Yay je bent nog up and walkingquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha I wish. Nee, we zijn nu op de helft
Daarom gingen wij maandags. Maar 15 minuten wachten of zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zondag ANDERHALF UUR in die rij gestaan.
Ik vind het wel zielig voor die vrouwquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zondag en maandag zelfs. Ik had even medelijden met deze mevrouw
[ x ]
Vreselijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:36 schreef molloot200 het volgende:
En het allerergste vind ik denk ik de wekker die om half 2 staat. Huilen
Ik heb een nieuwe ontdekking. De CD Empty van Kristoffer Gildenlow. Mischien vind je het wel wat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Loop Met Me Mee van Ruth Jacott is wat titel betreft ook wel goed.
Ook al is het alleen maar in gedachten.
Ik niet, het is nog steeds vreselijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik vind warmte tegenwoordig lekker, ik snap niets meer van mezelf, dus ik zou wel lekker naar buiten willen de komende dagen
En er zijn in deze tijd van het jaar stomme muggen die onschuldige H_T's IN HET GEZICHT prikkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, het is nog steeds vreselijk.
Oh ja, dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga naar grotten. Liggen die ergens in de buurt? Daar is het wel fris.
100%quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe ontdekking. De CD Empty van Kristoffer Gildenlow. Mischien vind je het wel wat?
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
En er zijn in deze tijd van het jaar stomme muggen die onschuldige H_T's IN HET GEZICHT prikken
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.![]()
Ok, deze had een betere plek kunnen kiezen, maar ook wel slechtere plekken moet je maar denken.
Omdat ik het niet gewend ben heb ik deze per ongeluk open gekrabd waardoor het nog meer jeuktquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag een artikeltje gelezen waarin stond dat je steeds minder gevoelig wordt voor dat stofje in muggenspeeksel waar je die jeuk van krijgt naarmate je vaker gestoken wordt. Je zou deze mug dus eigenlijk dankbaar moeten zijn dat ze je helpt minder gevoelig te worden.![]()
Ok, deze had een betere plek kunnen kiezen, maar ook wel slechtere plekken moet je maar denken.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.
* mompelt iets over uitzonderingen op regels.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof hier niks van. Mijn allergische reacties worden ieder jaar erger. En ik word ieder jaar tientallen keren geprikt.
Oh ja, dat moet je idd niet doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat ik het niet gewend ben heb ik deze per ongeluk open gekrabd waardoor het nog meer jeukt
Ik ben uniekquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* mompelt iets over uitzonderingen op regels.
Precies. Positief denken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben uniek![]()
Niet onopvallend opgaan in de massa![]()
Geen kleurloze middenmoot![]()
(heftig rood gevlekt dus wel)
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beste is helemaal niet krabben.
Dat is een leuk spel! Op een gegeven moment trek je wel weer bij en dan ga je over hem heenquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn spelletje aan het spelen. Phase 10.
Maar een stom spel is dat hoor. ik zit nog steeds in fase 3, terwijl mijn broer al aan fase 8 begint.
Daarom zeg ik het ook liever.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Als ik zou winnen zou ik het wel een leuk spel vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een leuk spel! Op een gegeven moment trek je wel weer bij en dan ga je over hem heen
Maar fase 5 en 6 heb je over het algemeen wel redelijk makkelijk. Dus nu zou jij 2x moeten winnen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik zou winnen zou ik het wel een leuk spel vinden.
Mijn broer bij fase 10. Ik nu bij fase 5.
Fase 5 gehaald, maar in dezelfde ronde haalde mijn broer fase 10.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar fase 5 en 6 heb je over het algemeen wel redelijk makkelijk. Dus nu zou jij 2x moeten winnen!
Pech, de volgende keer is het verschil vast kleiner. Had je dit spel wel eens eerder gespeeld?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fase 5 gehaald, maar in dezelfde ronde haalde mijn broer fase 10.
Wat me wel op viel (puur toeval natuurlijk) was dat ik reeksen kreeg op het moment dat ik een set moest hebben en op het moment dat ik een reeks moest hebben, kreeg ik sets.
Het duurde bij mij heel lang voordat ik eindelijk eens een set van 4 had.
Toen ik een reeks van 8 moest hebben, had ik drie tienen.
Dit was de allereerste keer. Ik had het voor mijn verjaardag gekregen. Maar denk dat we het in de vakantie wel vaker zullen gaan spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pech, de volgende keer is het verschil vast kleiner. Had je dit spel wel eens eerder gespeeld?
En dat je een reeks krijgt als je een set nodig hebt, of andersom, dat herken ik ook wel jaHeel irritant. Het is me ook wel eens overkomen dat ik meteen een reeks van 10 had en geen reeks moest neerleggen.
Een tip is, als je een set van 3 of 4 kaarten nodig hebt, om de 10, 11 of 12 te gebruiken. Een tegenspeler gooit die sneller weg, omdat het extra punten oplevert. Dat betekent weer dat jij ze kan oprapen en gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was de allereerste keer. Ik had het voor mijn verjaardag gekregen. Maar denk dat we het in de vakantie wel vaker zullen gaan spelen.
Super! Mn ouders hebben gisteren heel hard voor je geklapt in Wijchen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:48 schreef molloot200 het volgende:
HOI
Sorry in alle chaos en weinig tijd vergeet ik jullie soms een beetje
Ik leef nog en ik zit er nog in
Wat knapt een mens daarvan op?quote:
Anders bellen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn oudpapier-bak is vanochtend niet geleegd door de gemeente. Ik zie voor de rest geen volle oudpapier-bakken staan, dus hebben ze me vergeten.
Irritant :/ Over 2 weken nog maar een keer proberen dan.
Ja, ach, het heeft geen haast, want het is niet de restafvalcontainer (die ik niet eens hebquote:
Leuk (denk ik)! Ben je wel eens eerder geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef H_T het volgende:
Ik denk erover dit weekend de Tilburgse kermis te bezoeken
Ja, toen ik nog op de basisschool zat en een ritje in een heftige attractie drie gulden kosttequote:Op donderdag 18 juli 2024 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk (denk ik)! Ben je wel eens eerder geweest?
Oh lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb bij ons in de kantine een koudwatertap met bubbels gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |