Yay je bent nog up and walkingquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha I wish. Nee, we zijn nu op de helft
Daarom gingen wij maandags. Maar 15 minuten wachten of zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zondag ANDERHALF UUR in die rij gestaan.
Ik vind het wel zielig voor die vrouwquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zondag en maandag zelfs. Ik had even medelijden met deze mevrouw
[ x ]
Vreselijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:36 schreef molloot200 het volgende:
En het allerergste vind ik denk ik de wekker die om half 2 staat. Huilen
Ik heb een nieuwe ontdekking. De CD Empty van Kristoffer Gildenlow. Mischien vind je het wel wat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Loop Met Me Mee van Ruth Jacott is wat titel betreft ook wel goed.
Ook al is het alleen maar in gedachten.
Ik niet, het is nog steeds vreselijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik vind warmte tegenwoordig lekker, ik snap niets meer van mezelf, dus ik zou wel lekker naar buiten willen de komende dagen
En er zijn in deze tijd van het jaar stomme muggen die onschuldige H_T's IN HET GEZICHT prikkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, het is nog steeds vreselijk.
Oh ja, dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga naar grotten. Liggen die ergens in de buurt? Daar is het wel fris.
100%quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe ontdekking. De CD Empty van Kristoffer Gildenlow. Mischien vind je het wel wat?
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
En er zijn in deze tijd van het jaar stomme muggen die onschuldige H_T's IN HET GEZICHT prikken
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.![]()
Ok, deze had een betere plek kunnen kiezen, maar ook wel slechtere plekken moet je maar denken.
Omdat ik het niet gewend ben heb ik deze per ongeluk open gekrabd waardoor het nog meer jeuktquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.![]()
Ok, deze had een betere plek kunnen kiezen, maar ook wel slechtere plekken moet je maar denken.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.
* mompelt iets over uitzonderingen op regels.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.
Oh ja, dat moet je idd niet doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat ik het niet gewend ben heb ik deze per ongeluk open gekrabd waardoor het nog meer jeukt
Ik ben uniekquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* mompelt iets over uitzonderingen op regels.
Precies. Positief denken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben uniek![]()
Niet onopvallend opgaan in de massa![]()
Geen kleurloze middenmoot![]()
(heftig rood gevlekt dus wel)
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beste is helemaal niet krabben.
Dat is een leuk spel! Op een gegeven moment trek je wel weer bij en dan ga je over hem heenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn spelletje aan het spelen. Phase 10.
Maar een stom spel is dat hoor. ik zit nog steeds in fase 3, terwijl mijn broer al aan fase 8 begint.
Daarom zeg ik het ook liever.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Als ik zou winnen zou ik het wel een leuk spel vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een leuk spel! Op een gegeven moment trek je wel weer bij en dan ga je over hem heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |