Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk.quote:
Ik ben er nog helemaal uit wat nog erger is voor de GOP. Trump die de verkiezingen wint, of dat hij ze verliest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk.![]()
Het boeit ze echt geen reet meer dat Trump niet daadwerkelijk een diepgewortelde conservatief christelijke overtuiging heeft, als ie maar helpt om de juridische macht vol te stoppen met van die prairie Ayatollahs en niet voor enge plannetjes van staten gaat liggen met EOs en dergelijke.
Ja die zijn nu de vervanging van zijn rally's waar hij problemen kreeg met de concurrerende crowd size van Harris. Een stuk goedkoper (sommige locaties moet hij nog steeds de rekening van de vorige keer betalen) maar voor zijn vaste aanhang die hem overal nareist ook teleurstellend lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaat
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Biden is in IDGAF modus, lijkt het
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat over Jews in America en of het wel/niet patriots zijn én achter hem staan 3-4-5 Israëlische vlaggen!?!?
Viel mij ook op inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat
Tsja, immigranten he..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.
quote:Simes also advised the 2016 presidential campaign of Donald Trump and arranged an important 2016 foreign-policy speech in which Trump outlined a vision for greater cooperation with Russia.
Simes's name was mentioned more than 100 times in a 2019 report by U.S. Special Counsel Robert Mueller entitled Report On The Investigation Into Russian Interference In The 2016 Presidential Election.
Ik zou op RFK jr stemmen als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Heb je toevallig een bron bij dat plaatje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het is zowel extreem-links als fascisme. The mind boggles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Dat de overheid ook plichten heeft gaat er bij @Chivaz niet in. Die kijkt niet verder dan zijn 'geschonden recht' als burger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Ik vind het, anno 2024, toch maar een vreemde eis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef Montov het volgende:
Het staat kennelijk bij vacatures op jobs.lever.co (?)
https://jobs.lever.co/BFP/a3437a84-f981-42bc-bbe5-2ec60e084124
Overigens heeft de Biden regering vorig jaar besloten dat er geen vaccinaties vereist zijn voor ambtenaren:
https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Boooos complot. Dit heeft verder natuurlijk totaal niks te maken met algemene risicobeheersing op een terrein waarbinnen al preventieve maatregelen beschikbaar zijn, in een project dat vereist dat veel mensen bij elkaar komen en nog maximaal 2.5 maand duurt, met een onverzettelijke deadline. Waarschijnlijk hebben die fascisten ook nog sprinklers en brandblussers in hun campagnelokalen gehangen voordat er een spoortje van vuur isquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
*probeertquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een beschuldiging van fascisme neem ik altijd heel serieus van iemand die een politicus aanhangt die een coup probeerde te plegen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |