
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk. :P
Het boeit ze echt geen reet meer dat Trump niet daadwerkelijk een diepgewortelde conservatief christelijke overtuiging heeft, als ie maar helpt om de juridische macht vol te stoppen met van die prairie Ayatollahs en niet voor enge plannetjes van staten gaat liggen met EOs en dergelijke.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214731080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk. :P
Het boeit ze echt geen reet meer dat Trump niet daadwerkelijk een diepgewortelde conservatief christelijke overtuiging heeft, als ie maar helpt om de juridische macht vol te stoppen met van die prairie Ayatollahs en niet voor enge plannetjes van staten gaat liggen met EOs en dergelijke.
Ik ben er nog helemaal uit wat nog erger is voor de GOP. Trump die de verkiezingen wint, of dat hij ze verliest.

Winst voor Trump betekent dat de Republikeinen nog minimaal vier jaar gegijzeld worden door de waanzin van het MAGA-Trumpisme. Verlies kan de weg vrijmaken voor een nieuwe koers, maar het kan de partij ook verder uiteen scheuren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214731089
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaat ;)
Ja die zijn nu de vervanging van zijn rally's waar hij problemen kreeg met de concurrerende crowd size van Harris. Een stuk goedkoper (sommige locaties moet hij nog steeds de rekening van de vorige keer betalen) maar voor zijn vaste aanhang die hem overal nareist ook teleurstellend lijkt me.

Het bedachte narratief 'Kamala doet geen persco's/interviews!' werkt daarentegen dan wel weer als een speer.

twitter

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 18:16:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214731182
Bij het Trump-team hebben ze Lewandowski maar weer eens van stal gehaald:

twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 16:13:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214731370
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat over Jews in America en of het wel/niet patriots zijn én achter hem staan 3-4-5 Israëlische vlaggen!?!?
pi_214731629
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat over Jews in America en of het wel/niet patriots zijn én achter hem staan 3-4-5 Israëlische vlaggen!?!?
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.
pi_214731872
Poll vandaag. Niet geloven hoor. Gewoon gaan stemmen!
https://projects.fivethir(...)neral/2024/national/
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:52:29 #284
862 Arcee
Look closer
pi_214731873
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat
Viel mij ook op inderdaad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:54:02 #285
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214731881
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.
Tsja, immigranten he..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214731908
Interessant. Blijkbaar loopt er nog steeds een onderzoek naar Dmitri Simes die ook meerdere malen in het Mueller rapport werd genoemd:.

twitter

quote:
Simes also advised the 2016 presidential campaign of Donald Trump and arranged an important 2016 foreign-policy speech in which Trump outlined a vision for greater cooperation with Russia.

Simes's name was mentioned more than 100 times in a 2019 report by U.S. Special Counsel Robert Mueller entitled Report On The Investigation Into Russian Interference In The 2016 Presidential Election.
pi_214732032
twitter

Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
pi_214732148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Ik zou op RFK jr stemmen als ik jou was.

Verder is er op FOK! BNW voor zaken als covid fascisme.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:49:12 #289
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214732153
quote:
[ x ]
Heb je toevallig een bron bij dat plaatje?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214732190
quote:
[ x ]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214732199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Het is zowel extreem-links als fascisme. The mind boggles.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:01:57 #292
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214732218
Het staat kennelijk bij vacatures op jobs.lever.co (?)
https://jobs.lever.co/BFP/a3437a84-f981-42bc-bbe5-2ec60e084124

Overigens heeft de Biden regering vorig jaar besloten dat er geen vaccinaties vereist zijn voor ambtenaren:
https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Géén kloon van tvlxd!
pi_214732276
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat de overheid ook plichten heeft gaat er bij @Chivaz niet in. Die kijkt niet verder dan zijn 'geschonden recht' als burger.
pi_214732419
Een beschuldiging van fascisme neem ik altijd heel serieus van iemand die een politicus aanhangt die een coup probeerde te plegen. :Z
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:44:26 #295
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214732581
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef Montov het volgende:
Het staat kennelijk bij vacatures op jobs.lever.co (?)
https://jobs.lever.co/BFP/a3437a84-f981-42bc-bbe5-2ec60e084124

Overigens heeft de Biden regering vorig jaar besloten dat er geen vaccinaties vereist zijn voor ambtenaren:
https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Ik vind het, anno 2024, toch maar een vreemde eis.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214732614
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_214732622
de Kennedy hype lijkt ook dood te zijn
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:49:59 #298
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214732626
quote:
[ x ]
Boooos complot. Dit heeft verder natuurlijk totaal niks te maken met algemene risicobeheersing op een terrein waarbinnen al preventieve maatregelen beschikbaar zijn, in een project dat vereist dat veel mensen bij elkaar komen en nog maximaal 2.5 maand duurt, met een onverzettelijke deadline. Waarschijnlijk hebben die fascisten ook nog sprinklers en brandblussers in hun campagnelokalen gehangen voordat er een spoortje van vuur is :')

Je moet er toch niet aan denken dat zoiets president wordt...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_214732629
hoop ieder jaar wel weer op Jill Stein -O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:52:13 #300
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214732641
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een beschuldiging van fascisme neem ik altijd heel serieus van iemand die een politicus aanhangt die een coup probeerde te plegen. :Z
*probeert
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')