Roflolz. Wat een clowns...quote:
Zal hierom zijn:quote:
🤡🤡🤡quote:House passes $1.2 trillion spending package hours before shutdown deadline, sending it to Senate
Washington — The House passed a massive spending package on Friday to fully fund the government through September, sending it to the Senate ahead of a midnight deadline to avert a partial shutdown.
The House approved the $1.2 trillion package, which was unveiled early Thursday, in a vote of 286 to 134. The package wraps six spending bills into one to fund about three-quarters of the government until the end of the fiscal year. Another package funding the rest of the government cleared Congress two weeks ago.
A majority of Republicans voted against the measure, with House conservatives objecting to the funding levels in the agreement that House Speaker Mike Johnson reached with Democratic leadership in the Senate. The bill includes money for the departments of State, Homeland Security, Defense, Labor and Health and Human Services, as well as funds for foreign operations, financial services and the legislative branch.
Whehehehequote:
Moeten ze weer een nieuwe gaan kiezen. Hebben ze nog idioten over?quote:
Oh, daar is geen gebrek aan bij de RNC, mischien kunnen ze daar ook een Trump familielid benoemen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Moeten ze weer een nieuwe gaan kiezen. Hebben ze nog idioten over?
Eric Trump als speaker. Veeg. Me. Op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, daar is geen gebrek aan bij de RNC, mischien kunnen ze daar ook een Trump familielid benoemen?
Kimberleyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eric Trump als speaker. Veeg. Me. Op.
Ook die MAGA wappie kreeg de laatste weken vooral dingen voor elkaar met Democratische steun. En dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
Hebben ze een MAGA wappie als speaker is het weer niet goed
Ja, maar daar moest de MAGA wappie agenda voor wijken en dat pikken ze niet. Zonder de Democraten komen ze nergens maar met de Democraten is het weer burgeroorlog in de RNC.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook die MAGA wappie kreeg de laatste weken vooral dingen voor elkaar met Democratische steun. En dat kan natuurlijk niet.
Dat was ook ongeveer mijn punt, jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar daar moest de MAGA wappie agenda voor wijken en dat pikken ze niet. Zonder de Democraten komen ze nergens maar met de Democraten is het weer burgeroorlog in de RNC.
De uitdrukking die je zoekt is "Quid pro quo", denk ik. Zie TikTok en Trumps veranderde standpunt daarover.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:29 schreef AnneX het volgende:
Dit soort bedragen van 500 miljoen kan men toch makkelijk schuiven in een paar dagen. Of een truck met cash laten voorrijden…
[ x ]
Oh dat is wel slim! Zou het echt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:44 schreef AnneX het volgende:
Jaja…dat ie te koop is, is bekend. Flip flop.
Alleen vraag ik mij af hoe rap men een dergelijk bedrag voor maandag hebt overgeschreven.
Verder: hier is over nagedacht:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |