quote:I'm sorry but I am going against the grain on the whole bloodbath thing. I don't see the hoax.
Trump while talking about the industry said "Now If don't get elected, it's going to be a bloodbath for the whole...That's going to be the least of it, it's going to be a bloodbath for the whole country."
He said that's going to be the least of it, as in he wasn't just talking about the auto industry.
Did the phrase 'the least of' take on a new meaning overnight?
Werkelijk nie-mand verdedigd MS-13. Niemand.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat er een herhaling van zetten plaatsvind en ik zie dat links liberalen er weer vol intrappen.
MS13 word weer van stal gehaald en weer word MS13 verdedigd……. Van mensen die menen de wijsheid in pacht te hebben vind ik het nogal dom om MS13 te verdedigen. Waarom zou je het tuig van MS13 willen verdedigen? Dat doen we toch ook niet met Hamas, IS etc etc? Waarom wel met MS13?
Trollen zullen trollen.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigd MS-13. Niemand.
Maar goed, praat jezelf maar weer een waanbeeld aan, het is een patroon.
De J6-ers hebben helemaal geen bizar hoge straffen zouden gekregenquote:Op zondag 17 maart 2024 18:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer goede ontwikkeling, de feiten zijn bekend. Een hoop mensen hebben bizar hoge straffen gehad voor een misdaad waar geen slachtoffers zijn gevallen. Bovendien zijn de deuren opengezet en kregen een aantal gewoon een rondleiding.
Deze mensen zijn genoeg gestraft en het zou een mooi gebaar zijn van Biden als hij die mensen had vrijgelaten.
Als je moeite hebt met het feit dat Trump MS13 bendeleden beesten noemt dan ben je ze toch echt een beetje aan het verdedigen. Ik snap berhaupt niet waarom je MS13 bendeleden geen beesten mag noemen, hoe is dit een punt van discussie?
quote:The Intercept's analysis sharply contradicts that right-wing narrative. In many cases, judges have rejected prosecutors' requests for prison time, often reducing defendants' sentences to home detention or probation. Defendants have been sentenced to standard prison terms in only 429 out of 719 cases, or 60 percent. Another 31 defendants were sentenced to intermittent incarceration, meaning they only had to serve time on nights or weekends. Home detention was given instead of prison in 101 cases, while defendants in 135 cases got probation.
"There is no evidence that the judges in these cases are handing out sentences that are excessive," said Richard Painter, a law professor at the University of Minnesota and former chief White House ethics lawyer in the Bush administration. "I think this shows that the system is working."
Rondleidingen werden er die dag al zeker niet gegeven en als een deur open gedaan wordt om wat voor reden dan ook (kan zijn om verdere schade te voorkomen) wil dat nog niet zeggen dat je niet in overtreding bent als je vervolgens onuitgenodigd naar binnen gaat:quote:"I think it's very unfortunate at a time that there are American hostages being held in Gaza, that the President or any other leader will refer to people that are moving through our justice system as hostages," Pence said Sunday on "Face the Nation." "It's just unacceptable."
Moet je sws ook wel oogkleppen op gehad hebben voor al het geweld buiten. Zeker naar Tucker Carlson gekeken?quote:"If I leave my door open to my house, you can't bolt in, even though I left the door open," Shakhnevich said. "It's still trespassing ... and making the argument that I impliedly consented to access by leaving my door open is silly."
quote:Op maandag 18 maart 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigd MS-13. Niemand.
Maar goed, praat jezelf maar weer een waanbeeld aan, het is een patroon.
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..quote:Op zondag 17 maart 2024 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
De engerd verkettert weer immigranten .... is idd akelig extreemrechts haatzaaien
[ x ]
MS13? Daar gaat het toch helemaal niet over? Volgens mij loop je achterquote:Op maandag 18 maart 2024 04:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..
quote:Trump's claims are baseless. Experts on the Democratic Republic of Congo and the Republic of Congo, plus both pro-immigration and anti-immigration organizations in the US, told CNN they have not seen any evidence of Congolese prisons being emptied. Trump's presidential campaign and an allied super PAC did not respond to requests to provide any evidence. A CNN search of two media databases turned up no evidence. And federal figures show that there is no "very big" influx of Congolese migrants of any kind, let alone former prisoners in particular.
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Chivaz verdedigt een man die full on nazi aan het gaan is. News at 11.
Mijn probleem met jouw ontkenning van de feiten is dat ook jij op 6 jan wel degelijk wist wat de bedoeling was. Samen met Summers en meer van dat soort gespuis waren jullie aan het juichen en nu ineens is het allemaal niet waar. Dan ben je af en tel je echt niet meer mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 04:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk nie-mand verdedigt MS13 behalve Bleusdude dan en de media. Want MS13 beesten noemen maakt je uiteraard extreem rechts…..
Hun grote leider liegt en dat blijft zonder gevolgen. Dus dat is het voorbeeld dat ze volgen. "januari 6 was een rondleiding". Leugen, na leugen na leugen na leugen na leugen.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn probleem met jouw ontkenning van de feiten is dat ook jij op 6 jan wel degelijk wist wat de bedoeling was. Samen met Summers en meer van dat soort gespuis waren jullie aan het juichen en nu ineens is het allemaal niet waar. Dan ben je af en tel je echt niet meer mee.
Wat je doet is moedwillig de boel verdraaien, om maar je zin te krijgen.
Ooooo ? Doe ik dat? Das kwalijkquote:Op maandag 18 maart 2024 04:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:57 schreef Gunner het volgende:
Na het zien van het echte filmpje wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar het is ook weer niet zo dat ie geen vergelijkbare dingen heeft gezegd in het recente verleden.
Wordt, beste Chivaz. Mijn hemel zeg.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.
Geen twijfel mogelijk, hij zegt het gewoon en benadrukt het zelfs.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:57 schreef Gunner het volgende:
Na het zien van het echte filmpje wil ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven, maar het is ook weer niet zo dat ie geen vergelijkbare dingen heeft gezegd in het recente verleden.
Hij wordt geen president meer.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kom binnenkoet wel weer kijken wanneer de beste man weer president word. De meltdown in dit topic word weer episch.
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:25 schreef V. het volgende:
[..]
Geen twijfel mogelijk, hij zegt het gewoon en benadrukt het zelfs.
Hoe de GOP ik wentel me in de slachtofferrol altijd reageren dan is de wereld te klein natuurlijk. Net zoals ze aan het schuimbekken zijn als een democraat van standpunt veranderd en er maanden geneuzel is over flipfloppen terwijl de GOP op dit moment wel een toverbal lijkt qua veranderingen van kleurtjes en smaken.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.
Compleet door het lint natuurlijk. Kijk maar naar Merrick Garland, toen de Dems die in SCOTUS wilden hebben. Tegengehouden door Reps, want "je mag geen hoge rechter aanstellen in een verkiezingsjaar". Dat werd dus Gorsuch.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze in de wedstrijd zitten wanneer Biden (mocht hij verliezen) weigert op te stappen en ook oproept tot bestormingen.
Tijd voor Europa om Oekrane meer te steunen en tijd om onze eigen wapenindustrie op te tuigen.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wordt, beste Chivaz. Mijn hemel zeg.
Maar er is inderdaad voldoende reden om je zorgen te maken als Trump opnieuw president wordt. Mocht hij Oekrane en de NAVO de rug toekeren - en dat is geen onrealistisch scenario - dan heeft dat ingrijpende gevolgen voor de situatie op ons continent.
Niet realistisch. Het is Donald Trump die zich aan geen enkele regel houdt. Kenmerkend voor de crimineel die hij is.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De meeste filmpjes zijn te kort maar als je het hele verhaal hoort is het duidelijk dat hij de zin 'if I'm NOT elected it's gonna be a bloodbath for the country' inlast in zijn verhaal over China en het bouwen van autofabrieken in Mexico: 'if I'm elected ...' (hier stopt hij en begint met 'if I'm NOT elected...' etc) en vervolgt dan met 'I have a friend who builds car plants ...' (bla bla bla) 'China can build car plants in the US but not in Mexico because we're gonna put a 100% tariff on each car China sells' (kort samengevat).quote:Op maandag 18 maart 2024 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik vond de reacties die je her en der leest ook ietwat overdreven, want ik heb inderdaad de indruk dat hij specifiek doelt op de auto-industrie. Maar aangezien de man bijna op dagelijkse basis krankzinnige uitlatingen doet, pleit dit hem op geen enkele wijze vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |