Voor soundbites werkt het al niet meer. Er zijn zoveel clips te maken met alles wat er vandaag is gezegd dat dat echt niet gaat werken. En geld voor spotjes is er bij de RNC binnenkort niet meer wegens de juridische kosten van Trump.quote:Op donderdag 21 maart 2024 01:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tot aan de verkiezingen blijft hij nieuwe acties verzinnen vrees ik.
Ik vraag me af hoeveel daarvan daadwerkelijk bij de mensen terecht komt die denken dat Biden op de één of ander manier geprofiteerd heeft van zijn vice-presidentschap.quote:Op donderdag 21 maart 2024 01:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Voor soundbites werkt het al niet meer. Er zijn zoveel clips te maken met alles wat er vandaag is gezegd dat dat echt niet gaat werken. En geld voor spotjes is er bij de RNC binnenkort niet meer wegens de juridische kosten van Trump.
Nee dat niet maar er moeten er ook niet meer weglopen wil hij enige kans maken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 02:02 schreef Ulx het volgende:
15-25% van de republikeinse kiezers bij de primaries koos voor Haley en DeSantis. Terwijl die niet meer meedoen.
Die lui stemmen of Biden of een of andere independent of niet. Die keren echt niet terug bij Trump.
hij begint het te leren, gewoon namen noemen ipv ' de vorige president '. Het zelfde effect als het Martin, Barton and Fish rijmpje dat FD Roosevelt gebruikte om de isolationisten in het congres aan te pakkenquote:
Qu'ils mangent de la brioche.quote:
Grab 'em by the assets!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:55 schreef Ulx het volgende:
James gaat voor de golfbaan. Westchester County.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |