Zijn impopulairiteit komt voornamelijk omdat hij niet progressief genoeg is bij de linkerflank, en bij de middenklasse vanwege de inflatie. Ik denk niet dat mensen opeens de switch gaan maken naar Trump, maar thuisblijven zou wel het probleem kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ongekend narcistische Trump. Bizar dat die kans maakt om opnieuw president te worden. Alleen als je echt hardcore MAGA bent stem je op 'm en dat die groep zo enorm groot is kan ik met m'n pet niet bij.
Het zit hem ook niet mee met de gevolgen van corona op de economie, het moeten terugtrekken uit Afghanistan mda Trump, de aanval op Oekraine en nu de oorlog die Israel voert in Gaza die hem ook niet populairder maakt. En dat nog afgezien van de propaganda-oorlog tegen hem uit de MAGA-hoek mbt zijn leeftijd (veelal bewerkte filmpjes met misleidend commentaar die eindeloos worden herhaald) en de niet-aflatende complottheorieen/ongefundeerde fraudebeschuldigingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zijn impopulairiteit komt voornamelijk omdat hij niet progressief genoeg is bij de linkerflank, en bij de middenklasse vanwege de inflatie. Ik denk niet dat mensen opeens de switch gaan maken naar Trump, maar thuisblijven zou wel het probleem kunnen worden.
Joe Bidenquote:Op zaterdag 13 april 2024 00:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het zit hem ook niet mee met de gevolgen van corona op de economie, het moeten terugtrekken uit Afghanistan mda Trump, de aanval op Oekraine en nu de oorlog die Israel voert in Gaza die hem ook niet populairder maakt. En dat nog afgezien van de propaganda-oorlog tegen hem uit de MAGA-hoek mbt zijn leeftijd (veelal bewerkte filmpjes met misleidend commentaar die eindeloos worden herhaald) en de niet-aflatende complottheorieen/ongefundeerde fraudebeschuldigingen.
Maar het is ontzettend naief om te denken dat een andere kandidaat het beter doet tegen Trump als hij/zij maar jong(er) is
Probeer het eens met argumenten.quote:
Een leider van een belangrijk land als Amerika die de voor en achtkant van een podium niet herkent, met het beschuldigende vingertje speechen en daarbij verkeerde hoofden door elkaar haalt moet je heel gauw van z’n plek afhalen voordat ie nog een nieuwe oorlog start zonder dat ie het zelf doorheeft.quote:
Nog een nieuwe oorlog? Welke andere heeft hij dan gestart?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een leider van een belangrijk land als Amerika die de voor en achtkant van een podium niet herkent, met het beschuldigende vingertje speechen en daarbij verkeerde hoofden door elkaar haalt moet je heel gauw van z’n plek afhalen voordat ie nog een nieuwe oorlog start zonder dat ie het zelf doorheeft.
Het is een oorlogspresident zonder dat ie het zelf bewust mee maakt
Je bent zelf ook een beetje in de war, dit is een perfecte beschrijving van Trump, en dan ben je naast dat beschuldigende vingertje de belofte van « retribution » en wraak vergeten. Maar die zit niet meer op die plek en Amerika en de rest van de wereld mag hopen dat dat zo blijft.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een leider van een belangrijk land als Amerika die de voor en achtkant van een podium niet herkent, met het beschuldigende vingertje speechen en daarbij verkeerde hoofden door elkaar haalt moet je heel gauw van z’n plek afhalen voordat ie nog een nieuwe oorlog start zonder dat ie het zelf doorheeft.
Wat vind jij van de terugtrekking van Amerikaanse troepen uit Afghanistan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn toch wel de tijden dat een groot staatsman zoals Donald Trump word gemist. Wat is het toch een zooitje geworden op de wereld sinds Biden aan het roer staat. En zo heel gek vind ik dat niet, de wereld ziet een enorm zwakke president die mentaal niet meer kan meekomen. Geplaagd door zijn eigen onvermogen om het land te verenigen, te leveren voor de VS en de bevolking en dan heb je te maken met een speler zoals Putin die wel intelligent genoeg is om gebruik te maken van de situatie.
De komende maanden worden cruciaal, aan de ene kant heb je de anti semieten in zijn base die hij gek genoeg tevreden wilt houden en aan de andere kant heb je mensen die het oprecht moeilijk hebben. Beiden kampen hebben geen trek in oorlog maar het moment dat de VS moet gaan ingrijpen is wel aanstaande.
Biden is een “dead man walking” de komende verkiezingen worden een bloedbad maar helaas te laat om het tij te keren.
De reactie die ik had verwacht. Feit blijft dat dit allemaal gebeurt onder Biden en niet onder Trump. Je zit immers al zo diep in je eigen gelijk (niet zo gek ook hoor in deze echokamer) dat je niet eens kan zien wat de rest van de wereld blijkbaar wel ziet.quote:
Nou, zondagvermaak ook weer even gehad, tijd voor een strandwandeling.quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn toch wel de tijden dat een groot staatsman zoals Donald Trump word gemist.
Hahahaquote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn toch wel de tijden dat een groot staatsman zoals Donald Trump word gemist. Wat is het toch een zooitje geworden op de wereld sinds Biden aan het roer staat. En zo heel gek vind ik dat niet, de wereld ziet een enorm zwakke president die mentaal niet meer kan meekomen. Geplaagd door zijn eigen onvermogen om het land te verenigen, te leveren voor de VS en de bevolking en dan heb je te maken met een speler zoals Putin die wel intelligent genoeg is om gebruik te maken van de situatie.
De komende maanden worden cruciaal, aan de ene kant heb je de anti semieten in zijn base die hij gek genoeg tevreden wilt houden en aan de andere kant heb je mensen die het oprecht moeilijk hebben. Beiden kampen hebben geen trek in oorlog maar het moment dat de VS moet gaan ingrijpen is wel aanstaande.
Biden is een “dead man walking” de komende verkiezingen worden een bloedbad maar helaas te laat om het tij te keren.
Hoe vaak kan dit voorkomen?quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef V. het volgende:
Trumps 11e of 12e poging om de rechtszaak te vertragen wordt morgen behandeld door het voltallige appeals court. Hij wil dat er nog eens goed gekeken wordt naar de gag order![]()
![]()
![]()
He sure likes losing.
Ik heb het allang opgegeven, dit is inmiddels de TDS slowchat geworden.quote:
Dat is het al heel lang hoor, ik kom af en toe even kijken hoe het er voor staat. Verder dan aftrekken op wat rechtszaken en recht lullen wat krom is komen ze helaas niet.quote:Op zondag 14 april 2024 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het allang opgegeven, dit is inmiddels de TDS slowchat geworden.
Ach, weet je, ik ben ook niet 100% van het kamp, Trump gaat alles oplossen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is het al heel lang hoor, ik kom af en toe even kijken hoe het er voor staat. Verder dan aftrekken op wat rechtszaken en recht lullen wat krom is komen ze helaas niet.
De meltdown in dit topic wanneer Trump weer verkozen word zal wel legendarisch zijn.
Dit dus, ik ben van mening dat Trump op dit moment ook niet de juiste man is om president te worden. De man heeft te veel bagage en zijn zelfpijperij word op termijn toch een beetje vermoeiend.quote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, weet je, ik ben ook niet 100% van het kamp, Trump gaat alles oplossen.
Maar de blinde haat, het constant reageren met achterlijke hyperbolen (terwijl Timmerfrans weggemod wordt) is gewoon zielig aan het worden.
Trump is niet de messias, maar Biden is gewoon een ramp, echt de slechtste president ooit, maar omdat de tegenstander Trump is doet men net alsof die kerel geweldig is.
Dat is geen politieke discussie, dat is moddergooien om welke club de beste is zonder enige ratio.
Het is op dit moment het minst erge van 2 kwaden. Je zou toch hopen dat de VS met betere kandidaten zou kunnen komen dat deze 2.quote:Op zondag 14 april 2024 13:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben van mening dat Trump op dit moment ook niet de juiste man is om president te worden. De man heeft te veel bagage en zijn zelfpijperij word op termijn toch een beetje vermoeiend.
Dat Biden de slechtste president is die ik ooit heb meegemaakt is toch wel duidelijk.
Als Trump echt zo’n monster is dan zou je toch bij jezelf ten rade moeten gaan hoe het komt dat Trump het zo goed doet in de peilingen.
Het is voornamelijk partijpolitiek waardoor die Biden weer tegen Trump staat. Aan beide kanten zijn ze daar niet bepaald flexibel om vernieuwing door te voeren en dan valt er als tegenkandidaat eigenlijk weinig meer te winnen. Aantal mensen wacht gewoon totdat Biden en Trump weg zijn en gokken het er dan wel op.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is op dit moment het minst erge van 2 kwaden. Je zou toch hopen dat de VS met betere kandidaten zou kunnen komen dat deze 2.
Maar er zit al jaren geen redelijkheid meer in deze reeks, het is pure, ondoordachte haat geworden. En als je er iets van zegt ben je een "vul maar weer een scheldwoord in".
Ze hebben het zelf verkloot deze reeks, ongefundeerde beschuldigingen, scheldpartijen het toestaan van complottheorieën omtrent Rusland die de verkiezingen dusdanig hebben gemanipuleerd met als gevolg winst voor de republikeinen etc etc. Als dit mijn forum was geweest en ik moest er van leven was ik niet vrolijk geworden van de gang van zaken hier.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is op dit moment het minst erge van 2 kwaden. Je zou toch hopen dat de VS met betere kandidaten zou kunnen komen dat deze 2.
Maar er zit al jaren geen redelijkheid meer in deze reeks, het is pure, ondoordachte haat geworden. En als je er iets van zegt ben je een "vul maar weer een scheldwoord in".
We missen redelijke mensen zoals jij die het niveau opkrikken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Kijk de TDSertjes een psychose doormaken dan.
Zo zien we jullie :
[ x ]
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal me verder worst zijn, ik snap gewoon de achterlijke emoties niet het over Trump gaat hier, alsof je zelf lichamelijk letsel overhoudt als er iets positiefs gebeurt mbt Trump.
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen in POL klaarkomen als er iets tegen Trump plaatsvindt en bijna suïcidaal posten als hem iets meezit.
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie andere posts, "mensen" die euforisch posten bij een Trump-L en zich bijna van kant lijken te willen maken bij een Trump-W.
Mensen komen nogal labiel over.
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen man, het gaat me om FOK!kers en hun manier van reageren.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Dementia Joe zit ook midden in de SOTU voorbereiding, van vorig jaar.
quote:Op zondag 17 maart 2024 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TDS is een aandoening.
Er was gewoon lang niet zo veel aan de hand als de politieke tegenstanders van Trump er opportunistisch van gemaakt hebben.
Zeker niet vergeleken met het dodelijke geweld van BLM waar Biden en co 100% achter stonden.
1 van je reacties was weggehaald vanwege gescheld op een andere user, dus die kon ik voor de totale context niet posten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Echt een Amerikaan in hart en nieren, stemmen importeren ten koste van de veiligheid en de economie van je eigen burgers.
Allemaal reacties op, waren ze NET ZO ACHTERLIJK als jullie TDS posts? Absoluutquote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Montov het volgende:
[..]
We missen redelijke mensen zoals jij die het niveau opkrikken.
Je laatste posts in deze topicreeks:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 van je reacties was weggehaald vanwege gescheld op een andere user, dus die kon ik voor de totale context niet posten.
I rest my case.quote:Op zondag 14 april 2024 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zogenaamde 'TDS' is vooral gezond verstand.
Hoe hersendood moet je in vredesnaam zijn om ook maar enigszins het idee te krijgen dat Trump geschikt is voor het ambt van president? De man zou je nog niet eens de lokale Kruidvat laten runnen, laat staan het machtigste land ter wereld.
Deed het 'beter dan Biden'.quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my case.
De man is al een keer president geweest, deed het iig beter dan Biden, maar nog "volgt weer een hyperbole rant"
Thanks.
En dat is dus de definitie van TDS, je ziet de man gewoon als een soort onmenselijke duivel.quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan oprecht niet een goede eigenschap ontdekken bij Trump. Zelfs zijn goedbedoelde grapjes zijn ronduit kut, en dat is toch wel een prestatie.
Klopt, en met mij een heleboel amerikanen :quote:Op zondag 14 april 2024 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deed het 'beter dan Biden'.
Ik denk dat jij en ik een andere herinneringen hebben aan het presidentschap van Trump.
Heatwavequote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
1 van je reacties was weggehaald vanwege gescheld op een andere user, dus die kon ik voor de totale context niet posten.
Aha, een 'heleboel Amerikanen' zijn het met jou eens. IJzersterk argument.quote:Op zondag 14 april 2024 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en met mij een heleboel amerikanen :
[ x ]
Je vergeet de coronapandemie die door Trump is veroorzaakt.quote:Op zondag 14 april 2024 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, en met mij een heleboel amerikanen :
[ x ]
Je hoeft iemand ook niet aardig te vinden. Hij moet een leider van het land zijn en resultaten behalen voor de bevolking.quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan oprecht niet een goede eigenschap ontdekken bij Trump. Zelfs zijn goedbedoelde grapjes zijn ronduit kut, en dat is toch wel een prestatie.
Het is geen duivel, gewoon een eikel.quote:Op zondag 14 april 2024 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus de definitie van TDS, je ziet de man gewoon als een soort onmenselijke duivel.
Ga door.
Best een redelijk argument jaquote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, een 'heleboel Amerikanen' zijn het met jou eens. IJzersterk argument.
Wat ik dan weer bijzonder vind is dat je enerzijds anderen 'TDS' verwijt en vervolgens Biden verantwoordelijk houdt voor alle ellende in de wereld.
Ik zou je uit kunnen leggen dat deze enorme simplificatie kant noch wal raakt, maar dat is verspilde moeite.
Zweren op de Bijbel dat je het land zal verdedigen maakt je per definitie een oorlogszuchtige imperialist. De VS is gebouwd op oorlog, is altijd in oorlog en zal altijd in oorlog zijn tot het einde.quote:Op zaterdag 13 april 2024 07:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is al heel wat anders dan iemand die nog geen kruidvat kan runnen he? En als dat eenmalige knipoog was, soit.quote:Op zondag 14 april 2024 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is geen duivel, gewoon een eikel.
En dat vind ik persoonlijk een gezondere houding dan die religieuze afgoderij die je ziet bij een deel van zijn aanhangers.
Trump heeft letterlijk een Iraanse generaal vermoordquote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.quote:Op zondag 14 april 2024 13:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet aardig te vinden. Hij moet een leider van het land zijn en resultaten behalen voor de bevolking.
Trump is daar in geslaagd en onze “vriendelijke opa” Biden heeft gewoon gefaald. En dat ondanks een constante stroom positieve media aandacht.
De man die openlijk orkanen wou bestrijden met nukes was de beste wereldleider ooitquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.
Trumps grootste prestatie is het verlagen van de belastingen, wat dan weer een enorm gat in de begroting sloeg. En het waren vooral de rijken die daar plezier van hadden.
Ook heeft Biden een verdeelde NAVO weten te verenigen, nadat Trump het vertrouwen in het bondgenootschap juist had ondermijnd.
In jullie wereld was het presidentschap van Trump ongetwijfeld een groot succes en je hebt uiteraard recht op die mening. Maar ik - en vele wereldburgers met mij - kijken toch echt anders terug op die periode.
Hoe kom je daar toch bij? Noem eens drie dingen die Trump goed deed als president?quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my case.
De man is al een keer president geweest, deed het iig beter dan Biden, maar nog "volgt weer een hyperbole rant"
Thanks.
Ja, die act heeft lekker geholpen:quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.
Trumps grootste prestatie is het verlagen van de belastingen, wat dan weer een enorm gat in de begroting sloeg. En het waren vooral de rijken die daar plezier van hadden.
Ook heeft Biden een verdeelde NAVO weten te verenigen, nadat Trump het vertrouwen in het bondgenootschap juist had ondermijnd.
In jullie wereld was het presidentschap van Trump ongetwijfeld een groot succes en je hebt uiteraard recht op die mening. Maar ik - en vele wereldburgers met mij - kijken toch echt anders terug op die periode.
Ten eerste was het presidentschap van Trump geen oase van rust en stabiliteit, zoals jij lijkt te suggereren. Heel klein voorbeeld: hij liet de Koerden in de steek, die vervolgens een enorm pak slaag krijgen. Hoera voor Trump. En de aanslag is op die Iraanse generaal is ook al genoemd. Prima actie hoor, die vent was gevaarlijk, maar zo'n daad had de boel ook kunnen laten ontvlammen. Niet echt vredesduif-gedrag.quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reactie die ik had verwacht. Feit blijft dat dit allemaal gebeurt onder Biden en niet onder Trump. Je zit immers al zo diep in je eigen gelijk (niet zo gek ook hoor in deze echokamer) dat je niet eens kan zien wat de rest van de wereld blijkbaar wel ziet.
Het weigeren te accepteren van de realiteit en de veranderende wereld gaat het westen nog duur komen te staan.
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die act heeft lekker geholpen:
[ afbeelding ]
[ x ]
[ afbeelding ]
OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens en de achterlijke transmeuk in het leger.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou, de hulptroepen zijn gearriveerd, wel netjes over het beschuitje komen he!.
Je bent echt zelf geen haar beter.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Waar zeg ik dat de republikeinen geweldig zijn precies?quote:Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:
Republicans cheer spending from bill they opposed — again
Verder zijn het diezelfde Republikeinen die maatregelen bij de grens tegenhouden, aangemoedigd door het grote leider Trump:
Senate Republicans block bipartisan border package, scrapping deal they had demanded from Democrats
quote:Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef V. het volgende:
[..]
Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.
De ene is een oranje malloot, de ander een empatische man die goed beleid voert op veel punten. Het feit dat je dat moet verdraaien om je gelijk te veinzen is veelzeggend.
Ik hield me nog wel bewust inquote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de republikeinen geweldig zijn precies?
Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :
[..]
Heb je je eigen posts wel eens gelezen?quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :
[..]
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 14:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Je bent echt zelf geen haar beter.
Mijn voorbeelden laten twee dingen zien:quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Jij wilt echt niet een discussie voeren over de zuidelijke grens... Echt niet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:
OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens
Waarom dan weer orange man, hurr durr? En Biden empatisch?quote:
Men zou je serieuzer nemen als je meer op de inhoud zou spelen en niet op de persoon. dat wil zeggen minder mensen continu beschuldigen dat ze TDS hebben maar wat inhoudelijke. Zou de draad een stuk beter maken. als dat je oprechte doel is tenminste.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.
Typisch.
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goedquote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan weer orange man, hurr durr?
Ja, of gewoon, Trump zei...quote:Op zondag 14 april 2024 14:17 schreef V. het volgende:
[..]
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goed
Weet ik en zo ken(de) ik je ook. Zei ik laatst ook al ergens in een post.quote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik reageerde voorheen hier wel normaler hoor,
En dit is nog maar het topje van het topje van de ijsberg. De lijst met 'problematisch gedrag' van Trump is eindeloos.quote:Op zondag 14 april 2024 14:37 schreef Gunner het volgende:
Waar ik persoonlijk problemen mee heb is zijn zelfverheerlijking (o.a continu blijven roepen dat ie wel even hoogstpersoonlijk de oorlog in oekraine zou hebben voorkomen), zijn dubieuze rol in de 6 januari gebeurtenissen (nee, dat was geen rondleiding door het capitool), zijn rechtszaken die hij maar blijft verliezen, rechters die hij schoffeert en gag-orders negeert. Zijn tientallen dagelijkse rants op z'n eigen social media platform waarin hij ook iedereen die hem maar een beetje tegenstaat een veeg uit de pan geeft. Ik vind dat (former)president onwaardig.
Ik heb geen enkel probleem met "TimmerFrans", dus dat kun je mij niet aanrekenen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of gewoon, Trump zei...
Zoals ik al eerder aangaf, Timmerfrans wordt overal keihard weggemod, maar anti-christ, orangeman, debiel etc etc Trump,, leef je uit!
Prima postquote:Op zondag 14 april 2024 14:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet ik en zo ken(de) ik je ook. Zei ik laatst ook al ergens in een post.
Maar goed, wij in Europa kijken toch denk ik anders aan tegen de persoon Trump. Ik denk dat het te simpel is om te stellen dat dingen onder Trump beter waren omdat bijvoorbeeld inflatie onder Biden opliep. dat is een wereldwijd probleem gebleken, dat weet je zelf ook wel. Dat is niet de schuld van Biden persoonlijk of als president.
Ik vind Biden ook een hele matige keus, maar ja, blijkbaar hebben ze daar binnen de Democraten niemand beters.
Waar ik persoonlijk problemen mee heb is zijn zelfverheerlijking (o.a continu blijven roepen dat ie wel even hoogstpersoonlijk de oorlog in oekraine zou hebben voorkomen), zijn dubieuze rol in de 6 januari gebeurtenissen (nee, dat was geen rondleiding door het capitool), zijn rechtszaken die hij maar blijft verliezen, rechters die hij schoffeert en gag-orders negeert. Zijn tientallen dagelijkse rants op z'n eigen social media platform waarin hij ook iedereen die hem maar een beetje tegenstaat een veeg uit de pan geeft. Ik vind dat (former)president onwaardig.
Persoonlijk zou ik het erg onprettig vinden als hij in november gekozen zou worden. Enige waar ik benieuwd naar ben is of ie z'n grote woorden kan waarmaken als het gaat om zijn eigen migratieprobleem. Maar als dat niet lukt weet ik wel wie daar de schuld van krijgt
Ben zelf bezig met de EO-serie "God Jesus Trump" wat me een beter beeld hoopt te geven over de gedachtengangen van Trump-stemmers. Misschien vind je het interessant.
Dat bedoelde ik dus met de moderatiequote:
Maar beweer ik precies dat JIJ dat doet?quote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb liever Trump dan Biden ja, maar dat wil dus niet zeggen (KOOS!) dat ik hem als een afgod vereer oid.
Nee, das geen feit Koos, dat is jouw observering en mening.quote:Op zondag 14 april 2024 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar beweer ik precies dat JIJ dat doet?
Feit is dat de verering door een deel van zijn achterban religieuze-extremistische vormen aanneemt. Zijn bijeenkomsten gaan tegenwoordig ook steeds vaker gepaard met krankzinnige bid-sessies, als ware het een of andere Trumpistische revival.
Dat vind ik toch een stuk ongezonder dan Trump een eikel vinden.
Och nee, een man in een jurk. Wat verschrikkelijk toch.quote:Op zondag 14 april 2024 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das geen feit Koos, dat is jouw observering en mening.
Moeten we het dan hebben over de totaal doorgeslagen verering van de Biden administratie? Het constant opnemen voor veroordeelde criminelen, knielen voor de dood van Floyd en om maar te zwijgen over deze puinhoop:
[ afbeelding ]
Doe mij dan maar Trump ja.
quote:The Church of Trump: How He’s Infusing Christianity Into His Movement
Ending many of his rallies with a churchlike ritual and casting his prosecutions as persecution, the former president is demanding — and receiving — new levels of devotion from Republicans.
Zeker.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Je zou toch hopen dat de VS met betere kandidaten zou kunnen komen dat deze 2.
/carequote:Op zondag 14 april 2024 15:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zegt een hoop over je, en het is niet bepaald positief.
"Oeoeoeoeoh, een paar gekkies in jurken, geef dan de nucleaire codes maar aan een chantabele crimineel met het breekbaarste ego in de VS ".quote:
Het is altijd projectie met die types.quote:Op zondag 14 april 2024 13:32 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat dit vooral te maken heeft met het feit dat Trump zo enorm veel liegt. Als Trump vertelt dat hij een puppy heeft gered is mijn eerste gedachte: Het zal wel weer gelogen zijn. Als je zo veel liegt als Trump verlies je het voordeel van de twijfel en geloven mensen je ook niet meer als je een keer wel de waarheid vertelt.quote:Op zondag 14 april 2024 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best een redelijk argument ja.
Dat doe ik dus helemaal niet, ik geef alleen maar aan dat als Trump morgen een puppy zou redden iemand hier wel uit zijn plaat zou gaan omdat die hond de dood verdiende ofzo.
What the...?quote:
Some men just want to watch the world burnquote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Barbusse het volgende:
Als je nu nog een volkomen moreel corrupt persoon als Trump prefereert boven Biden is er gewoon iets mis met je. Wat ook geen verrassing is, is dat niemand kan duiden wat Trump beter deed dan Biden.
Moet vaak denken aan de - eindeloos vaak gedeelde - reactie op de vraag waarom 'some British people' niets van Trump moeten weten.quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Barbusse het volgende:
Als je nu nog een volkomen moreel corrupt persoon als Trump prefereert boven Biden is er gewoon iets mis met je. Wat ook geen verrassing is, is dat niemand kan duiden wat Trump beter deed dan Biden.
Klaag nog even over Timmerfrans andersquote:Op zondag 14 april 2024 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
Die arme Trump, compleet gedehumaniseerd door die nare bullies van FOK! Pol. Excuus, de fascisten van FOK! Pol.
Laten we een voorbeeld nemen aan zijn hardcore fans, die enthousiast een Trump-endorsed Bijbel kopen en hem zien als de (bijna-)gelijke van Jezus.
Wie klaagt er dan over Timmerfrans? Wat kan mij dat nou schelen hoe jij die man noemt.quote:Op zondag 14 april 2024 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klaag nog even over Timmerfrans anders.
Neem anders alle tweets die wel in je straatje passen 100% serieus en zet tweets van een ander weer even weg als niet nieuwswaardig, kom met een betere bron!
You really need a mirror, bro.quote:Op zondag 14 april 2024 20:11 schreef HeatWave het volgende:
.
Zoals ik al zei, ik heb het allang opgegeven hier.
Jullie zijn gewoon doodleuk op dezelfde voet verder gegaan, vol hyperbolen, overtrokken nergens op slaande vergelijkingen, demoniseringen en haat.
Jullie hebben Trump in jullie hoofd zo gedehumaniseerd dat je alles als geoorloofd en normaal ziet, want het is Trump maar.
Gefeliciteerd, fascisme 101, geslaagd.
Hij denkt dat je juist alle 10 geboden moet uitvoeren, het is hem vast verkeerd uitgelegd.quote:Op zondag 14 april 2024 20:25 schreef xpompompomx het volgende:
Zou als overtuigd atheïst wel eens een bijbelquiz met de kennelijk diep gelovige oranje familieman willen doen.
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat heb ik daar mee te maken dan? Er zijn ook hele debiele aanhangers/taktieken van democraten/Biden te vinden, het is politiek...in de VSquote:Op zondag 14 april 2024 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie klaagt er dan over Timmerfrans? Wat kan mij dat nou schelen hoe jij die man noemt.
Als je de moeite had genomen om het artikel te lezen dat ik vanmiddag postte - en je überhaupt wat meer erin zou verdiepen - dan zou je weten dat die religieuze verering van Trump echt is. Die halve gek verkoopt ook Bijbels die door hemzelf zijn 'endorsed'.
Nazi's? Met uitspraken als 'immigranten zijn geen mensen'? Volgens mij lusten ze hetzelfde brood.quote:Op zondag 14 april 2024 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat heb ik daar mee te maken dan? Er zijn ook hele debiele aanhangers/taktieken van democraten/Biden te vinden, het is politiek...in de VS
Dat ie nou weer een grift heeft bedacht om campagnegeld los te troggelen bij mensen, good for him. Als het werkt, waarom niet?
Ik zie allemaal niet in waarom dat een reden is om de man tot op het bot te haten en bij elke mogelijkheid met allerlei werkelijk soms ziekelijke termen te ontmenselijken waar de Nazi's geen brood van zouden lusten, maar goed. Dat zal mij wel raar maken.
So be it dan.
Nope, lees zelf nou maar gewoon eens zo'n topic door, de meeste idiote vergelijkingen, scheldwoorden, verwensingen, haat, ontmenselijking zijn zo doodnormaal geworden, alleen in dit topic komt men er mee weg om een politicus zo enorm door het slijk te halen zonder 1 spoor moderatie ertegen.quote:
Wacht even. Er worden hier termen gebezigd waar de 'nazi's geen brood van zouden lusten'. De nazi's? Je doelt op die haatgroep die 6 miljoen joden vermoordde?quote:Op zondag 14 april 2024 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat heb ik daar mee te maken dan? Er zijn ook hele debiele aanhangers/taktieken van democraten/Biden te vinden, het is politiek...in de VS
Dat ie nou weer een grift heeft bedacht om campagnegeld los te troggelen bij mensen, good for him. Als het werkt, waarom niet?
Ik zie allemaal niet in waarom dat een reden is om de man tot op het bot te haten en bij elke mogelijkheid met allerlei werkelijk soms ziekelijke termen te ontmenselijken waar de Nazi's geen brood van zouden lusten, maar goed. Dat zal mij wel raar maken.
So be it dan.
Nope, lees je eigen posts, gast. De radicalisatie over de jaren is shockerend.quote:Op zondag 14 april 2024 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, lees zelf nou maar gewoon eens zo'n topic door, de meeste idiote vergelijkingen, scheldwoorden, verwensingen, haat, ontmenselijking zijn zo doodnormaal geworden, alleen in dit topic komt men er mee weg om een politicus zo enorm door het slijk te halen zonder 1 spoor moderatie ertegen.
Want het is Trump maar.
quote:Op zondag 14 april 2024 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even. Er worden hier termen gebezigd waar de 'nazi's geen brood van zouden lusten'. De nazi's? Je doelt op die haatgroep die 6 miljoen joden vermoordde?
Ik ben wel heel benieuwd wat voor gruwelijkheden hier in Pol worden verkondigd, die zelfs de fucking nazi's te gortig zouden worden.
Doe eens wat voorbeelden.
Zijn dit trouwens ook niet hetzelfde slag mensen die tegenwoordig de mond vol heeft over sleutelen aan het menselijk lichaam? Want dan besluipt mij het gevoel dat deze mensen met twee maten meten.quote:
Neuh, je hebt mijn posts zeker gemist dat ik prima wist dat die zo clever opgezochte posts van mij met een reden zo waren?quote:Op zondag 14 april 2024 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, lees je eigen posts, gast. De radicalisatie over de jaren is shockerend.
Nee, BNW-dingen niet bijvoorbeeld, of users uitmaken voor fascisten.quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Als ik een hyperbool gebruik moet ik me verantwoorden, als ik dat hyperbool gebruik om aan te tonen hoe erg het hier inmiddels aan toegaat, onzin!
Nee Koos, je snapt prima wat mijn punt is, dit is een detail cherrypicken om af te leiden van de boodschap, dat alles maar gewoon gepost en gezegd mag worden, omdat het Trump maar is. Doe ergens hetzelfde over Rutte, Timmermans, post weg, note, ban.
Hier kan alles.
Ja, dat is een prima voorbeeld weer.quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef Vis1980 het volgende:
Tijdens de coronatijd moest iedereen bij de Nederlandse politiek en media dood, net als de virologen in de USA, maar iets zeggen over een meneer die nog geen waarheid in de afgelopen 10 jaar geeft gezegd, wild om zich heenslaat en de een na de ander een mes in de rug steekt ineens demoniseren.
Hard gelachen, Heatwave.
Ga dan lopen zeuren bij de mods man, in plaats van hier te gaan zitten pijpzeiken.quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Als ik een hyperbool gebruik moet ik me verantwoorden, als ik dat hyperbool gebruik om aan te tonen hoe erg het hier inmiddels aan toegaat, onzin!
Nee Koos, je snapt prima wat mijn punt is, dit is een detail cherrypicken om af te leiden van de boodschap, dat alles maar gewoon gepost en gezegd mag worden, omdat het Trump maar is. Doe ergens hetzelfde over Rutte, Timmermans, post weg, note, ban.
Hier kan alles.
Ja, dat doet ie toch zelf. Misschien wordt het eens tijd dat je ook eens echt kritisch gaat kijken, begin voor de grap eens met toegeven dat de verkiezingen helemaal niet gestolen waren. Of ook maar iets over 6 januari. Succes.quote:Op zondag 14 april 2024 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima voorbeeld weer.
Maar leg even uit hoe we dan ooit tot een normale discussie kunnen komen hier? Er is besloten dat Trump dit bovenstaande is, elk weerwoord wordt afgedaan als debiel.
Lekker democratisch.
Ja, dat heb ik dus al vaak genoeg gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga dan lopen zeuren bij de mods man, in plaats van hier te gaan zitten pijpzeiken.
Wist je trouwens dat de man voor je zo vurig in de bres springt zich daadwerkelijk bedient van nazistische taal? Bijvoorbeeld door immigranten 'dieren' te noemen?
quote:Op maandag 25 maart 2024 17:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik kan niet voor andere users spreken maar politici die achter Rusland staan, de wet overtreden, staatsgrepen proberen en oproepen tot geweld kunnen niet op mijn sympathie rekenen.
Als ik het goed begrijp heeft hij het over illegalen:quote:Op zondag 14 april 2024 20:48 schreef Chivaz het volgende:
@:koosvogels, die immigranten waar Trump aan refereerde. Ging dat toen om die reguliere criminele illegalen of ging het over MS13?
Maar is dat je rechtvaardiging? Dat je met wat creatief ombuigen kunt stellen dat hij het louter over criminelen heeft (terwijl hij overduidelijk generaliseert)?quote:GREEN BAY, Wisconsin, April 2 (Reuters) - Donald Trump called immigrants illegally in the United States "animals" and "not human" in a speech in Michigan on Tuesday, resorting to the degrading rhetoric he has employed time and again on the campaign trail.
Bron
Deze wacht nog op antwoord, Mijnheer Inhoudelijk:quote:Op zondag 14 april 2024 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima voorbeeld weer.
Maar leg even uit hoe we dan ooit tot een normale discussie kunnen komen hier? Er is besloten dat Trump dit bovenstaande is, elk weerwoord wordt afgedaan als debiel.
Lekker democratisch.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef V. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Noem eens drie dingen die Trump goed deed als president?
Trumps suggestie om de corona te bestrijden door jezelf te injecteren met bleekmiddel was een topshow.quote:Op zondag 14 april 2024 21:52 schreef V. het volgende:
[..]
Deze wacht nog op antwoord, Mijnheer Inhoudelijk:
[..]
Ik geef wel even een voorzet:quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef V. het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Noem eens drie dingen die Trump goed deed als president?
Nah,you became an absolute liar.quote:Op zondag 14 april 2024 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je hebt mijn posts zeker gemist dat ik prima wist dat die zo clever opgezochte posts van mij met een reden zo waren?
Het is schrijnend hoe gewoon niet ingezien kan worden dat het hier inmiddels gewoon onmogelijk is om op maar 1 manier positief te posten over Trump, iedereen duikt meteen bovenop je, maakt je uit voor alles wat mogelijk is en als je na dat verbaal geweld wat terug probeer te zeggen ben je de sjaak door de mods.
Dat soort hypocrisie zag je destijds bij Fortuijn ook te pas en te onpas. De fanclub vond het helemaal geweldig als hij andere politici beledigde, maar als hij dan zelf een keer werd aangepakt dan begonnen de calimero's te huilen over demoniseren.quote:Op zondag 14 april 2024 21:44 schreef Kijkertje het volgende:
Trump gebruikt het woord 'animals' al jaren te pas en te onpas. Niet alleen generaliserend als hij het over migranten heeft maar ook mbt de Democraten:
Klagen over de 'dehumanisatie' van Trump. De man doet niet anders als het over zijn vijanden gaat![]()
'Human SCUM!' gebruikt hij ook graag![]()
En Trump's uitlatingen hebben nog gevolgen ook. Het is niet voor niets dat getuigen bij zijn rechtszaken anoniem moeten blijven en hij een gag order opgelegd heeft gekregen vanwege de intimidaties/bedreigingen die erop volgen vanuit zijn aanhang aan het adres van betrokkenen die deelnemen aan zijn terechte vervolging.quote:Op maandag 15 april 2024 00:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat soort hypocrisie zag je destijds bij Fortuijn ook te pas en te onpas. De fanclub vond het helemaal geweldig als hij andere politici beledigde, maar als hij dan zelf een keer werd aangepakt dan begonnen de calimero's te huilen over demoniseren.
Pardon? Afgezien van het feit dat corona gruwelijk overhyped werd zie ik echt niet hoe je dit verkoudheidsvirus in zijn schoenen kan schuiven...quote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je vergeet de coronapandemie die door Trump is veroorzaakt.
Dan moet je die topshow maar eens terugkijken want dat heeft hij niet gezegd.quote:Op zondag 14 april 2024 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trumps suggestie om de corona te bestrijden door jezelf te injecteren met bleekmiddel was een topshow.
Over 'in zijn schoenen schuiven' gesproken, kijk even waar hij op reageertquote:Op maandag 15 april 2024 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Pardon? Afgezien van het feit dat corona gruwelijk overhyped werd zie ik echt niet hoe je dit verkoudheidsvirus in zijn schoenen kan schuiven...
[..]
Dan moet je die topshow maar eens terugkijken want dat heeft hij niet gezegd.
quote:As Bryan spoke, charts were displayed behind him about surface temperatures and virus half-lives. He preached, rather presciently, for people to "move activities outside" and then detailed ongoing studies involving disinfectants. "We tested bleach," he said at one point. "I can tell you that bleach will kill the virus in five minutes."
Standing off to the side, Trump clasped his hands in front of his stomach, nodded and looked out into the room of gathered reporters. When Bryan was done, he strode slowly back to the lectern.
"A question that probably some of you are thinking of if you're totally into that world," Trump began, clearly thinking the question himself, "So, supposing we hit the body with a tremendous -- whether it's ultraviolet or just very powerful light -- and I think you said that that hasn't been checked, but you're going to test it. And then I said, supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way, and I think you said you're going to test that, too. It sounds interesting. And then I see the disinfectant, where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs, and it does a tremendous number on the lungs. So it would be interesting to check that."
'We tested bleach' ....quote:Op maandag 15 april 2024 04:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij heeft het over disinfectant. Nou is bleekmiddel dat natuurlijk ook, maar er zijn veel andere middelen die kunnen desinfecteren...
Goed hoor kerel, blijf maar lekker dromen.quote:Op maandag 15 april 2024 05:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'We tested bleach' ....
Oh en ieder ander ontsmettingsmiddel injecteren zou net zo idioot en gevaarlijk zijn![]()
[ x ]
Maar goed van iemand die het over een verkoudsheidsvirus heeft als het om corona gaat kan je ook weinig verwachten ...
Dromen over trollen die toch niet luisteren en graag de leugens van trump blijven geloven?quote:Op maandag 15 april 2024 06:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Goed hoor kerel, blijf maar lekker dromen.
KYSquote:Op maandag 15 april 2024 06:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Goed hoor kerel, blijf maar lekker dromen.
Ik heb hier gisteren meerdere keren luidkeels om moeten lachen...wat een ongelooflijke nonsens komt er uit deze knakker. "Never fight uphill, meee boys"quote:Op maandag 15 april 2024 02:55 schreef Kijkertje het volgende:
'Never fight uphill, me boys, never uphill!'
(ik denk dat Trump de film gezien heeft of zo...)
[ x ]
[ x ]
Lee was van Ierse afkomst of zo?
'Nobody knows more about history than Trump!'![]()
ik begin mij haast af te vragen of dat Donald niet twee miniseries door elkaar haalt. er is namelijk een prequel van Gettysburg getiteld Gods and generals. daarin word de aanval op Marye Heights in de slag van Fredericksburg getoond. een Union Irish Brigade geleid door generaal Thomas Meagher probeerde daar een heuvel in te nemen en werd bloedig teruggeslagen en Meagher had precies zo'n accent.quote:Op maandag 15 april 2024 09:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren meerdere keren luidkeels om moeten lachen...wat een ongelooflijke nonsens komt er uit deze knakker. "Never fight uphill, meee boys"
Het is echt een godswonder dat mensen hem nog serieus nemen...Alhoewel het (betaalde?) publiek ook totaal niet naar hem luistert.
Ghehe..dat zou het weleens kunnen zijn iddquote:Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik begin mij haast af te vragen of dat Donald niet twee miniseries door elkaar haalt. er is namelijk een prequel van Gettysburg getiteld Gods and generals. daarin word de aanval op Marye Heights in de slag van Fredericksburg getoond. een Union Irish Brigade geleid door generaal Thomas Meagher probeerde daar een heuvel in te nemen en werd bloedig teruggeslagen en Meagher had precies zo'n accent.
Ja leuk, maar dat is wetenschap. En wetenschap is ook maar een mening. Gezond verstand en de bijbel zijn veel belangrijker.quote:Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef Basp1 het volgende:
Wat fijn dat de GOP dadelijk inziet dat minder chemtrails begint bij het vliegverkeer verminderen. En dat chemtrails voornamelijk condens sporen zijn
Deze post is beangstigend accuraat....quote:Op maandag 15 april 2024 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat is wetenschap. En wetenschap is ook maar een mening. Gezond verstand en de bijbel zijn veel belangrijker.
Er wordt al tijden gespeculeerd over een vergevorderd (derde) stadium van syfilis.quote:Op maandag 15 april 2024 11:13 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ghehe..dat zou het weleens kunnen zijn idd
Maar Trump haalt anno 2024 vrijwel elke alinea dingen door elkaar. En ik weet één ding zeker..dat komt niet alleen door zijn hoge leeftijd, maar tevens door ophoping van bepaalde eiwitten in zijn reeds zachte brein
Het zou passend zijn idd, maar zoiets zouden ze er in Walter Reed toch wel uit hebben gepikt met regulier bloedonderzoek?quote:Op maandag 15 april 2024 11:32 schreef V. het volgende:
[..]
Er wordt al tijden gespeculeerd over een vergevorderd (derde) stadium van syfilis.
Moet niet gekker worden hoorquote:
Het zit Biden niet mee, dat mag je vinden, maar hij is hoe dan ook gewoon impopulair. Kijk naar zijn waarderingscijfers, die liggen heel erg laag. Of dat pech is, of onkunde, of onterecht, dat zal allemaal wel, maar hij is nou eenmaal impopulair. Niet alleen bij de Trump-aanhang, maar ook bij een deel waar hij traditioneel gezien stemmen zou moeten winnen. Dat is ook niet zo vreemd want, onder andere vanwege zijn leeftijd, vertoont zijn wereldbeeld nogal wat archaïsche trekjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het zit hem ook niet mee met de gevolgen van corona op de economie, het moeten terugtrekken uit Afghanistan mda Trump, de aanval op Oekraine en nu de oorlog die Israel voert in Gaza die hem ook niet populairder maakt. En dat nog afgezien van de propaganda-oorlog tegen hem uit de MAGA-hoek mbt zijn leeftijd (veelal bewerkte filmpjes met misleidend commentaar die eindeloos worden herhaald) en de niet-aflatende complottheorieen/ongefundeerde fraudebeschuldigingen.
Maar het is ontzettend naief om te denken dat een andere kandidaat het beter doet tegen Trump als hij/zij maar jong(er) is
Je kunt het flauw vinden, maar het leidt juist van de discussie af als ik een willekeurig persoon uit mijn mouw trek. Dan gaat iedereen verzinnen waarom die persoon X niet geschikt zou kunnen zijn, of op een arbitraire manier de bezwaren tegen Biden afwegen tegen persoon X.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een flauwe manier van discussiëren, eerst stellen dat Biden niet de juiste kandidaat is maar vervolgens geen alternatief voor kunnen stellen.
Meteen duidelijk.quote:Op maandag 15 april 2024 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Afgezien van het feit dat corona gruwelijk overhyped werd
Bij het breken van de geluidsbarrière doen ze nu ook al aan chemtrails...quote:Op maandag 15 april 2024 11:09 schreef Basp1 het volgende:
Wat fijn dat de GOP dadelijk inziet dat minder chemtrails begint bij het vliegverkeer verminderen. En dat chemtrails voornamelijk condens sporen zijn
quote:In a historic first, Trump's criminal hush money trial kicks off in New York
NEW YORK, April 15 (Reuters) - Donald Trump arrived at a Manhattan court for a historic criminal trial stemming from a hush-money payment to a porn star that could keep him in court for weeks and complicate his bid to win back the White House.
Dat is sowieso een leuk account om te volgen, tenzij je boosrechts bent dan nietquote:
Snotverquote:
So much winning.quote:
quote:NEW YORK (The Borowitz Report)—Judge Juan M. Merchan reprimanded Donald J. Trump on the first day of his hush money trial after he rejected a number of prospective female jurors as “not my type.”
The judge declared Trump out of order when he commented that one of the women was “a 5 or a 6 at best.”
“This is what happens when Joe Biden controls the justice system,” Trump said. “He doesn’t know how to pick women. I ran beauty pageants.”
Looking at the panel of jurors, he added, “This should never be allowed to happen in this country.”
Trump’s legal woes worsened further when his entire team of attorneys suddenly pleaded insanity.
The lawyers said they were claiming to be insane “on the grounds of expecting to ever be paid.”
In a nightmare scenario for Trump, Rudy Giuliani has volunteered to defend him.
Ik weet dat het satire is, maar Trump's gedrag maakt dit soort artikelen geloofwaardig.quote:
https://www.politico.com/(...)rder-ruling-00152254quote:Prosecutors will ask the judge to rule on whether Trump violated his gag order
Trump pushed the limits of the order a series of social media posts over the weekend.
Sowieso: is dit satire of echt?quote:Op maandag 15 april 2024 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet dat het satire is, maar Trump's gedrag maakt dit soort artikelen geloofwaardig.
Dit is helaas helemaal echtquote:Op maandag 15 april 2024 18:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Sowieso: is dit satire of echt?[ x ]
Ik denk satire, want zo gestoord zijn zelfs de trumpianen niet. Toch ?
Zo danquote:
Wel een erg beperkt repertoire is het toch. Crooked dit, rigged dat.quote:Op maandag 15 april 2024 18:46 schreef Kijkertje het volgende:
Wat een sneu figuur is het toch. Hij mag geen betrokkenen bij de rechtszaak meer demoniseren. Zo zielig!![]()
[ x ]
En zijn fans vinden hem een strong leader, een tough guy, een John Wayne.quote:Op maandag 15 april 2024 18:46 schreef Kijkertje het volgende:
Wat een sneu figuur is het toch. Hij mag geen betrokkenen bij de rechtszaak meer demoniseren. Zo zielig!![]()
[ x ]
Die vallen wel voor dit soort posts:quote:Op maandag 15 april 2024 19:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En zijn fans vinden hem een strong leader, een tough guy, een John Wayne.
Moet je er wel een kruisje bijzetten op het lab aanvraag formulier.quote:Op maandag 15 april 2024 12:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het zou passend zijn idd, maar zoiets zouden ze er in Walter Reed toch wel uit hebben gepikt met regulier bloedonderzoek?
Aderall Cold Turkey?quote:
quote:Reporters here with me can't decide if the former president is asleep or just closing his eyes.
Wat ooit de partij van Lincoln, Grant, Harrison Jr., McKinley, T. Roosevelt, Eisenhower was...quote:Op maandag 15 april 2024 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is helaas helemaal echtVandaar dat tegenwoordig satire zo moeilijk te herkennen is. De GOP is gewoon letterlijk de satire voorbij
Verbijsterend hoe een partij kan afglijden. Nog verbijsterender dat zo’n figuur zoveel blinde aanhangers heeft en het meest verbijsterend is dat hij nog steeds kans op het presidentschap maakt.quote:Op maandag 15 april 2024 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ooit de partij van Lincoln, Grant, Harrison Jr., McKinley, T. Roosevelt, Eisenhower was...
Prima dat jij dat vindt maar persoonlijk ben ik blij dat de Democraten dit besluit genomen hebben en ik ben ervan overtuigd dat ze daar niet alleen lang en goed over nagedacht hebben maar dat ook Biden zelf het niet gedaan zou hebben als hij ook maar enigszins het idee had dat hij dat niet nog 4 jaar aan zou kunnen (hij was het oorspronkelijk ook niet van plan maar ja Trump). Het is niet de persoon die niet opzij zou stappen bij een kandidaat die een betere kans maakt. Die is er eenvoudigweg niet en daar gaat het om. Er staat nl nogal wat op het spel!quote:Op maandag 15 april 2024 13:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het zit Biden niet mee, dat mag je vinden, maar hij is hoe dan ook gewoon impopulair. Kijk naar zijn waarderingscijfers, die liggen heel erg laag. Of dat pech is, of onkunde, of onterecht, dat zal allemaal wel, maar hij is nou eenmaal impopulair. Niet alleen bij de Trump-aanhang, maar ook bij een deel waar hij traditioneel gezien stemmen zou moeten winnen. Dat is ook niet zo vreemd want, onder andere vanwege zijn leeftijd, vertoont zijn wereldbeeld nogal wat archaïsche trekjes.
Zijn Israel-beleid is ronduit slecht - voor vele miljarden aan wapens sturen om een massaslachting bij de toch al onderdrukte Palestijnen mogelijk te maken, dat gaat je weinig stemmen opleveren bij de politiek betrokken stemmers uit minderheidsgroepen. Het Holocaust-argument om voor Israel te zijn was altijd al slecht maar vindt natuurlijk steeds minder aansluiting bij mensen onder de 50, laat staat bij de 20/30-jarigen die zich afvragen waarom een land dat stelselmatig grootschalige mensenrechtenschendingen uitvoert alleen maar gesteund wordt door Amerika.
Zo heb je dus twee groepen bij wie je strijd voor gelijkheid en eerlijkheid al slecht verkocht krijgt, omdat je in je acties duidelijk maakt dat je helemaal niet staat voor gelijkheid maar voor het recht van de sterkste, geheel in lijn met de traditie van waar de VS al zolang voor staat en waar vooral van linkerzijde meestal kritiek op is.
Verder lijken de Democraten te gokken op het idee dat mensen wel - opnieuw - bereid zijn om massaal tegen Trump te stemmen. Dat is natuurlijk al behoorlijk armoedig, maar ook niet iets waarbij je Joe Biden, een mompelende tachtiger, nodig hebt. Elke Democratische presidentskandidaat zou immers automatisch de opponent van Trump en dus de hoeder van de rechtstaat zijn. Biden zelf trekt de kiezers in ieder geval niet aan; niet zoals Wilders dat afgelopen verkiezingen deed omdat er regeringsdeelname lonkte, niet zoals Trump dat in 2016 deed omdat hij de regerende elite omver wist te gooien, niet zoals Obama dat deed met een toekomstgerichte boodschap in 2008.
In een tijd van enorme ontevredenheid rondom de politiek in de VS (want ook Trump is helemaal geen populaire kandidaat) hebben de ezels gekozen om een gezicht van de gevestigde orde ondanks zijn leeftijd, zijn ingeslapenheid, zijn populariteitscijfers, zijn beleid, opnieuw naar voren te schuiven want 'wie moet het anders doen'. Ja, op die manier kun je elke roep om verandering wel af doen. Waarom zouden we iets anders willen doen als we niet weten wat er dan gaat gebeuren?!
Het is een extreem risicovolle risicomijdende actie van de Democratische Partij, eentje die ook volledig ingericht is op de korte termijn en die de partij alleen maar imagoschade kan bezorgen en eigenlijk niets kan opleveren. Als Biden wint, wint ie omdat er inderdaad genoeg mensen tegen Trump wilden stemmen, maar hij takelt dan voor het oog van de camera in vier jaar tijd verder en verder af tot het moment dat hij zijn eigen oogleden helemaal niet meer open kan houden; daarmee heb je voor de komende decennia in ieder geval het signaal afgegeven dat partijhiërarchie voor de Democraten belangrijker is dan levensvatbaarheid van politici. Als Biden verliest, lacht iedereen je tot in het einde der tijden terecht uit hoe je zo'n kapitale fout kon begaan.
[..]
Je kunt het flauw vinden, maar het leidt juist van de discussie af als ik een willekeurig persoon uit mijn mouw trek. Dan gaat iedereen verzinnen waarom die persoon X niet geschikt zou kunnen zijn, of op een arbitraire manier de bezwaren tegen Biden afwegen tegen persoon X.
Mijn punt is dat Biden niet populair is onder de kiezers en daarnaast redelijk objectieve bezwaren kleven aan zijn kandidatuur: en ja, zijn leeftijd is er een van. Over een half jaar staat ie alweer een half jaar dichter bij zijn graf, met alle cognitieve gevolgen van dien. Alsof je nu nog Christiano Ronaldo voor 4 jaar in de spits wil gaan zetten bij Real Madrid terwijl hij je halve begroting opeet aan salariskosten.
Gezien de grootte van het land en het gigantische aantal (semi-landelijke) politici, hadden de Democraten zich moeten richten op het vinden van een alternatief. Ga je voor een nieuw soort Obama - ook geen uniek soort politicus maar iemand met een frisse boodschap zoals er vaker geweest zijn - of voor een soort Biden van 20 jaar geleden, wat bedeesder en saaier maar degelijk, het kan allemaal. Iemand die met enige vorm van elan de verkiezingen in kan gaan doordat ie bijvoorbeeld nog kan springen zonder zijn heup te breken, dat zou alvast een goede zijn.
Dat hebben ze niet gedaan en dat kan ze op gaan breken. Ze hebben geluk dat hun tegenstrevers ook geen populaire kandidaat kunnen opvoeren.
zonlicht dat breekt op contrails zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 15 april 2024 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
Banning chemtrails lijkt mij ook wel wat voor NL.
"the other side"quote:Op maandag 15 april 2024 18:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Alles is projectie bij Trump. Ook 'Sleepy Joe'.quote:
Iemand zou de vrome gristelijke tronie van deze engnek eens moeten bewerkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:27 schreef AnneX het volgende:
De schijnheil. Wat een huichelaar. Daar gaat de Europese veiligheid.
[ x ]
Ik weet niet of hij dan nog lang speaker is.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:27 schreef AnneX het volgende:
De schijnheil. Wat een huichelaar. Daar gaat de Europese veiligheid.
[ x ]
goed omschreven. om daar aan toe te voegen: wie moet het anders doen. Welke andere kandidaat je op dit moment ook hebt, ze worden allemaal als te controversiële kandidaten beschouwd voor te grote groepen kiezers. Gavin Newsom zou evt gekund hebben maar die wacht tot de volgende ronde. op dit moment heb ik liever een mompelende 80' er die niet zo goed meer uit zijn woorden komt maar wel heel goed weet wat ie moet doen en wat ie moet delegeren dan een schreeuwerige bijna 80er die wanhopig de sterke man probeert te zijn en geen enkele gedachte voor zichzelf kan houden: think a thing, speak a thing.quote:
Een andere kandidaat kan ook niet. Het campagnegeld is opgehaald voor Biden/Harris. Iemand anders kan dat geld niet zomaar gebruiken, volgens de regels.quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
goed omschreven. om daar aan toe te voegen: wie moet het anders doen. Welke andere kandidaat je op dit moment ook hebt, ze worden allemaal als te controversiële kandidaten beschouwd voor te grote groepen kiezers. Gavin Newsom zou evt gekund hebben maar die wacht tot de volgende ronde. op dit moment heb ik liever een mompelende 80' er die niet zo goed meer uit zijn woorden komt maar wel heel goed weet wat ie moet doen en wat ie moet delegeren dan een schreeuwerige bijna 80er die wanhopig de sterke man probeert te zijn en geen enkele gedachte voor zichzelf kan houden: think a thing, speak a thing.
Ja, je mag ook niks meer zeggenquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:37 schreef Barbusse het volgende:
Die republikeinen zijn wel van de cancel cultuur he?
Bereiken? 😂 gewoon dwarsliggen en vertragen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:03 schreef Janneke141 het volgende:
Wat, gaan ze nu alweer een voorzitter wieberen? Wat denken ze daar nou mee te bereiken?
Deze mogen ze best wieberen, slechter kan niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:03 schreef Janneke141 het volgende:
Wat, gaan ze nu alweer een voorzitter wieberen? Wat denken ze daar nou mee te bereiken?
Kunnen ze niet meteen die border bill nieuw leven in blazen, ofschoon je daar ook een aantal Republikeinse Senatoren bij nodig hebt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:25 schreef Ulx het volgende:
Nou, dealtje sluiten met de Dems dan maar. Breng de senaatbill over Oekraine in stemming en we redden je.
Ik bookmark deze even, benieuwd of je er na de volgende ronde nog achter staat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Deze mogen ze best wiebelen, slechter kan niet.
Idd een gevaarlijke uitspraak gezien dat nihilistische circus bij de GOPquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bookmark deze even, benieuwd of je er na de volgende ronde nog achter staat.
quote:Cruz posted to Twitter that he "Applauds Major Investment in Texas" as a new $6.4 billion in funding from the CHIPS and Science Act will launch major semiconductor manufacturing in Taylor and Austin, Texas, creating thousands of high paying jobs. The total investment in Texas from the act is $61 billion dollars with 8,000 jobs created.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer zeer kwalijkquote:Op woensdag 17 april 2024 21:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ][ x ]
Wie nog plannen had naar Amerika te vliegen: denk er nog es over na en stap zeker niet in een dreamliner.
Ik vlieg eind oktober, United, met een 787-8. Tegen die tijd hebben ze alles wel gerepareerd, toch?quote:Wie nog plannen had naar Amerika te vliegen: denk er nog es over na en stap zeker niet in een dreamliner.
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:25 schreef Kijkertje het volgende:
Bij de behandeling van de Mayorkas' Impeachment in de Senaat:
[ x ]
Dat is snel!quote:The first article of impeachment was dismissed as unconstitutional for failing to state a viable impeachable offense, and the article was shot down by a vote of 51-48 with one abstention from Republican Senator Lisa Murkowski.
The second article of impeachment also failed after Senators, via a 51-49 vote, voted that the article failed to state an impeachable offense and was therefore unconstitutional to remain.
Vruchtbaar volk die Duitsers zo lijkt het.quote:
Vooral heel veel geëmigreerd in de 19e eeuw al:quote:Op donderdag 18 april 2024 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vruchtbaar volk die Duitsers zo lijkt het.
quote:[..]
1848-49 - The failure of the revolutions of 1848 to establish democracy caused thousands to leave Germany to settle in America; the most famous of these refugees was Carl Schurz. He later served as a Union general in the Civil War, a United States senator from Missouri, and secretary of the interior under President Rutherford B. Hayes.
1850s - Nearly one million Germans immigrated to America in this decade, one of the peak periods of German immigration; in 1854 alone, 215,000 Germans arrived in this country.
[..]
1880s - In this decade, the decade of heaviest German immigration, nearly 1.5 million Germans left their country to settle in the United States; about 250,000, the greatest number ever, arrived in 1882.
1890 - An estimated 2.8 million German-born immigrants lived in the United States. A majority of the German-born living in the United States were located in the "German triangle," whose three points were Cincinnati, Milwaukee, and St. Louis.
[..]
Bron
Vlak voor de verkiezingen ook!quote:Op woensdag 17 april 2024 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vlieg eind oktober, United, met een 787-8. Tegen die tijd hebben ze alles wel gerepareerd, toch?
quote:"I will not have any jurors intimidated in this courtroom. I want to make this crystal clear," New York state Judge Juan Merchan told Trump and his lawyer Todd Blanche outside the juror's presence. Merchan told Blanche his client was "audibly" saying something in the direction of the juror while she was "12 feet away from your client."
Merchan said that he didn't know what Trump was saying but that he'd been "muttering" and "gesturing" at the juror, and he directed Blanche to talk to his client about his behavior. Blanche then whispered something into Trump's ear.
Bron
Mijn hemel zo’n dom iemand op die positie. Dat land verdiend het ook gewoon.quote:
https://www.politico.com/(...)f0-a7de-fd7e8f970000quote:Op woensdag 17 april 2024 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
Republikeinse kandidaten die Trump's naam en beeltenis gebruiken moeten nu een percentage van hun campagne-opbrengsten aan Trump betalen.
Grifter in Chief!
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 % maar liefst:
In a letter received by Republican digital vendors this week, the Trump campaign is asking for down-ballot candidates who use his name, image and likeness in fundraising appeals to give at least 5 percent of the proceeds to the campaign.
Trump officials insisted that the purpose of the 5 percent request was not to raise money for themselves but rather to dissuade “scammers” from using Trump’s brand without his permission and diluting his ability to raise cash.
The letter comes as Trump is struggling to close a fundraising gap with President Joe Biden. Biden’s campaign has said that it has raised over $190 million, more than double what Trump has taken in. Trump’s campaign has acknowledged that it will be outraised by Biden, though it has been looking to make up ground, with large and small donors alike. By asking Republican candidates to break off a chunk of their proceeds, the Trump campaign would enlarge its bank account.
Wat een (vul hier een beledigend scheldwoord in)!quote:
The country of immigrants claiming they are animals themselves...quote:
Oh jee, Biden zei Haifa waar hij Rafah bedoelde. Nou dan ga ik maar iemand aanhangen die een coup probeerde te plegen met fraudulente kiesmannen.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik denk dat Netanyahu instemmend heeft geknikt en misschien wel heeft gevraagd om wat diensten in ruil voor zijn gehoorzaamheid.
Ah gewoon je eigen conspiracy gaan bouwen zodat het echt wordt. Beetje omgekeerde wereld, maar kan.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh jee, Biden zei Haifa waar hij Rafah bedoelde. Nou dan ga ik maar iemand aanhangen die een coup probeerde te plegen met fraudulente kiesmannen.
Dat is niet mijn taak. Het is leuker om wat te posten over Biden. Er is een ernstig gebrek aan balans wat dat betreft.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:32 schreef Basp1 het volgende:
Is rnc research ook zo kritisch over Trump die natuurlijk ook kampioen is dingen verdraaien en verzinnen. Ik vermoed van niet maar anders kan chivaz ons vast wel wat introspectie laten zien van dat account.
Debunked is dat verhaal natuurlijk niet, er is alleen geen tape. En anonieme bronnen, en Kelly, en een DoD senior en een senior Marine Corps verifiëren het, maar opnieuw, het is niet hard-hard te maken. Het is gezien zijn eerdere opmerkingen nou niet bepaald onwaarschijnlijk dat hij dat wél heeft gezegd.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is niet mijn taak. Het is leuker om wat te posten over Biden. Er is een ernstig gebrek aan balans wat dat betreft.
[ x ]
And there is soooo much more...quote:Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is niet mijn taak. Het is leuker om wat te posten over Biden. Er is een ernstig gebrek aan balans wat dat betreft.
[ x ]
Ja hij deed zijn best om het uit te schreeuwen maar helaas mist hij de energie om dat werkelijk te doen. Daarom lijkt het op gegorgel van een stervende man die nog een sigaartje wilt voor dat hij gaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Debunked is dat verhaal natuurlijk niet, er is alleen geen tape. En anonieme bronnen, en Kelly, en een DoD senior en een senior Marine Corps verifiëren het, maar opnieuw, het is niet hard-hard te maken. Het is gezien zijn eerdere opmerkingen nou niet bepaald onwaarschijnlijk dat hij dat wél heeft gezegd.
En alsjeblieft, SCREAMING?
Maar goed, Biden is een veel te oude vent ja, dat is zeker waar. Dat is het debiele van deze verkiezingen.
Lekker aan het trollen?quote:Op donderdag 18 april 2024 16:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja hij deed zijn best om het uit te schreeuwen maar helaas mist hij de energie om dat werkelijk te doen. Daarom lijkt het op gegorgel van een stervende man die nog een sigaartje wilt voor dat hij gaat.
Wat is nou de toegevoegde waarde van deze tweet? De boodschap is niet breaking, eventuele consequenties moeten nog maar blijken, en het heeftbin ieder geval bijzonder weinig met politiek te maken.quote:
Ik overdrijf natuurlijk een klein beetje, maar je merkt wel dat het niet bepaald een energieke man is.quote:
Hij is tenminste wakker bij zijn zoveelste rechtszaa....oh, wacht, Biden is daadwerkelijk aan het werk als President en is nog nooit verdachte in een strafzaak geweest. En geen verkrachter of fraudeur. En daar is dan weer geen woord overdreven van.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk een klein beetje, maar je merkt wel dat het niet bepaald een energieke man is.
Trump viel in slaap tijdens z'n eigen rechtszaak.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk een klein beetje, maar je merkt wel dat het niet bepaald een energieke man is.
Dit. Dan moet Trump maar worden opgesloten. Met dit soort mafiagedrag dient men direct korte metten te maken.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is nou de toegevoegde waarde van deze tweet? De boodschap is niet breaking, eventuele consequenties moeten nog maar blijken, en het heeftbin ieder geval bijzonder weinig met politiek te maken.
Tis ook niet zo alsof Kyle Griffin een onbekende twitterfeed heeft om de aandacht op te vestigen. Alles wat hij plaatst wordt al contextloos hier gelinkdumpt.
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/jurylid-in-trump-rechtszaak-teruggetreden-nadat-propagandakanaal-fox-news-haar-identiteit-onthuldequote:Een jurylid in de rechtszaak tegen Donald Trump is opgestapt nadat ze op het MAGA-propagandakanaal Fox News verdacht gemaakt werd. Dat gebeurde tijdens het programma van Trump-getrouwe Jesse Waters die de juryleden een voor een besprak en daarbij zijn vrees uitsprak dat de Amerikaanse oud-president niet wordt vrijgesproken.
Waters besprak alle juryleden, die omwille van hun veiligheid anoniem blijven. Toch wist de Fox News-host over jurylid nummer twee al grinnikend te melden dat het om een verpleegkundige ging die in de New Yorkse Upper East Side woont, een masterdiploma heeft, ongetrouwd is, geen kinderen en samenwoont met haar verloofde die in de financiële sector werkt. Dat was voor het jurylid voldoende om door mensen in haam omgeving herkend te worden, wat het risico op bedreigingen en intimidatie zo groot maakt, dat ze nu is teruggetreden.
Terwijl hij (trump) Biden altijd sleepy joe noemtquote:Op donderdag 18 april 2024 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trump viel in slaap tijdens z'n eigen rechtszaak.
Maar goed, verder dan "Trump heeft het fantastisch gedaan als president en Biden is oud en seniel" ben je nooit gekomen. Je inhoudelijk verder verklaren heb je nooit gedaan. Of nooit kunnen doen.
Er is een reden dat hij niet inhoudelijk ingaat op m'n argument.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Terwijl hij Biden altijd sleepy joe noemt
De ironie.
Alles waar hij anderen van beschuldigt of voor uitmaakt, slaat op hemzelf.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Terwijl hij (trump) Biden altijd sleepy joe noemt
De ironie.
Kan toch bijna niet waar zijn dat hij zo'n kleinzielige, rancuneuze kleuter is dat hij dat schrijft. Dit gaat zelfs voor zijn doen wel erg ver.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:43 schreef Mike het volgende:
Trump had gisteren ook even z'n senior moment toen hij Jimmy Kimmel en Al Pacino door elkaar haalde, tijdens een hele normale rant over een tv-uitzending van meer dan een maand geleden:
[ x ]
Trump: "hold my diet coke".quote:Op donderdag 18 april 2024 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet waar zijn dat hij zo'n kleinzielige, rancuneuze kleuter is dat hij dat schrijft. Dit gaat zelfs voor zijn doen wel erg ver.
You drunk, mate? This is what you got?quote:Op vrijdag 19 april 2024 00:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
democraten, beste wat ze hebben
Interessante uit dit dommige screenshot is dat de rechtse media Santos toch ook eindelijk hebben laten vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You drunk, mate? This is what you got?
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Terwijl hij (trump) Biden altijd sleepy joe noemt
De ironie.
Wederom geen antwoord. Blijkt dus inderdaad dat je niets meer bent dan een troll.quote:
Lachwekkend dat je niet dezelfde standaard aanhoudt als het om andere politici gaat. Ja, Biden is erg oud en van mij mag ie ook vervangen worden, maar dan niet door een enorme crimineel en verkrachter.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik denk dat Netanyahu instemmend heeft geknikt en misschien wel heeft gevraagd om wat diensten in ruil voor zijn gehoorzaamheid.
Het is ook allemaal afleiding wat die gasten doen, zodra Trump weer de zoveelste fout begaat, komt men ineens hun Twitterfeed hier legen en nergens meer op reageren.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit. Dan moet Trump maar worden opgesloten. Met dit soort mafiagedrag dient men direct korte metten te maken.
[ x ]
Dat was m’n punt dan ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:36 schreef Chivaz het volgende:
Sorry de naam sleepy Joe is zeker verdiend.
Engnek Miller is vast 'hard aan het werk'.quote:Op vrijdag 19 april 2024 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
Er worden blijkbaar commentaren over juryleden/getuigen op Trump's Truth-account gepost tijdens de rechtszaak:
[ x ]
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |