Een half uur ofzo voor het nieuws uitkwam. Toen vroeg ik me nog af hoe het met haar zou gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Och jee, Wieteke van Dort overleden
@:Fred_B heeft haar misschien nog wel gehoord vandaag!
Duchess!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie je toch vakerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kon niet meer leven zonder haar man.
Los daarvan was ze natuurlijk ernstig ziek, een en ander heeft wel met elkaar te maken gehad. Ik vind het vooral erg sneu dat ze niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kon niet meer leven zonder haar man.
Ja, dat helpt ook niet mee inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Los daarvan was ze natuurlijk ernstig ziek, een en ander heeft wel met elkaar te maken gehad. Ik vind het vooral erg sneu dat ze niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn.
Op naar de play-offsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. De Oranjedames zijn bezig.
Fixed it.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Het was echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was slecht, maar toch goed genoeg.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 17 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
We weten hoe laat het is, het is woensdag! Hoogste tijd dus om aan het werk te gaan en die week doormidden te hakken.
Met vandaag na alle koffie eens een wekker voor de theeliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |