En niet te vergeten Biden "the worst president ever" noemen terwijl Trump dat overduidelijk zelf is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 21:55 schreef Gunner het volgende:
Als je het niet kan winnen op inhoud dan moet je het maar op de persoon doen hè.
Triest figuur. Echt ook altijd hetzelfde “crooked joe Biden “ erbij halen terwijl het zelf pas een echte crook is.
Dat is snel!quote:
De MAGA-speculaties barsten weer losquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Boot vaart brug stuk = komt door slecht bewaakte grenzen? Hoe wil je dat rondbreien?
De rechter was al voorbereid op de haatpropaganda van Trump.quote:
Hij bedoelt 'especially jews'. Gut...klassiek hitleriaans van deze christenextremistquote:
Ik weet het niet zeker maar ik betwijfel of je een publieke brug kan verzekeren bij welke maatschappij dan ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:53 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ja, wachten tot de verzekeraar heeft betaald voor je de rotzooi opruimt is vast veel voordeliger. Natuurlijk, met rechtzaken en zo kan de haven best een jaar of drie niet te gebruiken zijn en het verkeer rond de stad zal ook wel een bende worden, maar ja, beter dan belastinggeld. Of zo.
Tering wat een idioten.
Zal het niet onder de WA vallen dan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik betwijfel of je een publieke brug kan verzekeren bij welke maatschappij dan ook.
Waarom zitten de polls er steeds naast in het voordeel van Trump/ de Republikeinen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:57 schreef speknek het volgende:
[ x ]
Zelfs in Alabama is campagne voeren op voorplantingsrechten een winnende strategie.
Dat abortus is de "gift that keeps on giving" voor de democraten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:57 schreef speknek het volgende:
[ x ]
Zelfs in Alabama is campagne voeren op voorplantingsrechten een winnende strategie.
Die boetes zijn ook veel te laag.quote:Op woensdag 27 maart 2024 16:42 schreef Barbusse het volgende:
Gag order gaat lekker zeg:
https://www.reddit.com/r/WhitePeopleTwitter/s/osBp928eEA
Eens. Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan het is? De rechter van je eigen zaak kwaad maken lijkt me nogal....onhandigquote:
Zeker als hij voor een nationaal abortusverbod gaat:quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat abortus is de "gift that keeps on giving" voor de democraten.
Dan kan hij slachtoffer spelen. Dat werkt bij zijn aanhang.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eens. Maar waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan het is? De rechter van je eigen zaak kwaad maken lijkt me nogal....onhandig
Kan aan de mensen liggen die je pollt, kan ook aan de poll setup liggen. In de midterms werden resultaten rooskleuriger voorgesteld door poll-bedrijven om er beter op te staan bij de opdrachtgever, het leidde tot die hausse aan berichten dat er een red wave ging komen waarin nipte races al bij voorbaat ingetekend werden als zeges voor de GOP en lastige kandidaten ineens toch niet zo lastig zouden zijn (zoals Oz en Walker die uiteindelijk verloren van Fetterman en Warnock). Nu hoop ik dat ze hier iets van geleerd hebben, maar ja, lerend vermogen vs de mogelijkheid om meer bonus te verdienen bij goede resultaten van je poll, lastige keusquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zitten de polls er steeds naast in het voordeel van Trump/ de Republikeinen?
[ x ]
Onder Trump was dit natuurlijk nooit gebeurd!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Boot vaart brug stuk = komt door slecht bewaakte grenzen? Hoe wil je dat rondbreien?
Als je geen boten binnenlaat kunnen ze ook niet tegen bruggen varen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |