abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214719526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Zo hypocriet, zo inconsequent…
Criminelen hebben een vrijkaart van de fanboys om de spelregels niet te hanteren.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:46:38 #203
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214719544
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Hilarisch dit, zomaar wat onzin roepen en dan komen met zo'n 'bron'.

De reden dat extreem-links een hekel heeft aan Nate Silver is omdat hij niet extreem-links is. Zo simpel is het, inhoudelijke kritiek is er verder niet.
https://www.axios.com/2024/07/16/nate-silver-polymarket

Even wat anders... Wie is er volgens jou extreem-links? Definieer dat eens...liefst met wat voorbeelden :)
pi_214719558
quote:
Thiel wordt niet eens genoemd in dat artikel. Axios is dan ook van prima kwaliteit, die leent zich meestal niet voor dat soort onzin.
quote:
Even wat anders... Wie is er volgens jou extreem-links? Definieer dat eens...liefst met wat voorbeelden :)
Daily Kos.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 12:59:13 #205
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214719626
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 12:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Thiel wordt niet eens genoemd in dat artikel. Axios is dan ook van prima kwaliteit, die leent zich meestal niet voor dat soort onzin.
[..]
Daily Kos.
https://www.forbes.com/si(...)ons-remains-unclear/
pi_214719652
quote:
Daar wordt Nate Silver niet genoemd.

Kom op zeg, dit is zielig. Nate Silver zit niet 'in de zak van' Thiel, dat was gewoon weer zo'n losse flodder van iemand die niet eens weet wat een klepel is, laat staan waar die hangt.
pi_214719772
Kennedy is dus ook wel een mooie opportunist:
https://www.telegraph.co.(...)cabinet-us-election/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214720214
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 13:22 schreef Monolith het volgende:
Kennedy is dus ook wel een mooie opportunist:
https://www.telegraph.co.(...)cabinet-us-election/
Will work for food?
pi_214721015
En dan het lef hebben om Harris (en talloze anderen) 'dom' te noemen. Sterker, zijn aanhangers (ook die in NL) roepen heel hard dat Harris achterlijk is en niets begrijpt van economie.

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214721268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
En dan het lef hebben om Harris (en talloze anderen) 'dom' te noemen. Sterker, zijn aanhangers (ook die in NL) roepen heel hard dat Harris achterlijk is en niets begrijpt van economie.

[ x ]
Shrinkflation is wel gewoon een ding natuurlijk, en een verschijningsvorm van inflatie voor consumentengoederen
pi_214721297
Aan de ene kant vind ik het reuze irritant om die stomme sound bites van de ex president ιn de beoogde vice ieder uur te horen op bijv. msnbc.

Aan de andere kant maakt de herhaling wel duidelijk aan de undecided voters - not the cult - hoe verschrikkelijk de keus zou zijn voor nu en de toekomst.
Als zij dat begrijpen althans.
pi_214721405
quote:

[ x ]
Het harris is dom geblaat is letterlijk trump na lullen.
pi_214721565
Dan wordt het nog niet makkelijk:
twitter
pi_214721607
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_214721818
quote:

[ x ]
Hij is ook een groot voorstander van klimaatverandering want dan krijgt hij meer beachfront property.

Genius.
pi_214721981
NONDEJU!!! 8)7
twitter
pi_214722660
twitter
pi_214722749
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef AnneX het volgende:
NONDEJU!!! 8)7
[ x ]
Enge kerel die Vought.

Verder niet een heel onthullend filmpje, heb weinig gehoord dat we nog niet wisten.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 19:20:29 #220
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214722774
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:18 schreef AnneX het volgende:
Dan wordt het nog niet makkelijk:
[ x ]
Montana heeft Jon Tester (D)...die is erg populair daar. FL zou ik geen cent voor geven totdat ineens de thema's Abortus ιn legalisering wiet op hetzelfde formulier staan...dat is heel gunstig voor de Dems. En Rick Scott is eigenlijk nergens populair bij mensen die overdag leven en in de nacht geen anderen moeten bijten om te overleven.

Ik denk dat TX over 10 jaar een Democratische staat is, net als Georgia nu. Maar het zou zomaar kunnen dat die kneus van een Cruz anno '24 al zijn zetel verliest. Maar dat is wel een long shot...

Het is niet makkelijk maar zeker niet onmogelijk.
pi_214722783
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 19:17 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Enge kerel die Vought.

Verder niet een heel onthullend filmpje, heb weinig gehoord dat we nog niet wisten.
Hij schrijft executive orders en Trump zegt dat hij niet eens van het bestaan weet van Project 2025.

Ok, het is geen nieuws dat Trump liegt maar toch.
pi_214722811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 19:08 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ook weer typisch Trump, alsof tarieven op buitenlandse producten Amerikaanse producten goedkoper maken 8)7
pi_214723077
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 19:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik denk dat TX over 10 jaar een Democratische staat is, net als Georgia nu. Maar het zou zomaar kunnen dat die kneus van een Cruz anno '24 al zijn zetel verliest. Maar dat is wel een long shot...
Over mensen die overdag slapen en 's nachts mensen moeten bijten gesproken. :P
pi_214723423
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef AnneX het volgende:
NONDEJU!!! 8)7
[ x ]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.

twitter

[ Bericht 39% gewijzigd door Kijkertje op 15-08-2024 20:20:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214723555
Next!
Note: hoeft niet te worden toegelicht…toch!?
twitter
pi_214723592
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.

[ x ]
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.
pi_214723839
Ergens las ik dat zeker vier mensen van het Harris-Waltz team pas in 2020 zijn afgestudeerd. De Kleinkunstacademie?
Enniewee😂
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 15-08-2024 21:27:31 ]
pi_214723871
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ x ]
:?

Hij zegt letterlijk dat hij dat juist niet verwacht, omdat dat teveel negatieve publiciteit zou geven
pi_214724235
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.
Eigenlijk willen ze dus een deepstate installeren!
pi_214724260
Nou ja laten we wel wezen, die Heritage Foundation waar project 2025 vandaan komt is al sinds Reagan bezig om het Republikeinse beleid vorm te geven. Het probleem is vooral dat de wereld verder gaat, maar de Republikeinse partij eerder achteruit holt op veel vlakken.
pi_214724322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Blijven doen.

Er zitten hier ook lurkers en die moet duidelijk worden gemaakt dat er onzin wordt verspreid.
Maar wat mij betreft wel blujven doen zonder direct op hem te quoten, vragen te stellen of op andere wijze hem te betrekken.
Het is voor iedereen hier duidelijk dat het een stinktroll is. ik ben hem liever kwijt dan rijk.
pi_214724827
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
:?

Hij zegt letterlijk dat hij dat juist niet verwacht, omdat dat teveel negatieve publiciteit zou geven
quote:
But I also– we’ve got to win elections… And so, I think the President’s actually come up with a strategy that works, so long as you are giving people like me in government the ability to block funding for Planned Parenthood, block funding for foetal tissue research.”
En hij was ook al werkzaam onder Trump dus het zit er dik in dat hij een baantje verwacht na al het werk dat hij in Project 2025 gestoken heeft.

twitter

quote:
Some have speculated that Vought himself could be one of those people, with others in the MAGA movement floating him as a potential White House chief of staff. Asked if he had been offered a job in a second Trump administration, Vought said no, but added, "I think there's an expectation that I would go in."

"I don't know what that would be," he said. "I don't know what the President would want me to do."

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 15-08-2024 22:12:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214725293
twitter

twitter
pi_214725318
twitter

En over de discussie over de debatten:

twitter
pi_214727294
Trump staat nu te raaskallen. All the usual things.
Deze is het leukst: toch wel:
N.b. terwijl de pad stond te golfen vanmiddag, schreef Miller en de gang een speech, die de ex president staat op te lezen:
twitter
pi_214727362
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 00:06 schreef AnneX het volgende:
Trump staat nu te raaskallen. All the usual things.
Deze is het leukst: toch wel:
N.b. terwijl de pad stond te golfen vanmiddag, schreef Miller en de gang een speech, die de ex president staat op te lezen:
[ x ]
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.

(MSNBC zendt het iig niet live uit, die trapt daar niet meer in)

twitter

twitter

twitter

twitter

Maar Kamala Harris staat de pers niet te woord! :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 00:47:52 ]
pi_214727385
Cnn is nα een uur ! Een uur! afgehaakt, las ik.
Ikke na 3 minuten.
Morgen de hele dag soundbites. Wedden.

Trusten.
pi_214727512
twitter

Waarom deze strijd όberhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
pi_214727548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Waarom deze strijd όberhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
Deze is toch niet moeilijk te raden! poetin is BFF's met Iran, dus Trump straks ook, hij wordt ook helemaal gezellig met China..
pi_214727582
“A proud republican”. “A prominent Christian”
Wat mankeert die lui / lul? 8)7
twitter
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 02:51:42 #241
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214727583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

No way! Way.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 02:55:08 #242
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214727585
Ik heb alvast een kleine excerpt van Trumps aanstaande speech weten te vinden.

What I'd really like to do is something extraordinary. Something big. Something mega. Something copious. Something capacious. Something cajunga! But I'll probably end up working at Great America, mopping up hurl and lung butter.

Party time. Excellent.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214727595
twitter

_O-

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 03:22:02 ]
pi_214727616
twitter

twitter
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 04:23:15 #245
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214727640
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg. :D

En het domme publiek wat er zat begon nog voor hem te juichen ook.

[edit] Ik zie al welke rally het was, die van eergisteren in North Carolina. En ik begrijp inmiddels ook dat hij dit al sinds juni aan het roepen is. Een klein probleem, die wet is pas in 2022 aangenomen en Trump was toen al bijna 2 jaar geen president meer. :D
pi_214727655
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 04:23 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg. :D

En het domme publiek wat er zat begon nog voor hem te juichen ook.

[edit] Ik zie al welke rally het was, die van eergisteren in North Carolina. En ik begrijp inmiddels ook dat hij dit al sinds juni aan het roepen is. Een klein probleem, die wet is pas in 2022 aangenomen en Trump was toen al bijna 2 jaar geen president meer. :D
Klopt maar Trump heeft wel wat gedaan alleen was dat nogal halfslachtig. Trump verzon een regeling die niet alleen tijdelijk (en verlopen was) maar bovendien was die regeling op basis van vrijwilligheid en gold dus voor maar een klein deel van de Insuline-gebruikers. De rest betaalde nog steeds het volle pond.

Biden heeft een wet getekend waardoor die prijs cap permanent van kracht is en bovendien voor alle Medicare-deelnemers geldt. De Republikeinen stemden uiteraard tegen.

quote:
What the Trump administration did

Trump’s comments both at his North Carolina rally and on Truth Social are false: The current cap on insulin prices was not put in place until after Biden entered office.

The Trump administration did create a temporary program under which a subset of prescription drug plans could choose whether they wanted to cover some insulin products at no more than $35 a month.

In 2020, the administration rolled out the Part D Senior Savings Model under the Center for Medicare and Medicaid Innovation.

Under this model, Medicare Part D prescription drug plans could volunteer to cover “at least one of each dosage form of a type of insulin product” at no more than $35 a month, according to an analysis by health policy research group KFF.

The model took effect in 2021 and lasted until 2023, with less than half of all Part D prescription drug plans participating each year, according to KFF.

What the Biden administration has done

Biden signed the IRA, which included a cap on the price of insulin, into law in 2022 in one of the signature legislative victories of his administration.

Under the law, all Medicare Part D prescription plans are barred from charging more than $35 a month out-of-pocket for all covered insulin products.

Provisions under the IRA also limit cost sharing to $35 a month for insulin products covered by Medicare Plan B and bar deductibles from being applied to insulins under both Part D and Part B plans.

Bron
Maar bij Trump blijft maar ιιn conclusie hangen: HIJ HEEFT HET GEREGELD!

Wat er allemaal in dat voorstel stond en of het wel of niet een wet is heeft hij uiteraard geen benul van want hij leest nooit wat en dat boeit hem ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 05:45:45 ]
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 05:32:44 #247
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214727667
Aha, dan stond Trump bij hoge uitzondering eens niet helemaal uit z'n nek te kletsen, een unicum. Dan zal het wel vast op z'n repertoire komen tot aan 6 november en Trump kennende nog wel langer ook! :P
pi_214728001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:07 schreef Monolith het volgende:
Nou ja laten we wel wezen, die Heritage Foundation waar project 2025 vandaan komt is al sinds Reagan bezig om het Republikeinse beleid vorm te geven. Het probleem is vooral dat de wereld verder gaat, maar de Republikeinse partij eerder achteruit holt op veel vlakken.
Ze gaan op hun eigen manier vooruit.

Van conservatief naar degressief.
pi_214728015
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 00:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.

(MSNBC zendt het iig niet live uit, die trapt daar niet meer in)

[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]

Maar Kamala Harris staat de pers niet te woord! :')
Ik zie hier nog weleens wat voorbijkomen, maar ik denk dat ik ga stoppen met het volgen van wat Trump allemaal uitkraamt. Die heeft z'n greatest hits in gebakken lucht en als dit niet het tijdperk van het internet en social media was, dan had hij ergens in een gymzaaltje nog wat staan bleren en had niemand er meer aandacht aan besteed.
pi_214728200
Dat Vance niet zo lekker ligt bij de kiezer zal niemand verbazen, maar bij 538 hebben ze het even in perspectief geplaatst:
https://abcnews.go.com/53(...)e/story?id=112841577
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:08:42 #251
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214728233
Gezond en gevarieerd dieet heeft die Donold trouwens:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214728449

Een foto uit 2020 van nog zo'n helder licht. :')

geen idee hoe Palin tegenwoordig tegen Trump aankijkt na alle rechtszaken. Kan er niets recents over vinden.
pi_214728538
Dus, de press release van Harris/Walz was gewoon 100% een feitelijke voorspelling van wat Trump zou gaan zeggen.

En de seniele idioot had dit ook nog te melden:

quote:
Speaking at a pro-Israel event Thursday, Donald Trump said the Presidential Medal of Freedom is better than the Medal of Honor. The former is the highest honor given to civilians in the United States, awarded to those who have made contributions to the United States’ security or national interests, world peace or culture. The Medal of Honor, often referred to as the “Congressional Medal of Honor,” is awarded exclusively to members of the military for acts of valor beyond the call of duty.

Trump said that the Presidential Medal of Freedom is “much better” because “everyone who gets the Congressional Medal of Honor, they’re soldiers, they’re either in very bad shape because they’ve been hit so many times by bullets, or they’re dead.”

Trump said that Miriam Adelson, one of his donors, was fortunate to get the Medal of Freedom during his presidency because, unlike injured or deceased soldiers, she “gets it and she’s a healthy beautiful woman.”

https://www.washingtonpos(...)NQBJGERNKZFNMBXO6M2U
Mischien kan Vance zich nog even net zo verontwaardigd uitlaten over stolen valor als over Walz die 24 jaar gediend heeft?

PS: Miriam Adelson financiert de Trump campagne met 100 miljoen dollar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2024 09:59:56 ]
pi_214728587
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Wel beetje tegenvallend dat-ie voorverpakt vlees haalt en niet zelf even een hert schiet.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wδre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum fόr Denken bleibt.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:12:27 #255
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214728625
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 10:07 schreef nostra het volgende:

[..]
Wel beetje tegenvallend dat-ie voorverpakt vlees haalt en niet zelf even een hert schiet.
Daarvoor dien je echt buiten te komen en ik denk niet dat Donold ooit meer "natuur" heeft gezien dan een golfbaan.

Opmerkelijk is ook dat er enkel fabrieksvoedsel op tafel ligt. Doen ze daar niet aan vers spul?
pi_214728654
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 09:50 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]

geen idee hoe Palin tegenwoordig tegen Trump aankijkt na alle rechtszaken. Kan er niets recents over vinden.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wδre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum fόr Denken bleibt.
pi_214728662
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 09:01 schreef Monolith het volgende:
Dat Vance niet zo lekker ligt bij de kiezer zal niemand verbazen, maar bij 538 hebben ze het even in perspectief geplaatst:
https://abcnews.go.com/53(...)e/story?id=112841577
Stel dat Trump wint...de man kan net als Biden elke dag omvallen (dat doen 80ers). En dan wordt Vance president van Amerika :{
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214728673
*proest*

quote:
President Biden revealed a new nickname for Donald Trump during an event in Maryland on Thursday.

During his address, Biden said: "The guy we're running against – what's his name? Donald Dump or whatever."

The event was held to celebrate an agreement between Medicare and major pharmaceutical companies that will limit the price of certain medicines.

https://www.newsweek.com/(...)ial-election-1940127
Biden is in IDGAF modus, lijkt het :D
pi_214728717
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Die hele bijnaam slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, maar je weet al dat Trump zich daar kapot aan gaat ergeren. Die gaat tijdens rallies straks weer klagen dat ze 'mean nicknames' voor hem hebben verzonnen. Net zoals dat hij al weken loopt te janken over dat 'weird'-gedoe.

Normale mensen boeit zo'n kwalificatie geen reet, zeker als die afkomstig is van je tegenstander. Maar Trump blijft er over dooremmeren.

Nogmaals, hoe iemand ook maar een greintje respect en ontzag kan hebben voor die man is echt mij echt een raadsel. Ik denk dat er maar weinig mensen op deze planeet rondlopen die zo weinig inhoud hebben als Donald Trump.
pi_214728764
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 09:59 schreef Tijger_m het volgende:
Dus, de press release van Harris/Walz was gewoon 100% een feitelijke voorspelling van wat Trump zou gaan zeggen.

En de seniele idioot had dit ook nog te melden:
[..]
Mischien kan Vance zich nog even net zo verontwaardigd uitlaten over stolen valor als over Walz die 24 jaar gediend heeft?

PS: Miriam Adelson financiert de Trump campagne met 100 miljoen dollar.
Het is gewoon knap dat een man zoveel onzin kan uitkramen en er voor een deel van Amerika gewoon mee wegkomt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:44:56 #261
862 Arcee
Look closer
pi_214728809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
hoe iemand ook maar een greintje respect en ontzag kan hebben voor die man is echt mij echt een raadsel. Ik denk dat er maar weinig mensen op deze planeet rondlopen die zo weinig inhoud hebben als Donald Trump.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:09:42 #262
862 Arcee
Look closer
pi_214729018
Hoe zouden Republikeinen tegen Trump aan kijken en op 'm reageren als Trump als independent mee zou doen. Ze zouden 'm met de grond gelijk maken.

En het zou prima kunnen, dat Trump als independent meedoet, want er is niks Reps aan Trump.

Trump is alleen maar Trump en geeft ook alleen maar om Trump.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:13:08 #263
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214729039
Moest lachen:
twitter
pi_214729065
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Die hele bijnaam slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, maar je weet al dat Trump zich daar kapot aan gaat ergeren. Die gaat tijdens rallies straks weer klagen dat ze 'mean nicknames' voor hem hebben verzonnen. Net zoals dat hij al weken loopt te janken over dat 'weird'-gedoe.

Normale mensen boeit zo'n kwalificatie geen reet, zeker als die afkomstig is van je tegenstander. Maar Trump blijft er over dooremmeren.

Nogmaals, hoe iemand ook maar een greintje respect en ontzag kan hebben voor die man is echt mij echt een raadsel. Ik denk dat er maar weinig mensen op deze planeet rondlopen die zo weinig inhoud hebben als Donald Trump.
Trump is een net-niet dictator. In de zin dat hij die niet kan dicteren omdat hij te lui is om naar de ontwerptafel te lopen en geen boeken en stukken leest. Als hij een type Putin of Erdogan was, dan was er vooraf aan de campagne in 2016 ontzettend hard gewerkt en was de VS na zijn aanstelling al in een deadlock gekomen.
pi_214729279

Echt hoor, hoe gek moet je zijn? Stel je ziet een van je ouders of vrienden er zo bij lopen... :|W
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:52:06 #266
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214729310
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]

Echt hoor, hoe gek moet je zijn? Stel je ziet een van je ouders of vrienden er zo bij lopen... :|W
Dat juichen zal de dames wel vergaan als ze er achter komen als ze maandelijks hun menstruatiedata naar Shady Vance moeten gaan doorsturen.
pi_214729475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Yup

twitter
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:31:12 #268
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214729625
quote:
[ afbeelding ]

Ik lees nu het boek "The Undertow" van Jeff Sharlet.
Over de achtergronden en beweegredenen van Maga en zijn subdivisies van dit soort mensen, Christen-Nationalisten, Q'ers, Incels, Oath Keepers etc. De mensen achter de plaatjes en het circus.

Sharlet heeft voor dit boek heel veel Rallies afgelopen en veel bijeenkomsten bezocht.
Echt heel interessant om de verhalen van deze mensen te lezen. Verontrustend, dat wel...maar bijna allemaal zijn ze misleid. Het is echt een godsdienst voor deze mensen en velen van hen zijn enorm doorgeslagen...
pi_214729636
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, maar dan in het jaar 2024.
pi_214729663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 11:09 schreef Arcee het volgende:
Hoe zouden Republikeinen tegen Trump aan kijken en op 'm reageren als Trump als independent mee zou doen. Ze zouden 'm met de grond gelijk maken.

En het zou prima kunnen, dat Trump als independent meedoet, want er is niks Reps aan Trump.

Trump is alleen maar Trump en geeft ook alleen maar om Trump.
Daarvoor hoef je toch alleen maar terug te gaan naar de primaries van 2016?
Ik zou ook helemaal niet zo direct willen stellen dat er niets 'Republikeins' aan Trump zou zijn. Hij staat nog steeds gewoon voor veel economisch rechts beleid, heeft geen enkele moeite met het gebruik van conservatief medisch-ethische zaken voor eigen gewin en isolationisme en protectionisme zijn de GOP ook lang niet altijd vreemd geweest.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:39:10 #271
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214729714
quote:
[ afbeelding ]

Wat dat betreft hebben al die fake WWF/WWE-wedstrijden en uitzendingen de afgelopen 30 jaar meer voor de Republikeinse agenda gedaan dan al hun campaign ads bij elkaar.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_214730384
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
Moest lachen:
[ x ]
Sterker nog, al Trump's resorts draaien op immigranten die hij ieder jaar weer binnenhaalt met als reden dat Amerikaanse werknemers te duur zijn.

Nog nooit ook maar een Republikein over gehoord gek genoeg.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:24:30 #273
862 Arcee
Look closer
pi_214730900
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Monolith het volgende:

[..]
Daarvoor hoef je toch alleen maar terug te gaan naar de primaries van 2016?
Ik zou ook helemaal niet zo direct willen stellen dat er niets 'Republikeins' aan Trump zou zijn. Hij staat nog steeds gewoon voor veel economisch rechts beleid, heeft geen enkele moeite met het gebruik van conservatief medisch-ethische zaken voor eigen gewin en isolationisme en protectionisme zijn de GOP ook lang niet altijd vreemd geweest.
"eigen gewin", precies.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:26:08 #274
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_214730913
Evil Harris wil healthcare geven aan alle amerikanen. Communisme!

:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:28:07 #275
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214730924
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Evil Harris wil healthcare geven aan alle amerikanen. Communisme!

[ afbeelding ]

:')
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaat ;)
pi_214730998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef Arcee het volgende:

[..]
"eigen gewin", precies.
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk. :P
Het boeit ze echt geen reet meer dat Trump niet daadwerkelijk een diepgewortelde conservatief christelijke overtuiging heeft, als ie maar helpt om de juridische macht vol te stoppen met van die prairie Ayatollahs en niet voor enge plannetjes van staten gaat liggen met EOs en dergelijke.
pi_214731080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk. :P
Het boeit ze echt geen reet meer dat Trump niet daadwerkelijk een diepgewortelde conservatief christelijke overtuiging heeft, als ie maar helpt om de juridische macht vol te stoppen met van die prairie Ayatollahs en niet voor enge plannetjes van staten gaat liggen met EOs en dergelijke.
Ik ben er nog helemaal uit wat nog erger is voor de GOP. Trump die de verkiezingen wint, of dat hij ze verliest.

Winst voor Trump betekent dat de Republikeinen nog minimaal vier jaar gegijzeld worden door de waanzin van het MAGA-Trumpisme. Verlies kan de weg vrijmaken voor een nieuwe koers, maar het kan de partij ook verder uiteen scheuren.
pi_214731089
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaat ;)
Ja die zijn nu de vervanging van zijn rally's waar hij problemen kreeg met de concurrerende crowd size van Harris. Een stuk goedkoper (sommige locaties moet hij nog steeds de rekening van de vorige keer betalen) maar voor zijn vaste aanhang die hem overal nareist ook teleurstellend lijkt me.

Het bedachte narratief 'Kamala doet geen persco's/interviews!' werkt daarentegen dan wel weer als een speer.

twitter

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 18:16:18 ]
pi_214731182
Bij het Trump-team hebben ze Lewandowski maar weer eens van stal gehaald:

twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 16:13:14 ]
pi_214731370
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat over Jews in America en of het wel/niet patriots zijn ιn achter hem staan 3-4-5 Israλlische vlaggen!?!?
pi_214731629
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat over Jews in America en of het wel/niet patriots zijn ιn achter hem staan 3-4-5 Israλlische vlaggen!?!?
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.
pi_214731872
Poll vandaag. Niet geloven hoor. Gewoon gaan stemmen!
https://projects.fivethir(...)neral/2024/national/
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:52:29 #284
862 Arcee
Look closer
pi_214731873
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat
Viel mij ook op inderdaad.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:54:02 #285
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214731881
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.
Tsja, immigranten he..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214731908
Interessant. Blijkbaar loopt er nog steeds een onderzoek naar Dmitri Simes die ook meerdere malen in het Mueller rapport werd genoemd:.

twitter

quote:
Simes also advised the 2016 presidential campaign of Donald Trump and arranged an important 2016 foreign-policy speech in which Trump outlined a vision for greater cooperation with Russia.

Simes's name was mentioned more than 100 times in a 2019 report by U.S. Special Counsel Robert Mueller entitled Report On The Investigation Into Russian Interference In The 2016 Presidential Election.
pi_214732032
twitter

Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
pi_214732148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Ik zou op RFK jr stemmen als ik jou was.

Verder is er op FOK! BNW voor zaken als covid fascisme.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:49:12 #289
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214732153
quote:
[ x ]
Heb je toevallig een bron bij dat plaatje?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214732190
quote:
[ x ]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
pi_214732199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Het is zowel extreem-links als fascisme. The mind boggles.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:01:57 #292
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214732218
Het staat kennelijk bij vacatures op jobs.lever.co (?)
https://jobs.lever.co/BFP/a3437a84-f981-42bc-bbe5-2ec60e084124

Overigens heeft de Biden regering vorig jaar besloten dat er geen vaccinaties vereist zijn voor ambtenaren:
https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Gιιn kloon van tvlxd!
pi_214732276
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat de overheid ook plichten heeft gaat er bij @Chivaz niet in. Die kijkt niet verder dan zijn 'geschonden recht' als burger.
pi_214732419
Een beschuldiging van fascisme neem ik altijd heel serieus van iemand die een politicus aanhangt die een coup probeerde te plegen. :Z
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:44:26 #295
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214732581
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef Montov het volgende:
Het staat kennelijk bij vacatures op jobs.lever.co (?)
https://jobs.lever.co/BFP/a3437a84-f981-42bc-bbe5-2ec60e084124

Overigens heeft de Biden regering vorig jaar besloten dat er geen vaccinaties vereist zijn voor ambtenaren:
https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Ik vind het, anno 2024, toch maar een vreemde eis.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214732614
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_214732622
de Kennedy hype lijkt ook dood te zijn
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:49:59 #298
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_214732626
quote:
[ x ]
Boooos complot. Dit heeft verder natuurlijk totaal niks te maken met algemene risicobeheersing op een terrein waarbinnen al preventieve maatregelen beschikbaar zijn, in een project dat vereist dat veel mensen bij elkaar komen en nog maximaal 2.5 maand duurt, met een onverzettelijke deadline. Waarschijnlijk hebben die fascisten ook nog sprinklers en brandblussers in hun campagnelokalen gehangen voordat er een spoortje van vuur is :')

Je moet er toch niet aan denken dat zoiets president wordt...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_214732629
hoop ieder jaar wel weer op Jill Stein -O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:52:13 #300
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214732641
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een beschuldiging van fascisme neem ik altijd heel serieus van iemand die een politicus aanhangt die een coup probeerde te plegen. :Z
*probeert
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')