abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2024 @ 13:59:47 #51
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213206184
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn toch wel de tijden dat een groot staatsman zoals Donald Trump word gemist. Wat is het toch een zooitje geworden op de wereld sinds Biden aan het roer staat. En zo heel gek vind ik dat niet, de wereld ziet een enorm zwakke president die mentaal niet meer kan meekomen. Geplaagd door zijn eigen onvermogen om het land te verenigen, te leveren voor de VS en de bevolking en dan heb je te maken met een speler zoals Putin die wel intelligent genoeg is om gebruik te maken van de situatie.
De komende maanden worden cruciaal, aan de ene kant heb je de anti semieten in zijn base die hij gek genoeg tevreden wilt houden en aan de andere kant heb je mensen die het oprecht moeilijk hebben. Beiden kampen hebben geen trek in oorlog maar het moment dat de VS moet gaan ingrijpen is wel aanstaande.
Biden is een “dead man walking” de komende verkiezingen worden een bloedbad maar helaas te laat om het tij te keren.
Trump heeft letterlijk een Iraanse generaal vermoord :')
pi_213206186
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 13:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je hoeft iemand ook niet aardig te vinden. Hij moet een leider van het land zijn en resultaten behalen voor de bevolking.
Trump is daar in geslaagd en onze “vriendelijke opa” Biden heeft gewoon gefaald. En dat ondanks een constante stroom positieve media aandacht.
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.

Trumps grootste prestatie is het verlagen van de belastingen, wat dan weer een enorm gat in de begroting sloeg. En het waren vooral de rijken die daar plezier van hadden.

Ook heeft Biden een verdeelde NAVO weten te verenigen, nadat Trump het vertrouwen in het bondgenootschap juist had ondermijnd.

In jullie wereld was het presidentschap van Trump ongetwijfeld een groot succes en je hebt uiteraard recht op die mening. Maar ik - en vele wereldburgers met mij - kijken toch echt anders terug op die periode.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 april 2024 @ 14:01:19 #53
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213206197
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.

Trumps grootste prestatie is het verlagen van de belastingen, wat dan weer een enorm gat in de begroting sloeg. En het waren vooral de rijken die daar plezier van hadden.

Ook heeft Biden een verdeelde NAVO weten te verenigen, nadat Trump het vertrouwen in het bondgenootschap juist had ondermijnd.

In jullie wereld was het presidentschap van Trump ongetwijfeld een groot succes en je hebt uiteraard recht op die mening. Maar ik - en vele wereldburgers met mij - kijken toch echt anders terug op die periode.
De man die openlijk orkanen wou bestrijden met nukes was de beste wereldleider ooit
pi_213206237
Goh….die mensen bestaan 😳

Terwijl 12-15 mensen uit de trump administratie en uit het kabinet en uit zijn directe omgeving aangeven, dat de man gewoon NIET geschikt was! en is! voor het presidentschap.

Er is té veel om op te noemen behalve de onnodige honderdduizenden corona doden.
Vind het wegmoffelen van staatsgeheimen in de badkamer ook wel een ding.
En dan ontkennen. 8)7
  zondag 14 april 2024 @ 14:03:07 #55
136 V.
Like tears in rain...
pi_213206239
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
I rest my case.

De man is al een keer president geweest, deed het iig beter dan Biden, maar nog "volgt weer een hyperbole rant"

Hoe kom je daar toch bij? Noem eens drie dingen die Trump goed deed als president?
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 april 2024 @ 14:03:39 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213206250
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, die act heeft lekker geholpen:

twitter

OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens en de achterlijke transmeuk in het leger :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213206266
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn toch wel de tijden dat een groot staatsman zoals Donald Trump word gemist. Wat is het toch een zooitje geworden op de wereld sinds Biden aan het roer staat. En zo heel gek vind ik dat niet, de wereld ziet een enorm zwakke president die mentaal niet meer kan meekomen. Geplaagd door zijn eigen onvermogen om het land te verenigen, te leveren voor de VS en de bevolking en dan heb je te maken met een speler zoals Putin die wel intelligent genoeg is om gebruik te maken van de situatie.
De komende maanden worden cruciaal, aan de ene kant heb je de anti semieten in zijn base die hij gek genoeg tevreden wilt houden en aan de andere kant heb je mensen die het oprecht moeilijk hebben. Beiden kampen hebben geen trek in oorlog maar het moment dat de VS moet gaan ingrijpen is wel aanstaande.
Biden is een “dead man walking” de komende verkiezingen worden een bloedbad maar helaas te laat om het tij te keren.
Ten eerste was het presidentschap van Trump geen oase van rust en stabiliteit, zoals jij lijkt te suggereren. Heel klein voorbeeld: hij liet de Koerden in de steek, die vervolgens een enorm pak slaag krijgen. Hoera voor Trump. En de aanslag is op die Iraanse generaal is ook al genoemd. Prima actie hoor, die vent was gevaarlijk, maar zo'n daad had de boel ook kunnen laten ontvlammen. Niet echt vredesduif-gedrag.

Verder had Trump de 'mazzel' dat een deel van zijn presidentschap werd gedomineerd door de coronacrisis. De meeste staten had toen andere dingen aan het hoofd dan elkaar in de haren vliegen.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 14:04:52 #58
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213206270
Toch altijd wel mooi hoe het maga-volk van alles denkt te kunnen beweren over de geestelijke gesteldheid van Biden, terwijl deze zelfde mensen tijdens het presidentschap van Trump niet wisten hoe snel ze moesten roepen dat er toch echt geen uitspraken over de geestelijke gesteldheid van Trump gedaan mochten worden zolang deze nog niet eens persoonlijk onderzocht was door professionals.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 14 april 2024 @ 14:05:31 #59
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213206285
Al die statements van "prijs van dit of dat is zoveel procent gestegen onder president x of y" vind ik sowieso een beetje onzinnig. Alsof dat onder een andere figuur niet gebeurd was. niet altijd heeft een amerikaanse president daar altijd invloed op.
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 14 april 2024 @ 14:05:55 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213206288
Nou, de hulptroepen zijn gearriveerd, wel netjes over het beschuitje komen he!

:W.
Get woke, go broke!
  zondag 14 april 2024 @ 14:07:01 #61
136 V.
Like tears in rain...
pi_213206303
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De reactie die ik had verwacht. Feit blijft dat dit allemaal gebeurt onder Biden en niet onder Trump. Je zit immers al zo diep in je eigen gelijk (niet zo gek ook hoor in deze echokamer) dat je niet eens kan zien wat de rest van de wereld blijkbaar wel ziet.
Het weigeren te accepteren van de realiteit en de veranderende wereld gaat het westen nog duur komen te staan.
Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.
De ene is een oranje malloot, de ander een empatische man die goed beleid voert op veel punten. Het feit dat je dat moet verdraaien om je gelijk te veinzen is veelzeggend.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_213206305
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, die act heeft lekker geholpen:

[ afbeelding ]

[ x ]

[ afbeelding ]

OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens en de achterlijke transmeuk in het leger :').
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:

Republicans cheer spending from bill they opposed — again

Verder zijn het diezelfde Republikeinen die maatregelen bij de grens tegenhouden, aangemoedigd door het grote leider Trump:

Senate Republicans block bipartisan border package, scrapping deal they had demanded from Democrats
  zondag 14 april 2024 @ 14:07:25 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213206308
twitter

Nou ok, nog eentje dan B-).
Get woke, go broke!
  zondag 14 april 2024 @ 14:08:34 #64
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213206323
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2024 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou, de hulptroepen zijn gearriveerd, wel netjes over het beschuitje komen he!

:W.
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:

Maar er zit al jaren geen redelijkheid meer in deze reeks, het is pure, ondoordachte haat geworden. En als je er iets van zegt ben je een "vul maar weer een scheldwoord in".
Je bent echt zelf geen haar beter.
  zondag 14 april 2024 @ 14:09:24 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213206346
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:

Republicans cheer spending from bill they opposed — again

Verder zijn het diezelfde Republikeinen die maatregelen bij de grens tegenhouden, aangemoedigd door het grote leider Trump:

Senate Republicans block bipartisan border package, scrapping deal they had demanded from Democrats
Waar zeg ik dat de republikeinen geweldig zijn precies?

Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef V. het volgende:

[..]
Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.
De ene is een oranje malloot, de ander een empatische man die goed beleid voert op veel punten. Het feit dat je dat moet verdraaien om je gelijk te veinzen is veelzeggend.
Get woke, go broke!
  zondag 14 april 2024 @ 14:10:33 #66
136 V.
Like tears in rain...
pi_213206364
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :
[..]

Ik hield me nog wel bewust in ;(
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 14:10:52 #67
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213206367
quote:

[..]

Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals
:
[..]

Heb je je eigen posts wel eens gelezen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 14 april 2024 @ 14:11:36 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213206377
quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2024 14:08 schreef Gunner het volgende:

[..]
[..]
Je bent echt zelf geen haar beter.
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.

Typisch :).
Get woke, go broke!
pi_213206465
quote:

[..]

[..]

Mijn voorbeelden laten twee dingen zien:

1. Die investeringen worden toegejuicht door zowel Democraten als Republikeinen. Dan doe je toch iets goed als president, lijkt mij.
2. Biden heeft de problematiek aan de grens weliswaar onderschat - en er is te laat ingegrepen - maar hij heeft later wel degelijk getracht om harde maatregelen te treffen. Die zijn echter tegengehouden door de Republikeinen in het Congres, op aangeven van Trump.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 14-04-2024 14:19:03 ]
  zondag 14 april 2024 @ 14:13:41 #70
136 V.
Like tears in rain...
pi_213206481
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:

OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens
Jij wilt echt niet een discussie voeren over de zuidelijke grens... Echt niet.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 april 2024 @ 14:13:52 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213206488
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:10 schreef V. het volgende:

[..]
Ik hield me nog wel bewust in ;(
Waarom dan weer orange man, hurr durr? En Biden empatisch?

Zoek even wat toespraken terug van voor zijn presidentschap, hoe hij over "urban" people spreekt, of hoeveel medelijden hij had met Laken Riley :').

Trump is echt geen god, maar Biden is gewoon een dramatische president.
Get woke, go broke!
  zondag 14 april 2024 @ 14:14:18 #72
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213206497
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.

Typisch :).
Men zou je serieuzer nemen als je meer op de inhoud zou spelen en niet op de persoon. dat wil zeggen minder mensen continu beschuldigen dat ze TDS hebben maar wat inhoudelijke. Zou de draad een stuk beter maken. als dat je oprechte doel is tenminste.
  zondag 14 april 2024 @ 14:17:01 #73
136 V.
Like tears in rain...
pi_213206573
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom dan weer orange man, hurr durr?
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goed -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 april 2024 @ 14:18:14 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213206606
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:17 schreef V. het volgende:

[..]
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goed -O-
Ja, of gewoon, Trump zei...

Zoals ik al eerder aangaf, Timmerfrans wordt overal keihard weggemod, maar anti-christ, orangeman, debiel etc etc Trump,, leef je uit!
Get woke, go broke!
  zondag 14 april 2024 @ 14:37:57 #75
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213206865
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef HeatWave het volgende:

Ik reageerde voorheen hier wel normaler hoor,
Weet ik en zo ken(de) ik je ook. Zei ik laatst ook al ergens in een post.

Maar goed, wij in Europa kijken toch denk ik anders aan tegen de persoon Trump. Ik denk dat het te simpel is om te stellen dat dingen onder Trump beter waren omdat bijvoorbeeld inflatie onder Biden opliep. dat is een wereldwijd probleem gebleken, dat weet je zelf ook wel. Dat is niet de schuld van Biden persoonlijk of als president.

Ik vind Biden ook een hele matige keus, maar ja, blijkbaar hebben ze daar binnen de Democraten niemand beters.

Waar ik persoonlijk problemen mee heb is zijn zelfverheerlijking (o.a continu blijven roepen dat ie wel even hoogstpersoonlijk de oorlog in oekraine zou hebben voorkomen), zijn dubieuze rol in de 6 januari gebeurtenissen (nee, dat was geen rondleiding door het capitool), zijn rechtszaken die hij maar blijft verliezen, rechters die hij schoffeert en gag-orders negeert. Zijn tientallen dagelijkse rants op z'n eigen social media platform waarin hij ook iedereen die hem maar een beetje tegenstaat een veeg uit de pan geeft. Ik vind dat (former)president onwaardig.

Persoonlijk zou ik het erg onprettig vinden als hij in november gekozen zou worden. Enige waar ik benieuwd naar ben is of ie z'n grote woorden kan waarmaken als het gaat om zijn eigen migratieprobleem. Maar als dat niet lukt weet ik wel wie daar de schuld van krijgt :)

Ben zelf bezig met de EO-serie "God Jesus Trump" wat me een beter beeld hoopt te geven over de gedachtengangen van Trump-stemmers. Misschien vind je het interessant.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunner op 14-04-2024 14:52:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')