quote:I'm sorry but I am going against the grain on the whole bloodbath thing. I don't see the hoax.
Trump while talking about the industry said "Now If don't get elected, it's going to be a bloodbath for the whole...That's going to be the least of it, it's going to be a bloodbath for the whole country."
He said that's going to be the least of it, as in he wasn't just talking about the auto industry.
Did the phrase 'the least of' take on a new meaning overnight?
Werkelijk nie-mand verdedigd MS-13. Niemand.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat er een herhaling van zetten plaatsvind en ik zie dat links liberalen er weer vol intrappen.
MS13 word weer van stal gehaald en weer word MS13 verdedigd……. Van mensen die menen de wijsheid in pacht te hebben vind ik het nogal dom om MS13 te verdedigen. Waarom zou je het tuig van MS13 willen verdedigen? Dat doen we toch ook niet met Hamas, IS etc etc? Waarom wel met MS13?
Trollen zullen trollen.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigd MS-13. Niemand.
Maar goed, praat jezelf maar weer een waanbeeld aan, het is een patroon.
De J6-ers hebben helemaal geen bizar hoge straffen zouden gekregenquote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer goede ontwikkeling, de feiten zijn bekend. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen. Bovendien zijn de deuren opengezet en kregen een aantal gewoon een rondleiding.
Deze mensen zijn genoeg gestraft en het zou een mooi gebaar zijn van Biden als hij die mensen had vrijgelaten.
Als je moeite hebt met het feit dat Trump MS13 bendeleden beesten noemt dan ben je ze toch echt een beetje aan het verdedigen. Ik snap berhaupt niet waarom je MS13 bendeleden geen beesten mag noemen, hoe is dit een punt van discussie?
quote:The Intercept's analysis sharply contradicts that right-wing narrative. In many cases, judges have rejected prosecutors' requests for prison time, often reducing defendants' sentences to home detention or probation. Defendants have been sentenced to standard prison terms in only 429 out of 719 cases, or 60 percent. Another 31 defendants were sentenced to intermittent incarceration, meaning they only had to serve time on nights or weekends. Home detention was given instead of prison in 101 cases, while defendants in 135 cases got probation.
"There is no evidence that the judges in these cases are handing out sentences that are excessive," said Richard Painter, a law professor at the University of Minnesota and former chief White House ethics lawyer in the Bush administration. "I think this shows that the system is working."
Rondleidingen werden er die dag al zeker niet gegeven en als een deur open gedaan wordt om wat voor reden dan ook (kan zijn om verdere schade te voorkomen) wil dat nog niet zeggen dat je niet in overtreding bent als je vervolgens onuitgenodigd naar binnen gaat:quote:"I think it's very unfortunate at a time that there are American hostages being held in Gaza, that the President or any other leader will refer to people that are moving through our justice system as hostages," Pence said Sunday on "Face the Nation." "It's just unacceptable."
Moet je sws ook wel oogkleppen op gehad hebben voor al het geweld buiten. Zeker naar Tucker Carlson gekeken?quote:"If I leave my door open to my house, you can't bolt in, even though I left the door open," Shakhnevich said. "It's still trespassing ... and making the argument that I impliedly consented to access by leaving my door open is silly."
quote:Op maandag 18 maart 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigd MS-13. Niemand.
Maar goed, praat jezelf maar weer een waanbeeld aan, het is een patroon.
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..quote:Op zondag 17 maart 2024 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
De engerd verkettert weer immigranten .... is idd akelig extreemrechts haatzaaien
[ x ]
MS13? Daar gaat het toch helemaal niet over? Volgens mij loop je achterquote:Op maandag 18 maart 2024 04:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..
quote:Trump's claims are baseless. Experts on the Democratic Republic of Congo and the Republic of Congo, plus both pro-immigration and anti-immigration organizations in the US, told CNN they have not seen any evidence of Congolese prisons being emptied. Trump's presidential campaign and an allied super PAC did not respond to requests to provide any evidence. A CNN search of two media databases turned up no evidence. And federal figures show that there is no "very big" influx of Congolese migrants of any kind, let alone former prisoners in particular.
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Chivaz verdedigt een man die full on nazi aan het gaan is. News at 11.
Mijn probleem met jouw ontkenning van de feiten is dat ook jij op 6 jan wel degelijk wist wat de bedoeling was. Samen met Summers en meer van dat soort gespuis waren jullie aan het juichen en nu ineens is het allemaal niet waar. Dan ben je af en tel je echt niet meer mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 04:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..
Hun grote leider liegt en dat blijft zonder gevolgen. Dus dat is het voorbeeld dat ze volgen. "januari 6 was een rondleiding". Leugen, na leugen na leugen na leugen na leugen.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn probleem met jouw ontkenning van de feiten is dat ook jij op 6 jan wel degelijk wist wat de bedoeling was. Samen met Summers en meer van dat soort gespuis waren jullie aan het juichen en nu ineens is het allemaal niet waar. Dan ben je af en tel je echt niet meer mee.
Wat je doet is moedwillig de boel verdraaien, om maar je zin te krijgen.
Ooooo ? Doe ik dat? Das kwalijkquote:Op maandag 18 maart 2024 04:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:57 schreef Gunner het volgende:
Na het zien van het echte filmpje wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar het is ook weer niet zo dat ie geen vergelijkbare dingen heeft gezegd in het recente verleden.
Wordt, beste Chivaz. Mijn hemel zeg.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.
Geen twijfel mogelijk, hij zegt het gewoon en benadrukt het zelfs.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:57 schreef Gunner het volgende:
Na het zien van het echte filmpje wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar het is ook weer niet zo dat ie geen vergelijkbare dingen heeft gezegd in het recente verleden.
Hij wordt geen president meer.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef V. het volgende:
[..]
Geen twijfel mogelijk, hij zegt het gewoon en benadrukt het zelfs.
Hoe de GOP ik wentel me in de slachtofferrol altijd reageren dan is de wereld te klein natuurlijk. Net zoals ze aan het schuimbekken zijn als een democraat van standpunt veranderd en er maanden geneuzel is over flipfloppen terwijl de GOP op dit moment wel een toverbal lijkt qua veranderingen van kleurtjes en smaken.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.
Compleet door het lint natuurlijk. Kijk maar naar Merrick Garland, toen de Dems die in SCOTUS wilden hebben. Tegengehouden door Reps, want "je mag geen hoge rechter aanstellen in een verkiezingsjaar". Dat werd dus Gorsuch.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.
Tijd voor Europa om Oekrane meer te steunen en tijd om onze eigen wapenindustrie op te tuigen.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wordt, beste Chivaz. Mijn hemel zeg.
Maar er is inderdaad voldoende reden om je zorgen te maken als Trump opnieuw president wordt. Mocht hij Oekrane en de NAVO de rug toekeren - en dat is geen onrealistisch scenario - dan heeft dat ingrijpende gevolgen voor de situatie op ons continent.
Niet realistisch. Het is Donald Trump die zich aan geen enkele regel houdt. Kenmerkend voor de crimineel die hij is.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De meeste filmpjes zijn te kort maar als je het hele verhaal hoort is het duidelijk dat hij de zin 'if I'm NOT elected it's gonna be a bloodbath for the country' inlast in zijn verhaal over China en het bouwen van autofabrieken in Mexico: 'if I'm elected ...' (hier stopt hij en begint met 'if I'm NOT elected...' etc) en vervolgt dan met 'I have a friend who builds car plants ...' (bla bla bla) 'China can build car plants in the US but not in Mexico because we're gonna put a 100% tariff on each car China sells' (kort samengevat).quote:Op maandag 18 maart 2024 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vond de reacties die je her en der leest ook ietwat overdreven, want ik heb inderdaad de indruk dat hij specifiek doelt op de auto-industrie. Maar aangezien de man bijna op dagelijkse basis krankzinnige uitlatingen doet, pleit dit hem op geen enkele wijze vrij.
Detail:..” He is unable to raise funds either by selling or by borrowing against assets.…”quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.nbcnews.com/p(...)wyers-say-rcna143860
[ Bericht 13% gewijzigd door AnneX op 18-03-2024 18:37:16 ]
Of gewoon de hele scheepswerf:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leuke liedjes over gemaakt:
https://www.leendertdouma(...)sje-trump-yn-makkum/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bosbeetle op 18-03-2024 17:40:57 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Stel dat Trump het heus over de auto-industrie had.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De meeste filmpjes zijn te kort maar als je het hele verhaal hoort is het duidelijk dat hij de zin 'if I'm NOT elected it's gonna be a bloodbath for the country' inlast in zijn verhaal over China en het bouwen van autofabrieken in Mexico: 'if I'm elected ...' (hier stopt hij en begint met 'if I'm NOT elected...' etc) en vervolgt dan met 'I have a friend who builds car plants ...' (bla bla bla) 'China can build car plants in the US but not in Mexico because we're gonna put a 100% tariff on each car China sells' (kort samengevat).
Het is een wat chaotisch verhaal omdat de teleprompters het lieten afweten en hij op dat moment aan het improviseren gaat.
De ongeknipte versie:
WATCH: Trump Makes Viral 'Bloodbath' Comments During Comments About Auto Manufacturing At Ohio Rally
Ik heb ook nog geen 'truth'-post van Trump gezien waarin hij zelf zegt dat hij op de auto-industrie doelde toen hij die uitlating deed dus blijkbaar heeft hij er geen behoefte aan de misinterpretatie recht te zetten?
Zou men de door Trump opgegeven waarde van het vastgoed niet vertrouwen of zo?quote:Op maandag 18 maart 2024 17:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Detail:..” He is unable to raise funds either by selling or by borrowing against assets.
Niet best, maar beter dan niks.quote:One sunny day in January 2021, an old man approached the White House from across Pennsylvania Avenue, where he'd been sitting on a park bench.
He said to the Marine standing guard,
“I would like to go in and meet with President Trump.“
The Marine looked at the man and said, "Sir, Trump is no longer president and no longer resides here."
The old man said, "Okay", and walked away.
The following day the same old man came to the White House and said to the same Marine, "I would like to go in and meet with President Trump."
The Marine repeated, "Sir, I told you yesterday, Trump is no longer president and no longer resides here."
The man thanked him again and walked away.
On the third day, the old man returned to the White House and spoke to the very same Marine. "I would like to go in and meet with President Trump..
The Marine, understandably annoyed at this point, looked at the man and said, "Sir, this is the third day in a row you've been here asking to speak to Trump and I've told you each time he's no longer the president and no longer resides here. Don't you get it?"
The old man looked at the Marine and said, "Oh, I understand. I just love hearing it."
The Marine snapped to attention and said, "See you tomorrow, sir.”
Dat zullen we vast over twee weken weten.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft hij dan zulke geweldige plannen met instandhouden van de auto-industrie en jobs?
Het woord 'bloodbath' wordt ook wel gebruikt in de zin van een 'major economic disaster' volgens Merriam-Webster maar als Trump dat bedoeld had waarom voegt hij er dan 'that's gonna be the least of it' aan toe? En Trump heeft het woord bloodbath nog nooit gebruikt mbt de economie. Hij gebruikt gewelddadige taal altijd mbt zijn herverkiezing.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Stel dat Trump het heus over de auto-industrie had.
Wat kon hij bedoelen? Werknemers in de auto-industrie gaan flink rellen met geweld en doden, als de Amerikaanse kiezers hem niet kiezen als president?
Heeft hij dan zulke geweldige plannen met instandhouden van de auto-industrie en jobs?
Of bluft hij dit
Mwah dit soort taal regelmatig gebruiken om je aanhang op te jutten heeft al eerder geleid tot illegale acties/gewelddadigheden van zijn volgers. Het is Trump's manier van communiceren om zichzelf een uitweg te geven qua interpretatie zoals Michael Cohen uitlegde:quote:Op maandag 18 maart 2024 18:55 schreef MoreDakka het volgende:
Hebben mensen nu nog niet geleerd dat het proberen te parsen van Trump's onzin futiel is?
Om duidelijk te maken dat zijn anti-Netanyahu speech geen kwestie van linkse bias/antisemitsme is.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:33 schreef AnneX het volgende:
Wat is toch de reden om continu Chuck Schumer te noemen als “top American Jew …senator”?!
Zal best. Maar dat betekent niet dat je die idioot weer het zadel in moet helpen. Laat hem maar lullen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah dit soort taal regelmatig gebruiken om je aanhang op te jutten heeft al eerder geleid tot illegale acties/gewelddadigheden van zijn volgers. Het is Trump's manier van communiceren om zichzelf een uitweg te geven qua interpretatie zoals Michael Cohen uitlegde:
Dat patroon analyseren zal ongetwijfeld ook bij zijn couppoging-rechtszaak (als die er ooit komt) de manier zijn waarop aanklagers zijn intentie aantonen met zijn uitspraken voor en tijdens J6.
Juist wel. Duidelijk maken hoe zijn retoriek werkt en wat zijn intentie daarmee is zal hem echt niet verder in het zadel helpen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zal best. Maar dat betekent niet dat je die idioot weer het zadel in moet helpen. Laat hem maar lullen.
Niets geleerd dus van 2016.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Juist wel. Duidelijk maken hoe zijn retoriek werkt en wat zijn intentie daarmee is zal hem echt niet verder in het zadel helpen.
Because off course...Only the best peoplequote:
quote:Kid Rock has donated all of his last albums earnings to Trump: $413 cash
12 catalytic converters
34 bottles of Sudafed
Past uitstekend in het magateam als ik het zo lees.quote:
Ik vraag me weer af hoe het toch mogelijk is dat zo iemand mogelijk weer president kan worden …..quote:Op maandag 18 maart 2024 21:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Because off course...Only the best people![]()
Wat betreft dat bloedbad heeft hij wel gelijk gekregen...maar dan ook een andere manier dan dat hij bedoelde (en hij bedoelde geweld als hij zijn zin niet krijgt)
[ x ]
[ x ]
Ik weet het niet precies maar ik neem aan dat er ergens een keer beslag wordt gelegd op vaste activa.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vraag me weer af hoe het toch mogelijk is dat zo iemand mogelijk weer president kan worden …..
Wat is de consequentie eigenlijk van niet betalen behalve de extra rente
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?quote:
Vergeet niet dat hij ook nog eens een zooi leningen heeft lopen waarvan er een aantal dit jaar verlopen.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?
Ik vraag me af hoeveel leningen die gap wel niet open heeft staan vergeleken met z'n assets?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.
Naar verluid heeft Trump meer dan 30 van dit soort bedrijven benaderd en die hebben allemaal geweigerd om hun diensten te verlenen.
Het komt erop neer dat Cannon voorstelt de jury zodanig te instrueren dat Trump de rechtszaak al bij voorbaat gewonnen heeft nl door ze te vertellen dat de PRA zegt dat een president de vrijheid heeft om documenten als priv te bestempelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:40 schreef AnneX het volgende:
En zojuist las ik ook, dat men/ de brokers harde dollars wil en geen ‘assets’ als gebouwen.
En dan zit je schoonzoon dankzij jou op 200 biljoen. Of zo.
En judge Cannon is ook onder de maat zo te lezen met haar verordeningen in de MAL casus.
En geen mede-miljardair die zich daaraan waagtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.
Naar verluid heeft Trump meer dan 30 van dit soort bedrijven benaderd en die hebben allemaal geweigerd om hun diensten te verlenen.
Manafort werd dik betaald door Putingezinde oligarchs in Oekraine. Was toen al bezig Oekraine weg te geven. Voor zijn functie in 2016 als Trump's campaign chairman hoefde hij ook geen salarisquote:Op maandag 18 maart 2024 22:07 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Past uitstekend in het magateam als ik het zo lees.
"he has leveraged his real estate" lijkt me de grootste factor. Wie wil nu onderpand vol met schulden?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 04:13 schreef Kijkertje het volgende:
x ]
En blijkbaar kan hij ook geen nieuwe lening krijgen![]()
Een echte salesman, wel een hele slechtequote:Op dinsdag 19 maart 2024 04:34 schreef Kijkertje het volgende:
Don the Con. Niets veranderd.
[ x ]
[ x ]
Zou het dadelijk een Chinees drama zoals het evergrand scenario gaan worden?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:57 schreef Montov het volgende:
[..]
"he has leveraged his real estate" lijkt me de grootste factor. Wie wil nu onderpand vol met schulden?
Zijn rijkdom is een fata morgana. Een kaarten huis gebouwd met schulden. King of Debt zoals hij zichzelf al eens noemde.
Eerder ging ie nog een eer brengen aan de 'slachtoffers van 6 jan', die zouden zo zielig zijn en onrechtmatig vastzitten. Het is echt een klassieke filmschurk.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah dit soort taal regelmatig gebruiken om je aanhang op te jutten heeft al eerder geleid tot illegale acties/gewelddadigheden van zijn volgers. Het is Trump's manier van communiceren om zichzelf een uitweg te geven qua interpretatie zoals Michael Cohen uitlegde:
Dat patroon analyseren zal ongetwijfeld ook bij zijn couppoging-rechtszaak (als die er ooit komt) de manier zijn waarop aanklagers zijn intentie aantonen met zijn uitspraken voor en tijdens J6.
[ x ]
De situatie is wel wat veranderd sinds 2016, maar de beste campagne voer je nog steeds door als eerste je eigen kwaliteiten en prestaties te benoemen.quote:
Dat ook. Zoals Frikandelbroodje ook zegt, eigen prestaties eerst. Maar het is geen 2020 meer en het grootste gedeelte van de kiezers kijkt niet verder terug dan een jaar. Dat moet je gewoon weten tegenwoordig.quote:
Klote Dem rechtersquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Het leedvermaak loopt de spuigaten uit hoor!![]()
Als Trump straks weer President is dan moet ze haar ambassadeur maken van Haiti. Het zit nog diep bij haar. Ze dacht dat ze de buit al binnen had in 2016. Much QQ.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Het leedvermaak loopt de spuigaten uit hoor!![]()
Wacht even ze moesten Clinton toch opsluiten volgens Donald dat liet hij publiek keer op keer scanderen. Diezelfde Donald die nu als een klein kind aan het janken is dat er zogenaamd gepolitseerde rechtzaken gevoerd worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als Trump straks weer President is dan moet ze haar ambassadeur maken van Haiti. Het zit nog diep bij haar. Ze dacht dat ze de buit al binnen had in 2016. Much QQ.
Dit soort extreemrechts haatzaaien zie je wel eens bij AD of NOS, maar dan in een context. Niet bedoeld als propaganda uit die hoekquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Jeetje als dit echt zo is! Elon news is the best news. Dit krijg je niet te zien op AD of NOS.
The name is Bond...Cantaforda Bondquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als Trump straks weer President is dan moet ze haar ambassadeur maken van Haiti. Het zit nog diep bij haar. Ze dacht dat ze de buit al binnen had in 2016. Much QQ.
Het is dan ook klinkklare onzin.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Jeetje als dit echt zo is! Elon news is the best news. Dit krijg je niet te zien op AD of NOS.
Dit is volledig de verantwoordelijkheid van Habba. Wat een corrupte lui trekt die Trump ook aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:43 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Bus....meet Alina...
Alina....meet Bus...
Zoals ik het lees omdat ze onder valse voorwendselen advies gaf.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:19 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien dat iemand meer weet.
Alina Habba betaalde een werkneemster van Trumps golfclub zwijggeld namens de club, maar nu zegt die club dat zij niet namens de club handelde ?
Dus die werkneemster is niet gebonden aan de zwijgverplichting, omdat die er niet is met de club
Maar waarom kan Habba nu juridisch vervolgd worden ?
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:05 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Die linkse rechters zijn tegen backgr...oh wacht...
quote:
maar gaat dat staten blauw doen kleuren ipv rood?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
Tis wachten op de popular votes in november, vermoed ik.
Nog meer %%
[ x ]
Ik vind het wel juichwaardig eigenlijk...intussen hebben meerdere rep senatoren al uitgesproken niet op Trump te stemmen. Collins, Murkowski, Young, Cassidy, Romney. In het Congress stappen er veel op. De ontslagen medewerkers van de RNC gaan zich laten horen, Pence heeft hem afgewezen en dat gaan er de komende tijd nog veel meer doen...en dat naast alle "legal trouble", de toename van bizar gedrag als hij in het nieuws komt en alle extreme onpopulaire standpunten...quote:
Gierput waar het deksel van af is gegaan kan ook nog.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:15 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik vind het wel juichwaardig eigenlijk...intussen hebben meerdere rep senatoren al uitgesproken niet op Trump te stemmen. Collins, Murkowski, Young, Cassidy, Romney. In het Congress stappen er veel op. De ontslagen medewerkers van de RNC gaan zich laten horen, Pence heeft hem afgewezen en dat gaan er de komende tijd nog veel meer doen...en dat naast alle "legal trouble", de toename van bizar gedrag als hij in het nieuws komt en alle extreme onpopulaire standpunten...
Ik noem het gemakshalve maar een "bloodbath"
hangt er vanaf. In de stedelijke gebieden doet Trump het in de primaries slecht, zijn kiezers zitten op het platteland . dat was niet zo erg in een Primary met alleen GOP tegenstanders. Het hangt er vanaf of zijn uitverkiezing net zoals in 2020 de Dem kiezers motiveert om tegen Trump te stemmen, wat ze ook van Biden mogen vinden. mocht de Gaza kwestie er flink tussen gaan zitten kan Biden daar een flinke deuk oplopen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:46 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
maar gaat dat staten blauw doen kleuren ipv rood?
Het zou ook nog iets van een moeras kunnen zijn wat ze willen droogleggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gierput waar het deksel van af is gegaan kan ook nog.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het zou ook nog iets van een moeras kunnen zijn wat ze willen droogleggen
.
Dat is het inderdaad. Zij had als advocaat niet het advies mogen geven dat ze gaf. Ze palmde haar in, deed zich voor als een vriendin en gaf vervolgens nadelig advies.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoals ik het lees omdat ze onder valse voorwendselen advies gaf.
Dt gaat misschien wel een oorlogje worden in Florida. Heeft DeSantis al laten weten dat hij een cordon gaat aanleggen rond Mar-A-Lago?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef ExTec het volgende:
Maar aankomende maandag wordt hij geplukt, of niet? Genieten.
[ x ]
Vermoedelijk niet, de relatie tussen Trump en DeSantis is niet zo goed meer tegenwoordig, begreep ik, en DeSantis ligt zelf al aardig onder vuur in Florida.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:20 schreef V. het volgende:
[..]
Dt gaat misschien wel een oorlogje worden in Florida. Heeft DeSantis al laten weten dat hij een cordon gaat aanleggen rond Mar-A-Lago?
Biden haalt ook niet 100% bij zijn voorverkiezingen. De percentages zijn ongeveer de helft lager. Alleen in Kansas heeft 16,2% niet op Biden gestemd, dus dat ligt dichter bij de 23% bij de Republikeinen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
Tis wachten op de popular votes in november, vermoed ik.
Nog meer %%
[ x ]
Voor het voorproeven:quote:
https://www.rawstory.com/donald-trump-fraud-bond-2667553064/quote:'Panic mode setting in': CNN reports Trump had been 'counting on' Chubb giving fraud bond
Donald Trump was relying on the Chubb Corporation underwriting the $464 million bond he needs to pay by Monday — and the company's refusal to do so has left him panicking, according to a report.
CNN's Kaitlan Collins said Tuesday that the former president was "counting on the insurance company" to bail him out with the damages he owes after his civil fraud trial, just as it did when it supplied assurances for the $91 million bond after he was found liable for defaming New York columnist E. Jean Carroll.
Collins said she learned from sources close to Trump that, as Monday's deadline approaches, "panic mode is setting in."
Chubb had been “actively negotiating” with Trump and his co-defendants, according to a statement released by Trump Organization's lawyer Alan Garten and reported by CNBC. Then, “within the past week," Chubb changed its direction and “notified defendants that it could not accept real property as collateral.”
“Though disappointing, this decision was not surprising given that Chubb was the only surety willing to even consider accepting real estate as collateral,” Garten added.
Chubb's agreement to underwrite Trump's Carroll defamation bond was followed by criticism aimed at its CEO, Evan Greenberg, who had been appointed by Trump to a trade policy advisory committee and a business group to stymie the economic effects of the Covid-19 pandemic.
On Wednesday last week, Greenberg sent a letter to investors, customers and brokers who had expressed concerns about that bond.
“As the surety, we don’t take sides, it would be wrong for us to do so and we are in no way supporting the defendant,” Greenberg wrote. “When Chubb issues an appeal bond, it isn’t making judgments about the claims, even when the claims involve alleged reprehensible conduct.”
He added that Trump’s bond in the defamation case was “fully collateralized.”
Chubb was one of 30 companies — including billionaire Warren Buffet's Berkshire Hathaway — that Trump had asked to put down the fraud trial bond amount, but they reportedly decided against it because they wanted hard cash or liquid assets as collateral.
Trump is now trying to appeal to a panel of New York judges to stay the judgment or drastically reduce the amount that Manhattan Supreme Court Justice Arthur Engoron set for committing longstanding and widespread fraud by hyping up the value of his assets to secure more favorable loans and deals.
Collins learned that Trump is also worried about how it will look to the public if he fails to pay up what he owes.
"I'm told that Trump himself has become increasingly concerned about the optics that that March 25 deadline could bring given he is someone who has long tied his identity to his wealth, and he could find himself confronting a real financial crisis in just a matter of days," she said.
Wie weet worden we allemaal teleurgesteld en wachten die bedrijven nog even om Trump te laten zweten en er meer voordeel voor hun uit te halen. Al hoop ik dat er een online veiling komt waar je op Trump spul kunt bieden ik wil wel zo'n interieur vinkenslag stoel uit Mar A Lago inclusief ketchup vlekken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor het voorproeven:
[..]
https://www.rawstory.com/donald-trump-fraud-bond-2667553064/
Ik hoop dat er een online veiling komt ik wil zijn bureau, telefoon en bureaustoel wel. Dan koop ik een rode stropdas en ga ik Trumpje spelen en als ik dat zat ben maak ik er een escape room van.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef ExTec het volgende:
Maar aankomende maandag wordt hij geplukt, of niet? Genieten.
[ x ]
Een MAGA World pretpark openen en woekerprijzen vragen aan Trump fansquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wie weet worden we allemaal teleurgesteld en wachten die bedrijven nog even om Trump te laten zweten en er meer voordeel voor hun uit te halen. Al hoop ik dat er een online veiling komt waar je op Trump spul kunt bieden ik wil wel zo'n interieur vinkenslag stoel uit Mar A Lago inclusief ketchup vlekken.
[..]
Ik hoop dat er een online veiling komt ik wil zijn bureau, telefoon en bureaustoel wel. Dan koop ik een rode stropdas en ga ik Trumpje spelen en als ik dat zat ben maak ik er een escape room van.
Ik ga voor Trump Force One.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef vipergts het volgende:
Ik hoop dat er een online veiling komt ik wil zijn bureau, telefoon en bureaustoel wel. Dan koop ik een rode stropdas en ga ik Trumpje spelen en als ik dat zat ben maak ik er een escape room van.
En zo'n opgezette National Freedom Bird.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee die hadden de Republikeinen natuurlijk niet uitgenodigd. Hij zit daar op uitnodiging van de Democraten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
Maar ik begrijp dat Parnas door de GOP was opgroepen te verschijnen in het kader van hun poging Biden te impeachen en dat dat nogal ge-backfired heeft?
Ja. Het was geloof ik de bedoeling dat dit achter gesloten deuren zou plaatsvinden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:35 schreef xpompompomx het volgende:
Maar ik begrijp dat Parnas door de GOP was opgroepen te verschijnen in het kader van hun poging Biden te impeachen en dat dat nogal ge-backfired heeft?
Een vliegtuig is echt heel duur in onderhoud. Een bureau telefoon en stoel niet ik denk ook echt dat ik een gat in de markt heb met mijn Trump escape room.quote:
Ik denk echt dat ik binnenloop met een trump escape room. Wie wil nu niet Trump spelen dat je moet ontsnappen aan schuldeisers, de overheid en als het niet lukt mag je met ketchup gooien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een MAGA World pretpark openen en woekerprijzen vragen aan Trump fans
Na afloop even bijkomen met een lekker bakkie covfefe.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik binnenloop met een trump escape room. Wie wil nu niet Trump spelen dat je moet ontsnappen aan schuldeisers, de overheid en als het niet lukt mag je met ketchup gooien.
Of Kool-Aid. Lots and lots of Kool-Aid.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Na afloop even bijkomen met een lekker bakkie covfefe.
Tot aan de verkiezingen blijft hij nieuwe acties verzinnen vrees ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 01:07 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Het is echt treurnis troef bij die idioot. Geef het toch gewoon op.
Voor soundbites werkt het al niet meer. Er zijn zoveel clips te maken met alles wat er vandaag is gezegd dat dat echt niet gaat werken. En geld voor spotjes is er bij de RNC binnenkort niet meer wegens de juridische kosten van Trump.quote:Op donderdag 21 maart 2024 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tot aan de verkiezingen blijft hij nieuwe acties verzinnen vrees ik.
Ik vraag me af hoeveel daarvan daadwerkelijk bij de mensen terecht komt die denken dat Biden op de n of ander manier geprofiteerd heeft van zijn vice-presidentschap.quote:Op donderdag 21 maart 2024 01:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Voor soundbites werkt het al niet meer. Er zijn zoveel clips te maken met alles wat er vandaag is gezegd dat dat echt niet gaat werken. En geld voor spotjes is er bij de RNC binnenkort niet meer wegens de juridische kosten van Trump.
Nee dat niet maar er moeten er ook niet meer weglopen wil hij enige kans maken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 02:02 schreef Ulx het volgende:
15-25% van de republikeinse kiezers bij de primaries koos voor Haley en DeSantis. Terwijl die niet meer meedoen.
Die lui stemmen of Biden of een of andere independent of niet. Die keren echt niet terug bij Trump.
quote:
hij begint het te leren, gewoon namen noemen ipv ' de vorige president '. Het zelfde effect als het Martin, Barton and Fish rijmpje dat FD Roosevelt gebruikte om de isolationisten in het congres aan te pakkenquote:
Qu'ils mangent de la brioche.quote:
Grab 'em by the assets!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:55 schreef Ulx het volgende:
James gaat voor de golfbaan. Westchester County.
Roflolz. Wat een clowns...quote:
Zal hierom zijn:quote:
🤡🤡🤡quote:House passes $1.2 trillion spending package hours before shutdown deadline, sending it to Senate
Washington — The House passed a massive spending package on Friday to fully fund the government through September, sending it to the Senate ahead of a midnight deadline to avert a partial shutdown.
The House approved the $1.2 trillion package, which was unveiled early Thursday, in a vote of 286 to 134. The package wraps six spending bills into one to fund about three-quarters of the government until the end of the fiscal year. Another package funding the rest of the government cleared Congress two weeks ago.
A majority of Republicans voted against the measure, with House conservatives objecting to the funding levels in the agreement that House Speaker Mike Johnson reached with Democratic leadership in the Senate. The bill includes money for the departments of State, Homeland Security, Defense, Labor and Health and Human Services, as well as funds for foreign operations, financial services and the legislative branch.
Whehehehequote:
Moeten ze weer een nieuwe gaan kiezen. Hebben ze nog idioten over?quote:
Oh, daar is geen gebrek aan bij de RNC, mischien kunnen ze daar ook een Trump familielid benoemen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Moeten ze weer een nieuwe gaan kiezen. Hebben ze nog idioten over?
Eric Trump als speaker. Veeg. Me. Op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, daar is geen gebrek aan bij de RNC, mischien kunnen ze daar ook een Trump familielid benoemen?
Kimberleyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eric Trump als speaker. Veeg. Me. Op.
Ook die MAGA wappie kreeg de laatste weken vooral dingen voor elkaar met Democratische steun. En dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
Hebben ze een MAGA wappie als speaker is het weer niet goed
Ja, maar daar moest de MAGA wappie agenda voor wijken en dat pikken ze niet. Zonder de Democraten komen ze nergens maar met de Democraten is het weer burgeroorlog in de RNC.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook die MAGA wappie kreeg de laatste weken vooral dingen voor elkaar met Democratische steun. En dat kan natuurlijk niet.
Dat was ook ongeveer mijn punt, jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar daar moest de MAGA wappie agenda voor wijken en dat pikken ze niet. Zonder de Democraten komen ze nergens maar met de Democraten is het weer burgeroorlog in de RNC.
De uitdrukking die je zoekt is "Quid pro quo", denk ik. Zie TikTok en Trumps veranderde standpunt daarover.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:29 schreef AnneX het volgende:
Dit soort bedragen van 500 miljoen kan men toch makkelijk schuiven in een paar dagen. Of een truck met cash laten voorrijden…
[ x ]
Oh dat is wel slim! Zou het echt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:44 schreef AnneX het volgende:
Jaja…dat ie te koop is, is bekend. Flip flop.
Alleen vraag ik mij af hoe rap men een dergelijk bedrag voor maandag hebt overgeschreven.
Verder: hier is over nagedacht:
[ x ]
Dat wel maar dan kan iig geen gedoe komen bij de certificatie van de stemmen in het Congres.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik snap deze gedachte niet. Het Huis wordt ingezworen voordat de president ingezworen wordt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
Clerks die opstappen bij Aileen Cannon (de pro-Trump rechter die de documenten-rechtszaak tegen hem overduidelijk vertraagt):
[ x ]
https://davidlat.substack(...)nnon-why-clerks-quitquote:[G]enerally, she treats clerks (and the entire chambers staff) very poorly and tends to get angry to the point of screaming at them and talking to them in condescending ways.
Doet me denken aan de uitspraak van Steven Weinberg:quote:As I argued in Charismatic Revival Fury, "If you imagine yourself to be on the side of the angels, you can never be in the wrong... They imagine they can battle the demons who they believe possess people & institutions & territories & not injure the people themselves."
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk al die memes, maar de geschiedenis kennende komt er vast een of andere shady deal uit de hoge hoed en lukt het hem toch en gaat de MAGA cult weer los... En dan wordt er wat onderzoeksjournalistiek gedaan en blijkt de shady deal nog shadier, maar kan er niets tegen gedaan worden.
Ik bedoel, Putin kan hem rechtstreeks 500 miljoen geven en het zal zijn base geen ruk interesseren.
Ik denk dat Poetin er niet meer zo zeker van is dat Don Poorleone weer president wordt en zijn geld liever nuttiger besteed. Bij Morning Joe beschreef iemand Trump als een man die een papieren zak vol water over de finishlijn probeert te brengen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk al die memes, maar de geschiedenis kennende komt er vast een of andere shady deal uit de hoge hoed en lukt het hem toch en gaat de MAGA cult weer los... En dan wordt er wat onderzoeksjournalistiek gedaan en blijkt de shady deal nog shadier, maar kan er niets tegen gedaan worden.
Ik bedoel, Putin kan hem rechtstreeks 500 miljoen geven en het zal zijn base geen ruk interesseren.
Kwam goed uit dat ie tijdens zijn presidentschap eindelijk tijd kon vrijmaken om flink te trainen.quote:
Drain the Swamp! Bizarre beslissing dit! Niet goed te praten. Kan James nog in beroep oid?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef Ulx het volgende:
Wat een aanfluiting. Absolute klassejustitie.
[ x ]
Man man manquote:Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef Ulx het volgende:
Wat een aanfluiting. Absolute klassejustitie.
[ x ]
Als hij het geld had geregeld had je een punt, maar dit is gewoon de spelregels tijdens de wedstrijd veranderen.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Kijk de TDSertjes een psychose doormaken dan.
Zo zien we jullie :
[ x ]
Het zal me verder worst zijn, ik snap gewoon de achterlijke emoties niet het over Trump gaat hier, alsof je zelf lichamelijk letsel overhoudt als er iets positiefs gebeurt mbt Trumpquote:Op maandag 25 maart 2024 17:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als hij het geld had geregeld had je een punt, maar dit is gewoon de spelregels tijdens de wedstrijd veranderen.
Je snapt niet dat het vreemd is dat er andere regels voor meneer Trump gelden?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal me verder worst zijn, ik snap gewoon de achterlijke emoties niet het over Trump gaat hier, alsof je zelf lichamelijk letsel overhoudt als er iets positiefs gebeurt mbt Trump.
Ik snap niet dat mensen in POL klaarkomen als er iets tegen Trump plaatsvindt en bijna sucidaal posten als hem iets meezit.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je snapt niet dat het vreemd is dat er andere regels voor meneer Trump gelden?
Wie is de "we" en wie is de "jullie"?quote:
Zie andere posts, "mensen" die euforisch posten bij een Trump-L en zich bijna van kant lijken te willen maken bij een Trump-W.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Wie is de "we" en wie is de "jullie"?
Zeg je het op die manier omdat je graag bij een groep wil horen?
Er ,itten mensen in de gevangenis omdat ze enkele duizenden dollars aan borg niet konden betalen. En dan dit?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen in POL klaarkomen als er iets tegen Trump plaatsvindt en bijna sucidaal posten als hem iets meezit.
Kan mij dat nou schelen man, het gaat me om FOK!kers en hun manier van reagerenquote:Op maandag 25 maart 2024 17:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er ,itten mensen in de gevangenis omdat ze enkele duizenden dollars aan borg niet konden betalen. En dan dit?
Hij moet de 175M nu binnen 10 dagen overmaken om in beroep te kunnen gaan tegen de uitspraak van Engoron maar als hij dat beroep verliest (wat gaat gebeuren) is hij die 175M kwijt en moet hij alsnog het volle pond gaan betalen.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:28 schreef AnneX het volgende:
@:Ulx na gedeelde verontwaardiging begrijp ik, dat hij alsnog de 175 pennies moet overmaken om de 475 miljoen te vermijden. Geloof ik.
[ x ]
Ik kan niet voor andere users spreken maar politici die achter Rusland staan, de wet overtreden, staatsgrepen proberen en oproepen tot geweld kunnen niet op mijn sympathie rekenen.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal me verder worst zijn, ik snap gewoon de achterlijke emoties niet het over Trump gaat hier, alsof je zelf lichamelijk letsel overhoudt als er iets positiefs gebeurt mbt Trump.
Hoewel ik hem uiteraard het liefst gierend failliet zie gaan, moet ik met pijn in het hart toegeven dat er wel iets valt te zeggen voor hetgeen in de tweet staat.quote:
Oh hij heeft al 6 keer faillisement aangevraagd (toch knap voor iemand die ruim 400M geerfd heeft van zijn vader) en uiteindelijk zal hij het bedrag toch moeten gaan betalen.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:05 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoewel ik hem uiteraard het liefst gierend failliet zie gaan, moet ik met pijn in het hart toegeven dat er wel iets valt te zeggen voor hetgeen in de tweet staat.
'The Art of the Deal'quote:The six bankruptcies were the result of over-leveraged hotel and casino businesses in Atlantic City and New York: Trump Taj Mahal (1991), Trump Plaza Hotel and Casino (1992), Plaza Hotel (1992), Trump Castle Hotel and Casino (1992), Trump Hotels and Casino Resorts (2004), and Trump Entertainment Resorts (2009).
Bron
Ik weet het. Hij valt me al sinds 1987 negatief op. Daarom begrijp ik werkelijk niet waarom hij berhaupt een fanbase heeft. Toen ik twaalf jaar jong was voelde ik intutief dat die man niet deugde. Nu ben ik bijna 50 en er is - buiten bergen en bergen bewijs van mijn gelijk en zijn niet-deugen - niets veranderd. De man is in-, en inslecht. Het enige goede is dat 'ie binnen niet al te lange tijd de kraaienmars blaast. Wel jammer dat hij ws nooit een cel vanbinnen zal zien.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh hij heeft al 6 keer faillisement aangevraagd (toch knap voor iemand die ruim 400M geerfd heeft van zijn vader) en uiteindelijk zal hij het bedrag toch moeten gaan betalen.
[..]
'The Art of the Deal'![]()
"Trump’s 2016 election interference"quote:
Die afteller moet even tien dagen vooruit gevonden worden en het bedrag een factor 3 lager. Want zoals ik al zei, hij blijft er mee wegkomen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.![]()
Afteller tot 1700 uur NL:
https://logwork.com/countdown-4brp
Trump is now ranting that he would’ve stopped the Oct 7 attack on Israel by Hamas and Russia’s invasion of Ukraine.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:21 schreef Kijkertje het volgende:
Hij staat weer te bazelen:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
En daar haal jij je plezier van uit?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen man, het gaat me om FOK!kers en hun manier van reageren.
Tja wat dat betreft zullen we het als democratische landen op de harde manier moeten leren. De prijs als je als stemmer alles wel best vind en op types als Trump en Wilders stemt zal hoog zijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trump is now ranting that he would’ve stopped the Oct 7 attack on Israel by Hamas and Russia’s invasion of Ukraine.
Arrogante praatjesmaker.
Een realistisch denkend mens ziet dat hij opschept en kletst over zijn goede eigenschappen.
Helaas denkt een derde van de Amerkaanse kiezers niet realistisch inzake Trump.
Men praat hem goed of wil zijn domme opschepperij en beschuldigingen niet weten...
Het is het zelfde marcheren achter de grote leider die het vaderland moet redden van links en de buitenlanders. wat we nu ook zien met Wilders.....evenzo eenderde van de kiezers.
Als je doordenkt..... het is niet allereerst de grote leider, de sterke man die aanstuurt op ontwrichting van de samenleving.... het is een derde van de burgers zelf.
Zonder hun steun zijn die zgn patriotten zielepoten die maar roepen en roepen
Hebben ze hun campagnestrategie wat veranderd? Ik heb de indruk dat ze geswitched zijn naar meer sarcasme en belachelijk maken ipv communiceren van vergelijkingen qua beleid en hoe verschrikkelijk Trumps gedrag wel niet is.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:29 schreef AnneX het volgende:
Drom is de reactie wel treffend. En t.o.v. van de scheldpartijen van de predecessor netjes - heel netjes - geformuleerd.
[ x ]
Yep, onlangs is een mevrouw van WH naar de campaign strategie overgeplaatst.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hebben ze hun campagnestrategie wat veranderd? Ik heb de indruk dat ze geswitched zijn naar meer sarcasme en belachelijk maken ipv communiceren van vergelijkingen qua beleid en hoe verschrikkelijk Trumps gedrag wel niet is.
Biden moet nu wel scherper de campagnestrijd voeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yep, onlangs is een mevrouw van WH naar de campaign strategie overgeplaatst.
Sindsdien zo ongeveer iedere dag een ironische/sarcastische reactie/tongue in cheek / humoristisch om trump te te sarren.
Daarmee kunnen de Reps niet omgaan. Humor. 😉
Die les was er al in 1933. Toen 43% van de Duitse kiezers NSDAP stemde.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Tja wat dat betreft zullen we het als democratische landen op de harde manier moeten leren. De prijs als je als stemmer alles wel best vind en op types als Trump en Wilders stemt zal hoog zijn.
U bedoelt het uiterst onfrisse 'Project 2025'.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die les was er al in 1933. Toen 43% van de Duitse kiezers NSDAP stemde.
Die les is ook te leren door te kijken naar Poetin en Erdogan.... via verkiezingen aan de macht en langzaam aan steeds machtiger geworden.. Media beknotten en verbieden. Opponenten en journalisten in het gevang zetten. Of vermoorden. Bevolking zo bang maken voor meningsuiting en verzet.
Van Trump gaat het verhaal dat hij al een plan had niet-loyale ambtenaren te ontslaan, mocht hij weer president worden. Een ander verhaal over een vermeend plan is dat hij miljoenen niet-legale Amerikanen wil deporteren,
Dat kan alleen door ze eerst in concentratiekampen te proppen.
Zijn het verhalen? Bestaan die plannen ?
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh hij heeft al 6 keer faillisement aangevraagd (toch knap voor iemand die ruim 400M geerfd heeft van zijn vader) en uiteindelijk zal hij het bedrag toch moeten gaan betalen.
[..]
'The Art of the Deal'![]()
Deutsche Bank wil het graag stil houden, maar die zijn toch ook gigantische sommen geld aan hem kwijt geraakt?quote:Trump said "I've used the laws of this country to pare debt. ... We'll have the company. We'll throw it into a chapter. We'll negotiate with the banks. We'll make a fantastic deal. You know, it's like on The Apprentice. It's not personal. It's just business."[50]
Doodeng.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U bedoelt het uiterst onfrisse 'Project 2025'.
Die bestaan: Project 2025quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die les was er al in 1933. Toen 43% van de Duitse kiezers NSDAP stemde.
Die les is ook te leren door te kijken naar Poetin en Erdogan.... via verkiezingen aan de macht en langzaam aan steeds machtiger geworden.. Media beknotten en verbieden. Opponenten en journalisten in het gevang zetten. Of vermoorden. Bevolking zo bang maken voor meningsuiting en verzet.
Van Trump gaat het verhaal dat hij al een plan had niet-loyale ambtenaren te ontslaan, mocht hij weer president worden. Een ander verhaal over een vermeend plan is dat hij miljoenen niet-legale Amerikanen wil deporteren,
Dat kan alleen door ze eerst in concentratiekampen te proppen.
Zijn het verhalen? Bestaan die plannen ?
De harde ken van trumpaanhangers ( eenderde amerikanen) zal deze haatspeeches toejuichen of vergoeilijken of er geen kennis van genomen, omdat ze zich orienteren op pro-trumpmedia.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:33 schreef Kijkertje het volgende:
Tijd voor een nieuw spreekverbod:
[ x ]
Kan een president in grote aantallen ambtenaren ontslaan omdat ze hem niet loyaal zijn of mogelijk 'niet patriottistisch" Heeft hij die macht ?quote:
Yep, Donald vraagt, de rechter draaitquote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:33 schreef Kijkertje het volgende:
Tijd voor een nieuw spreekverbod:
[ x ]
Dit is de grootste vijand die "normaal Amerika" moet zien te tackelen. Ook als Trump en Trumpisme al door de hakselaar is, bestaat deze ideologie nog.quote:
Waarbij wel gezegd dient te worden dat die plannen niet door Trump zijn bedacht, maar door een ultra-rechtse, zwaar conservatieve christofascistische denktank o.i.d.quote:
Die brug is overduidelijk bezweken onder het gewicht van de illegalen die eroverheen marcheerden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Boot vaart brug stuk = komt door slecht bewaakte grenzen? Hoe wil je dat rondbreien?
Trump's enige plan is Trump zelf en daardoor een 'useful idiot' voor rijke auto-/ theocraten in binnen- en buitenland..quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:30 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waarbij wel gezegd dient te worden dat die plannen niet door Trump zijn bedacht, maar door een ultra-rechtse, zwaar conservatieve christofascistische denktank o.i.d.
En niet te vergeten Biden "the worst president ever" noemen terwijl Trump dat overduidelijk zelf is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:55 schreef Gunner het volgende:
Als je het niet kan winnen op inhoud dan moet je het maar op de persoon doen h.
Triest figuur. Echt ook altijd hetzelfde “crooked joe Biden “ erbij halen terwijl het zelf pas een echte crook is.
Dat is snel!quote:
De MAGA-speculaties barsten weer losquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Boot vaart brug stuk = komt door slecht bewaakte grenzen? Hoe wil je dat rondbreien?
De rechter was al voorbereid op de haatpropaganda van Trump.quote:
Hij bedoelt 'especially jews'. Gut...klassiek hitleriaans van deze christenextremistquote:
Ik weet het niet zeker maar ik betwijfel of je een publieke brug kan verzekeren bij welke maatschappij dan ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:53 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ja, wachten tot de verzekeraar heeft betaald voor je de rotzooi opruimt is vast veel voordeliger. Natuurlijk, met rechtzaken en zo kan de haven best een jaar of drie niet te gebruiken zijn en het verkeer rond de stad zal ook wel een bende worden, maar ja, beter dan belastinggeld. Of zo.
Tering wat een idioten.
Zal het niet onder de WA vallen dan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik betwijfel of je een publieke brug kan verzekeren bij welke maatschappij dan ook.
Waarom zitten de polls er steeds naast in het voordeel van Trump/ de Republikeinen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:57 schreef speknek het volgende:
[ x ]
Zelfs in Alabama is campagne voeren op voorplantingsrechten een winnende strategie.
Dat abortus is de "gift that keeps on giving" voor de democraten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:57 schreef speknek het volgende:
[ x ]
Zelfs in Alabama is campagne voeren op voorplantingsrechten een winnende strategie.
Die boetes zijn ook veel te laag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:42 schreef Barbusse het volgende:
Gag order gaat lekker zeg:
https://www.reddit.com/r/WhitePeopleTwitter/s/osBp928eEA
Eens. Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan het is? De rechter van je eigen zaak kwaad maken lijkt me nogal....onhandigquote:
Zeker als hij voor een nationaal abortusverbod gaat:quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat abortus is de "gift that keeps on giving" voor de democraten.
Dan kan hij slachtoffer spelen. Dat werkt bij zijn aanhang.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eens. Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan het is? De rechter van je eigen zaak kwaad maken lijkt me nogal....onhandig
Kan aan de mensen liggen die je pollt, kan ook aan de poll setup liggen. In de midterms werden resultaten rooskleuriger voorgesteld door poll-bedrijven om er beter op te staan bij de opdrachtgever, het leidde tot die hausse aan berichten dat er een red wave ging komen waarin nipte races al bij voorbaat ingetekend werden als zeges voor de GOP en lastige kandidaten ineens toch niet zo lastig zouden zijn (zoals Oz en Walker die uiteindelijk verloren van Fetterman en Warnock). Nu hoop ik dat ze hier iets van geleerd hebben, maar ja, lerend vermogen vs de mogelijkheid om meer bonus te verdienen bij goede resultaten van je poll, lastige keusquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zitten de polls er steeds naast in het voordeel van Trump/ de Republikeinen?
[ x ]
Onder Trump was dit natuurlijk nooit gebeurd!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Als je geen boten binnenlaat kunnen ze ook niet tegen bruggen varen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |