Doe de groeten aan Gustave, Hugo, Willem en alle andere vervloekte vrienden!quote:
We wachten nu in de normale wachtrij, omdat die korter is dan de virtuele wachtrij (20 vs 25 minuten)quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Gustave, Hugo, Willem en alle andere vervloekte vrienden!
(Al in de virtuele wachtrij gestaan?)
Veel plezier.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We wachten nu in de normale wachtrij, omdat die korter is dan de virtuele wachtrij (20 vs 25 minuten)
Maar met een virtuele wachtrij kan je in de tussentijd nog wat anders doen! Zoals genieten van een onweersbuiquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We wachten nu in de normale wachtrij, omdat die korter is dan de virtuele wachtrij (20 vs 25 minuten)
Nou ja, wat moet een mens dáár nou weer?quote:
Er komen af en toe felle buien langs inderdaad. Maar het is rustiger dan ik het in de zomervakantie had verwacht. We hebben alle ‘grote’ attracties zo’n beetje gedaan zonder problemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar met een virtuele wachtrij kan je in de tussentijd nog wat anders doen! Zoals genieten van een onweersbui
Tenminste, ik keek net even naar de wachttijden en zag dat bijna alles buiten dicht is, dus ik denk dat het onweert nu daar?
Gewoon, een dagje genieten van de Nederlandsche kunst en cultuur in een Brabants dorpje.quote:
Je schijnt daar ook nog een leuk natuurgebied te hebben, de Loonse en Drunense Duinen. Maar verderquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon, een dagje genieten van de Nederlandsche kunst en cultuur in een Brabants dorpje.
Puzzeltochtje van de VVV, kopje koffie bij een theeschenkerij, dat idee?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon, een dagje genieten van de Nederlandsche kunst en cultuur in een Brabants dorpje.
Afsluiten bij een pannenkoekhuisquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Puzzeltochtje van de VVV, kopje koffie bij een theeschenkerij, dat idee?
Al een hele tijd niet geweest, en op een pannenkoekenboot is het nog langer geledenquote:
Ene Hugo hier had het daar ook al over. Maar blijkbaar is het daar nogal een griezelige streek!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je schijnt daar ook nog een leuk natuurgebied te hebben, de Loonse en Drunense Duinen. Maar verder
Ik schuif nu een stuk appeltaart naar binnen!quote:
En toch woont die Hugo daar al jaaaaaaaren! Ten minste, als we dezelfde Hugo voor ogen hebben. Heeft hij een leuk wit optrekje niet al te ver van een station?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ene Hugo hier had het daar ook al over. Maar blijkbaar is het daar nogal een griezelige streek!
Dat besteed ik uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
“Werk” is niet alleen betaalde arbeid verrichten hè. Het is ook boodschappen den en je huis poetsen enzo!
Omg dat heb ik ook. Wat doet die van jou?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:14 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks weer gezellig naar de fysio voor mijn schouder inklemming. Man man wat een langdurige ellende is dat.
Gezien hoe die villa er in de app uit ziet?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ene Hugo hier had het daar ook al over. Maar blijkbaar is het daar nogal een griezelige streek!
Daarom wacht het ook, het wacht op jou.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit kwetsend.
Ik heb helemaal geen werk.
Wat toevalligquote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omg dat heb ik ook. Wat doet die van jou?
Die van mij is aan t dry needling als een malle. Wat wel helpt, maar ook niet echt super. Vandaag weer pijnlijke arm/tintelende vingers.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat toevallig![]()
Rek- en strekdingen (die nogal pijnlijk zijn) en bindweefselmassage rondom het schouderblad. En zelf moet ik ook oefeningen doen om de boel op te rekken.
Wat doet jouw fysio?
Soms denk ik dat ik verbetering merk, maar dan doe ik weer een verkeerde beweging en dan doet het weet veel pijn.
Eerst had ik ook nog mijn nek helemaal vastzitten, maar dat is nu opgelost mede dankzij de fysio.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van mij is aan t dry needling als een malle. Wat wel helpt, maar ook niet echt super. Vandaag weer pijnlijke arm/tintelende vingers.
Week of 5 fysio. En daarvoor al een paar weken last waarvan ik dacht, rust houden is vast wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]hoelang loop jij bij de fysio hiermee? Ik ben nu een keer of 4 specifiek voor de inklemming geweest. Daarvoor moest dus eerst mijn nek, omdat ik meerdere keren per week hoofdpijn had door die nekspier
![]()
Ik heb geen uitstraling naar de arm, de pijn zit bij mij bovenop de schouder (tot aan de aanhechting van de biceps) en rond mijn sleutelbeen.
Het is zo hinderlijk. Dingen zoals iets simpels als iets bovenuit de kast pakken, sporten, slapen op die schouder.
Een half uur ofzo voor het nieuws uitkwam. Toen vroeg ik me nog af hoe het met haar zou gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Och jee, Wieteke van Dort overleden
@:Fred_B heeft haar misschien nog wel gehoord vandaag!
Duchess!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie je toch vakerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kon niet meer leven zonder haar man.
Los daarvan was ze natuurlijk ernstig ziek, een en ander heeft wel met elkaar te maken gehad. Ik vind het vooral erg sneu dat ze niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kon niet meer leven zonder haar man.
Ja, dat helpt ook niet mee inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Los daarvan was ze natuurlijk ernstig ziek, een en ander heeft wel met elkaar te maken gehad. Ik vind het vooral erg sneu dat ze niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn.
Op naar de play-offsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. De Oranjedames zijn bezig.
Fixed it.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Het was echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was slecht, maar toch goed genoeg.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 17 juli 2024 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
We weten hoe laat het is, het is woensdag! Hoogste tijd dus om aan het werk te gaan en die week doormidden te hakken.
Met vandaag na alle koffie eens een wekker voor de theeliefhebbers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |