Dat wel maar dan kan iig geen gedoe komen bij de certificatie van de stemmen in het Congres.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik snap deze gedachte niet. Het Huis wordt ingezworen voordat de president ingezworen wordt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
Clerks die opstappen bij Aileen Cannon (de pro-Trump rechter die de documenten-rechtszaak tegen hem overduidelijk vertraagt):
[ x ]
https://davidlat.substack(...)nnon-why-clerks-quitquote:[G]enerally, she treats clerks (and the entire chambers staff) very poorly and tends to get angry to the point of screaming at them and talking to them in condescending ways.
Doet me denken aan de uitspraak van Steven Weinberg:quote:As I argued in Charismatic Revival Fury, "If you imagine yourself to be on the side of the angels, you can never be in the wrong... They imagine they can battle the demons who they believe possess people & institutions & territories & not injure the people themselves."
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk al die memes, maar de geschiedenis kennende komt er vast een of andere shady deal uit de hoge hoed en lukt het hem toch en gaat de MAGA cult weer los... En dan wordt er wat onderzoeksjournalistiek gedaan en blijkt de shady deal nog shadier, maar kan er niets tegen gedaan worden.
Ik bedoel, Putin kan hem rechtstreeks 500 miljoen geven en het zal zijn base geen ruk interesseren.
Ik denk dat Poetin er niet meer zo zeker van is dat Don Poorleone weer president wordt en zijn geld liever nuttiger besteed. Bij Morning Joe beschreef iemand Trump als een man die een papieren zak vol water over de finishlijn probeert te brengen.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef Knipoogje het volgende:
Wel leuk al die memes, maar de geschiedenis kennende komt er vast een of andere shady deal uit de hoge hoed en lukt het hem toch en gaat de MAGA cult weer los... En dan wordt er wat onderzoeksjournalistiek gedaan en blijkt de shady deal nog shadier, maar kan er niets tegen gedaan worden.
Ik bedoel, Putin kan hem rechtstreeks 500 miljoen geven en het zal zijn base geen ruk interesseren.
Kwam goed uit dat ie tijdens zijn presidentschap eindelijk tijd kon vrijmaken om flink te trainen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |