Criminelen hebben een vrijkaart van de fanboys om de spelregels niet te hanteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Zo hypocriet, zo inconsequent…
https://www.axios.com/2024/07/16/nate-silver-polymarketquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hilarisch dit, zomaar wat onzin roepen en dan komen met zo'n 'bron'.
De reden dat extreem-links een hekel heeft aan Nate Silver is omdat hij niet extreem-links is. Zo simpel is het, inhoudelijke kritiek is er verder niet.
Thiel wordt niet eens genoemd in dat artikel. Axios is dan ook van prima kwaliteit, die leent zich meestal niet voor dat soort onzin.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:46 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
https://www.axios.com/2024/07/16/nate-silver-polymarket
Daily Kos.quote:Even wat anders... Wie is er volgens jou extreem-links? Definieer dat eens...liefst met wat voorbeelden
https://www.forbes.com/si(...)ons-remains-unclear/quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Thiel wordt niet eens genoemd in dat artikel. Axios is dan ook van prima kwaliteit, die leent zich meestal niet voor dat soort onzin.
[..]
Daily Kos.
Daar wordt Nate Silver niet genoemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ons-remains-unclear/
Will work for food?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:22 schreef Monolith het volgende:
Kennedy is dus ook wel een mooie opportunist:
https://www.telegraph.co.(...)cabinet-us-election/
Shrinkflation is wel gewoon een ding natuurlijk, en een verschijningsvorm van inflatie voor consumentengoederenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
En dan het lef hebben om Harris (en talloze anderen) 'dom' te noemen. Sterker, zijn aanhangers (ook die in NL) roepen heel hard dat Harris achterlijk is en niets begrijpt van economie.
[ x ]
Het harris is dom geblaat is letterlijk trump na lullen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
En dan het lef hebben om Harris (en talloze anderen) 'dom' te noemen. Sterker, zijn aanhangers (ook die in NL) roepen heel hard dat Harris achterlijk is en niets begrijpt van economie.
[ x ]
Hij is ook een groot voorstander van klimaatverandering want dan krijgt hij meer beachfront property.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Enge kerel die Vought.quote:
Montana heeft Jon Tester (D)...die is erg populair daar. FL zou ik geen cent voor geven totdat ineens de thema's Abortus ιn legalisering wiet op hetzelfde formulier staan...dat is heel gunstig voor de Dems. En Rick Scott is eigenlijk nergens populair bij mensen die overdag leven en in de nacht geen anderen moeten bijten om te overleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:18 schreef AnneX het volgende:
Dan wordt het nog niet makkelijk:
[ x ]
Hij schrijft executive orders en Trump zegt dat hij niet eens van het bestaan weet van Project 2025.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Enge kerel die Vought.
Verder niet een heel onthullend filmpje, heb weinig gehoord dat we nog niet wisten.
Ook weer typisch Trump, alsof tarieven op buitenlandse producten Amerikaanse producten goedkoper makenquote:
Over mensen die overdag slapen en 's nachts mensen moeten bijten gesproken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik denk dat TX over 10 jaar een Democratische staat is, net als Georgia nu. Maar het zou zomaar kunnen dat die kneus van een Cruz anno '24 al zijn zetel verliest. Maar dat is wel een long shot...
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.quote:
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.
[ x ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.
[ x ]
Eigenlijk willen ze dus een deepstate installeren!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.
Maar wat mij betreft wel blujven doen zonder direct op hem te quoten, vragen te stellen of op andere wijze hem te betrekken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijven doen.
Er zitten hier ook lurkers en die moet duidelijk worden gemaakt dat er onzin wordt verspreid.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat hij dat juist niet verwacht, omdat dat teveel negatieve publiciteit zou geven
En hij was ook al werkzaam onder Trump dus het zit er dik in dat hij een baantje verwacht na al het werk dat hij in Project 2025 gestoken heeft.quote:But I also– we’ve got to win elections… And so, I think the President’s actually come up with a strategy that works, so long as you are giving people like me in government the ability to block funding for Planned Parenthood, block funding for foetal tissue research.”
quote:Some have speculated that Vought himself could be one of those people, with others in the MAGA movement floating him as a potential White House chief of staff. Asked if he had been offered a job in a second Trump administration, Vought said no, but added, "I think there's an expectation that I would go in."
"I don't know what that would be," he said. "I don't know what the President would want me to do."
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:06 schreef AnneX het volgende:
Trump staat nu te raaskallen. All the usual things.
Deze is het leukst: toch wel:
N.b. terwijl de pad stond te golfen vanmiddag, schreef Miller en de gang een speech, die de ex president staat op te lezen:
[ x ]
Deze is toch niet moeilijk te raden! poetin is BFF's met Iran, dus Trump straks ook, hij wordt ook helemaal gezellig met China..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waarom deze strijd όberhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
No way! Way.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Waarom deze strijd όberhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg.quote:
Klopt maar Trump heeft wel wat gedaan alleen was dat nogal halfslachtig. Trump verzon een regeling die niet alleen tijdelijk (en verlopen was) maar bovendien was die regeling op basis van vrijwilligheid en gold dus voor maar een klein deel van de Insuline-gebruikers. De rest betaalde nog steeds het volle pond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg.
En het domme publiek wat er zat begon nog voor hem te juichen ook.
[edit] Ik zie al welke rally het was, die van eergisteren in North Carolina. En ik begrijp inmiddels ook dat hij dit al sinds juni aan het roepen is. Een klein probleem, die wet is pas in 2022 aangenomen en Trump was toen al bijna 2 jaar geen president meer.
Maar bij Trump blijft maar ιιn conclusie hangen: HIJ HEEFT HET GEREGELD!quote:What the Trump administration did
Trump’s comments both at his North Carolina rally and on Truth Social are false: The current cap on insulin prices was not put in place until after Biden entered office.
The Trump administration did create a temporary program under which a subset of prescription drug plans could choose whether they wanted to cover some insulin products at no more than $35 a month.
In 2020, the administration rolled out the Part D Senior Savings Model under the Center for Medicare and Medicaid Innovation.
Under this model, Medicare Part D prescription drug plans could volunteer to cover “at least one of each dosage form of a type of insulin product” at no more than $35 a month, according to an analysis by health policy research group KFF.
The model took effect in 2021 and lasted until 2023, with less than half of all Part D prescription drug plans participating each year, according to KFF.
What the Biden administration has done
Biden signed the IRA, which included a cap on the price of insulin, into law in 2022 in one of the signature legislative victories of his administration.
Under the law, all Medicare Part D prescription plans are barred from charging more than $35 a month out-of-pocket for all covered insulin products.
Provisions under the IRA also limit cost sharing to $35 a month for insulin products covered by Medicare Plan B and bar deductibles from being applied to insulins under both Part D and Part B plans.
Bron
Ze gaan op hun eigen manier vooruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:07 schreef Monolith het volgende:
Nou ja laten we wel wezen, die Heritage Foundation waar project 2025 vandaan komt is al sinds Reagan bezig om het Republikeinse beleid vorm te geven. Het probleem is vooral dat de wereld verder gaat, maar de Republikeinse partij eerder achteruit holt op veel vlakken.
Ik zie hier nog weleens wat voorbijkomen, maar ik denk dat ik ga stoppen met het volgen van wat Trump allemaal uitkraamt. Die heeft z'n greatest hits in gebakken lucht en als dit niet het tijdperk van het internet en social media was, dan had hij ergens in een gymzaaltje nog wat staan bleren en had niemand er meer aandacht aan besteed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.
(MSNBC zendt het iig niet live uit, die trapt daar niet meer in)
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Maar Kamala Harris staat de pers niet te woord!![]()
Mischien kan Vance zich nog even net zo verontwaardigd uitlaten over stolen valor als over Walz die 24 jaar gediend heeft?quote:Speaking at a pro-Israel event Thursday, Donald Trump said the Presidential Medal of Freedom is better than the Medal of Honor. The former is the highest honor given to civilians in the United States, awarded to those who have made contributions to the United States’ security or national interests, world peace or culture. The Medal of Honor, often referred to as the “Congressional Medal of Honor,” is awarded exclusively to members of the military for acts of valor beyond the call of duty.
Trump said that the Presidential Medal of Freedom is “much better” because “everyone who gets the Congressional Medal of Honor, they’re soldiers, they’re either in very bad shape because they’ve been hit so many times by bullets, or they’re dead.”
Trump said that Miriam Adelson, one of his donors, was fortunate to get the Medal of Freedom during his presidency because, unlike injured or deceased soldiers, she “gets it and she’s a healthy beautiful woman.”
https://www.washingtonpos(...)NQBJGERNKZFNMBXO6M2U
Wel beetje tegenvallend dat-ie voorverpakt vlees haalt en niet zelf even een hert schiet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
Gezond en gevarieerd dieet heeft die Donold trouwens:
[ afbeelding ]
Daarvoor dien je echt buiten te komen en ik denk niet dat Donold ooit meer "natuur" heeft gezien dan een golfbaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel beetje tegenvallend dat-ie voorverpakt vlees haalt en niet zelf even een hert schiet.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:50 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee hoe Palin tegenwoordig tegen Trump aankijkt na alle rechtszaken. Kan er niets recents over vinden.
Stel dat Trump wint...de man kan net als Biden elke dag omvallen (dat doen 80ers). En dan wordt Vance president van Amerikaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:01 schreef Monolith het volgende:
Dat Vance niet zo lekker ligt bij de kiezer zal niemand verbazen, maar bij 538 hebben ze het even in perspectief geplaatst:
https://abcnews.go.com/53(...)e/story?id=112841577
Biden is in IDGAF modus, lijkt hetquote:President Biden revealed a new nickname for Donald Trump during an event in Maryland on Thursday.
During his address, Biden said: "The guy we're running against – what's his name? Donald Dump or whatever."
The event was held to celebrate an agreement between Medicare and major pharmaceutical companies that will limit the price of certain medicines.
https://www.newsweek.com/(...)ial-election-1940127
Die hele bijnaam slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, maar je weet al dat Trump zich daar kapot aan gaat ergeren. Die gaat tijdens rallies straks weer klagen dat ze 'mean nicknames' voor hem hebben verzonnen. Net zoals dat hij al weken loopt te janken over dat 'weird'-gedoe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Biden is in IDGAF modus, lijkt het
Het is gewoon knap dat een man zoveel onzin kan uitkramen en er voor een deel van Amerika gewoon mee wegkomt...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:59 schreef Tijger_m het volgende:
Dus, de press release van Harris/Walz was gewoon 100% een feitelijke voorspelling van wat Trump zou gaan zeggen.
En de seniele idioot had dit ook nog te melden:
[..]
Mischien kan Vance zich nog even net zo verontwaardigd uitlaten over stolen valor als over Walz die 24 jaar gediend heeft?
PS: Miriam Adelson financiert de Trump campagne met 100 miljoen dollar.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
hoe iemand ook maar een greintje respect en ontzag kan hebben voor die man is echt mij echt een raadsel. Ik denk dat er maar weinig mensen op deze planeet rondlopen die zo weinig inhoud hebben als Donald Trump.
Trump is een net-niet dictator. In de zin dat hij die niet kan dicteren omdat hij te lui is om naar de ontwerptafel te lopen en geen boeken en stukken leest. Als hij een type Putin of Erdogan was, dan was er vooraf aan de campagne in 2016 ontzettend hard gewerkt en was de VS na zijn aanstelling al in een deadlock gekomen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die hele bijnaam slaat natuurlijk als een lul op een drumstel, maar je weet al dat Trump zich daar kapot aan gaat ergeren. Die gaat tijdens rallies straks weer klagen dat ze 'mean nicknames' voor hem hebben verzonnen. Net zoals dat hij al weken loopt te janken over dat 'weird'-gedoe.
Normale mensen boeit zo'n kwalificatie geen reet, zeker als die afkomstig is van je tegenstander. Maar Trump blijft er over dooremmeren.
Nogmaals, hoe iemand ook maar een greintje respect en ontzag kan hebben voor die man is echt mij echt een raadsel. Ik denk dat er maar weinig mensen op deze planeet rondlopen die zo weinig inhoud hebben als Donald Trump.
Dat juichen zal de dames wel vergaan als ze er achter komen als ze maandelijks hun menstruatiedata naar Shady Vance moeten gaan doorsturen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hoor, hoe gek moet je zijn? Stel je ziet een van je ouders of vrienden er zo bij lopen...![]()
Yupquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Ik lees nu het boek "The Undertow" van Jeff Sharlet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hoor, hoe gek moet je zijn? Stel je ziet een van je ouders of vrienden er zo bij lopen...![]()
Dit, maar dan in het jaar 2024.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
Gezond en gevarieerd dieet heeft die Donold trouwens:
[ afbeelding ]
Daarvoor hoef je toch alleen maar terug te gaan naar de primaries van 2016?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:09 schreef Arcee het volgende:
Hoe zouden Republikeinen tegen Trump aan kijken en op 'm reageren als Trump als independent mee zou doen. Ze zouden 'm met de grond gelijk maken.
En het zou prima kunnen, dat Trump als independent meedoet, want er is niks Reps aan Trump.
Trump is alleen maar Trump en geeft ook alleen maar om Trump.
Wat dat betreft hebben al die fake WWF/WWE-wedstrijden en uitzendingen de afgelopen 30 jaar meer voor de Republikeinse agenda gedaan dan al hun campaign ads bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Sterker nog, al Trump's resorts draaien op immigranten die hij ieder jaar weer binnenhaalt met als reden dat Amerikaanse werknemers te duur zijn.quote:
"eigen gewin", precies.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch alleen maar terug te gaan naar de primaries van 2016?
Ik zou ook helemaal niet zo direct willen stellen dat er niets 'Republikeins' aan Trump zou zijn. Hij staat nog steeds gewoon voor veel economisch rechts beleid, heeft geen enkele moeite met het gebruik van conservatief medisch-ethische zaken voor eigen gewin en isolationisme en protectionisme zijn de GOP ook lang niet altijd vreemd geweest.
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Evil Harris wil healthcare geven aan alle amerikanen. Communisme!
[ afbeelding ]
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk.quote:
Ik ben er nog helemaal uit wat nog erger is voor de GOP. Trump die de verkiezingen wint, of dat hij ze verliest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het huwelijk tussen de GOP en Trump is volgens mij net zoals dat tussen Melania en Trump een verstandshuwelijk.![]()
Het boeit ze echt geen reet meer dat Trump niet daadwerkelijk een diepgewortelde conservatief christelijke overtuiging heeft, als ie maar helpt om de juridische macht vol te stoppen met van die prairie Ayatollahs en niet voor enge plannetjes van staten gaat liggen met EOs en dergelijke.
Ja die zijn nu de vervanging van zijn rally's waar hij problemen kreeg met de concurrerende crowd size van Harris. Een stuk goedkoper (sommige locaties moet hij nog steeds de rekening van de vorige keer betalen) maar voor zijn vaste aanhang die hem overal nareist ook teleurstellend lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe meer van die debiele persconferenties hij geeft, hoe beter het met Harris gaat
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
*proest*
[..]
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat over Jews in America en of het wel/niet patriots zijn ιn achter hem staan 3-4-5 Israλlische vlaggen!?!?
Viel mij ook op inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:36 schreef AnneX het volgende:
Wat mij trouwens vandaag opvalt bij de clips van de “presser” gister: dom gepraat
Tsja, immigranten he..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij heeft het ook steeds over 'YOUR country' als het over Israel gaat. Alsof de Joden in de VS geen echte Amerikanen zijn.
quote:Simes also advised the 2016 presidential campaign of Donald Trump and arranged an important 2016 foreign-policy speech in which Trump outlined a vision for greater cooperation with Russia.
Simes's name was mentioned more than 100 times in a 2019 report by U.S. Special Counsel Robert Mueller entitled Report On The Investigation Into Russian Interference In The 2016 Presidential Election.
Ik zou op RFK jr stemmen als ik jou was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Heb je toevallig een bron bij dat plaatje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Bij de Harris campagne moet je dus volledig gevaccineerd zijn en alle herhaalprikken hebben gehad anders mag je er niet eens werken.
Dat word nog wat mocht zij president worden, ze is ieder geval all in met het COVID fascisme en Walz is niet veel beter wat dat betreft met zijn kliklijnen waar je je buren kon verraden en het vaccinaties eisen in ruil voor baanbehoud.
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het is zowel extreem-links als fascisme. The mind boggles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Dat de overheid ook plichten heeft gaat er bij @Chivaz niet in. Die kijkt niet verder dan zijn 'geschonden recht' als burger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus als de overheidsinstantie die over volksgezondheid gaat een bepaalde vaccinatiegraad vereist voor werknemers, dan is je daaraan houden "extreem links"? Ik vrees dat je in het verkeerde subforum zit knullebol.
Ik vind het, anno 2024, toch maar een vreemde eis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef Montov het volgende:
Het staat kennelijk bij vacatures op jobs.lever.co (?)
https://jobs.lever.co/BFP/a3437a84-f981-42bc-bbe5-2ec60e084124
Overigens heeft de Biden regering vorig jaar besloten dat er geen vaccinaties vereist zijn voor ambtenaren:
https://www.whitehouse.go(...)ertified-facilities/
Boooos complot. Dit heeft verder natuurlijk totaal niks te maken met algemene risicobeheersing op een terrein waarbinnen al preventieve maatregelen beschikbaar zijn, in een project dat vereist dat veel mensen bij elkaar komen en nog maximaal 2.5 maand duurt, met een onverzettelijke deadline. Waarschijnlijk hebben die fascisten ook nog sprinklers en brandblussers in hun campagnelokalen gehangen voordat er een spoortje van vuur isquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
*probeertquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een beschuldiging van fascisme neem ik altijd heel serieus van iemand die een politicus aanhangt die een coup probeerde te plegen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |