Hm. Dan zullen we op 1 augustus wel horen dat je bij een andere SC getekend hebtquote:Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik werd niet meegenomen door de ploeg. Mijn resultaten hier waren de laatste maanden niet goed genoeg.
Er was maar plaats voor 1 kopman. Tja, dan moeten er keuzes gemaakt worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik werd niet meegenomen door de ploeg. Mijn resultaten hier waren de laatste maanden niet goed genoeg.
Ja, wel begrijpelijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er was maar plaats voor 1 kopman. Tja, dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Wie ís onze kopman eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2024 20:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er was maar plaats voor 1 kopman. Tja, dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Ik ga niet kijken. Geen behoefte aan.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:56 schreef Arizona het volgende:
Ik was haast vergeten dat de finale van het EK vanavond is![]()
De Wimbledon-finale, dat wist ik wel
Ik wil niks claimen, maar ik heb wel vanmiddag nog gefietstquote:
vanavond nog naar de Italiaan in het dorp gefietst.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil niks claimen, maar ik heb wel vanmiddag nog gefietst
Die T staat natuurlijk voor Tadejquote:Op zondag 14 juli 2024 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil niks claimen, maar ik heb wel vanmiddag nog gefietst
quote:Op zondag 14 juli 2024 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die T staat natuurlijk voor Tadej![]()
Hoi kopman
Maar waarschijnlijk wel minder ver.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
![]()
Overigens heeft Luctor wel recenter gefietst dan ik, en dichter bij Frankrijk ook nog
Maar Luctor was niet goed genoeg, zei hij zelfquote:Op zondag 14 juli 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
![]()
Overigens heeft Luctor wel recenter gefietst dan ik, en dichter bij Frankrijk ook nog
Jullie nieuwe kopman laat het afweten.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar Luctor was niet goed genoeg, zei hij zelf
Ik had hooguit 10 minutenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wel minder ver.
En van Roy E. Lantaarn hoeven we het ook al niet te hebbenquote:Op zondag 14 juli 2024 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Onze eigen Ted de la Koers laat ons in de steek
Stel jij je beschikbaar als kopman?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En van Roy E. Lantaarn hoeven we het ook al niet te hebben
Wacht, Nico Williams is een Spanjaard?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Het is een chaos in de studio Engelse defensie.
In tegenstelling tot Linda Williams is dat inderdaad het geval.quote:
Slim wel, op die manier verwarring zaaien en dan toeslaan als de Engelsen denken dat Williams bij hun hoortquote:Op zondag 14 juli 2024 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Linda Williams is dat inderdaad het geval.
Hun muziek is ook niet om aan te horenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:19 schreef Fred_B het volgende:
En het optreden van Kane wordt voortijdig beëindigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |