De kaft een beetje, de rest valt tegenquote:
Daar boven op die bergquote:Op maandag 15 juli 2024 18:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij kent morgen alle completten van 'Hela hela hela holala' uit z'n hoofd
Hij geeft geen melkquote:
Ja eh, deze ken ik nietquote:
Ja, geen idee meer hoe al die coupletten gaan.quote:
EN VAN JE HEEEEELAA HEEELAA HEELAHOOOOLALA HOI!quote:
Het zijn wel teksten waar de Havenzangers nog jaloers op zouden zijn.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:55 schreef H_T het volgende:
[..]
EN VAN JE HEEEEELAA HEEELAA HEELAHOOOOLALA HOI!
En terecht!quote:Op maandag 15 juli 2024 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zijn wel teksten waar de Havenzangers nog jaloers op zouden zijn.
Ha ja! En bij Chalk geweest! Was erg nice. Ook de Arnhemse punkband grandad gezien, met al wel 1 nummer op Spotify. Wat ook erg nice was.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je bij de vierdaagsefeesten? Ik zag dat Chalk optrad en wilde er misschien ook heen, maar uiteindelijk toch niet gegaan.
Beterschap H_T!
Was het druk? De reden dat ik uiteindelijk niet ging, was omdat ik bang was nergens een parkeerplek te vinden, waardoor de reistijd erg zou oplopen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ja! En bij Chalk geweest! Was erg nice. Ook de Arnhemse punkband grandad gezien, met al wel 1 nummer op Spotify. Wat ook erg nice was.
Nee niet druk, tenminste, vergeleken met Vierdaagsefeesten normaal. Later in de week is t veel drukker. Maar parkeren is dan weer niet echt een optie. Wij gaan vanaf Wijchen met de trein.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het druk? De reden dat ik uiteindelijk niet ging, was omdat ik bang was nergens een parkeerplek te vinden, waardoor de reistijd erg zou oplopen.
Fijn dat je genoten hebt
Ja, zoiets was ook mijn idee. Maar dan moet ik eerst 1,5 uur rijden, dan met de trein en daarna nog daarheen lopen, met wat pech ben je bijna 2,5 uur onderwegquote:Op maandag 15 juli 2024 19:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee niet druk, tenminste, vergeleken met Vierdaagsefeesten normaal. Later in de week is t veel drukker. Maar parkeren is dan weer niet echt een optie. Wij gaan vanaf Wijchen met de trein.
Ow wow, das wel wat verder. Ik kom uit Wijchen en mn ouders wonen er nog, dus das wat makkelijker.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoiets was ook mijn idee. Maar dan moet ik eerst 1,5 uur rijden, dan met de trein en daarna nog daarheen lopen, met wat pech ben je bijna 2,5 uur onderwegIk denk dat ik naar London Calling ga, daar staat Chalk ook.
Ga je de hele week?
Doe je dit al jaren? Dan heb je vast al veel mooie bands gezien. Ook nog hele bekende?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:28 schreef egeltje1985 het volgende:
En ik ga vanavond ook en dan weer donderdag en vrijdag. Donderdag naar Joe Unknown en vrijdag naar Meltheads. O.a.
Ja al wel flink wat jaren. Ooit een keer Tiėsto gezien met een verrassingsoptreden, dat was wel echt episch. En verder wat kleinere bands, Flogging Molly ook een keer. Ik ga meestal alleen naar t Valkhof, waar de up and coming Indie/rock/punk bands komen. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Valkhof_Festivalquote:Op maandag 15 juli 2024 19:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je dit al jaren? Dan heb je vast al veel mooie bands gezien. Ook nog hele bekende?
Beterschap Ariquote:Op maandag 15 juli 2024 21:12 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter is deze week ook een aantal avonden op de vierdaagsefeesten te vinden. Bereikbaarheid geen issue, gezien haar kamer vlakbij de Via Gladiola![]()
Ik voel me ook niet zo fit. Ook niet echt ziek, maar gewoon wat moe en met heel weinig energie, de hele dag al. Ik spring zo onder een hete douche en dan kruip ik in bed.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak nu voor het eerst mee dat een pakketbezorger met mijn pakketje niet komt opdagen
Ga je een nickchange doen naar OS_beer?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
Nu het EK voorbij is begin wel echt zin te krijgen in de OS.![]()
(en nog een weekje werken en dan drie weken vrij.![]()
)
Wie weetquote:
U vraagt, wij draaien.quote:
Dat is niet tof. Hoe komt het?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Als het toch al zeikt van de regen valt het niet zo op als je er tussendoor staat te stralenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wachten tot het stopt met regenen zodat ik naar de wc kan.
Ga maar direct, je bent al aan het zeiken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt geen paraplu?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit kwetsend.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Wordt wakker mensen!!!
Het werk wacht, de koffie roept!
Andersom mag ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is werk zoeken je werk!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
Ik heb helemaal geen werk.
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zaterdag nog op twee vacatures gereageerd!
Trier! Wat leuk, mooie stadquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar intussen al geweest en alles.
Nu onderweg naar Trier.
“Werk” is niet alleen betaalde arbeid verrichten hč. Het is ook boodschappen den en je huis poetsen enzo!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
Ik heb helemaal geen werk.
O leuk, veel plezier!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar intussen al geweest en alles.
Nu onderweg naar Trier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |