Trump heeft letterlijk een Iraanse generaal vermoordquote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn toch wel de tijden dat een groot staatsman zoals Donald Trump word gemist. Wat is het toch een zooitje geworden op de wereld sinds Biden aan het roer staat. En zo heel gek vind ik dat niet, de wereld ziet een enorm zwakke president die mentaal niet meer kan meekomen. Geplaagd door zijn eigen onvermogen om het land te verenigen, te leveren voor de VS en de bevolking en dan heb je te maken met een speler zoals Putin die wel intelligent genoeg is om gebruik te maken van de situatie.
De komende maanden worden cruciaal, aan de ene kant heb je de anti semieten in zijn base die hij gek genoeg tevreden wilt houden en aan de andere kant heb je mensen die het oprecht moeilijk hebben. Beiden kampen hebben geen trek in oorlog maar het moment dat de VS moet gaan ingrijpen is wel aanstaande.
Biden is een “dead man walking” de komende verkiezingen worden een bloedbad maar helaas te laat om het tij te keren.
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.quote:Op zondag 14 april 2024 13:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je hoeft iemand ook niet aardig te vinden. Hij moet een leider van het land zijn en resultaten behalen voor de bevolking.
Trump is daar in geslaagd en onze “vriendelijke opa” Biden heeft gewoon gefaald. En dat ondanks een constante stroom positieve media aandacht.
De man die openlijk orkanen wou bestrijden met nukes was de beste wereldleider ooitquote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.
Trumps grootste prestatie is het verlagen van de belastingen, wat dan weer een enorm gat in de begroting sloeg. En het waren vooral de rijken die daar plezier van hadden.
Ook heeft Biden een verdeelde NAVO weten te verenigen, nadat Trump het vertrouwen in het bondgenootschap juist had ondermijnd.
In jullie wereld was het presidentschap van Trump ongetwijfeld een groot succes en je hebt uiteraard recht op die mening. Maar ik - en vele wereldburgers met mij - kijken toch echt anders terug op die periode.
Hoe kom je daar toch bij? Noem eens drie dingen die Trump goed deed als president?quote:Op zondag 14 april 2024 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my case.
De man is al een keer president geweest, deed het iig beter dan Biden, maar nog "volgt weer een hyperbole rant"
Thanks.
Ja, die act heeft lekker geholpen:quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die 'seniele opa' heeft onder meer de Inflation Reduction Act door het Congres gejaagd. Iets waar Trump heel veel over lulde, zonder daadwerkelijk iets te presteren.
Trumps grootste prestatie is het verlagen van de belastingen, wat dan weer een enorm gat in de begroting sloeg. En het waren vooral de rijken die daar plezier van hadden.
Ook heeft Biden een verdeelde NAVO weten te verenigen, nadat Trump het vertrouwen in het bondgenootschap juist had ondermijnd.
In jullie wereld was het presidentschap van Trump ongetwijfeld een groot succes en je hebt uiteraard recht op die mening. Maar ik - en vele wereldburgers met mij - kijken toch echt anders terug op die periode.
Ten eerste was het presidentschap van Trump geen oase van rust en stabiliteit, zoals jij lijkt te suggereren. Heel klein voorbeeld: hij liet de Koerden in de steek, die vervolgens een enorm pak slaag krijgen. Hoera voor Trump. En de aanslag is op die Iraanse generaal is ook al genoemd. Prima actie hoor, die vent was gevaarlijk, maar zo'n daad had de boel ook kunnen laten ontvlammen. Niet echt vredesduif-gedrag.quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
Dit zijn toch wel de tijden dat een groot staatsman zoals Donald Trump word gemist. Wat is het toch een zooitje geworden op de wereld sinds Biden aan het roer staat. En zo heel gek vind ik dat niet, de wereld ziet een enorm zwakke president die mentaal niet meer kan meekomen. Geplaagd door zijn eigen onvermogen om het land te verenigen, te leveren voor de VS en de bevolking en dan heb je te maken met een speler zoals Putin die wel intelligent genoeg is om gebruik te maken van de situatie.
De komende maanden worden cruciaal, aan de ene kant heb je de anti semieten in zijn base die hij gek genoeg tevreden wilt houden en aan de andere kant heb je mensen die het oprecht moeilijk hebben. Beiden kampen hebben geen trek in oorlog maar het moment dat de VS moet gaan ingrijpen is wel aanstaande.
Biden is een “dead man walking” de komende verkiezingen worden een bloedbad maar helaas te laat om het tij te keren.
Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reactie die ik had verwacht. Feit blijft dat dit allemaal gebeurt onder Biden en niet onder Trump. Je zit immers al zo diep in je eigen gelijk (niet zo gek ook hoor in deze echokamer) dat je niet eens kan zien wat de rest van de wereld blijkbaar wel ziet.
Het weigeren te accepteren van de realiteit en de veranderende wereld gaat het westen nog duur komen te staan.
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die act heeft lekker geholpen:
[ afbeelding ]
[ x ]
[ afbeelding ]
OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens en de achterlijke transmeuk in het leger.
quote:Op zondag 14 april 2024 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou, de hulptroepen zijn gearriveerd, wel netjes over het beschuitje komen he!.
Je bent echt zelf geen haar beter.quote:Op zondag 14 april 2024 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar er zit al jaren geen redelijkheid meer in deze reeks, het is pure, ondoordachte haat geworden. En als je er iets van zegt ben je een "vul maar weer een scheldwoord in".
Waar zeg ik dat de republikeinen geweldig zijn precies?quote:Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Republikeinen zijn anders maar wat blij met de Inflation Reduction Act, eigenen die zelfs toe:
Republicans cheer spending from bill they opposed — again
Verder zijn het diezelfde Republikeinen die maatregelen bij de grens tegenhouden, aangemoedigd door het grote leider Trump:
Senate Republicans block bipartisan border package, scrapping deal they had demanded from Democrats
quote:Op zondag 14 april 2024 14:07 schreef V. het volgende:
[..]
Je bazelt. Biden is niet de messias, een jongere kandidaat was beter geweest (Amy Klobuchar of Pete Butigieg, bijvoorbeeld). Maar dit is de keuze: twee oude mannen.
De ene is een oranje malloot, de ander een empatische man die goed beleid voert op veel punten. Het feit dat je dat moet verdraaien om je gelijk te veinzen is veelzeggend.
Ik hield me nog wel bewust inquote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de republikeinen geweldig zijn precies?
Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :
[..]
Heb je je eigen posts wel eens gelezen?quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ageer voornamelijk op mensen die geen post mbt Trump normaal kunnen lezen, laat staan reageren, zoals :
[..]
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 14:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Je bent echt zelf geen haar beter.
Mijn voorbeelden laten twee dingen zien:quote:Op zondag 14 april 2024 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Jij wilt echt niet een discussie voeren over de zuidelijke grens... Echt niet.quote:Op zondag 14 april 2024 14:03 schreef HeatWave het volgende:
OM nog maar te zwijgen over de staat van de zuidelijke grens
Waarom dan weer orange man, hurr durr? En Biden empatisch?quote:
Men zou je serieuzer nemen als je meer op de inhoud zou spelen en niet op de persoon. dat wil zeggen minder mensen continu beschuldigen dat ze TDS hebben maar wat inhoudelijke. Zou de draad een stuk beter maken. als dat je oprechte doel is tenminste.quote:Op zondag 14 april 2024 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar niemand schijnt in te zien dat ze zelf net zo debiel reageren, maar ik zou de enige zijn.
Typisch.
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goedquote:Op zondag 14 april 2024 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan weer orange man, hurr durr?
Ja, of gewoon, Trump zei...quote:Op zondag 14 april 2024 14:17 schreef V. het volgende:
[..]
O, ik kan ook zeggen: stupide, volslagen amorele, narcistische, sociopatiche, corrupte en verraderlijke brekebeen, maar dan is het weeeeer niet goed
Weet ik en zo ken(de) ik je ook. Zei ik laatst ook al ergens in een post.quote:Op zondag 14 april 2024 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik reageerde voorheen hier wel normaler hoor,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |