Ga je een nickchange doen naar OS_beer?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
Nu het EK voorbij is begin wel echt zin te krijgen in de OS.![]()
(en nog een weekje werken en dan drie weken vrij.![]()
)
Wie weetquote:
U vraagt, wij draaien.quote:
Dat is niet tof. Hoe komt het?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Als het toch al zeikt van de regen valt het niet zo op als je er tussendoor staat te stralenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wachten tot het stopt met regenen zodat ik naar de wc kan.
Ga maar direct, je bent al aan het zeiken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt geen paraplu?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit kwetsend.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Wordt wakker mensen!!!
Het werk wacht, de koffie roept!
Andersom mag ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is werk zoeken je werk!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
Ik heb helemaal geen werk.
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zaterdag nog op twee vacatures gereageerd!
Trier! Wat leuk, mooie stadquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar intussen al geweest en alles.
Nu onderweg naar Trier.
“Werk” is niet alleen betaalde arbeid verrichten hè. Het is ook boodschappen den en je huis poetsen enzo!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
Ik heb helemaal geen werk.
O leuk, veel plezier!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar intussen al geweest en alles.
Nu onderweg naar Trier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |