Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reactie die ik had verwacht. Feit blijft dat dit allemaal gebeurt onder Biden en niet onder Trump. Je zit immers al zo diep in je eigen gelijk (niet zo gek ook hoor in deze echokamer) dat je niet eens kan zien wat de rest van de wereld blijkbaar wel ziet.
Het weigeren te accepteren van de realiteit en de veranderende wereld gaat het westen nog duur komen te staan.
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die act heeft lekker geholpen:
[ afbeelding ]
[ x ]
[ afbeelding ]
OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens en de achterlijke transmeuk in het leger.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou, de hulptroepen zijn gearriveerd, wel netjes over het beschuitje komen he!.
Je bent echt zelf geen haar beter.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar er zit al jaren geen redelijkheid meer in deze reeks, het is pure, ondoordachte haat geworden. En als je er iets van zegt ben je een "vul maar weer een scheldwoord in".
Waar zeg ik dat de republikeinen geweldig zijn precies?quote:Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:
Republicans cheer spending from bill they opposed — again
Verder zijn het diezelfde Republikeinen die maatregelen bij de grens tegenhouden, aangemoedigd door het grote leider Trump:
Senate Republicans block bipartisan border package, scrapping deal they had demanded from Democrats
quote:Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef V. het volgende:
[..]
Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.
De ene is een oranje malloot, de ander een empatische man die goed beleid voert op veel punten. Het feit dat je dat moet verdraaien om je gelijk te veinzen is veelzeggend.
Ik hield me nog wel bewust inquote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de republikeinen geweldig zijn precies?
Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :
[..]
Heb je je eigen posts wel eens gelezen?quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :
[..]
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 14:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Je bent echt zelf geen haar beter.
Mijn voorbeelden laten twee dingen zien:quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Jij wilt echt niet een discussie voeren over de zuidelijke grens... Echt niet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:
OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens
Waarom dan weer orange man, hurr durr? En Biden empatisch?quote:
Men zou je serieuzer nemen als je meer op de inhoud zou spelen en niet op de persoon. dat wil zeggen minder mensen continu beschuldigen dat ze TDS hebben maar wat inhoudelijke. Zou de draad een stuk beter maken. als dat je oprechte doel is tenminste.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.
Typisch.
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goedquote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan weer orange man, hurr durr?
Ja, of gewoon, Trump zei...quote:Op zondag 14 april 2024 14:17 schreef V. het volgende:
[..]
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goed
Weet ik en zo ken(de) ik je ook. Zei ik laatst ook al ergens in een post.quote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik reageerde voorheen hier wel normaler hoor,
En dit is nog maar het topje van het topje van de ijsberg. De lijst met 'problematisch gedrag' van Trump is eindeloos.quote:Op zondag 14 april 2024 14:37 schreef Gunner het volgende:
Waar ik persoonlijk problemen mee heb is zijn zelfverheerlijking (o.a continu blijven roepen dat ie wel even hoogstpersoonlijk de oorlog in oekraine zou hebben voorkomen), zijn dubieuze rol in de 6 januari gebeurtenissen (nee, dat was geen rondleiding door het capitool), zijn rechtszaken die hij maar blijft verliezen, rechters die hij schoffeert en gag-orders negeert. Zijn tientallen dagelijkse rants op z'n eigen social media platform waarin hij ook iedereen die hem maar een beetje tegenstaat een veeg uit de pan geeft. Ik vind dat (former)president onwaardig.
Ik heb geen enkel probleem met "TimmerFrans", dus dat kun je mij niet aanrekenen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of gewoon, Trump zei...
Zoals ik al eerder aangaf, Timmerfrans wordt overal keihard weggemod, maar anti-christ, orangeman, debiel etc etc Trump,, leef je uit!
Prima postquote:Op zondag 14 april 2024 14:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet ik en zo ken(de) ik je ook. Zei ik laatst ook al ergens in een post.
Maar goed, wij in Europa kijken toch denk ik anders aan tegen de persoon Trump. Ik denk dat het te simpel is om te stellen dat dingen onder Trump beter waren omdat bijvoorbeeld inflatie onder Biden opliep. dat is een wereldwijd probleem gebleken, dat weet je zelf ook wel. Dat is niet de schuld van Biden persoonlijk of als president.
Ik vind Biden ook een hele matige keus, maar ja, blijkbaar hebben ze daar binnen de Democraten niemand beters.
Waar ik persoonlijk problemen mee heb is zijn zelfverheerlijking (o.a continu blijven roepen dat ie wel even hoogstpersoonlijk de oorlog in oekraine zou hebben voorkomen), zijn dubieuze rol in de 6 januari gebeurtenissen (nee, dat was geen rondleiding door het capitool), zijn rechtszaken die hij maar blijft verliezen, rechters die hij schoffeert en gag-orders negeert. Zijn tientallen dagelijkse rants op z'n eigen social media platform waarin hij ook iedereen die hem maar een beetje tegenstaat een veeg uit de pan geeft. Ik vind dat (former)president onwaardig.
Persoonlijk zou ik het erg onprettig vinden als hij in november gekozen zou worden. Enige waar ik benieuwd naar ben is of ie z'n grote woorden kan waarmaken als het gaat om zijn eigen migratieprobleem. Maar als dat niet lukt weet ik wel wie daar de schuld van krijgt
Ben zelf bezig met de EO-serie "God Jesus Trump" wat me een beter beeld hoopt te geven over de gedachtengangen van Trump-stemmers. Misschien vind je het interessant.
Dat bedoelde ik dus met de moderatiequote:
Maar beweer ik precies dat JIJ dat doet?quote:Op zondag 14 april 2024 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb liever Trump dan Biden ja, maar dat wil dus niet zeggen (KOOS!) dat ik hem als een afgod vereer oid.
Nee, das geen feit Koos, dat is jouw observering en mening.quote:Op zondag 14 april 2024 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar beweer ik precies dat JIJ dat doet?
Feit is dat de verering door een deel van zijn achterban religieuze-extremistische vormen aanneemt. Zijn bijeenkomsten gaan tegenwoordig ook steeds vaker gepaard met krankzinnige bid-sessies, als ware het een of andere Trumpistische revival.
Dat vind ik toch een stuk ongezonder dan Trump een eikel vinden.
Och nee, een man in een jurk. Wat verschrikkelijk toch.quote:Op zondag 14 april 2024 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, das geen feit Koos, dat is jouw observering en mening.
Moeten we het dan hebben over de totaal doorgeslagen verering van de Biden administratie? Het constant opnemen voor veroordeelde criminelen, knielen voor de dood van Floyd en om maar te zwijgen over deze puinhoop:
[ afbeelding ]
Doe mij dan maar Trump ja.
quote:The Church of Trump: How He’s Infusing Christianity Into His Movement
Ending many of his rallies with a churchlike ritual and casting his prosecutions as persecution, the former president is demanding — and receiving — new levels of devotion from Republicans.
Zeker.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Je zou toch hopen dat de VS met betere kandidaten zou kunnen komen dat deze 2.
/carequote:Op zondag 14 april 2024 15:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zegt een hoop over je, en het is niet bepaald positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |