quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:59 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Om half 5 zit ik niet aan de thee hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
We weten hoe laat het is, het is woensdag! Hoogste tijd dus om aan het werk te gaan en die week doormidden te hakken.
Met vandaag na alle koffie eens een wekker voor de theeliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh shit, ik weet nog van niks! Waar word ik verwacht en hoe herken ik haar?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
Misschien is het leuk om te vermelden dat er een nieuwe (tinder)date aankomt
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh shit, ik weet nog van niks! Waar word ik verwacht en hoe herken ik haar?
Shit, ik ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien ben je wel zonder het te weten gekoppeld aan New Mexicoquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Shit, ik ook nieten wat gaat New Mexico hier van denken
![]()
OT Leuk @:Nailqueen! Wat gaan jullie doen?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:15 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drie dagen achter elkaar actief iets doen, merk ik nu wel.
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:51 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Morgen maar een rustdagje op de camping?
Die met dat blauwe haar en Italiaans accentquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze te vinden moet zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die met dat blauwe haar en Italiaans accent
Waar, wie , wat, hoe?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:57 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk helpt hetquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik ben weer geprikt door mn fysio, maar heb nu ook oefeningen meegekregen. Fingers crossed 🤞
Ha, ik moet, ook aan de deur, met zo'n weerstandsband mn onderarm naar buiten bewegen. 4*10. Maar mag ook minder. Maar eigenlijk niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het![]()
Ik ga nu even in de deurpost hangen, een van de oefeningen die ik moet doe.
Ik moet echt in de deurpost leunen. Armen in een hoek van 90 graden en dan naar voren leunen tot ik rek voel bij mijn sleutelbeen maar het mag geen pijn doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha, ik moet, ook aan de deur, met zo'n weerstandsband mn onderarm naar buiten bewegen. 4*10. Maar mag ook minder. Maar eigenlijk niet.
Lijkt mij ook wel wat. Beetje lezen, beetje zwemmenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.
Komende drie dagen wordt het ook richting 30 graden, dus dan waarschijnlijk sowieso weinig doen.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Shit, ik ook nieten wat gaat New Mexico hier van denken
![]()
OT Leuk @:Nailqueen! Wat gaan jullie doen?
We gaan gewoon ergens wat drinken. Ik had Tinder ook bijna opgegeven na 2 mislukte dates maar wilde het nog een laatste kans geven. Onder het motto drie keer is scheepsrecht dacht ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar, wie , wat, hoe?Ik ben te oud en getrouwd voor Tinder.
![]()
Oh ja. Lezen. Ook eens doen inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat. Beetje lezen, beetje zwemmen
Maar neen, ik mag morgen en overmorgen werken
Die laatste gaan mensen wel harder van lopen om het nummer uit te zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef NailQueen het volgende:
@:Molloot200 hoe gaat het met de vierdaagse? Hier is wat muzikale ondersteuning in esf sferen
Sunstroke Project & Olia Tira - Run Away - Moldova š²š© (Epic Sax Guy) - Grand Final - Eurovision 2010
Fijn is dat hč? Lekker een beetje afleiding van dat snikhete weer wat op ons af zit te komen.quote:
Veel beter dan vakantie hebben en dan niks kunnen vanwege de hitte.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn is dat hč? Lekker een beetje afleiding van dat snikhete weer wat op ons af zit te komen.
Ik ga voor jequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
We gaan gewoon ergens wat drinken. Ik had Tinder ook bijna opgegeven na 2 mislukte dates maar wilde het nog een laatste kans geven. Onder het motto drie keer is scheepsrecht dacht ik
Maar ik praat nu alleen met een jongen. Voor de rest gebruik ik het bijna niet meer.
Jaquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn is dat hč? Lekker een beetje afleiding van dat snikhete weer wat op ons af zit te komen.
Nou, ik vind warmte tegenwoordig lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel beter dan vakantie hebben en dan niks kunnen vanwege de hitte.
Loop Met Me Mee van Ruth Jacott is wat titel betreft ook wel goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:47 schreef NailQueen het volgende:
@:Molloot200 hoe gaat het met de vierdaagse? Hier is wat muzikale ondersteuning in esf sferen
En ga je dat dan achter haar date doen. Of juist in het zicht van haar date.quote:
In gedachten, ruim 100 km verderopquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ga je dat dan achter haar date doen. Of juist in het zicht van haar date.
Oh ja, dat lijkt me wel beter. Anders zou dat erg afleiden, gok ik zo.quote:
Goed bezig! Driekwart is al achter de rugquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:48 schreef molloot200 het volgende:
HOI
Sorry in alle chaos en weinig tijd vergeet ik jullie soms een beetje
Ik leef nog en ik zit er nog in
Hahahaha I wish. Nee, we zijn nu op de helftquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed bezig! Driekwart is al achter de rug [ afbeelding ]
Ga naar grotten. Liggen die ergens in de buurt? Daar is het wel fris.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel beter dan vakantie hebben en dan niks kunnen vanwege de hitte.
Geen sorry. We weten van @Prisha van vorig jaar hoe heftig deze dagen zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:48 schreef molloot200 het volgende:
HOI
Sorry in alle chaos en weinig tijd vergeet ik jullie soms een beetje
Ik leef nog en ik zit er nog in
H_T die zit te cheerladen in de hoekquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ga je dat dan achter haar date doen. Of juist in het zicht van haar date.
Hahahaha jep.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen sorry. We weten van @:Prisha van vorig jaar hoe heftig deze dagen zijn.
Maar je bent op de helft
Ik dacht dat het op maandag zou beginnenquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha I wish. Nee, we zijn nu op de helft
Nope. Zondag en maandag zijn de aanmelddagen. Dan moet je je polsbandje ophalen. Heb ik zondag gedaan. Maandag nog even gewerktquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat het op maandag zou beginnen
Zondag en maandag zelfs. Ik had even medelijden met deze mevrouwquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nope. Zondag en maandag zijn de aanmelddagen. Dan moet je je polsbandje ophalen. Heb ik zondag gedaan. Maandag nog even gewerkt
Ik heb zondag ANDERHALF UUR in die rij gestaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zondag en maandag zelfs. Ik had even medelijden met deze mevrouw
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |