abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214723592
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.

[ x ]
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.
pi_214723839
Ergens las ik dat zeker vier mensen van het Harris-Waltz team pas in 2020 zijn afgestudeerd. De Kleinkunstacademie?
Enniewee😂
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 15-08-2024 21:27:31 ]
pi_214723871
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mooi dat het nu op video staat dat hij verwacht door Trump aangesteld te worden om de tweede fase van Project 2025 door te voeren. Benieuwd wat Trump daarover gaat zeggen.

[ x ]
:?

Hij zegt letterlijk dat hij dat juist niet verwacht, omdat dat teveel negatieve publiciteit zou geven
pi_214724235
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
…en al bekokstoofd op zijn laatste werkdag van golfen en presidentje spelen terwijl de rest van het gajes zijn gang gaat.
Eigenlijk willen ze dus een deepstate installeren!
pi_214724260
Nou ja laten we wel wezen, die Heritage Foundation waar project 2025 vandaan komt is al sinds Reagan bezig om het Republikeinse beleid vorm te geven. Het probleem is vooral dat de wereld verder gaat, maar de Republikeinse partij eerder achteruit holt op veel vlakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214724322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Blijven doen.

Er zitten hier ook lurkers en die moet duidelijk worden gemaakt dat er onzin wordt verspreid.
Maar wat mij betreft wel blujven doen zonder direct op hem te quoten, vragen te stellen of op andere wijze hem te betrekken.
Het is voor iedereen hier duidelijk dat het een stinktroll is. ik ben hem liever kwijt dan rijk.
pi_214724827
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
:?

Hij zegt letterlijk dat hij dat juist niet verwacht, omdat dat teveel negatieve publiciteit zou geven
quote:
But I also– we’ve got to win elections… And so, I think the President’s actually come up with a strategy that works, so long as you are giving people like me in government the ability to block funding for Planned Parenthood, block funding for foetal tissue research.”
En hij was ook al werkzaam onder Trump dus het zit er dik in dat hij een baantje verwacht na al het werk dat hij in Project 2025 gestoken heeft.

twitter

quote:
Some have speculated that Vought himself could be one of those people, with others in the MAGA movement floating him as a potential White House chief of staff. Asked if he had been offered a job in a second Trump administration, Vought said no, but added, "I think there's an expectation that I would go in."

"I don't know what that would be," he said. "I don't know what the President would want me to do."

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 15-08-2024 22:12:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214725293
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214725318
twitter

En over de discussie over de debatten:

twitter
pi_214727294
Trump staat nu te raaskallen. All the usual things.
Deze is het leukst: toch wel:
N.b. terwijl de pad stond te golfen vanmiddag, schreef Miller en de gang een speech, die de ex president staat op te lezen:
twitter
pi_214727362
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 00:06 schreef AnneX het volgende:
Trump staat nu te raaskallen. All the usual things.
Deze is het leukst: toch wel:
N.b. terwijl de pad stond te golfen vanmiddag, schreef Miller en de gang een speech, die de ex president staat op te lezen:
[ x ]
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.

(MSNBC zendt het iig niet live uit, die trapt daar niet meer in)

twitter

twitter

twitter

twitter

Maar Kamala Harris staat de pers niet te woord! :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 00:47:52 ]
pi_214727385
Cnn is ná een uur ! Een uur! afgehaakt, las ik.
Ikke na 3 minuten.
Morgen de hele dag soundbites. Wedden.

Trusten.
pi_214727512
twitter

Waarom deze strijd überhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214727548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Waarom deze strijd überhaupt nog spannend is, is beyond me. Het was al nooit hoogstaand wat die man uitkraamde, maar het wordt nu met de week belachelijker.
Deze is toch niet moeilijk te raden! poetin is BFF's met Iran, dus Trump straks ook, hij wordt ook helemaal gezellig met China..
pi_214727582
“A proud republican”. “A prominent Christian”
Wat mankeert die lui / lul? 8)7
twitter
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 02:51:42 #241
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214727583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 01:12 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

No way! Way.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 02:55:08 #242
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214727585
Ik heb alvast een kleine excerpt van Trumps aanstaande speech weten te vinden.

What I'd really like to do is something extraordinary. Something big. Something mega. Something copious. Something capacious. Something cajunga! But I'll probably end up working at Great America, mopping up hurl and lung butter.

Party time. Excellent.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214727595
twitter

_O-

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 03:22:02 ]
pi_214727616
twitter

twitter
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 04:23:15 #245
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214727640
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg. :D

En het domme publiek wat er zat begon nog voor hem te juichen ook.

[edit] Ik zie al welke rally het was, die van eergisteren in North Carolina. En ik begrijp inmiddels ook dat hij dit al sinds juni aan het roepen is. Een klein probleem, die wet is pas in 2022 aangenomen en Trump was toen al bijna 2 jaar geen president meer. :D
pi_214727655
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 04:23 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
LOL, ik weet niet bij welke rally het van de week was, maar ik zit net een clip te kijken waarin Trump claimt dat niet Biden maar hij ervoor heeft gezorgd dat er nu een $35 price cap is op insuline! Dat is toch wel de overtreffende trap van schaamteloosheid zeg. :D

En het domme publiek wat er zat begon nog voor hem te juichen ook.

[edit] Ik zie al welke rally het was, die van eergisteren in North Carolina. En ik begrijp inmiddels ook dat hij dit al sinds juni aan het roepen is. Een klein probleem, die wet is pas in 2022 aangenomen en Trump was toen al bijna 2 jaar geen president meer. :D
Klopt maar Trump heeft wel wat gedaan alleen was dat nogal halfslachtig. Trump verzon een regeling die niet alleen tijdelijk (en verlopen was) maar bovendien was die regeling op basis van vrijwilligheid en gold dus voor maar een klein deel van de Insuline-gebruikers. De rest betaalde nog steeds het volle pond.

Biden heeft een wet getekend waardoor die prijs cap permanent van kracht is en bovendien voor alle Medicare-deelnemers geldt. De Republikeinen stemden uiteraard tegen.

quote:
What the Trump administration did

Trump’s comments both at his North Carolina rally and on Truth Social are false: The current cap on insulin prices was not put in place until after Biden entered office.

The Trump administration did create a temporary program under which a subset of prescription drug plans could choose whether they wanted to cover some insulin products at no more than $35 a month.

In 2020, the administration rolled out the Part D Senior Savings Model under the Center for Medicare and Medicaid Innovation.

Under this model, Medicare Part D prescription drug plans could volunteer to cover “at least one of each dosage form of a type of insulin product” at no more than $35 a month, according to an analysis by health policy research group KFF.

The model took effect in 2021 and lasted until 2023, with less than half of all Part D prescription drug plans participating each year, according to KFF.

What the Biden administration has done

Biden signed the IRA, which included a cap on the price of insulin, into law in 2022 in one of the signature legislative victories of his administration.

Under the law, all Medicare Part D prescription plans are barred from charging more than $35 a month out-of-pocket for all covered insulin products.

Provisions under the IRA also limit cost sharing to $35 a month for insulin products covered by Medicare Plan B and bar deductibles from being applied to insulins under both Part D and Part B plans.

Bron
Maar bij Trump blijft maar één conclusie hangen: HIJ HEEFT HET GEREGELD!

Wat er allemaal in dat voorstel stond en of het wel of niet een wet is heeft hij uiteraard geen benul van want hij leest nooit wat en dat boeit hem ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2024 05:45:45 ]
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 05:32:44 #247
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214727667
Aha, dan stond Trump bij hoge uitzondering eens niet helemaal uit z'n nek te kletsen, een unicum. Dan zal het wel vast op z'n repertoire komen tot aan 6 november en Trump kennende nog wel langer ook! :P
pi_214728001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:07 schreef Monolith het volgende:
Nou ja laten we wel wezen, die Heritage Foundation waar project 2025 vandaan komt is al sinds Reagan bezig om het Republikeinse beleid vorm te geven. Het probleem is vooral dat de wereld verder gaat, maar de Republikeinse partij eerder achteruit holt op veel vlakken.
Ze gaan op hun eigen manier vooruit.

Van conservatief naar degressief.
pi_214728015
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 00:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het werd aangekondigd als een persconferentie over voedselprijzen. Zo komt Trump aan zijn gratis zendtijd.

(MSNBC zendt het iig niet live uit, die trapt daar niet meer in)

[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]

Maar Kamala Harris staat de pers niet te woord! :')
Ik zie hier nog weleens wat voorbijkomen, maar ik denk dat ik ga stoppen met het volgen van wat Trump allemaal uitkraamt. Die heeft z'n greatest hits in gebakken lucht en als dit niet het tijdperk van het internet en social media was, dan had hij ergens in een gymzaaltje nog wat staan bleren en had niemand er meer aandacht aan besteed.
pi_214728200
Dat Vance niet zo lekker ligt bij de kiezer zal niemand verbazen, maar bij 538 hebben ze het even in perspectief geplaatst:
https://abcnews.go.com/53(...)e/story?id=112841577
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')