SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ow leuk! Nog nooit geweest. Mn ouders hebben 1 oude flipperkast, volgens mij mn eerste topic op fok ging ook over die flipperkast op zoek naar vervangende elastieken.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Pinballmuseum RotterdamFlinke selectie en voor rond de 15 euro mag je twee uur spelen. Ze zijn wel verhuisd sinds mijn laatste bezoek, dus goed dat ik dat gecheckt heb
wandeling door de bossen.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen! Wat zijn je plannen voor deze vakantiedag?
Gaan jullie ook nog naar het Mullerthal? Dat vind ik er zo mooi uitzienquote:
Daar liepen we vandaag al in de buurt.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog naar het Mullerthal? Dat vind ik er zo mooi uitzien
Het zit in Delfshaven en heeft een behoorlijk assortimentquote:Op zondag 14 juli 2024 14:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow leuk! Nog nooit geweest. Mn ouders hebben 1 oude flipperkast, volgens mij mn eerste topic op fok ging ook over die flipperkast op zoek naar vervangende elastieken.
Daar ben ik nog niet geweest. Misschien iets voor een volgende keerquote:Op zondag 14 juli 2024 14:20 schreef Arizona het volgende:
@:h_t leuk, veel plezier!
In Zwolle heb je een computermuseum, daar kun je oude arcade-spellen spelen en er staan ook wat flipperkasten. Dat vond ik een erg leuk uitje!
Ja. Kankerquote:Op zondag 14 juli 2024 16:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow das ook jong... Maar ze was ziek he?
Dat is een mooi gebied jaquote:Op zondag 14 juli 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog naar het Mullerthal? Dat vind ik er zo mooi uitzien
Erbij vind ik persoonlijk ook logischer dan erin.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:14 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ze hadden gewoon wastafels bij de wc
Ja. Anders moet je plassen in de wasbak en je handen wassen in de wc.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Erbij vind ik persoonlijk ook logischer dan erin.
Erin bespaart wel ruimte, maar de hoek die je met je armen moet maken onder de wc-bril vormt wellicht een uitdagingquote:Op zondag 14 juli 2024 16:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Erbij vind ik persoonlijk ook logischer dan erin.
Jonas al op 3 minutenquote:
Had ik van te voren niet anders verwacht.quote:
We hadden alle hoop op jou gezet. Maar helaas koos jij voor vakantie i.p.v. de Tourquote:
En nog dik verloren ookquote:Op zondag 14 juli 2024 19:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Had ik van te voren niet anders verwacht.
Wel mooi dat Djokovic verloren heeft, dat maakt deze dag al een stuk mooier
Onze eigen Ted de la Koers laat ons in de steekquote:Op zondag 14 juli 2024 19:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hadden alle hoop op jou gezet. Maar helaas koos jij voor vakantie i.p.v. de Tour
Ja. In plaats daarvan is het een abandon geworden.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Onze eigen Ted de la Koers laat ons in de steek
Hoe doet Arie R. het dit jaar? Weer achteraan zeker?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, ik werd niet meegenomen door de ploeg. Mijn resultaten hier waren de laatste maanden niet goed genoeg.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hadden alle hoop op jou gezet. Maar helaas koos jij voor vakantie i.p.v. de Tour
Hm. Dan zullen we op 1 augustus wel horen dat je bij een andere SC getekend hebtquote:Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik werd niet meegenomen door de ploeg. Mijn resultaten hier waren de laatste maanden niet goed genoeg.
Er was maar plaats voor 1 kopman. Tja, dan moeten er keuzes gemaakt worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik werd niet meegenomen door de ploeg. Mijn resultaten hier waren de laatste maanden niet goed genoeg.
Ja, wel begrijpelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er was maar plaats voor 1 kopman. Tja, dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Wie ís onze kopman eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2024 20:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er was maar plaats voor 1 kopman. Tja, dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Ik ga niet kijken. Geen behoefte aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:56 schreef Arizona het volgende:
Ik was haast vergeten dat de finale van het EK vanavond is![]()
De Wimbledon-finale, dat wist ik wel
Ik wil niks claimen, maar ik heb wel vanmiddag nog gefietstquote:
vanavond nog naar de Italiaan in het dorp gefietst.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil niks claimen, maar ik heb wel vanmiddag nog gefietst
Die T staat natuurlijk voor Tadejquote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil niks claimen, maar ik heb wel vanmiddag nog gefietst
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die T staat natuurlijk voor Tadej![]()
Hoi kopman
Maar waarschijnlijk wel minder ver.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
![]()
Overigens heeft Luctor wel recenter gefietst dan ik, en dichter bij Frankrijk ook nog
Maar Luctor was niet goed genoeg, zei hij zelfquote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
![]()
Overigens heeft Luctor wel recenter gefietst dan ik, en dichter bij Frankrijk ook nog
Jullie nieuwe kopman laat het afweten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar Luctor was niet goed genoeg, zei hij zelf
Ik had hooguit 10 minutenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel minder ver.
En van Roy E. Lantaarn hoeven we het ook al niet te hebbenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Stel jij je beschikbaar als kopman?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En van Roy E. Lantaarn hoeven we het ook al niet te hebben
Wacht, Nico Williams is een Spanjaard?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Het is een chaos in de studio Engelse defensie.
In tegenstelling tot Linda Williams is dat inderdaad het geval.quote:
Slim wel, op die manier verwarring zaaien en dan toeslaan als de Engelsen denken dat Williams bij hun hoortquote:Op zondag 14 juli 2024 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Linda Williams is dat inderdaad het geval.
Hun muziek is ook niet om aan te horenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef Fred_B het volgende:
En het optreden van Kane wordt voortijdig beëindigd.
En zijn broer Inaki ook, maar die speelt voor Ghanaquote:
Arme @Straniquote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
Spanje staat voor. Heel mooi. @:strani ik ben trots op je
Je kan ze weer terugzetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem die woorden weer even terug.
Je hebt geknoeidquote:Op maandag 15 juli 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Het is weer lekker maandag, de dag waarop altijd alles goed gaat!
De koffie staat al netjes klaar, zodat iedereen meteen aan het werk kan.![]()
[ afbeelding ]
Moest dat weer zo vroeg? En ik lust op dit moment geen koffie 😫quote:Op maandag 15 juli 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Het is weer lekker maandag, de dag waarop altijd alles goed gaat!
De koffie staat al netjes klaar, zodat iedereen meteen aan het werk kan.![]()
[ afbeelding ]
Op tijd naar bed, neusspray en een ui naast je bedquote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef H_T het volgende:
Hoofd vol snot, last van de keel en een temperatuur van 37,7 zojuist. Verder valt het gelukkig mee, maar ik heb wel meteen citroenthee ingezet ter bestrijding van de malaise
Beterschap.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef H_T het volgende:
Hoofd vol snot, last van de keel en een temperatuur van 37,7 zojuist. Verder valt het gelukkig mee, maar ik heb wel meteen citroenthee ingezet ter bestrijding van de malaise
Onze kopman is ziek, wat nou?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die T staat natuurlijk voor Tadej![]()
Hoi kopman
Beterschap!quote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef H_T het volgende:
Hij heeft vast Corona opgelopenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze kopman is ziek, wat nou?
quote:Op maandag 15 juli 2024 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Hij heeft vast Corona opgelopenWe moeten een nieuwe kopman zoeken! Of gewoon ieder voor zich
Ik heb nog niet getest, maar dat schijnt weer helemaal hip te zijn! Ik sluit het dus nog niet uitquote:Op maandag 15 juli 2024 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Hij heeft vast Corona opgelopenWe moeten een nieuwe kopman zoeken! Of gewoon ieder voor zich
In de Tour vallen ze bij bosjes, dus het kan haast niet iets anders dan Corona zijn, H_Tadejquote:Op maandag 15 juli 2024 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet getest, maar dat schijnt weer helemaal hip te zijn! Ik sluit het dus nog niet uit
Nietstoksnavelen blijft een van mijn lievelingsactiviteitenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de Tour vallen ze bij bosjes, dus het kan haast niet iets anders dan Corona zijn, H_Tadej![]()
Dus testen lijkt me overbodig voor jou!
Als je niet test, is het er niet.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nietstoksnavelen blijft een van mijn lievelingsactiviteiten
Was je bij de vierdaagsefeesten? Ik zag dat Chalk optrad en wilde er misschien ook heen, maar uiteindelijk toch niet gegaan.quote:Op maandag 15 juli 2024 07:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, gisteren Nijmegen onveilig gemaakt (niet heel onveilig hoor, je kunt gewoon komen) en vanmorgen weer vroeg op richting kantoor. Dus die koffie kan ik goed gebruiken.![]()
Mocht iemand behoefte hebben aan bewegen van links naar rechts, vanavond komen de Snollebollekes.
Heb je de tijdslimiet wel gehaald?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn broer had vandaag het goede idee gehad om op de fiets naar Echternach te gaan om daar boodschappen te doen.
Nou heen ging wel lekker (heuvel af), maar terug was enorm afzien. 🥵
Vooral het stuk tussen Scheidgen en Consdorf. Daar voelde ik me als een sprinter tijdens een bergetappe.
En Google aangeven dat de route vooral vlak was.
Ik was van ons drieën wel als eerste binnen.quote:
Jaja, net als Cav aan de auto gehangen zekerquote:Op maandag 15 juli 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van ons drieën wel als eerste binnen.
quote:Op maandag 15 juli 2024 16:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Jaja, net als Cav aan de auto gehangen zeker
Onmogelijk op de dag dat altijd alles goed gaat.quote:
Hoe kan je geen koffie lusten?quote:Op maandag 15 juli 2024 08:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moest dat weer zo vroeg? En ik lust op dit moment geen koffie 😫
Ah dan zat je ruim voor de bezemwagen.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van ons drieën wel als eerste binnen.
Iets met zwanger zijn.quote:
Wel lekker crunchyquote:Op maandag 15 juli 2024 15:49 schreef H_T het volgende:
Een tijdje terug won ik chocola bij de Postcodeloterij (ja, het zijn de prijzen wel!) en net heb ik een pakketje opengemaakt van diezelfde loterij dat ik al een tijdje had liggen, in de volle overtuiging dat daar mijn chocola in zou zitten.
NOU MOOI NIETEen of ander suf boek over planten. Smaakt voor geen meter
Hij kent morgen alle completten van 'Hela hela hela holala' uit z'n hoofdquote:Op maandag 15 juli 2024 17:09 schreef Prisha het volgende:
@:molloot200 alvast welterusten! Heel veel succes en vooral heel plezier morgen!
De kaft een beetje, de rest valt tegenquote:
Daar boven op die bergquote:Op maandag 15 juli 2024 18:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij kent morgen alle completten van 'Hela hela hela holala' uit z'n hoofd
Hij geeft geen melkquote:
Ja eh, deze ken ik nietquote:
Ja, geen idee meer hoe al die coupletten gaan.quote:
EN VAN JE HEEEEELAA HEEELAA HEELAHOOOOLALA HOI!quote:
Het zijn wel teksten waar de Havenzangers nog jaloers op zouden zijn.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:55 schreef H_T het volgende:
[..]
EN VAN JE HEEEEELAA HEEELAA HEELAHOOOOLALA HOI!
En terecht!quote:Op maandag 15 juli 2024 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn wel teksten waar de Havenzangers nog jaloers op zouden zijn.
Ha ja! En bij Chalk geweest! Was erg nice. Ook de Arnhemse punkband grandad gezien, met al wel 1 nummer op Spotify. Wat ook erg nice was.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je bij de vierdaagsefeesten? Ik zag dat Chalk optrad en wilde er misschien ook heen, maar uiteindelijk toch niet gegaan.
Beterschap H_T!
Was het druk? De reden dat ik uiteindelijk niet ging, was omdat ik bang was nergens een parkeerplek te vinden, waardoor de reistijd erg zou oplopen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ja! En bij Chalk geweest! Was erg nice. Ook de Arnhemse punkband grandad gezien, met al wel 1 nummer op Spotify. Wat ook erg nice was.
Nee niet druk, tenminste, vergeleken met Vierdaagsefeesten normaal. Later in de week is t veel drukker. Maar parkeren is dan weer niet echt een optie. Wij gaan vanaf Wijchen met de trein.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het druk? De reden dat ik uiteindelijk niet ging, was omdat ik bang was nergens een parkeerplek te vinden, waardoor de reistijd erg zou oplopen.
Fijn dat je genoten hebt
Ja, zoiets was ook mijn idee. Maar dan moet ik eerst 1,5 uur rijden, dan met de trein en daarna nog daarheen lopen, met wat pech ben je bijna 2,5 uur onderwegquote:Op maandag 15 juli 2024 19:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee niet druk, tenminste, vergeleken met Vierdaagsefeesten normaal. Later in de week is t veel drukker. Maar parkeren is dan weer niet echt een optie. Wij gaan vanaf Wijchen met de trein.
Ow wow, das wel wat verder. Ik kom uit Wijchen en mn ouders wonen er nog, dus das wat makkelijker.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoiets was ook mijn idee. Maar dan moet ik eerst 1,5 uur rijden, dan met de trein en daarna nog daarheen lopen, met wat pech ben je bijna 2,5 uur onderwegIk denk dat ik naar London Calling ga, daar staat Chalk ook.
Ga je de hele week?
Doe je dit al jaren? Dan heb je vast al veel mooie bands gezien. Ook nog hele bekende?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef egeltje1985 het volgende:
En ik ga vanavond ook en dan weer donderdag en vrijdag. Donderdag naar Joe Unknown en vrijdag naar Meltheads. O.a.
Ja al wel flink wat jaren. Ooit een keer Tiësto gezien met een verrassingsoptreden, dat was wel echt episch. En verder wat kleinere bands, Flogging Molly ook een keer. Ik ga meestal alleen naar t Valkhof, waar de up and coming Indie/rock/punk bands komen. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Valkhof_Festivalquote:Op maandag 15 juli 2024 19:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je dit al jaren? Dan heb je vast al veel mooie bands gezien. Ook nog hele bekende?
Beterschap Ariquote:Op maandag 15 juli 2024 21:12 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter is deze week ook een aantal avonden op de vierdaagsefeesten te vinden. Bereikbaarheid geen issue, gezien haar kamer vlakbij de Via Gladiola![]()
Ik voel me ook niet zo fit. Ook niet echt ziek, maar gewoon wat moe en met heel weinig energie, de hele dag al. Ik spring zo onder een hete douche en dan kruip ik in bed.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak nu voor het eerst mee dat een pakketbezorger met mijn pakketje niet komt opdagen
Ga je een nickchange doen naar OS_beer?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
Nu het EK voorbij is begin wel echt zin te krijgen in de OS.![]()
(en nog een weekje werken en dan drie weken vrij.![]()
)
Wie weetquote:
U vraagt, wij draaien.quote:
Dat is niet tof. Hoe komt het?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Als het toch al zeikt van de regen valt het niet zo op als je er tussendoor staat te stralenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wachten tot het stopt met regenen zodat ik naar de wc kan.
Ga maar direct, je bent al aan het zeiken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt geen paraplu?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit kwetsend.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Wordt wakker mensen!!!
Het werk wacht, de koffie roept!
Andersom mag ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is werk zoeken je werk!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
Ik heb helemaal geen werk.
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zaterdag nog op twee vacatures gereageerd!
Trier! Wat leuk, mooie stadquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar intussen al geweest en alles.
Nu onderweg naar Trier.
“Werk” is niet alleen betaalde arbeid verrichten hè. Het is ook boodschappen den en je huis poetsen enzo!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
O leuk, veel plezier!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar intussen al geweest en alles.
Nu onderweg naar Trier.
Doe de groeten aan Gustave, Hugo, Willem en alle andere vervloekte vrienden!quote:
We wachten nu in de normale wachtrij, omdat die korter is dan de virtuele wachtrij (20 vs 25 minuten)quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Gustave, Hugo, Willem en alle andere vervloekte vrienden!
(Al in de virtuele wachtrij gestaan?)
Veel plezier.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We wachten nu in de normale wachtrij, omdat die korter is dan de virtuele wachtrij (20 vs 25 minuten)
Maar met een virtuele wachtrij kan je in de tussentijd nog wat anders doen! Zoals genieten van een onweersbuiquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We wachten nu in de normale wachtrij, omdat die korter is dan de virtuele wachtrij (20 vs 25 minuten)
Nou ja, wat moet een mens dáár nou weer?quote:
Er komen af en toe felle buien langs inderdaad. Maar het is rustiger dan ik het in de zomervakantie had verwacht. We hebben alle ‘grote’ attracties zo’n beetje gedaan zonder problemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar met een virtuele wachtrij kan je in de tussentijd nog wat anders doen! Zoals genieten van een onweersbui
Tenminste, ik keek net even naar de wachttijden en zag dat bijna alles buiten dicht is, dus ik denk dat het onweert nu daar?
Gewoon, een dagje genieten van de Nederlandsche kunst en cultuur in een Brabants dorpje.quote:
Je schijnt daar ook nog een leuk natuurgebied te hebben, de Loonse en Drunense Duinen. Maar verderquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon, een dagje genieten van de Nederlandsche kunst en cultuur in een Brabants dorpje.
Puzzeltochtje van de VVV, kopje koffie bij een theeschenkerij, dat idee?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon, een dagje genieten van de Nederlandsche kunst en cultuur in een Brabants dorpje.
Afsluiten bij een pannenkoekhuisquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Puzzeltochtje van de VVV, kopje koffie bij een theeschenkerij, dat idee?
Al een hele tijd niet geweest, en op een pannenkoekenboot is het nog langer geledenquote:
Ene Hugo hier had het daar ook al over. Maar blijkbaar is het daar nogal een griezelige streek!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je schijnt daar ook nog een leuk natuurgebied te hebben, de Loonse en Drunense Duinen. Maar verder
Ik schuif nu een stuk appeltaart naar binnen!quote:
En toch woont die Hugo daar al jaaaaaaaren! Ten minste, als we dezelfde Hugo voor ogen hebben. Heeft hij een leuk wit optrekje niet al te ver van een station?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ene Hugo hier had het daar ook al over. Maar blijkbaar is het daar nogal een griezelige streek!
Dat besteed ik uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
“Werk” is niet alleen betaalde arbeid verrichten hè. Het is ook boodschappen den en je huis poetsen enzo!
Omg dat heb ik ook. Wat doet die van jou?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:14 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks weer gezellig naar de fysio voor mijn schouder inklemming. Man man wat een langdurige ellende is dat.
Gezien hoe die villa er in de app uit ziet?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ene Hugo hier had het daar ook al over. Maar blijkbaar is het daar nogal een griezelige streek!
Daarom wacht het ook, het wacht op jou.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
Wat toevalligquote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omg dat heb ik ook. Wat doet die van jou?
Die van mij is aan t dry needling als een malle. Wat wel helpt, maar ook niet echt super. Vandaag weer pijnlijke arm/tintelende vingers.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat toevallig![]()
Rek- en strekdingen (die nogal pijnlijk zijn) en bindweefselmassage rondom het schouderblad. En zelf moet ik ook oefeningen doen om de boel op te rekken.
Wat doet jouw fysio?
Soms denk ik dat ik verbetering merk, maar dan doe ik weer een verkeerde beweging en dan doet het weet veel pijn.
Eerst had ik ook nog mijn nek helemaal vastzitten, maar dat is nu opgelost mede dankzij de fysio.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van mij is aan t dry needling als een malle. Wat wel helpt, maar ook niet echt super. Vandaag weer pijnlijke arm/tintelende vingers.
Week of 5 fysio. En daarvoor al een paar weken last waarvan ik dacht, rust houden is vast wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]hoelang loop jij bij de fysio hiermee? Ik ben nu een keer of 4 specifiek voor de inklemming geweest. Daarvoor moest dus eerst mijn nek, omdat ik meerdere keren per week hoofdpijn had door die nekspier
![]()
Ik heb geen uitstraling naar de arm, de pijn zit bij mij bovenop de schouder (tot aan de aanhechting van de biceps) en rond mijn sleutelbeen.
Het is zo hinderlijk. Dingen zoals iets simpels als iets bovenuit de kast pakken, sporten, slapen op die schouder.
Een half uur ofzo voor het nieuws uitkwam. Toen vroeg ik me nog af hoe het met haar zou gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Och jee, Wieteke van Dort overleden
@:Fred_B heeft haar misschien nog wel gehoord vandaag!
Duchess!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie je toch vakerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kon niet meer leven zonder haar man.
Los daarvan was ze natuurlijk ernstig ziek, een en ander heeft wel met elkaar te maken gehad. Ik vind het vooral erg sneu dat ze niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kon niet meer leven zonder haar man.
Ja, dat helpt ook niet mee inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Los daarvan was ze natuurlijk ernstig ziek, een en ander heeft wel met elkaar te maken gehad. Ik vind het vooral erg sneu dat ze niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn.
Op naar de play-offsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. De Oranjedames zijn bezig.
Fixed it.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Het was echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was slecht, maar toch goed genoeg.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 17 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
We weten hoe laat het is, het is woensdag! Hoogste tijd dus om aan het werk te gaan en die week doormidden te hakken.
Met vandaag na alle koffie eens een wekker voor de theeliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:59 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Om half 5 zit ik niet aan de thee hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
We weten hoe laat het is, het is woensdag! Hoogste tijd dus om aan het werk te gaan en die week doormidden te hakken.
Met vandaag na alle koffie eens een wekker voor de theeliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh shit, ik weet nog van niks! Waar word ik verwacht en hoe herken ik haar?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
Misschien is het leuk om te vermelden dat er een nieuwe (tinder)date aankomt
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh shit, ik weet nog van niks! Waar word ik verwacht en hoe herken ik haar?
Shit, ik ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien ben je wel zonder het te weten gekoppeld aan New Mexicoquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Shit, ik ook nieten wat gaat New Mexico hier van denken
![]()
OT Leuk @:Nailqueen! Wat gaan jullie doen?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:15 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drie dagen achter elkaar actief iets doen, merk ik nu wel.
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:51 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Morgen maar een rustdagje op de camping?
Die met dat blauwe haar en Italiaans accentquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze te vinden moet zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die met dat blauwe haar en Italiaans accent
Waar, wie , wat, hoe?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk helpt hetquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik ben weer geprikt door mn fysio, maar heb nu ook oefeningen meegekregen. Fingers crossed 🤞
Ha, ik moet, ook aan de deur, met zo'n weerstandsband mn onderarm naar buiten bewegen. 4*10. Maar mag ook minder. Maar eigenlijk niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het![]()
Ik ga nu even in de deurpost hangen, een van de oefeningen die ik moet doe.
Ik moet echt in de deurpost leunen. Armen in een hoek van 90 graden en dan naar voren leunen tot ik rek voel bij mijn sleutelbeen maar het mag geen pijn doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha, ik moet, ook aan de deur, met zo'n weerstandsband mn onderarm naar buiten bewegen. 4*10. Maar mag ook minder. Maar eigenlijk niet.
Lijkt mij ook wel wat. Beetje lezen, beetje zwemmenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.
Komende drie dagen wordt het ook richting 30 graden, dus dan waarschijnlijk sowieso weinig doen.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Shit, ik ook nieten wat gaat New Mexico hier van denken
![]()
OT Leuk @:Nailqueen! Wat gaan jullie doen?
We gaan gewoon ergens wat drinken. Ik had Tinder ook bijna opgegeven na 2 mislukte dates maar wilde het nog een laatste kans geven. Onder het motto drie keer is scheepsrecht dacht ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar, wie , wat, hoe?Ik ben te oud en getrouwd voor Tinder.
![]()
Oh ja. Lezen. Ook eens doen inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat. Beetje lezen, beetje zwemmen
Maar neen, ik mag morgen en overmorgen werken
Die laatste gaan mensen wel harder van lopen om het nummer uit te zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef NailQueen het volgende:
@:Molloot200 hoe gaat het met de vierdaagse? Hier is wat muzikale ondersteuning in esf sferen
Sunstroke Project & Olia Tira - Run Away - Moldova 🇲🇩 (Epic Sax Guy) - Grand Final - Eurovision 2010
Fijn is dat hè? Lekker een beetje afleiding van dat snikhete weer wat op ons af zit te komen.quote:
Veel beter dan vakantie hebben en dan niks kunnen vanwege de hitte.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn is dat hè? Lekker een beetje afleiding van dat snikhete weer wat op ons af zit te komen.
Ik ga voor jequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
We gaan gewoon ergens wat drinken. Ik had Tinder ook bijna opgegeven na 2 mislukte dates maar wilde het nog een laatste kans geven. Onder het motto drie keer is scheepsrecht dacht ik
Maar ik praat nu alleen met een jongen. Voor de rest gebruik ik het bijna niet meer.
Jaquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn is dat hè? Lekker een beetje afleiding van dat snikhete weer wat op ons af zit te komen.
Nou, ik vind warmte tegenwoordig lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel beter dan vakantie hebben en dan niks kunnen vanwege de hitte.
Loop Met Me Mee van Ruth Jacott is wat titel betreft ook wel goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef NailQueen het volgende:
@:Molloot200 hoe gaat het met de vierdaagse? Hier is wat muzikale ondersteuning in esf sferen
En ga je dat dan achter haar date doen. Of juist in het zicht van haar date.quote:
In gedachten, ruim 100 km verderopquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ga je dat dan achter haar date doen. Of juist in het zicht van haar date.
Oh ja, dat lijkt me wel beter. Anders zou dat erg afleiden, gok ik zo.quote:
Goed bezig! Driekwart is al achter de rugquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:48 schreef molloot200 het volgende:
HOI
Sorry in alle chaos en weinig tijd vergeet ik jullie soms een beetje
Ik leef nog en ik zit er nog in
Hahahaha I wish. Nee, we zijn nu op de helftquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed bezig! Driekwart is al achter de rug [ afbeelding ]
Ga naar grotten. Liggen die ergens in de buurt? Daar is het wel fris.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel beter dan vakantie hebben en dan niks kunnen vanwege de hitte.
Geen sorry. We weten van @Prisha van vorig jaar hoe heftig deze dagen zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:48 schreef molloot200 het volgende:
HOI
H_T die zit te cheerladen in de hoekquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ga je dat dan achter haar date doen. Of juist in het zicht van haar date.
Hahahaha jep.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen sorry. We weten van @:Prisha van vorig jaar hoe heftig deze dagen zijn.
Maar je bent op de helft
Ik dacht dat het op maandag zou beginnenquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha I wish. Nee, we zijn nu op de helft
Nope. Zondag en maandag zijn de aanmelddagen. Dan moet je je polsbandje ophalen. Heb ik zondag gedaan. Maandag nog even gewerktquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op maandag zou beginnen
Zondag en maandag zelfs. Ik had even medelijden met deze mevrouwquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nope. Zondag en maandag zijn de aanmelddagen. Dan moet je je polsbandje ophalen. Heb ik zondag gedaan. Maandag nog even gewerkt
Ik heb zondag ANDERHALF UUR in die rij gestaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zondag en maandag zelfs. Ik had even medelijden met deze mevrouw
[ x ]
Yay je bent nog up and walkingquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha I wish. Nee, we zijn nu op de helft
Daarom gingen wij maandags. Maar 15 minuten wachten of zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zondag ANDERHALF UUR in die rij gestaan.
Ik vind het wel zielig voor die vrouwquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zondag en maandag zelfs. Ik had even medelijden met deze mevrouw
[ x ]
Vreselijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:36 schreef molloot200 het volgende:
En het allerergste vind ik denk ik de wekker die om half 2 staat. Huilen
Ik heb een nieuwe ontdekking. De CD Empty van Kristoffer Gildenlow. Mischien vind je het wel wat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Loop Met Me Mee van Ruth Jacott is wat titel betreft ook wel goed.
Ook al is het alleen maar in gedachten.
Ik niet, het is nog steeds vreselijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik vind warmte tegenwoordig lekker, ik snap niets meer van mezelf, dus ik zou wel lekker naar buiten willen de komende dagen
En er zijn in deze tijd van het jaar stomme muggen die onschuldige H_T's IN HET GEZICHT prikkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, het is nog steeds vreselijk.
Oh ja, dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga naar grotten. Liggen die ergens in de buurt? Daar is het wel fris.
100%quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe ontdekking. De CD Empty van Kristoffer Gildenlow. Mischien vind je het wel wat?
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
En er zijn in deze tijd van het jaar stomme muggen die onschuldige H_T's IN HET GEZICHT prikken
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.![]()
Ok, deze had een betere plek kunnen kiezen, maar ook wel slechtere plekken moet je maar denken.
Omdat ik het niet gewend ben heb ik deze per ongeluk open gekrabd waardoor het nog meer jeuktquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.![]()
Ok, deze had een betere plek kunnen kiezen, maar ook wel slechtere plekken moet je maar denken.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.
* mompelt iets over uitzonderingen op regels.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.
Oh ja, dat moet je idd niet doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat ik het niet gewend ben heb ik deze per ongeluk open gekrabd waardoor het nog meer jeukt
Ik ben uniekquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* mompelt iets over uitzonderingen op regels.
Precies. Positief denken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben uniek![]()
Niet onopvallend opgaan in de massa![]()
Geen kleurloze middenmoot![]()
(heftig rood gevlekt dus wel)
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beste is helemaal niet krabben.
Dat is een leuk spel! Op een gegeven moment trek je wel weer bij en dan ga je over hem heenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn spelletje aan het spelen. Phase 10.
Maar een stom spel is dat hoor. ik zit nog steeds in fase 3, terwijl mijn broer al aan fase 8 begint.
Daarom zeg ik het ook liever.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Als ik zou winnen zou ik het wel een leuk spel vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een leuk spel! Op een gegeven moment trek je wel weer bij en dan ga je over hem heen
Maar fase 5 en 6 heb je over het algemeen wel redelijk makkelijk. Dus nu zou jij 2x moeten winnen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik zou winnen zou ik het wel een leuk spel vinden.
Mijn broer bij fase 10. Ik nu bij fase 5.
Fase 5 gehaald, maar in dezelfde ronde haalde mijn broer fase 10.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar fase 5 en 6 heb je over het algemeen wel redelijk makkelijk. Dus nu zou jij 2x moeten winnen!
Pech, de volgende keer is het verschil vast kleiner. Had je dit spel wel eens eerder gespeeld?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fase 5 gehaald, maar in dezelfde ronde haalde mijn broer fase 10.
Wat me wel op viel (puur toeval natuurlijk) was dat ik reeksen kreeg op het moment dat ik een set moest hebben en op het moment dat ik een reeks moest hebben, kreeg ik sets.
Het duurde bij mij heel lang voordat ik eindelijk eens een set van 4 had.
Toen ik een reeks van 8 moest hebben, had ik drie tienen.
Dit was de allereerste keer. Ik had het voor mijn verjaardag gekregen. Maar denk dat we het in de vakantie wel vaker zullen gaan spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pech, de volgende keer is het verschil vast kleiner. Had je dit spel wel eens eerder gespeeld?
En dat je een reeks krijgt als je een set nodig hebt, of andersom, dat herken ik ook wel jaHeel irritant. Het is me ook wel eens overkomen dat ik meteen een reeks van 10 had en geen reeks moest neerleggen.
Een tip is, als je een set van 3 of 4 kaarten nodig hebt, om de 10, 11 of 12 te gebruiken. Een tegenspeler gooit die sneller weg, omdat het extra punten oplevert. Dat betekent weer dat jij ze kan oprapen en gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was de allereerste keer. Ik had het voor mijn verjaardag gekregen. Maar denk dat we het in de vakantie wel vaker zullen gaan spelen.
Super! Mn ouders hebben gisteren heel hard voor je geklapt in Wijchen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:48 schreef molloot200 het volgende:
HOI
Wat knapt een mens daarvan op?quote:
Anders bellen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn oudpapier-bak is vanochtend niet geleegd door de gemeente. Ik zie voor de rest geen volle oudpapier-bakken staan, dus hebben ze me vergeten.
Irritant :/ Over 2 weken nog maar een keer proberen dan.
Ja, ach, het heeft geen haast, want het is niet de restafvalcontainer (die ik niet eens hebquote:
Leuk (denk ik)! Ben je wel eens eerder geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef H_T het volgende:
Ik denk erover dit weekend de Tilburgse kermis te bezoeken
Ja, toen ik nog op de basisschool zat en een ritje in een heftige attractie drie gulden kosttequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk (denk ik)! Ben je wel eens eerder geweest?
Oh lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb bij ons in de kantine een koudwatertap met bubbels gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |