En zijn broer Inaki ook, maar die speelt voor Ghanaquote:
Arme @Straniquote:Op zondag 14 juli 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
Spanje staat voor. Heel mooi. @:strani ik ben trots op je
Je kan ze weer terugzetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem die woorden weer even terug.
Je hebt geknoeidquote:Op maandag 15 juli 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Het is weer lekker maandag, de dag waarop altijd alles goed gaat!
De koffie staat al netjes klaar, zodat iedereen meteen aan het werk kan.![]()
[ afbeelding ]
Moest dat weer zo vroeg? En ik lust op dit moment geen koffie 😫quote:Op maandag 15 juli 2024 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, wakker worden!
Het is weer lekker maandag, de dag waarop altijd alles goed gaat!
De koffie staat al netjes klaar, zodat iedereen meteen aan het werk kan.![]()
[ afbeelding ]
Op tijd naar bed, neusspray en een ui naast je bedquote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef H_T het volgende:
Hoofd vol snot, last van de keel en een temperatuur van 37,7 zojuist. Verder valt het gelukkig mee, maar ik heb wel meteen citroenthee ingezet ter bestrijding van de malaise
Beterschap.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef H_T het volgende:
Hoofd vol snot, last van de keel en een temperatuur van 37,7 zojuist. Verder valt het gelukkig mee, maar ik heb wel meteen citroenthee ingezet ter bestrijding van de malaise
Onze kopman is ziek, wat nou?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die T staat natuurlijk voor Tadej![]()
Hoi kopman
Beterschap!quote:Op maandag 15 juli 2024 09:52 schreef H_T het volgende:
Hij heeft vast Corona opgelopenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze kopman is ziek, wat nou?
quote:Op maandag 15 juli 2024 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Hij heeft vast Corona opgelopenWe moeten een nieuwe kopman zoeken! Of gewoon ieder voor zich
Ik heb nog niet getest, maar dat schijnt weer helemaal hip te zijn! Ik sluit het dus nog niet uitquote:Op maandag 15 juli 2024 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Hij heeft vast Corona opgelopenWe moeten een nieuwe kopman zoeken! Of gewoon ieder voor zich
In de Tour vallen ze bij bosjes, dus het kan haast niet iets anders dan Corona zijn, H_Tadejquote:Op maandag 15 juli 2024 11:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog niet getest, maar dat schijnt weer helemaal hip te zijn! Ik sluit het dus nog niet uit
Nietstoksnavelen blijft een van mijn lievelingsactiviteitenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de Tour vallen ze bij bosjes, dus het kan haast niet iets anders dan Corona zijn, H_Tadej![]()
Dus testen lijkt me overbodig voor jou!
Als je niet test, is het er niet.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nietstoksnavelen blijft een van mijn lievelingsactiviteiten
Was je bij de vierdaagsefeesten? Ik zag dat Chalk optrad en wilde er misschien ook heen, maar uiteindelijk toch niet gegaan.quote:Op maandag 15 juli 2024 07:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, gisteren Nijmegen onveilig gemaakt (niet heel onveilig hoor, je kunt gewoon komen) en vanmorgen weer vroeg op richting kantoor. Dus die koffie kan ik goed gebruiken.![]()
Mocht iemand behoefte hebben aan bewegen van links naar rechts, vanavond komen de Snollebollekes.
Heb je de tijdslimiet wel gehaald?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn broer had vandaag het goede idee gehad om op de fiets naar Echternach te gaan om daar boodschappen te doen.
Nou heen ging wel lekker (heuvel af), maar terug was enorm afzien. 🥵
Vooral het stuk tussen Scheidgen en Consdorf. Daar voelde ik me als een sprinter tijdens een bergetappe.
En Google aangeven dat de route vooral vlak was.
Ik was van ons drieën wel als eerste binnen.quote:
Jaja, net als Cav aan de auto gehangen zekerquote:Op maandag 15 juli 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van ons drieën wel als eerste binnen.
quote:Op maandag 15 juli 2024 16:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Jaja, net als Cav aan de auto gehangen zeker
Onmogelijk op de dag dat altijd alles goed gaat.quote:
Hoe kan je geen koffie lusten?quote:Op maandag 15 juli 2024 08:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moest dat weer zo vroeg? En ik lust op dit moment geen koffie 😫
Ah dan zat je ruim voor de bezemwagen.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was van ons drieën wel als eerste binnen.
Iets met zwanger zijn.quote:
Wel lekker crunchyquote:Op maandag 15 juli 2024 15:49 schreef H_T het volgende:
Een tijdje terug won ik chocola bij de Postcodeloterij (ja, het zijn de prijzen wel!) en net heb ik een pakketje opengemaakt van diezelfde loterij dat ik al een tijdje had liggen, in de volle overtuiging dat daar mijn chocola in zou zitten.
NOU MOOI NIETEen of ander suf boek over planten. Smaakt voor geen meter
Hij kent morgen alle completten van 'Hela hela hela holala' uit z'n hoofdquote:Op maandag 15 juli 2024 17:09 schreef Prisha het volgende:
@:molloot200 alvast welterusten! Heel veel succes en vooral heel plezier morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |