Moet vaak denken aan de - eindeloos vaak gedeelde - reactie op de vraag waarom 'some British people' niets van Trump moeten weten.quote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef Barbusse het volgende:
Als je nu nog een volkomen moreel corrupt persoon als Trump prefereert boven Biden is er gewoon iets mis met je. Wat ook geen verrassing is, is dat niemand kan duiden wat Trump beter deed dan Biden.
Klaag nog even over Timmerfrans andersquote:Op zondag 14 april 2024 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
Die arme Trump, compleet gedehumaniseerd door die nare bullies van FOK! Pol. Excuus, de fascisten van FOK! Pol.
Laten we een voorbeeld nemen aan zijn hardcore fans, die enthousiast een Trump-endorsed Bijbel kopen en hem zien als de (bijna-)gelijke van Jezus.
Wie klaagt er dan over Timmerfrans? Wat kan mij dat nou schelen hoe jij die man noemt.quote:Op zondag 14 april 2024 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klaag nog even over Timmerfrans anders.
Neem anders alle tweets die wel in je straatje passen 100% serieus en zet tweets van een ander weer even weg als niet nieuwswaardig, kom met een betere bron!
You really need a mirror, bro.quote:Op zondag 14 april 2024 20:11 schreef HeatWave het volgende:
.
Zoals ik al zei, ik heb het allang opgegeven hier.
Jullie zijn gewoon doodleuk op dezelfde voet verder gegaan, vol hyperbolen, overtrokken nergens op slaande vergelijkingen, demoniseringen en haat.
Jullie hebben Trump in jullie hoofd zo gedehumaniseerd dat je alles als geoorloofd en normaal ziet, want het is Trump maar.
Gefeliciteerd, fascisme 101, geslaagd.
Hij denkt dat je juist alle 10 geboden moet uitvoeren, het is hem vast verkeerd uitgelegd.quote:Op zondag 14 april 2024 20:25 schreef xpompompomx het volgende:
Zou als overtuigd atheïst wel eens een bijbelquiz met de kennelijk diep gelovige oranje familieman willen doen.
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat heb ik daar mee te maken dan? Er zijn ook hele debiele aanhangers/taktieken van democraten/Biden te vinden, het is politiek...in de VSquote:Op zondag 14 april 2024 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie klaagt er dan over Timmerfrans? Wat kan mij dat nou schelen hoe jij die man noemt.
Als je de moeite had genomen om het artikel te lezen dat ik vanmiddag postte - en je überhaupt wat meer erin zou verdiepen - dan zou je weten dat die religieuze verering van Trump echt is. Die halve gek verkoopt ook Bijbels die door hemzelf zijn 'endorsed'.
Nazi's? Met uitspraken als 'immigranten zijn geen mensen'? Volgens mij lusten ze hetzelfde brood.quote:Op zondag 14 april 2024 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat heb ik daar mee te maken dan? Er zijn ook hele debiele aanhangers/taktieken van democraten/Biden te vinden, het is politiek...in de VS
Dat ie nou weer een grift heeft bedacht om campagnegeld los te troggelen bij mensen, good for him. Als het werkt, waarom niet?
Ik zie allemaal niet in waarom dat een reden is om de man tot op het bot te haten en bij elke mogelijkheid met allerlei werkelijk soms ziekelijke termen te ontmenselijken waar de Nazi's geen brood van zouden lusten, maar goed. Dat zal mij wel raar maken.
So be it dan.
Nope, lees zelf nou maar gewoon eens zo'n topic door, de meeste idiote vergelijkingen, scheldwoorden, verwensingen, haat, ontmenselijking zijn zo doodnormaal geworden, alleen in dit topic komt men er mee weg om een politicus zo enorm door het slijk te halen zonder 1 spoor moderatie ertegen.quote:
Wacht even. Er worden hier termen gebezigd waar de 'nazi's geen brood van zouden lusten'. De nazi's? Je doelt op die haatgroep die 6 miljoen joden vermoordde?quote:Op zondag 14 april 2024 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar wat heb ik daar mee te maken dan? Er zijn ook hele debiele aanhangers/taktieken van democraten/Biden te vinden, het is politiek...in de VS
Dat ie nou weer een grift heeft bedacht om campagnegeld los te troggelen bij mensen, good for him. Als het werkt, waarom niet?
Ik zie allemaal niet in waarom dat een reden is om de man tot op het bot te haten en bij elke mogelijkheid met allerlei werkelijk soms ziekelijke termen te ontmenselijken waar de Nazi's geen brood van zouden lusten, maar goed. Dat zal mij wel raar maken.
So be it dan.
Nope, lees je eigen posts, gast. De radicalisatie over de jaren is shockerend.quote:Op zondag 14 april 2024 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, lees zelf nou maar gewoon eens zo'n topic door, de meeste idiote vergelijkingen, scheldwoorden, verwensingen, haat, ontmenselijking zijn zo doodnormaal geworden, alleen in dit topic komt men er mee weg om een politicus zo enorm door het slijk te halen zonder 1 spoor moderatie ertegen.
Want het is Trump maar.
quote:Op zondag 14 april 2024 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even. Er worden hier termen gebezigd waar de 'nazi's geen brood van zouden lusten'. De nazi's? Je doelt op die haatgroep die 6 miljoen joden vermoordde?
Ik ben wel heel benieuwd wat voor gruwelijkheden hier in Pol worden verkondigd, die zelfs de fucking nazi's te gortig zouden worden.
Doe eens wat voorbeelden.
Zijn dit trouwens ook niet hetzelfde slag mensen die tegenwoordig de mond vol heeft over sleutelen aan het menselijk lichaam? Want dan besluipt mij het gevoel dat deze mensen met twee maten meten.quote:
Neuh, je hebt mijn posts zeker gemist dat ik prima wist dat die zo clever opgezochte posts van mij met een reden zo waren?quote:Op zondag 14 april 2024 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, lees je eigen posts, gast. De radicalisatie over de jaren is shockerend.
Nee, BNW-dingen niet bijvoorbeeld, of users uitmaken voor fascisten.quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Als ik een hyperbool gebruik moet ik me verantwoorden, als ik dat hyperbool gebruik om aan te tonen hoe erg het hier inmiddels aan toegaat, onzin!
Nee Koos, je snapt prima wat mijn punt is, dit is een detail cherrypicken om af te leiden van de boodschap, dat alles maar gewoon gepost en gezegd mag worden, omdat het Trump maar is. Doe ergens hetzelfde over Rutte, Timmermans, post weg, note, ban.
Hier kan alles.
Ja, dat is een prima voorbeeld weer.quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef Vis1980 het volgende:
Tijdens de coronatijd moest iedereen bij de Nederlandse politiek en media dood, net als de virologen in de USA, maar iets zeggen over een meneer die nog geen waarheid in de afgelopen 10 jaar geeft gezegd, wild om zich heenslaat en de een na de ander een mes in de rug steekt ineens demoniseren.
Hard gelachen, Heatwave.
Ga dan lopen zeuren bij de mods man, in plaats van hier te gaan zitten pijpzeiken.quote:Op zondag 14 april 2024 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Als ik een hyperbool gebruik moet ik me verantwoorden, als ik dat hyperbool gebruik om aan te tonen hoe erg het hier inmiddels aan toegaat, onzin!
Nee Koos, je snapt prima wat mijn punt is, dit is een detail cherrypicken om af te leiden van de boodschap, dat alles maar gewoon gepost en gezegd mag worden, omdat het Trump maar is. Doe ergens hetzelfde over Rutte, Timmermans, post weg, note, ban.
Hier kan alles.
Ja, dat doet ie toch zelf. Misschien wordt het eens tijd dat je ook eens echt kritisch gaat kijken, begin voor de grap eens met toegeven dat de verkiezingen helemaal niet gestolen waren. Of ook maar iets over 6 januari. Succes.quote:Op zondag 14 april 2024 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is een prima voorbeeld weer.
Maar leg even uit hoe we dan ooit tot een normale discussie kunnen komen hier? Er is besloten dat Trump dit bovenstaande is, elk weerwoord wordt afgedaan als debiel.
Lekker democratisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |