abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 maart 2024 @ 23:04:12 #1
862 Arcee
Look closer
pi_212867301

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_212867323
Goeie TT!

De context:

twitter

twitter

quote:
I'm sorry but I am going against the grain on the whole bloodbath thing. I don't see the hoax.

Trump while talking about the industry said "Now If don't get elected, it's going to be a bloodbath for the whole...That's going to be the least of it, it's going to be a bloodbath for the whole country."

He said that's going to be the least of it, as in he wasn't just talking about the auto industry.

Did the phrase 'the least of' take on a new meaning overnight?
twitter

[ Bericht 58% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 01:58:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212867602
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind dat er een herhaling van zetten plaatsvind en ik zie dat links liberalen er weer vol intrappen.
MS13 word weer van stal gehaald en weer word MS13 verdedigd……. Van mensen die menen de wijsheid in pacht te hebben vind ik het nogal dom om MS13 te verdedigen. Waarom zou je het tuig van MS13 willen verdedigen? Dat doen we toch ook niet met Hamas, IS etc etc? Waarom wel met MS13?
Werkelijk nie-mand verdedigd MS-13. Niemand.

Maar goed, praat jezelf maar weer een waanbeeld aan, het is een patroon.
pi_212867615
Weer die brok ellende, werkelijk iedereen die ooit met Donald Trump herft gewerkt, heeft zich tegen hem gekeerd.
pi_212867622
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trollen zullen trollen.
pi_212867626
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 00:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Trollen zullen trollen.
Nee, ze geloven dit soort shit nog ook.
pi_212867663
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind dat een zeer goede ontwikkeling, de feiten zijn bekend. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen. Bovendien zijn de deuren opengezet en kregen een aantal gewoon een rondleiding.
Deze mensen zijn genoeg gestraft en het zou een mooi gebaar zijn van Biden als hij die mensen had vrijgelaten.

Als je moeite hebt met het feit dat Trump MS13 bendeleden beesten noemt dan ben je ze toch echt een beetje aan het verdedigen. Ik snap berhaupt niet waarom je MS13 bendeleden geen beesten mag noemen, hoe is dit een punt van discussie?
De J6-ers hebben helemaal geen bizar hoge straffen zouden gekregen :')

twitter

quote:
The Intercept's analysis sharply contradicts that right-wing narrative. In many cases, judges have rejected prosecutors' requests for prison time, often reducing defendants' sentences to home detention or probation. Defendants have been sentenced to standard prison terms in only 429 out of 719 cases, or 60 percent. Another 31 defendants were sentenced to intermittent incarceration, meaning they only had to serve time on nights or weekends. Home detention was given instead of prison in 101 cases, while defendants in 135 cases got probation.

"There is no evidence that the judges in these cases are handing out sentences that are excessive," said Richard Painter, a law professor at the University of Minnesota and former chief White House ethics lawyer in the Bush administration. "I think this shows that the system is working."
twitter

quote:
"I think it's very unfortunate at a time that there are American hostages being held in Gaza, that the President or any other leader will refer to people that are moving through our justice system as hostages," Pence said Sunday on "Face the Nation." "It's just unacceptable."
Rondleidingen werden er die dag al zeker niet gegeven en als een deur open gedaan wordt om wat voor reden dan ook (kan zijn om verdere schade te voorkomen) wil dat nog niet zeggen dat je niet in overtreding bent als je vervolgens onuitgenodigd naar binnen gaat:

twitter

quote:
"If I leave my door open to my house, you can't bolt in, even though I left the door open," Shakhnevich said. "It's still trespassing ... and making the argument that I impliedly consented to access by leaving my door open is silly."
Moet je sws ook wel oogkleppen op gehad hebben voor al het geweld buiten. Zeker naar Tucker Carlson gekeken? :{w

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 02:06:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212867955
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
De engerd verkettert weer immigranten .... is idd akelig extreemrechts haatzaaien
[ x ]
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..
pi_212867978
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 04:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..
MS13? Daar gaat het toch helemaal niet over? Volgens mij loop je achter :D

Trump beweert tegenwoordig in zijn rally's (uiteraard zonder enig bewijs) dat er landen zijn (en dan met name Congo) die hun gevangenissen legen en ze dan als migranten bij de grens van de VS dumpen 8)7

twitter

twitter

Vermin! Poisoning our blood!

En ze spreken talen waar nog niemand van gehoord heeft!

Stel je voor! ;(

De fact check:

twitter

quote:
Trump's claims are baseless. Experts on the Democratic Republic of Congo and the Republic of Congo, plus both pro-immigration and anti-immigration organizations in the US, told CNN they have not seen any evidence of Congolese prisons being emptied. Trump's presidential campaign and an allied super PAC did not respond to requests to provide any evidence. A CNN search of two media databases turned up no evidence. And federal figures show that there is no "very big" influx of Congolese migrants of any kind, let alone former prisoners in particular.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 14:11:52 ]
pi_212868823
Chivaz verdedigt een man die full on nazi aan het gaan is. News at 11.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212868893
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Chivaz verdedigt een man die full on nazi aan het gaan is. News at 11.
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.
  maandag 18 maart 2024 @ 08:57:56 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212868945
Na het zien van het echte filmpje wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar het is ook weer niet zo dat ie geen vergelijkbare dingen heeft gezegd in het recente verleden.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 18 maart 2024 @ 08:58:00 #13
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212868948
quote:

[..]
[..]
Mijn probleem met jouw ontkenning van de feiten is dat ook jij op 6 jan wel degelijk wist wat de bedoeling was. Samen met Summers en meer van dat soort gespuis waren jullie aan het juichen en nu ineens is het allemaal niet waar. Dan ben je af en tel je echt niet meer mee.

Wat je doet is moedwillig de boel verdraaien, om maar je zin te krijgen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212869152
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mijn probleem met jouw ontkenning van de feiten is dat ook jij op 6 jan wel degelijk wist wat de bedoeling was. Samen met Summers en meer van dat soort gespuis waren jullie aan het juichen en nu ineens is het allemaal niet waar. Dan ben je af en tel je echt niet meer mee.

Wat je doet is moedwillig de boel verdraaien, om maar je zin te krijgen.
Hun grote leider liegt en dat blijft zonder gevolgen. Dus dat is het voorbeeld dat ze volgen. "januari 6 was een rondleiding". Leugen, na leugen na leugen na leugen na leugen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_212869795
quote:

[..]
[..]
Ooooo ? Doe ik dat? Das kwalijk
Heb je linkjes naar de postings waardoor je denkt/fantaseert/liegt dat ik MS13 verdedig ?
pi_212869873
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:57 schreef Gunner het volgende:
Na het zien van het echte filmpje wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar het is ook weer niet zo dat ie geen vergelijkbare dingen heeft gezegd in het recente verleden.
Dit dus.

Ik vond de reacties die je her en der leest ook ietwat overdreven, want ik heb inderdaad de indruk dat hij specifiek doelt op de auto-industrie. Maar aangezien de man bijna op dagelijkse basis krankzinnige uitlatingen doet, pleit dit hem op geen enkele wijze vrij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212869902
Over de hele wereld zijn leiders omver geworpen, verkiezingen beinvloed, puppets geinstalleerd, maar in eigen land laten ze dit gebeuren..
pi_212869910
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.
Wordt, beste Chivaz. Mijn hemel zeg.

Maar er is inderdaad voldoende reden om je zorgen te maken als Trump opnieuw president wordt. Mocht hij Oekrane en de NAVO de rug toekeren - en dat is geen onrealistisch scenario - dan heeft dat ingrijpende gevolgen voor de situatie op ons continent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 18 maart 2024 @ 11:25:13 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_212870284
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:57 schreef Gunner het volgende:
Geen twijfel mogelijk, hij zegt het gewoon en benadrukt het zelfs.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 maart 2024 @ 11:25:47 #20
136 V.
pi_212870289
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 08:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hij wordt geen president meer.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212870294
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef V. het volgende:

[..]
Geen twijfel mogelijk, hij zegt het gewoon en benadrukt het zelfs.
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212870316
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.
Hoe de GOP ik wentel me in de slachtofferrol altijd reageren dan is de wereld te klein natuurlijk. Net zoals ze aan het schuimbekken zijn als een democraat van standpunt veranderd en er maanden geneuzel is over flipfloppen terwijl de GOP op dit moment wel een toverbal lijkt qua veranderingen van kleurtjes en smaken. :D
  maandag 18 maart 2024 @ 11:35:18 #23
136 V.
pi_212870339
quote:

[..]
Compleet door het lint natuurlijk. Kijk maar naar Merrick Garland, toen de Dems die in SCOTUS wilden hebben. Tegengehouden door Reps, want "je mag geen hoge rechter aanstellen in een verkiezingsjaar". Dat werd dus Gorsuch.

Fast forward naar 2020, verkiezingsjaar, Amy Coney Barret er in een paar weken doorheen gejast.

Hypocrisie is their middle name.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212870495
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 10:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wordt, beste Chivaz. Mijn hemel zeg.

Maar er is inderdaad voldoende reden om je zorgen te maken als Trump opnieuw president wordt. Mocht hij Oekrane en de NAVO de rug toekeren - en dat is geen onrealistisch scenario - dan heeft dat ingrijpende gevolgen voor de situatie op ons continent.
Tijd voor Europa om Oekrane meer te steunen en tijd om onze eigen wapenindustrie op te tuigen.
pi_212870511
quote:

[..]
Niet realistisch. Het is Donald Trump die zich aan geen enkele regel houdt. Kenmerkend voor de crimineel die hij is.
  Overall beste user 2022 maandag 18 maart 2024 @ 15:34:23 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_212872760
twitter

Hij heeft het geld niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_212872844
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 10:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit dus.

Ik vond de reacties die je her en der leest ook ietwat overdreven, want ik heb inderdaad de indruk dat hij specifiek doelt op de auto-industrie. Maar aangezien de man bijna op dagelijkse basis krankzinnige uitlatingen doet, pleit dit hem op geen enkele wijze vrij.
De meeste filmpjes zijn te kort maar als je het hele verhaal hoort is het duidelijk dat hij de zin 'if I'm NOT elected it's gonna be a bloodbath for the country' inlast in zijn verhaal over China en het bouwen van autofabrieken in Mexico: 'if I'm elected ...' (hier stopt hij en begint met 'if I'm NOT elected...' etc) en vervolgt dan met 'I have a friend who builds car plants ...' (bla bla bla) 'China can build car plants in the US but not in Mexico because we're gonna put a 100% tariff on each car China sells' (kort samengevat).

Het is een wat chaotisch verhaal omdat de teleprompters het lieten afweten en hij op dat moment aan het improviseren gaat.

De ongeknipte versie:

Ik heb ook nog geen 'truth'-post van Trump gezien waarin hij zelf zegt dat hij op de auto-industrie doelde toen hij die uitlating deed dus blijkbaar heeft hij er geen behoefte aan de misinterpretatie recht te zetten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 15:52:15 ]
pi_212873316
twitter

But what about Hunter!
pi_212873376
twitter
  Overall beste user 2022 maandag 18 maart 2024 @ 17:03:34 #30
3928 Ulx
pi_212873734
twitter

Dan verkoop je toch gewoon de boot?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_212873902
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:03 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Detail:..” He is unable to raise funds either by selling or by borrowing against assets.…”

Of het de conclusie van X is of van de lawyers, weet ik niet.
Meer voor de volledigheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: https://www.nbcnews.com/p(...)wyers-say-rcna143860

[ Bericht 13% gewijzigd door AnneX op 18-03-2024 18:37:16 ]
pi_212873996
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:03 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

:7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 18 maart 2024 @ 17:34:38 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_212874066
quote:
Of gewoon de hele scheepswerf:

https://www.nauticlink.co(...)-kunstje-te-flikken/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leuke liedjes over gemaakt:

https://www.leendertdouma(...)sje-trump-yn-makkum/

SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Bosbeetle op 18-03-2024 17:40:57 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 18 maart 2024 @ 17:47:02 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212874196
Repo Man al onderweg? Wat een loser! :D

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212874268
quote:
81s.gif Op maandag 18 maart 2024 16:31 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Noordkoreaanse slaafse applausmachines. Trump wil dat ook
pi_212874324
quote:
85s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De meeste filmpjes zijn te kort maar als je het hele verhaal hoort is het duidelijk dat hij de zin 'if I'm NOT elected it's gonna be a bloodbath for the country' inlast in zijn verhaal over China en het bouwen van autofabrieken in Mexico: 'if I'm elected ...' (hier stopt hij en begint met 'if I'm NOT elected...' etc) en vervolgt dan met 'I have a friend who builds car plants ...' (bla bla bla) 'China can build car plants in the US but not in Mexico because we're gonna put a 100% tariff on each car China sells' (kort samengevat).

Het is een wat chaotisch verhaal omdat de teleprompters het lieten afweten en hij op dat moment aan het improviseren gaat.

De ongeknipte versie:

Ik heb ook nog geen 'truth'-post van Trump gezien waarin hij zelf zegt dat hij op de auto-industrie doelde toen hij die uitlating deed dus blijkbaar heeft hij er geen behoefte aan de misinterpretatie recht te zetten?
Stel dat Trump het heus over de auto-industrie had.
Wat kon hij bedoelen? Werknemers in de auto-industrie gaan flink rellen met geweld en doden, als de Amerikaanse kiezers hem niet kiezen als president?
Heeft hij dan zulke geweldige plannen met instandhouden van de auto-industrie en jobs?
Of bluft hij dit
  Overall beste user 2022 maandag 18 maart 2024 @ 17:58:17 #37
3928 Ulx
pi_212874348
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:17 schreef AnneX het volgende:

[..]
Detail:..” He is unable to raise funds either by selling or by borrowing against assets.

Zou men de door Trump opgegeven waarde van het vastgoed niet vertrouwen of zo?
  maandag 18 maart 2024 @ 18:08:17 #38
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212874452
quote:
One sunny day in January 2021, an old man approached the White House from across Pennsylvania Avenue, where he'd been sitting on a park bench.

He said to the Marine standing guard,
“I would like to go in and meet with President Trump.“

The Marine looked at the man and said, "Sir, Trump is no longer president and no longer resides here."

The old man said, "Okay", and walked away.

The following day the same old man came to the White House and said to the same Marine, "I would like to go in and meet with President Trump."

The Marine repeated, "Sir, I told you yesterday, Trump is no longer president and no longer resides here."

The man thanked him again and walked away.

On the third day, the old man returned to the White House and spoke to the very same Marine. "I would like to go in and meet with President Trump..

The Marine, understandably annoyed at this point, looked at the man and said, "Sir, this is the third day in a row you've been here asking to speak to Trump and I've told you each time he's no longer the president and no longer resides here. Don't you get it?"

The old man looked at the Marine and said, "Oh, I understand. I just love hearing it."

The Marine snapped to attention and said, "See you tomorrow, sir.”
Niet best, maar beter dan niks. ;)
pi_212874530
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heeft hij dan zulke geweldige plannen met instandhouden van de auto-industrie en jobs?
Dat zullen we vast over twee weken weten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_212874727
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 17:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Stel dat Trump het heus over de auto-industrie had.
Wat kon hij bedoelen? Werknemers in de auto-industrie gaan flink rellen met geweld en doden, als de Amerikaanse kiezers hem niet kiezen als president?
Of bluft hij dit
Het woord 'bloodbath' wordt ook wel gebruikt in de zin van een 'major economic disaster' volgens Merriam-Webster maar als Trump dat bedoeld had waarom voegt hij er dan 'that's gonna be the least of it' aan toe? En Trump heeft het woord bloodbath nog nooit gebruikt mbt de economie. Hij gebruikt gewelddadige taal altijd mbt zijn herverkiezing.

twitter

En ja tuurlijk gaat Trump de auto-industrie redden! Over twee weken :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 19:48:19 ]
pi_212874993
Hebben mensen nu nog niet geleerd dat het proberen te parsen van Trump's onzin futiel is?
pi_212875221
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 18:55 schreef MoreDakka het volgende:
Hebben mensen nu nog niet geleerd dat het proberen te parsen van Trump's onzin futiel is?
Mwah dit soort taal regelmatig gebruiken om je aanhang op te jutten heeft al eerder geleid tot illegale acties/gewelddadigheden van zijn volgers. Het is Trump's manier van communiceren om zichzelf een uitweg te geven qua interpretatie zoals Michael Cohen uitlegde:

Dat patroon analyseren zal ongetwijfeld ook bij zijn couppoging-rechtszaak (als die er ooit komt) de manier zijn waarop aanklagers zijn intentie aantonen met zijn uitspraken voor en tijdens J6.

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 19:57:33 ]
pi_212875435
Wat is toch de reden om continu Chuck Schumer te noemen als “top American Jew …senator”?!
pi_212875477
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:33 schreef AnneX het volgende:
Wat is toch de reden om continu Chuck Schumer te noemen als “top American Jew …senator”?!
Om duidelijk te maken dat zijn anti-Netanyahu speech geen kwestie van linkse bias/antisemitsme is.
pi_212875814
quote:
6s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mwah dit soort taal regelmatig gebruiken om je aanhang op te jutten heeft al eerder geleid tot illegale acties/gewelddadigheden van zijn volgers. Het is Trump's manier van communiceren om zichzelf een uitweg te geven qua interpretatie zoals Michael Cohen uitlegde:

Dat patroon analyseren zal ongetwijfeld ook bij zijn couppoging-rechtszaak (als die er ooit komt) de manier zijn waarop aanklagers zijn intentie aantonen met zijn uitspraken voor en tijdens J6.
Zal best. Maar dat betekent niet dat je die idioot weer het zadel in moet helpen. Laat hem maar lullen.
pi_212875986
bloedbad
Voor de extreme trumpfans is het een hondenfluitje: .....'goed idee van de grote leider, we mogen gewelddadig worden, doden mag ook, want het is niet eerlijk als men weer niet hem erkent als de ware president, weer vervalst Biden &co de verkiezingen' .....
pi_212875987
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zal best. Maar dat betekent niet dat je die idioot weer het zadel in moet helpen. Laat hem maar lullen.
Juist wel. Duidelijk maken hoe zijn retoriek werkt en wat zijn intentie daarmee is zal hem echt niet verder in het zadel helpen.

twitter

Paralipsis :Y

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 20:11:13 ]
pi_212876111
quote:
6s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Juist wel. Duidelijk maken hoe zijn retoriek werkt en wat zijn intentie daarmee is zal hem echt niet verder in het zadel helpen.
Niets geleerd dus van 2016.
pi_212876310
Dat de media continu het vergif van trump spuien, is tot daaraan toe.
Dan zie ik het - met veel noeite- maar als een waarschuwing voor het rep. cult gevaar.

Alleen…doe dan dezelfde hoeveelheid tijd en energie in Biden’s administratie!

En Lindsey Graham is op excursie in Kiev. En Obama in London op #10 .
pi_212876516
twitter

Reminder:

twitter

[ Bericht 32% gewijzigd door Kijkertje op 18-03-2024 21:41:25 ]
pi_212876906
quote:
81s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Party of crime and disorder.
pi_212876939
De ads schrijven zichzelf:

twitter
  maandag 18 maart 2024 @ 21:10:46 #53
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212876941
quote:
[ x ]
Because off course...Only the best people :N

Wat betreft dat bloedbad heeft hij wel gelijk gekregen...maar dan ook een andere manier dan dat hij bedoelde (en hij bedoelde geweld als hij zijn zin niet krijgt ;))

twitter

twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door GarlandBriggs op 18-03-2024 21:26:52 ]
  maandag 18 maart 2024 @ 21:47:57 #54
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212877534
quote:
Kid Rock has donated all of his last albums earnings to Trump: $413 cash
12 catalytic converters
34 bottles of Sudafed
pi_212877738
quote:
[ x ]
Reminder:

[ x ]
Past uitstekend in het magateam als ik het zo lees.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 18 maart 2024 @ 22:24:15 #56
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212877874
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:10 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Because off course...Only the best people :N

Wat betreft dat bloedbad heeft hij wel gelijk gekregen...maar dan ook een andere manier dan dat hij bedoelde (en hij bedoelde geweld als hij zijn zin niet krijgt ;))

[ x ]

[ x ]

Ik vraag me weer af hoe het toch mogelijk is dat zo iemand mogelijk weer president kan worden …..
Wat is de consequentie eigenlijk van niet betalen behalve de extra rente
  maandag 18 maart 2024 @ 22:35:49 #57
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212877969
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:24 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik vraag me weer af hoe het toch mogelijk is dat zo iemand mogelijk weer president kan worden …..
Wat is de consequentie eigenlijk van niet betalen behalve de extra rente
Ik weet het niet precies maar ik neem aan dat er ergens een keer beslag wordt gelegd op vaste activa.

Niks zal hem echter zoveel pijn doen als de chronische deuk in zijn kinderachtige ego ;)
  maandag 18 maart 2024 @ 22:35:58 #58
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212877971
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:34 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Hij heeft het geld niet.
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?
  maandag 18 maart 2024 @ 22:45:33 #59
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212878058
Als ik het zo snel reken kan hij al zijn aandelen in $DWAC verkopen en ermee betalen maar dat gaat veel tijd kosten om kopers op de beurs te vinden. Zou een reden zijn waarom hij Elon vroeg.
pi_212878229
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?
Vergeet niet dat hij ook nog eens een zooi leningen heeft lopen waarvan er een aantal dit jaar verlopen.
pi_212878238
pi_212878505
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.
Naar verluid heeft Trump meer dan 30 van dit soort bedrijven benaderd en die hebben allemaal geweigerd om hun diensten te verlenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2024 00:05:02 ]
pi_212878594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.
Naar verluid heeft Trump meer dan 30 van dit soort bedrijven benaderd en die hebben allemaal geweigerd om hun diensten te verlenen.
Ik vraag me af hoeveel leningen die gap wel niet open heeft staan vergeleken met z'n assets?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212878622
En zojuist las ik ook, dat men/ de brokers harde dollars wil en geen ‘assets’ als gebouwen.

En dan zit je schoonzoon dankzij jou op 200 biljoen. Of zo.

En judge Cannon is ook onder de maat zo te lezen met haar verordeningen in de MAL casus.
pi_212878924
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 00:40 schreef AnneX het volgende:
En zojuist las ik ook, dat men/ de brokers harde dollars wil en geen ‘assets’ als gebouwen.

En dan zit je schoonzoon dankzij jou op 200 biljoen. Of zo.

En judge Cannon is ook onder de maat zo te lezen met haar verordeningen in de MAL casus.
Het komt erop neer dat Cannon voorstelt de jury zodanig te instrueren dat Trump de rechtszaak al bij voorbaat gewonnen heeft nl door ze te vertellen dat de PRA zegt dat een president de vrijheid heeft om documenten als priv te bestempelen.

Hoe verzint ze het iedere keer 8)7

Met uitgebreid draadje in de tweet:

twitter

Dat wordt weer uitstel dus .... :'(
pi_212878928
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En geen mede-miljardair die zich daaraan waagt :D

twitter

Mopper, mopper, mopper ... (met leugens uiteraard)

twitter

Ook onder ede gelogen:

twitter

En blijkbaar kan hij ook geen nieuwe lening krijgen :?

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 19-03-2024 05:12:45 ]
pi_212878935
Don the Con. Niets veranderd.

twitter

twitter
pi_212878949
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Past uitstekend in het magateam als ik het zo lees.
Manafort werd dik betaald door Putingezinde oligarchs in Oekraine. Was toen al bezig Oekraine weg te geven. Voor zijn functie in 2016 als Trump's campaign chairman hoefde hij ook geen salaris :')

twitter

En Weissmann kan het weten. Hij leidde onder Special Counsel Robert Mueller het onderzoek naar Manafort.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 19-03-2024 05:42:30 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 07:34:37 #69
3928 Ulx
pi_212879178
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Ulx op 19-03-2024 07:34:57 ]
  dinsdag 19 maart 2024 @ 08:57:07 #70
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212879787
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 04:13 schreef Kijkertje het volgende:

x ]
En blijkbaar kan hij ook geen nieuwe lening krijgen :?
"he has leveraged his real estate" lijkt me de grootste factor. Wie wil nu onderpand vol met schulden?
Zijn rijkdom is een fata morgana. Een kaarten huis gebouwd met schulden. King of Debt zoals hij zichzelf al eens noemde.
Gn kloon van tvlxd!
pi_212879822
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 04:34 schreef Kijkertje het volgende:
Don the Con. Niets veranderd.

[ x ]
[ x ]
Een echte salesman, wel een hele slechte :')
pi_212879962
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 08:57 schreef Montov het volgende:

[..]
"he has leveraged his real estate" lijkt me de grootste factor. Wie wil nu onderpand vol met schulden?
Zijn rijkdom is een fata morgana. Een kaarten huis gebouwd met schulden. King of Debt zoals hij zichzelf al eens noemde.
Zou het dadelijk een Chinees drama zoals het evergrand scenario gaan worden?
pi_212880657
Vanmorgen kreeg ik nog een staartje mee van de Rachel Maddow show.

Onderstaand artikel werd genoemd: https://www.rollingstone.(...)aos-2024-1234988747/

Quote:
“ Potential 2024 ‘Chaos’: Election Deniers Refusing to Certify Results
Election officials in eight states have delayed or refused to certify results since Trump’s 2020 loss — a likely preview of this year’s elections…”

“ Across the country — in Arizona, Colorado, Georgia, Michigan, Nevada, New Mexico, North Carolina, and Pennsylvania — Republican officials have refused to certify or delayed certification of results for the election of local, state, and national candidates, over debunked claims that mail-in ballots aren’t secure, conspiracies about voting machines, claims of unsecured ballot drop boxes, and myriad other claims rooted in election denier beliefs.
…”
  dinsdag 19 maart 2024 @ 10:52:30 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212880822
quote:
6s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ x ]
Eerder ging ie nog een eer brengen aan de 'slachtoffers van 6 jan', die zouden zo zielig zijn en onrechtmatig vastzitten. Het is echt een klassieke filmschurk.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 10:53:18 #75
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212880827
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:12 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Niets geleerd dus van 2016.
Niets geleerd dus van 2020.
pi_212881129
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 10:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De situatie is wel wat veranderd sinds 2016, maar de beste campagne voer je nog steeds door als eerste je eigen kwaliteiten en prestaties te benoemen.
Incelfrikandel
pi_212881168
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 10:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat ook. Zoals Frikandelbroodje ook zegt, eigen prestaties eerst. Maar het is geen 2020 meer en het grootste gedeelte van de kiezers kijkt niet verder terug dan een jaar. Dat moet je gewoon weten tegenwoordig.

Als Biden weer campagne gaat voeren zoals in 2020 dan heeft hij een goede kans.
pi_212881199
😎
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 13:10:39 #79
3928 Ulx
pi_212882104
twitter

It's an outrage!
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 13:18:34 #80
3928 Ulx
pi_212882219
twitter

Rhaaahaaahaaaa, ze zijn gemeen!
  dinsdag 19 maart 2024 @ 13:45:17 #81
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212882553
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:18 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Rhaaahaaahaaaa, ze zijn gemeen!
Klote Dem rechters :(
  dinsdag 19 maart 2024 @ 14:29:52 #82
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212882981
twitter

Het leedvermaak loopt de spuigaten uit hoor! ;(

_O-
pi_212883042
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 14:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

_O-
_O-
pi_212883232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 14:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

_O-
Als Trump straks weer President is dan moet ze haar ambassadeur maken van Haiti. Het zit nog diep bij haar. Ze dacht dat ze de buit al binnen had in 2016. Much QQ.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_212883243
twitter

Jeetje als dit echt zo is! Elon news is the best news. Dit krijg je niet te zien op AD of NOS.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_212883266
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 15:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als Trump straks weer President is dan moet ze haar ambassadeur maken van Haiti. Het zit nog diep bij haar. Ze dacht dat ze de buit al binnen had in 2016. Much QQ.
Wacht even ze moesten Clinton toch opsluiten volgens Donald dat liet hij publiek keer op keer scanderen. Diezelfde Donald die nu als een klein kind aan het janken is dat er zogenaamd gepolitseerde rechtzaken gevoerd worden.

Iemand zonder bewijzen willen opsluiten vs rechtzaken die gaan over feitelijke overtredingen en misdrijven.

Zo'n persoon kun je toch niet meer serieus nemen. _O-
  dinsdag 19 maart 2024 @ 15:17:08 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212883319
twitter
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212883337
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 15:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Jeetje als dit echt zo is! Elon news is the best news. Dit krijg je niet te zien op AD of NOS.
Dit soort extreemrechts haatzaaien zie je wel eens bij AD of NOS, maar dan in een context. Niet bedoeld als propaganda uit die hoek
  dinsdag 19 maart 2024 @ 15:23:41 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212883352
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 15:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
The name is Bond...Cantaforda Bond _O-
pi_212883408
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 15:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Het is dan ook klinkklare onzin.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 15:43:02 #91
3928 Ulx
pi_212883492
twitter

Bus....meet Alina...

Alina....meet Bus...
  dinsdag 19 maart 2024 @ 16:38:49 #92
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212883987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 15:43 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Bus....meet Alina...

Alina....meet Bus...
Dit is volledig de verantwoordelijkheid van Habba. Wat een corrupte lui trekt die Trump ook aan.
Gn kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 16:50:29 #93
3928 Ulx
pi_212884154
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 17:42:11 #94
3928 Ulx
pi_212884627
Trumpisten flippen nu zo hard dat ze de boete "cruel and unusual punishment" noemen.

twitter
  dinsdag 19 maart 2024 @ 17:54:06 #95
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212884753
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
#ETTD :Y
pi_212885026
Misschien dat iemand meer weet.
Alina Habba betaalde een werkneemster van Trumps golfclub zwijggeld namens de club, maar nu zegt die club dat zij niet namens de club handelde ?
Dus die werkneemster is niet gebonden aan de zwijgverplichting, omdat die er niet is met de club
Maar waarom kan Habba nu juridisch vervolgd worden ?
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 18:47:55 #97
3928 Ulx
pi_212885384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 18:19 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien dat iemand meer weet.
Alina Habba betaalde een werkneemster van Trumps golfclub zwijggeld namens de club, maar nu zegt die club dat zij niet namens de club handelde ?
Dus die werkneemster is niet gebonden aan de zwijgverplichting, omdat die er niet is met de club
Maar waarom kan Habba nu juridisch vervolgd worden ?
Zoals ik het lees omdat ze onder valse voorwendselen advies gaf.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 maart 2024 @ 20:05:03 #98
3928 Ulx
pi_212886239
twitter

Die linkse rechters zijn tegen backgr...oh wacht...
pi_212888382
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:05 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Die linkse rechters zijn tegen backgr...oh wacht...

ik wacht......
pi_212890509
FWIW Nit juichen.
twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 10:42:51 #101
3928 Ulx
pi_212890573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 23:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ik wacht......
twitter
pi_212890574
Tis wachten op de popular votes in november, vermoed ik.
Nog meer %%
twitter
  woensdag 20 maart 2024 @ 10:46:58 #103
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_212890623
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
Nog meer %%
[ x ]
maar gaat dat staten blauw doen kleuren ipv rood?
  woensdag 20 maart 2024 @ 10:57:57 #104
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212890730
Maar aankomende maandag wordt hij geplukt, of niet? Genieten.

twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 11:08:45 #105
3928 Ulx
pi_212890831
Pro-gun Magaworld gaat helemaal los op die uitspraak. Maar er staat duidelijk in de constitutie dat rechten voor elk persoon in de VS gelden. Het is erg amusant. Leuke zaak voor het SC.
  woensdag 20 maart 2024 @ 11:15:50 #106
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212890944
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:34 schreef AnneX het volgende:
FWIW Nit juichen.
[ x ]
Ik vind het wel juichwaardig eigenlijk...intussen hebben meerdere rep senatoren al uitgesproken niet op Trump te stemmen. Collins, Murkowski, Young, Cassidy, Romney. In het Congress stappen er veel op. De ontslagen medewerkers van de RNC gaan zich laten horen, Pence heeft hem afgewezen en dat gaan er de komende tijd nog veel meer doen...en dat naast alle "legal trouble", de toename van bizar gedrag als hij in het nieuws komt en alle extreme onpopulaire standpunten...

Ik noem het gemakshalve maar een "bloodbath" ;)
  Forum Admin woensdag 20 maart 2024 @ 11:22:58 #107
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212891031
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik vind het wel juichwaardig eigenlijk...intussen hebben meerdere rep senatoren al uitgesproken niet op Trump te stemmen. Collins, Murkowski, Young, Cassidy, Romney. In het Congress stappen er veel op. De ontslagen medewerkers van de RNC gaan zich laten horen, Pence heeft hem afgewezen en dat gaan er de komende tijd nog veel meer doen...en dat naast alle "legal trouble", de toename van bizar gedrag als hij in het nieuws komt en alle extreme onpopulaire standpunten...

Ik noem het gemakshalve maar een "bloodbath" ;)
Gierput waar het deksel van af is gegaan kan ook nog.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212891131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:46 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]
maar gaat dat staten blauw doen kleuren ipv rood?
hangt er vanaf. In de stedelijke gebieden doet Trump het in de primaries slecht, zijn kiezers zitten op het platteland . dat was niet zo erg in een Primary met alleen GOP tegenstanders. Het hangt er vanaf of zijn uitverkiezing net zoals in 2020 de Dem kiezers motiveert om tegen Trump te stemmen, wat ze ook van Biden mogen vinden. mocht de Gaza kwestie er flink tussen gaan zitten kan Biden daar een flinke deuk oplopen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_212891199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 11:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Gierput waar het deksel van af is gegaan kan ook nog.
Het zou ook nog iets van een moeras kunnen zijn wat ze willen droogleggen
. :P
  Forum Admin woensdag 20 maart 2024 @ 11:43:10 #110
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212891268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het zou ook nog iets van een moeras kunnen zijn wat ze willen droogleggen
. :P
:D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 20 maart 2024 @ 12:19:13 #111
136 V.
pi_212891618
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zoals ik het lees omdat ze onder valse voorwendselen advies gaf.
Dat is het inderdaad. Zij had als advocaat niet het advies mogen geven dat ze gaf. Ze palmde haar in, deed zich voor als een vriendin en gaf vervolgens nadelig advies.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 maart 2024 @ 12:20:08 #112
136 V.
pi_212891629
quote:
88s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef ExTec het volgende:

[ x ]
Dt gaat misschien wel een oorlogje worden in Florida. Heeft DeSantis al laten weten dat hij een cordon gaat aanleggen rond Mar-A-Lago?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212891646
Hoe dan ook popcorn waardig :9~
A murky, forgotten land.
pi_212892542
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 12:20 schreef V. het volgende:

[..]
Dt gaat misschien wel een oorlogje worden in Florida. Heeft DeSantis al laten weten dat hij een cordon gaat aanleggen rond Mar-A-Lago?
Vermoedelijk niet, de relatie tussen Trump en DeSantis is niet zo goed meer tegenwoordig, begreep ik, en DeSantis ligt zelf al aardig onder vuur in Florida.
  woensdag 20 maart 2024 @ 14:56:25 #115
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212892980
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
Nog meer %%
[ x ]
Biden haalt ook niet 100% bij zijn voorverkiezingen. De percentages zijn ongeveer de helft lager. Alleen in Kansas heeft 16,2% niet op Biden gestemd, dus dat ligt dichter bij de 23% bij de Republikeinen.
Gn kloon van tvlxd!
  woensdag 20 maart 2024 @ 15:45:33 #116
6484 ExTec
pi_212893378
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe dan ook popcorn waardig :9~
Voor het voorproeven:

quote:
'Panic mode setting in': CNN reports Trump had been 'counting on' Chubb giving fraud bond

Donald Trump was relying on the Chubb Corporation underwriting the $464 million bond he needs to pay by Monday — and the company's refusal to do so has left him panicking, according to a report.

CNN's Kaitlan Collins said Tuesday that the former president was "counting on the insurance company" to bail him out with the damages he owes after his civil fraud trial, just as it did when it supplied assurances for the $91 million bond after he was found liable for defaming New York columnist E. Jean Carroll.

Collins said she learned from sources close to Trump that, as Monday's deadline approaches, "panic mode is setting in."

Chubb had been “actively negotiating” with Trump and his co-defendants, according to a statement released by Trump Organization's lawyer Alan Garten and reported by CNBC. Then, “within the past week," Chubb changed its direction and “notified defendants that it could not accept real property as collateral.”

“Though disappointing, this decision was not surprising given that Chubb was the only surety willing to even consider accepting real estate as collateral,” Garten added.

Chubb's agreement to underwrite Trump's Carroll defamation bond was followed by criticism aimed at its CEO, Evan Greenberg, who had been appointed by Trump to a trade policy advisory committee and a business group to stymie the economic effects of the Covid-19 pandemic.

On Wednesday last week, Greenberg sent a letter to investors, customers and brokers who had expressed concerns about that bond.

“As the surety, we don’t take sides, it would be wrong for us to do so and we are in no way supporting the defendant,” Greenberg wrote. “When Chubb issues an appeal bond, it isn’t making judgments about the claims, even when the claims involve alleged reprehensible conduct.”

He added that Trump’s bond in the defamation case was “fully collateralized.”

Chubb was one of 30 companies — including billionaire Warren Buffet's Berkshire Hathaway — that Trump had asked to put down the fraud trial bond amount, but they reportedly decided against it because they wanted hard cash or liquid assets as collateral.

Trump is now trying to appeal to a panel of New York judges to stay the judgment or drastically reduce the amount that Manhattan Supreme Court Justice Arthur Engoron set for committing longstanding and widespread fraud by hyping up the value of his assets to secure more favorable loans and deals.

Collins learned that Trump is also worried about how it will look to the public if he fails to pay up what he owes.

"I'm told that Trump himself has become increasingly concerned about the optics that that March 25 deadline could bring given he is someone who has long tied his identity to his wealth, and he could find himself confronting a real financial crisis in just a matter of days," she said.
https://www.rawstory.com/donald-trump-fraud-bond-2667553064/
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 16:12:05 #117
3928 Ulx
pi_212893623
twitter
pi_212893660
Goh, die hele verbeurdverklaring geloof ik pas als het daadwerkelijk gebeurt.
Een oranje kat in het nauw…

Verder over berichtgeving on ‘both sides’:
Quote:..” Good journalism is always worth it. Our democracy depends on it. …”
twitter
pi_212893928
Je kunt er wel grapjes overmaken: Biden towers.
twitter
pi_212894119
quote:
Wie weet worden we allemaal teleurgesteld en wachten die bedrijven nog even om Trump te laten zweten en er meer voordeel voor hun uit te halen. Al hoop ik dat er een online veiling komt waar je op Trump spul kunt bieden ik wil wel zo'n interieur vinkenslag stoel uit Mar A Lago inclusief ketchup vlekken.
quote:
88s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef ExTec het volgende:

[ x ]
Ik hoop dat er een online veiling komt ik wil zijn bureau, telefoon en bureaustoel wel. Dan koop ik een rode stropdas en ga ik Trumpje spelen en als ik dat zat ben maak ik er een escape room van.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 16:57:09 #121
3928 Ulx
pi_212894179
Hierom wilde de GOP Parnas niet laten praten.

twitter
pi_212894197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef vipergts het volgende:

[..]
Wie weet worden we allemaal teleurgesteld en wachten die bedrijven nog even om Trump te laten zweten en er meer voordeel voor hun uit te halen. Al hoop ik dat er een online veiling komt waar je op Trump spul kunt bieden ik wil wel zo'n interieur vinkenslag stoel uit Mar A Lago inclusief ketchup vlekken.
[..]
Ik hoop dat er een online veiling komt ik wil zijn bureau, telefoon en bureaustoel wel. Dan koop ik een rode stropdas en ga ik Trumpje spelen en als ik dat zat ben maak ik er een escape room van.
Een MAGA World pretpark openen en woekerprijzen vragen aan Trump fans _O_
A murky, forgotten land.
pi_212894216
quote:
Ik ga voor Trump Force One.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_212894485
Hoho…niet de buit verdelen voordat …

Voor de derde keer impeached 😉
twitter
pi_212894553
Zou Parnas langzamerhand ook niet bij ramen vandaan moeten blijven, en voorzichtig de trap aflopen.
twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 18:28:52 #126
3928 Ulx
pi_212895380
twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 18:30:05 #127
3928 Ulx
pi_212895401
twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 18:36:57 #128
3928 Ulx
pi_212895494
twitter
  woensdag 20 maart 2024 @ 19:09:22 #129
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212895864
quote:

[..]
En zo'n opgezette National Freedom Bird.

Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 19:11:19 #130
3928 Ulx
pi_212895879
twitter

Ik zou voor die perfecte telefoon van Trump gaan, mocht de inboedel worden geveild.
pi_212896178
Maar ik begrijp dat Parnas door de GOP was opgroepen te verschijnen in het kader van hun poging Biden te impeachen en dat dat nogal ge-backfired heeft?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212896312
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2024 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
Maar ik begrijp dat Parnas door de GOP was opgroepen te verschijnen in het kader van hun poging Biden te impeachen en dat dat nogal ge-backfired heeft?
Nee die hadden de Republikeinen natuurlijk niet uitgenodigd. Hij zit daar op uitnodiging van de Democraten.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 19:43:10 #133
3928 Ulx
pi_212896326
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2024 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
Ja. Het was geloof ik de bedoeling dat dit achter gesloten deuren zou plaatsvinden.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 19:55:18 #134
3928 Ulx
pi_212896555
Maar het GOP plan net zo lang te zieken ontploft wel in hun gezicht....

twitter
pi_212897574
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Bluesdude op 20-03-2024 20:36:59 ]
pi_212897647
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef Ulx het volgende:

ik wachtte... je bent niet duidelijk ... zal wel niet gebeuren ook
pi_212897690
Geen hearing over Jared Kushner's $2B:

twitter
pi_212898029
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik ga voor Trump Force One.
Een vliegtuig is echt heel duur in onderhoud. Een bureau telefoon en stoel niet ik denk ook echt dat ik een gat in de markt heb met mijn Trump escape room.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_212898066
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Een MAGA World pretpark openen en woekerprijzen vragen aan Trump fans _O_
Ik denk echt dat ik binnenloop met een trump escape room. Wie wil nu niet Trump spelen dat je moet ontsnappen aan schuldeisers, de overheid en als het niet lukt mag je met ketchup gooien.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 20:59:30 #140
3928 Ulx
pi_212898141
twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 21:07:51 #141
3928 Ulx
pi_212898295
twitter

Lijkt me terecht. Trump is aan het lullen. Gewoon aanpakken.
  woensdag 20 maart 2024 @ 21:25:32 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212898708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:54 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik denk echt dat ik binnenloop met een trump escape room. Wie wil nu niet Trump spelen dat je moet ontsnappen aan schuldeisers, de overheid en als het niet lukt mag je met ketchup gooien.
Na afloop even bijkomen met een lekker bakkie covfefe.
  woensdag 20 maart 2024 @ 21:31:51 #143
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212898786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 21:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Na afloop even bijkomen met een lekker bakkie covfefe.
Of Kool-Aid. Lots and lots of Kool-Aid.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 21:33:16 #144
3928 Ulx
pi_212898813
twitter

Parnas: "You can't handle the truth, Matt Gaetz!"
pi_212899067
En vergeet Dan Goldman niet:

twitter

[ Bericht 38% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2024 01:25:27 ]
  woensdag 20 maart 2024 @ 23:06:32 #146
136 V.
pi_212899723
_O- _O- _O-

twitter
Ja inderdaad, V. ja.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 maart 2024 @ 23:22:21 #147
3928 Ulx
pi_212899799
twitter

RIP Comer's Impeachmentcrap.
pi_212900008
Veel artikelen over Trump's mentale gesteldheid:

Newsweek (draadje):

twitter

De WP:

twitter

En de Baltimore Sun:

twitter

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2024 01:03:40 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 01:07:29 #149
3928 Ulx
pi_212900059
twitter

Het is echt treurnis troef bij die idioot. Geef het toch gewoon op.
pi_212900070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 01:07 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Het is echt treurnis troef bij die idioot. Geef het toch gewoon op.
Tot aan de verkiezingen blijft hij nieuwe acties verzinnen vrees ik.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 01:36:35 #151
3928 Ulx
pi_212900077
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2024 01:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tot aan de verkiezingen blijft hij nieuwe acties verzinnen vrees ik.
Voor soundbites werkt het al niet meer. Er zijn zoveel clips te maken met alles wat er vandaag is gezegd dat dat echt niet gaat werken. En geld voor spotjes is er bij de RNC binnenkort niet meer wegens de juridische kosten van Trump.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 01:41:54 #152
3928 Ulx
pi_212900082
twitter
pi_212900094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 01:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
Voor soundbites werkt het al niet meer. Er zijn zoveel clips te maken met alles wat er vandaag is gezegd dat dat echt niet gaat werken. En geld voor spotjes is er bij de RNC binnenkort niet meer wegens de juridische kosten van Trump.
Ik vraag me af hoeveel daarvan daadwerkelijk bij de mensen terecht komt die denken dat Biden op de n of ander manier geprofiteerd heeft van zijn vice-presidentschap.

Het is altijd de bedoeling geweest Biden verdacht te maken van corruptie omdat Trump daarvoor vervolgd wordt en het werkt iig bij eigen aanhang:

twitter

En Fox News heeft de laatste hearings niet eens meer volledig uitgezonden ....
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 02:02:47 #154
3928 Ulx
pi_212900104
15-25% van de republikeinse kiezers bij de primaries koos voor Haley en DeSantis. Terwijl die niet meer meedoen.

Die lui stemmen of Biden of een of andere independent of niet. Die keren echt niet terug bij Trump.
pi_212900112
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 02:02 schreef Ulx het volgende:
15-25% van de republikeinse kiezers bij de primaries koos voor Haley en DeSantis. Terwijl die niet meer meedoen.

Die lui stemmen of Biden of een of andere independent of niet. Die keren echt niet terug bij Trump.
Nee dat niet maar er moeten er ook niet meer weglopen wil hij enige kans maken.
pi_212900271
twitter

Blijkbaar hebben ze dat daadwerkelijk overwogen. Maar ja 'rules and regulations' zitten in de weg :|W

De nieuwe strategie: gewoon beslag laten leggen en hopen dat je daarmee veel stemmen trekt?

twitter

twitter

Overigens heb ik begrepen dat als er beslag wordt gelegd dat wsl niet de Trump Tower zal zijn omdat daar niet alleen nog een flinke schuld op rust maar er ook mede-eigenaren zijn van de verkochte appartementen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2024 05:33:24 ]
pi_212900276
twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2024 05:19:17 ]
pi_212900288
twitter

Ah ja dat heeft echt nog niemand tot nu toe beweerd gedaan te hebben! _O- :')

Nog zo'n MAGA-licht:

twitter

En volgens Hannity willen 'zij' het niet hebben over de ultieme vraag in verkiezingstijd:

'Are you better off than you were 4 years ago?!'

twitter

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2024 07:12:13 ]
pi_212900321
RIP RNC ;(

twitter

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2024 06:55:34 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 10:21:56 #161
3928 Ulx
pi_212901930
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2024 06:04 schreef Kijkertje het volgende:
RIP RNC ;(

[ x ]
[ afbeelding ]
twitter

JFC!
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 11:15:04 #162
3928 Ulx
pi_212902511
twitter

Ik zeg doen!
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 11:38:38 #163
3928 Ulx
pi_212902775
twitter
pi_212903859
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2024 05:13 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
hij begint het te leren, gewoon namen noemen ipv ' de vorige president '. Het zelfde effect als het Martin, Barton and Fish rijmpje dat FD Roosevelt gebruikte om de isolationisten in het congres aan te pakken

ook een opvallende, speaker Johnson zoekt voor wetten steeds vaker steun bij de Dems terwijl zijn eigen GOP daar helemaal geen trek in had

https://www.politico.com/(...)lp-congress-00148129
  donderdag 21 maart 2024 @ 13:41:17 #165
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212903954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 10:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
[ x ]

JFC!
Qu'ils mangent de la brioche.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 18:55:34 #166
3928 Ulx
pi_212906553
James gaat voor de golfbaan. Westchester County.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 maart 2024 @ 20:35:28 #167
3928 Ulx
pi_212908049
Stukje over de nieuwe babysitter van Trump.

twitter
pi_212908076
Leesvoer over de clerks van judge Aileen Cannon: https://davidlat.substack(...)w-clerks-quit-on-her

Quote:..” To sum up, why does it matter that two or more clerks have quit on Judge Cannon? Under normal circumstances, turnover in a judicial staff is nothing more than fodder for water-cooler chitchat (or maybe a novel, if you add some drama).

In this case, however, personnel problems in Judge Cannon’s chambers appear to be impeding the progress of an incredibly important, high-profile criminal case. And when a judge’s difficulties in running her chambers start to affect the administration of justice, that transcends gossip and becomes a matter of legitimate public concern.”

Onder het artikel staan updates, dat het “ongehoord” is, dat clerks vertrekken binnen 2 jaar.
To be fair: er staan ook twee lofprijzingen.
pi_212908121
Die golfbaan, waar Ivana ligt onder een polletje gras, is die nog interessant?
*asking for Laetitia
pi_212908834
Gek hoor…zelden een Rep. betrapt op welsprekendheid of op een komische opmerking. 😂
twitter
  donderdag 21 maart 2024 @ 21:53:53 #171
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212908916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 18:55 schreef Ulx het volgende:
James gaat voor de golfbaan. Westchester County.
Grab 'em by the assets!!
pi_212909859
Onder het mom van veiligheid in kleedkamers moeten er genderconroles komen :')

twitter

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 22-03-2024 07:43:30 ]
pi_212909865
twitter
pi_212909990
twitter
pi_212910550
Er dreigt weer eens een shut down:

twitter

twitter
pi_212912492
NYT: Trump valet's testimony reveals how Trump reacted to Jan. 6 insurrection
Zie de clip
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 maart 2024 @ 15:04:17 #177
3928 Ulx
pi_212914797
twitter

Trump zal dat moeten uitleggen.
pi_212915280
Hij gaat niet failliet…hij verkoopt de social media. Over een half jaar of zo, want een merger moet worden goedgekeurd.
Speelt voor uitstel imho.
twitter
pi_212915923
twitter

Here we go again
zie email 27 oktober
pi_212915937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 16:43 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Here we go again
Roflolz. Wat een clowns...
pi_212916331
quote:
[ x ]
Here we go again
Zal hierom zijn:

quote:
House passes $1.2 trillion spending package hours before shutdown deadline, sending it to Senate

Washington — The House passed a massive spending package on Friday to fully fund the government through September, sending it to the Senate ahead of a midnight deadline to avert a partial shutdown.

The House approved the $1.2 trillion package, which was unveiled early Thursday, in a vote of 286 to 134. The package wraps six spending bills into one to fund about three-quarters of the government until the end of the fiscal year. Another package funding the rest of the government cleared Congress two weeks ago.

A majority of Republicans voted against the measure, with House conservatives objecting to the funding levels in the agreement that House Speaker Mike Johnson reached with Democratic leadership in the Senate. The bill includes money for the departments of State, Homeland Security, Defense, Labor and Health and Human Services, as well as funds for foreign operations, financial services and the legislative branch.
🤡🤡🤡
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_212916333
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 maart 2024 @ 17:52:24 #183
3928 Ulx
pi_212916588
twitter

Wat een fucking clown.
pi_212916663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:52 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Wat een fucking clown.
Whehehehe
pi_212916748
quote:
[ x ]
Here we go again
_O-

Hebben ze een MAGA wappie als speaker is het weer niet goed _O-
  vrijdag 22 maart 2024 @ 18:23:54 #186
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212916923
quote:
[ x ]
Here we go again
Moeten ze weer een nieuwe gaan kiezen. Hebben ze nog idioten over?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_212917063
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 18:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Moeten ze weer een nieuwe gaan kiezen. Hebben ze nog idioten over?
Oh, daar is geen gebrek aan bij de RNC, mischien kunnen ze daar ook een Trump familielid benoemen?
pi_212917647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 18:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, daar is geen gebrek aan bij de RNC, mischien kunnen ze daar ook een Trump familielid benoemen?
Eric Trump als speaker. Veeg. Me. Op. _O-
pi_212917755
Oei.

twitter
pi_212917929
Goeie vraag:

(Antwoord: They want to get out before the shit hits the fan. Hoping to distance themselves from the bombshell Lev Parnas dropped, specifically
@RonJohnsonWI)
twitter
pi_212920328
Alhoewel: De House kan ook met reces tot de Rep stoeltjes weer zijn gevuld:
twitter
  vrijdag 22 maart 2024 @ 21:54:06 #192
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212920868
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Eric Trump als speaker. Veeg. Me. Op. _O-
Kimberley :9
pi_212921790
Trump was eerst voor een TikTok-ban (China, China, China!) tot hij onlangs ineens tegen was:

twitter

twitter

Hij is gewoon te koop maar dat wisten we al.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 22:56:06 #194
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_212921869
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 18:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
_O-

Hebben ze een MAGA wappie als speaker is het weer niet goed _O-
Ook die MAGA wappie kreeg de laatste weken vooral dingen voor elkaar met Democratische steun. En dat kan natuurlijk niet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_212922251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Ook die MAGA wappie kreeg de laatste weken vooral dingen voor elkaar met Democratische steun. En dat kan natuurlijk niet.
Ja, maar daar moest de MAGA wappie agenda voor wijken en dat pikken ze niet. Zonder de Democraten komen ze nergens maar met de Democraten is het weer burgeroorlog in de RNC.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 23:52:45 #196
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_212922347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, maar daar moest de MAGA wappie agenda voor wijken en dat pikken ze niet. Zonder de Democraten komen ze nergens maar met de Democraten is het weer burgeroorlog in de RNC.
Dat was ook ongeveer mijn punt, ja :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_212928204
Dit soort bedragen van 500 miljoen kan men toch makkelijk schuiven in een paar dagen. Of een truck met cash laten voorrijden…
twitter
pi_212928964
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 16:29 schreef AnneX het volgende:
Dit soort bedragen van 500 miljoen kan men toch makkelijk schuiven in een paar dagen. Of een truck met cash laten voorrijden…
[ x ]
De uitdrukking die je zoekt is "Quid pro quo", denk ik. Zie TikTok en Trumps veranderde standpunt daarover.

Trump is gewoon te koop.
pi_212932549
Jaja…dat ie te koop is, is bekend. Flip flop.
Alleen vraag ik mij af hoe rap men een dergelijk bedrag voor maandag hebt overgeschreven.

Verder: hier is over nagedacht:
twitter
pi_212932963
quote:
87s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 21:44 schreef AnneX het volgende:
Jaja…dat ie te koop is, is bekend. Flip flop.
Alleen vraag ik mij af hoe rap men een dergelijk bedrag voor maandag hebt overgeschreven.

Verder: hier is over nagedacht:
[ x ]
Oh dat is wel slim! Zou het echt?

'Carefully timed' iig :Y

twitter

Toen was er nog maar eentje over:

twitter

Ken Buck had ook al aangekondigd dat er nog meer zouden volgen:

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 23-03-2024 23:28:59 ]
pi_212933745
Heb niks toe te voegen, maar wil iedereen die tweets post bedanken. Ik lees dit topic altijd om up to date te blijven. Ga zo door 😁
pi_212933783
Ik snap deze gedachte niet. Het Huis wordt ingezworen voordat de president ingezworen wordt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_212933960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik snap deze gedachte niet. Het Huis wordt ingezworen voordat de president ingezworen wordt.
Dat wel maar dan kan iig geen gedoe komen bij de certificatie van de stemmen in het Congres.

Oh maar volgens MAGA-rechts is het de bedoeling dat de Democraten zo de verkiezing gaan stelen want Trump gaat natuurlijk winnen! Silly me :+

twitter

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2024 03:09:28 ]
pi_212934098
Clerks die opstappen bij Aileen Cannon (de pro-Trump rechter die de documenten-rechtszaak tegen hem overduidelijk vertraagt):

twitter
pi_212934154
Intussen staat Putin voor lul. Blijkbaar zijn de Amerikaanse inlichtingendiensten beter op de hoogte dan de zijne:

twitter

De Russische propagandamachine is er snel bij. Het is de schuld van Oekraine! En de Democraten natuurlijk die ze steunen:

twitter

twitter

twitter

twitter

Zo werkt dat ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2024 03:00:38 ]
pi_212934173
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
Clerks die opstappen bij Aileen Cannon (de pro-Trump rechter die de documenten-rechtszaak tegen hem overduidelijk vertraagt):

[ x ]
quote:
[G]enerally, she treats clerks (and the entire chambers staff) very poorly and tends to get angry to the point of screaming at them and talking to them in condescending ways.
https://davidlat.substack(...)nnon-why-clerks-quit
Verhip... grensoverschrijdend gedrag, toxic werksfeer
  zondag 24 maart 2024 @ 00:59:46 #207
323401 Kijkertje
met filter
pi_212934662
Mooi voorbeeld van de werkwijze van Leonard Leo & Co als ze onderzocht worden:

Artikel en draadje:

twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2024 04:32:21 ]
  zondag 24 maart 2024 @ 01:19:24 #208
323401 Kijkertje
met filter
pi_212934814
Ook erg interessant. Dit soort propagandisten trekt Trump aan :')

Draadje:

twitter

quote:
As I argued in Charismatic Revival Fury, "If you imagine yourself to be on the side of the angels, you can never be in the wrong... They imagine they can battle the demons who they believe possess people & institutions & territories & not injure the people themselves."
Doet me denken aan de uitspraak van Steven Weinberg:

'With or without it, you'd have good people doing good things and evil people doing bad things, but for good people to do bad things, it takes religion.'

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2024 01:48:37 ]
  zondag 24 maart 2024 @ 02:08:39 #209
323401 Kijkertje
met filter
pi_212935029
Er is nog nooit een Congres geweest dat zo weinig voor elkaar kreeg:

twitter

Wat wil je met zo'n 'Freedom' Caucus:

twitter

twitter

En hun panikerenede projecterende presidentskandidaat:

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2024 02:33:13 ]
  zondag 24 maart 2024 @ 20:29:21 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212946843
DonPoorleone schijnt echt behoorlijk door zijn centjes heen te zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 24 maart 2024 @ 20:48:31 #211
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_212947411
Pence heeft nooit gezegd dat Trump wilde dat hij de stemmen van fake electors zou tellen en Trump zo tot de nieuwe president zou verklaren.
Het is logisch dat dit het oorspronkelijke plan was van de electorsfraude .
Pence heeft ook nooit duidelijk gezegd dat hij dit verzoek weigerde.

Zo begreep ik het. Jack Smith moet Pence als getuige oproepen en hem vragen stellen hierover...en public.
  zondag 24 maart 2024 @ 23:33:11 #213
136 V.
pi_212949000
Whoa, na Ken Buck en Mike Gallagher die afgelopen week aankondigden voortijdig het Congress te verlaten, geeft senator Lisa Murkowski ook signalen mogelijk uit de GoP te willen stappen.

Gaat lekker _O- _O- _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_212949541
twitter

twitter

twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2024 04:32:12 ]
  maandag 25 maart 2024 @ 09:51:12 #215
6484 ExTec
pi_212950962
Overal langs gaan voor een bond van een half miljard en dan uitgelachen worden. Heerlijk c_/

twitter
pi_212952144
Wel leuk al die memes, maar de geschiedenis kennende komt er vast een of andere shady deal uit de hoge hoed en lukt het hem toch en gaat de MAGA cult weer los... En dan wordt er wat onderzoeksjournalistiek gedaan en blijkt de shady deal nog shadier, maar kan er niets tegen gedaan worden.

Ik bedoel, Putin kan hem rechtstreeks 500 miljoen geven en het zal zijn base geen ruk interesseren.
  maandag 25 maart 2024 @ 11:46:59 #218
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212952260
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk al die memes, maar de geschiedenis kennende komt er vast een of andere shady deal uit de hoge hoed en lukt het hem toch en gaat de MAGA cult weer los... En dan wordt er wat onderzoeksjournalistiek gedaan en blijkt de shady deal nog shadier, maar kan er niets tegen gedaan worden.

Ik bedoel, Putin kan hem rechtstreeks 500 miljoen geven en het zal zijn base geen ruk interesseren.
Je hebt helemaal gelijk. :)

Afteller tot 1700 uur NL:

https://logwork.com/countdown-4brp
pi_212952516
quote:

Ik denk dat Poetin er niet meer zo zeker van is dat Don Poorleone weer president wordt en zijn geld liever nuttiger besteed. Bij Morning Joe beschreef iemand Trump als een man die een papieren zak vol water over de finishlijn probeert te brengen.
pi_212952538
Droog. Humor.
twitter
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 13:41:09 #221
3928 Ulx
pi_212953463
Ik ben benieuwd of die TruthSocial Pump & Dump nog gaat helpen. Trump mag pas na zes maanden verkopen, maar daar zijn wel uitzonderingen op te maken.
  maandag 25 maart 2024 @ 13:48:10 #222
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_212953530
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 12:05 schreef AnneX het volgende:
Droog. Humor.
[ x ]
Kwam goed uit dat ie tijdens zijn presidentschap eindelijk tijd kon vrijmaken om flink te trainen.
  maandag 25 maart 2024 @ 14:15:02 #223
6484 ExTec
pi_212953841
quote:
Wel leuk al die memes,
Zeker ;)

Wel met je eens hoor. Is afwachten.
pi_212954531
Eigenlijk begrijp ik er niks meer van. Zoals de tijdlijn.
Alleen maar dat het ongelooflijke zooi is.
Spreekt Parnas nu pas uit sinds hij voor de Comer commissie verscheen op verzoek van de Dems.
twitter
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 16:41:59 #225
3928 Ulx
pi_212955628
Godsamme. 10 dagen extra en verlaagd naar 175 miljoen.
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 16:43:23 #226
3928 Ulx
pi_212955644
Wat een aanfluiting. Absolute klassejustitie.

twitter
  maandag 25 maart 2024 @ 16:54:23 #227
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212955782
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef Ulx het volgende:

[ x ]
Drain the Swamp! Bizarre beslissing dit! Niet goed te praten. Kan James nog in beroep oid?
pi_212955800
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef Ulx het volgende:

[ x ]
Man man man 8)7 :r
A murky, forgotten land.
  maandag 25 maart 2024 @ 16:56:20 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212955807
Kijk de TDSertjes een psychose doormaken dan :').

Zo zien we jullie :

twitter
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 17:01:45 #230
3928 Ulx
pi_212955893
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Kijk de TDSertjes een psychose doormaken dan :').

Zo zien we jullie :

[ x ]
Als hij het geld had geregeld had je een punt, maar dit is gewoon de spelregels tijdens de wedstrijd veranderen.
  maandag 25 maart 2024 @ 17:03:39 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212955916
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als hij het geld had geregeld had je een punt, maar dit is gewoon de spelregels tijdens de wedstrijd veranderen.
Het zal me verder worst zijn, ik snap gewoon de achterlijke emoties niet het over Trump gaat hier, alsof je zelf lichamelijk letsel overhoudt als er iets positiefs gebeurt mbt Trump :').
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 17:06:45 #232
3928 Ulx
pi_212955977
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het zal me verder worst zijn, ik snap gewoon de achterlijke emoties niet het over Trump gaat hier, alsof je zelf lichamelijk letsel overhoudt als er iets positiefs gebeurt mbt Trump :').
Je snapt niet dat het vreemd is dat er andere regels voor meneer Trump gelden?
  maandag 25 maart 2024 @ 17:08:37 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212956016
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je snapt niet dat het vreemd is dat er andere regels voor meneer Trump gelden?
Ik snap niet dat mensen in POL klaarkomen als er iets tegen Trump plaatsvindt en bijna sucidaal posten als hem iets meezit.
Get woke, go broke!
  maandag 25 maart 2024 @ 17:08:40 #234
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_212956019
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Zo zien we jullie :
Wie is de "we" en wie is de "jullie"?
Zeg je het op die manier omdat je graag bij een groep wil horen?
Gn kloon van tvlxd!
  maandag 25 maart 2024 @ 17:11:01 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212956070
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:08 schreef Montov het volgende:

[..]
Wie is de "we" en wie is de "jullie"?
Zeg je het op die manier omdat je graag bij een groep wil horen?
Zie andere posts, "mensen" die euforisch posten bij een Trump-L en zich bijna van kant lijken te willen maken bij een Trump-W.

Mensen komen nogal labiel over :).
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 17:17:56 #236
3928 Ulx
pi_212956160
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap niet dat mensen in POL klaarkomen als er iets tegen Trump plaatsvindt en bijna sucidaal posten als hem iets meezit.
Er ,itten mensen in de gevangenis omdat ze enkele duizenden dollars aan borg niet konden betalen. En dan dit?
  maandag 25 maart 2024 @ 17:20:28 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212956189
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er ,itten mensen in de gevangenis omdat ze enkele duizenden dollars aan borg niet konden betalen. En dan dit?
Kan mij dat nou schelen man, het gaat me om FOK!kers en hun manier van reageren :').
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 17:26:22 #238
3928 Ulx
pi_212956268
Oh, je bent er zo een.
  maandag 25 maart 2024 @ 17:28:03 #239
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_212956302
Said it before and will say it again: bananenrepubliek.

Schat de kans steeds hoger in dat die pannenkoek nog president gaat worden ook. Wat een blamage en ramp zou dat zijn zeg.
pi_212956309
@Ulx na gedeelde verontwaardiging begrijp ik, dat hij alsnog de 175 pennies moet overmaken om de 475 miljoen te vermijden. Geloof ik.

twitter
  Overall beste user 2022 maandag 25 maart 2024 @ 17:30:15 #241
3928 Ulx
pi_212956327
twitter

Auw.
pi_212956351
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:28 schreef AnneX het volgende:
@:Ulx na gedeelde verontwaardiging begrijp ik, dat hij alsnog de 175 pennies moet overmaken om de 475 miljoen te vermijden. Geloof ik.

[ x ]
Hij moet de 175M nu binnen 10 dagen overmaken om in beroep te kunnen gaan tegen de uitspraak van Engoron maar als hij dat beroep verliest (wat gaat gebeuren) is hij die 175M kwijt en moet hij alsnog het volle pond gaan betalen.

Het is iig duidelijk geworden dat Trump lang niet zo rijk is als hij al decennia beweert te zijn en altijd al met een korreltje zout werd genomen.

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2024 17:59:32 ]
pi_212956446
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik kan niet voor andere users spreken maar politici die achter Rusland staan, de wet overtreden, staatsgrepen proberen en oproepen tot geweld kunnen niet op mijn sympathie rekenen.
Incelfrikandel
  maandag 25 maart 2024 @ 17:57:38 #244
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212956545
Best justice system that money can buy.
pi_212956607
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:32 schreef Kijkertje het volgende:

[ x ]
Hoewel ik hem uiteraard het liefst gierend failliet zie gaan, moet ik met pijn in het hart toegeven dat er wel iets valt te zeggen voor hetgeen in de tweet staat.
pi_212956655
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 18:05 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Hoewel ik hem uiteraard het liefst gierend failliet zie gaan, moet ik met pijn in het hart toegeven dat er wel iets valt te zeggen voor hetgeen in de tweet staat.
Oh hij heeft al 6 keer faillisement aangevraagd (toch knap voor iemand die ruim 400M geerfd heeft van zijn vader) en uiteindelijk zal hij het bedrag toch moeten gaan betalen.

quote:
The six bankruptcies were the result of over-leveraged hotel and casino businesses in Atlantic City and New York: Trump Taj Mahal (1991), Trump Plaza Hotel and Casino (1992), Plaza Hotel (1992), Trump Castle Hotel and Casino (1992), Trump Hotels and Casino Resorts (2004), and Trump Entertainment Resorts (2009).

Bron
'The Art of the Deal' :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2024 18:19:42 ]
pi_212956734
Hij staat weer te bazelen:

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2024 18:30:44 ]
pi_212956815
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2024 18:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh hij heeft al 6 keer faillisement aangevraagd (toch knap voor iemand die ruim 400M geerfd heeft van zijn vader) en uiteindelijk zal hij het bedrag toch moeten gaan betalen.
[..]
Ik weet het. Hij valt me al sinds 1987 negatief op. Daarom begrijp ik werkelijk niet waarom hij berhaupt een fanbase heeft. Toen ik twaalf jaar jong was voelde ik intutief dat die man niet deugde. Nu ben ik bijna 50 en er is - buiten bergen en bergen bewijs van mijn gelijk en zijn niet-deugen - niets veranderd. De man is in-, en inslecht. Het enige goede is dat 'ie binnen niet al te lange tijd de kraaienmars blaast. Wel jammer dat hij ws nooit een cel vanbinnen zal zien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 maart 2024 @ 18:48:37 #249
862 Arcee
Look closer
pi_212957013
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:30 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Auw.
"Trump’s 2016 election interference"

Not that shit again. |:(
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_212960439
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 11:46 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk. :)

Afteller tot 1700 uur NL:

https://logwork.com/countdown-4brp
Die afteller moet even tien dagen vooruit gevonden worden en het bedrag een factor 3 lager. Want zoals ik al zei, hij blijft er mee wegkomen.
pi_212960649
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2024 18:21 schreef Kijkertje het volgende:
Hij staat weer te bazelen:

[ x ]
[ x ]
[ x ]
Trump is now ranting that he would’ve stopped the Oct 7 attack on Israel by Hamas and Russia’s invasion of Ukraine.
Arrogante praatjesmaker.
Een realistisch denkend mens ziet dat hij opschept en kletst over zijn goede eigenschappen.
Helaas denkt een derde van de Amerkaanse kiezers niet realistisch inzake Trump.
Men praat hem goed of wil zijn domme opschepperij en beschuldigingen niet weten...
Het is het zelfde marcheren achter de grote leider die het vaderland moet redden van links en de buitenlanders. wat we nu ook zien met Wilders.....evenzo eenderde van de kiezers.

Als je doordenkt..... het is niet allereerst de grote leider, de sterke man die aanstuurt op ontwrichting van de samenleving.... het is een derde van de burgers zelf.
Zonder hun steun zijn die zgn patriotten zielepoten die maar roepen en roepen
pi_212961047
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kan mij dat nou schelen man, het gaat me om FOK!kers en hun manier van reageren :').
En daar haal jij je plezier van uit? :') Verder alles goed?
pi_212961083
Drom is de reactie wel treffend. En t.o.v. van de scheldpartijen van de predecessor netjes - heel netjes - geformuleerd.
twitter
pi_212961956
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Trump is now ranting that he would’ve stopped the Oct 7 attack on Israel by Hamas and Russia’s invasion of Ukraine.
Arrogante praatjesmaker.
Een realistisch denkend mens ziet dat hij opschept en kletst over zijn goede eigenschappen.
Helaas denkt een derde van de Amerkaanse kiezers niet realistisch inzake Trump.
Men praat hem goed of wil zijn domme opschepperij en beschuldigingen niet weten...
Het is het zelfde marcheren achter de grote leider die het vaderland moet redden van links en de buitenlanders. wat we nu ook zien met Wilders.....evenzo eenderde van de kiezers.

Als je doordenkt..... het is niet allereerst de grote leider, de sterke man die aanstuurt op ontwrichting van de samenleving.... het is een derde van de burgers zelf.
Zonder hun steun zijn die zgn patriotten zielepoten die maar roepen en roepen
Tja wat dat betreft zullen we het als democratische landen op de harde manier moeten leren. De prijs als je als stemmer alles wel best vind en op types als Trump en Wilders stemt zal hoog zijn.
pi_212962735
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 23:29 schreef AnneX het volgende:
Drom is de reactie wel treffend. En t.o.v. van de scheldpartijen van de predecessor netjes - heel netjes - geformuleerd.
[ x ]
Hebben ze hun campagnestrategie wat veranderd? Ik heb de indruk dat ze geswitched zijn naar meer sarcasme en belachelijk maken ipv communiceren van vergelijkingen qua beleid en hoe verschrikkelijk Trumps gedrag wel niet is.
pi_212964410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 09:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hebben ze hun campagnestrategie wat veranderd? Ik heb de indruk dat ze geswitched zijn naar meer sarcasme en belachelijk maken ipv communiceren van vergelijkingen qua beleid en hoe verschrikkelijk Trumps gedrag wel niet is.
Yep, onlangs is een mevrouw van WH naar de campaign strategie overgeplaatst.
Sindsdien zo ongeveer iedere dag een ironische/sarcastische reactie/tongue in cheek / humoristisch om trump te te sarren.

Daarmee kunnen de Reps niet omgaan. Humor. 😉
pi_212964457
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 11:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Yep, onlangs is een mevrouw van WH naar de campaign strategie overgeplaatst.
Sindsdien zo ongeveer iedere dag een ironische/sarcastische reactie/tongue in cheek / humoristisch om trump te te sarren.

Daarmee kunnen de Reps niet omgaan. Humor. 😉
Biden moet nu wel scherper de campagnestrijd voeren.
pi_212964509
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 07:24 schreef vipergts het volgende:

[..]
Tja wat dat betreft zullen we het als democratische landen op de harde manier moeten leren. De prijs als je als stemmer alles wel best vind en op types als Trump en Wilders stemt zal hoog zijn.
Die les was er al in 1933. Toen 43% van de Duitse kiezers NSDAP stemde.
Die les is ook te leren door te kijken naar Poetin en Erdogan.... via verkiezingen aan de macht en langzaam aan steeds machtiger geworden.. Media beknotten en verbieden. Opponenten en journalisten in het gevang zetten. Of vermoorden. Bevolking zo bang maken voor meningsuiting en verzet.
Van Trump gaat het verhaal dat hij al een plan had niet-loyale ambtenaren te ontslaan, mocht hij weer president worden. Een ander verhaal over een vermeend plan is dat hij miljoenen niet-legale Amerikanen wil deporteren,
Dat kan alleen door ze eerst in concentratiekampen te proppen.
Zijn het verhalen? Bestaan die plannen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 26-03-2024 12:17:50 ]
pi_212965944
@SnertMetChoco deze mevrouw https://en.m.wikipedia.or(...)ennifer%20Brigid%20O'Malley%20Dillon,managing%20his%202020%20presidential%20campaign.

Overigens denk ik dat Biden grenzen aangeeft en dat het complete campaign team zelfstandig opereert binnen zijn grenzen.

En langzamerhand beginnen twijfelaars wel door te krijgen hoe trump guy loopt te raaskallen tijdens persco’s.

Vraag Stephen Miller zijn puppeteer maar wat de plannen zijn. (Overigens met een joodse achtergrond) . De griezel.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stephen_Miller_(political_advisor)
  dinsdag 26 maart 2024 @ 14:44:34 #260
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212966004
Stephen Goebbels. :')
pi_212966025
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 14:44 schreef Hyperdude het volgende:
Stephen Goebbels. :')
Wat een engnek h!? :X
pi_212966420
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Die les is ook te leren door te kijken naar Poetin en Erdogan.... via verkiezingen aan de macht en langzaam aan steeds machtiger geworden.. Media beknotten en verbieden. Opponenten en journalisten in het gevang zetten. Of vermoorden. Bevolking zo bang maken voor meningsuiting en verzet.
Van Trump gaat het verhaal dat hij al een plan had niet-loyale ambtenaren te ontslaan, mocht hij weer president worden. Een ander verhaal over een vermeend plan is dat hij miljoenen niet-legale Amerikanen wil deporteren,
U bedoelt het uiterst onfrisse 'Project 2025'.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 maart 2024 @ 15:46:09 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212966706
quote:
12s.gif Op maandag 25 maart 2024 18:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
quote:
Trump said "I've used the laws of this country to pare debt. ... We'll have the company. We'll throw it into a chapter. We'll negotiate with the banks. We'll make a fantastic deal. You know, it's like on The Apprentice. It's not personal. It's just business."[50]
Deutsche Bank wil het graag stil houden, maar die zijn toch ook gigantische sommen geld aan hem kwijt geraakt?

Ik hoop eigenlijk voor de Schotten dat hij het stukje land waarmee hij hen kwelt moet verkopen om die 170 miljoen op te hoesten, maar dat brengt waarschijnlijk ook te weinig in het laatje.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212966711
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
U bedoelt het uiterst onfrisse 'Project 2025'.
Doodeng.
Heb je de lijst van gezien van ‘ Project 2025 Advisory Board members’?
pi_212966935
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Die bestaan: Project 2025

twitter
pi_212967066
Tijd voor een nieuw spreekverbod:

twitter
pi_212968400
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 16:33 schreef Kijkertje het volgende:

[ x ]
De harde ken van trumpaanhangers ( eenderde amerikanen) zal deze haatspeeches toejuichen of vergoeilijken of er geen kennis van genomen, omdat ze zich orienteren op pro-trumpmedia.
Waar zijn de gematigde GOP-bobo's ? Die moeten zien hoe giftig dit is voor Amerika
pi_212968437
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 16:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ x ]
Kan een president in grote aantallen ambtenaren ontslaan omdat ze hem niet loyaal zijn of mogelijk 'niet patriottistisch" Heeft hij die macht ?
pi_212969453
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 16:33 schreef Kijkertje het volgende:

[ x ]
Yep, Donald vraagt, de rechter draait
  dinsdag 26 maart 2024 @ 20:04:26 #272
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212969502
quote:

[..]

[ x ]
Dit is de grootste vijand die "normaal Amerika" moet zien te tackelen. Ook als Trump en Trumpisme al door de hakselaar is, bestaat deze ideologie nog.
En ze zijn schathemeltjerijk en hebben bijzonder veel invloed op alle niveaus.

Vergelijk ze het beste met de ultraconservatieven van andere religies zoals de Taliban of de pijpenkrullen uit Isral. Of The Handmaid's Tale irl.

Knettergek en veel gevaarlijker dan de carnavaleske clownshow rondom Trump.
  dinsdag 26 maart 2024 @ 20:30:10 #273
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_212969808
quote:

[ x ]
Waarbij wel gezegd dient te worden dat die plannen niet door Trump zijn bedacht, maar door een ultra-rechtse, zwaar conservatieve christofascistische denktank o.i.d.
  dinsdag 26 maart 2024 @ 20:32:22 #274
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_212969844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Boot vaart brug stuk = komt door slecht bewaakte grenzen? Hoe wil je dat rondbreien?
Die brug is overduidelijk bezweken onder het gewicht van de illegalen die eroverheen marcheerden.

[ Bericht 0% gewijzigd door chibibo op 26-03-2024 23:24:23 (Schandalige taalfout) ]
pi_212971238
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:30 schreef chibibo het volgende:

[..]
Waarbij wel gezegd dient te worden dat die plannen niet door Trump zijn bedacht, maar door een ultra-rechtse, zwaar conservatieve christofascistische denktank o.i.d.
Trump's enige plan is Trump zelf en daardoor een 'useful idiot' voor rijke auto-/ theocraten in binnen- en buitenland..
  dinsdag 26 maart 2024 @ 21:55:53 #276
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212971414
Als je het niet kan winnen op inhoud dan moet je het maar op de persoon doen h.

Triest figuur. Echt ook altijd hetzelfde “crooked joe Biden “ erbij halen terwijl het zelf pas een echte crook is.

Wat een kleuter. En dat is een belediging voor elke kleuter.
pi_212972345
twitter

twitter
pi_212972543
twitter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 maart 2024 @ 23:08:29 #279
862 Arcee
Look closer
pi_212972588
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 21:55 schreef Gunner het volgende:
Als je het niet kan winnen op inhoud dan moet je het maar op de persoon doen h.

Triest figuur. Echt ook altijd hetzelfde “crooked joe Biden “ erbij halen terwijl het zelf pas een echte crook is.
En niet te vergeten Biden "the worst president ever" noemen terwijl Trump dat overduidelijk zelf is.
pi_212972617
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 19:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Dat is snel!

twitter

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 26-03-2024 23:25:00 ]
pi_212972769
quote:
[ x ]
Boot vaart brug stuk = komt door slecht bewaakte grenzen? Hoe wil je dat rondbreien?
De MAGA-speculaties barsten weer los :X

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_212973075
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 23:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is snel!

[ x ]
De rechter was al voorbereid op de haatpropaganda van Trump.
Die volksmenner blijft maar doorgaan
pi_212973092
quote:
81s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 22:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Hij bedoelt 'especially jews'. Gut...klassiek hitleriaans van deze christenextremist

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 27-03-2024 00:49:01 ]
pi_212973383
het is een beetje onder de radar gebleven hier, maar NBC heeft een poging gedaan Ronna McDaniel , voormalig RNC voorzitter aan te nemen als politiek journalist voor 3 ton per jaar. het genereerde zoveel interne onrust dat Joe Scarborough er zich in zijn eigen programma Morning Joe openlijk tegen verzette. NBC trekt nu zijn keutel in, McDaniel wordt niet aangenomen

https://www.politico.com/(...)el-nbc-exit-00149193
  woensdag 27 maart 2024 @ 12:57:57 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_212977517
twitter

Zelfs in Alabama is campagne voeren op voorplantingsrechten een winnende strategie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 maart 2024 @ 13:53:52 #286
3928 Ulx
pi_212978276
twitter

Ja, wachten tot de verzekeraar heeft betaald voor je de rotzooi opruimt is vast veel voordeliger. Natuurlijk, met rechtzaken en zo kan de haven best een jaar of drie niet te gebruiken zijn en het verkeer rond de stad zal ook wel een bende worden, maar ja, beter dan belastinggeld. Of zo.

Tering wat een idioten.
pi_212978505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 13:53 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Ja, wachten tot de verzekeraar heeft betaald voor je de rotzooi opruimt is vast veel voordeliger. Natuurlijk, met rechtzaken en zo kan de haven best een jaar of drie niet te gebruiken zijn en het verkeer rond de stad zal ook wel een bende worden, maar ja, beter dan belastinggeld. Of zo.

Tering wat een idioten.
Ik weet het niet zeker maar ik betwijfel of je een publieke brug kan verzekeren bij welke maatschappij dan ook.
  Overall beste user 2022 woensdag 27 maart 2024 @ 14:22:25 #288
3928 Ulx
pi_212978528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 14:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik weet het niet zeker maar ik betwijfel of je een publieke brug kan verzekeren bij welke maatschappij dan ook.
Zal het niet onder de WA vallen dan?
  Overall beste user 2022 woensdag 27 maart 2024 @ 14:23:13 #289
3928 Ulx
pi_212978536
Maar ja, als de loods op het schip in dienst van de VS was, krijg je daarover ook weer gedoe.
pi_212979874
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 12:57 schreef speknek het volgende:
[ x ]

Zelfs in Alabama is campagne voeren op voorplantingsrechten een winnende strategie.
Waarom zitten de polls er steeds naast in het voordeel van Trump/ de Republikeinen?

twitter
pi_212979895
  woensdag 27 maart 2024 @ 17:05:04 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212980281
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 12:57 schreef speknek het volgende:
[ x ]

Dat abortus is de "gift that keeps on giving" voor de democraten.
  woensdag 27 maart 2024 @ 17:19:27 #294
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212980505
quote:
Die boetes zijn ook veel te laag.
pi_212980615
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die boetes zijn ook veel te laag.
Eens. Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan het is? De rechter van je eigen zaak kwaad maken lijkt me nogal....onhandig :P
pi_212980865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat abortus is de "gift that keeps on giving" voor de democraten.
Zeker als hij voor een nationaal abortusverbod gaat:

twitter
pi_212980913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Eens. Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan het is? De rechter van je eigen zaak kwaad maken lijkt me nogal....onhandig :P
Dan kan hij slachtoffer spelen. Dat werkt bij zijn aanhang.
pi_212981528
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom zitten de polls er steeds naast in het voordeel van Trump/ de Republikeinen?

[ x ]
Kan aan de mensen liggen die je pollt, kan ook aan de poll setup liggen. In de midterms werden resultaten rooskleuriger voorgesteld door poll-bedrijven om er beter op te staan bij de opdrachtgever, het leidde tot die hausse aan berichten dat er een red wave ging komen waarin nipte races al bij voorbaat ingetekend werden als zeges voor de GOP en lastige kandidaten ineens toch niet zo lastig zouden zijn (zoals Oz en Walker die uiteindelijk verloren van Fetterman en Warnock). Nu hoop ik dat ze hier iets van geleerd hebben, maar ja, lerend vermogen vs de mogelijkheid om meer bonus te verdienen bij goede resultaten van je poll, lastige keus
pi_212982641
quote:
[ x ]
Onder Trump was dit natuurlijk nooit gebeurd!
  woensdag 27 maart 2024 @ 20:38:35 #300
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212983302
quote:
[ x ]
Als je geen boten binnenlaat kunnen ze ook niet tegen bruggen varen. :!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 maart 2024 @ 21:14:24 #301
862 Arcee
Look closer
pi_212984081
Vol. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')