Vlak voor de verkiezingen ook!quote:Op woensdag 17 april 2024 22:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vlieg eind oktober, United, met een 787-8. Tegen die tijd hebben ze alles wel gerepareerd, toch?
quote:"I will not have any jurors intimidated in this courtroom. I want to make this crystal clear," New York state Judge Juan Merchan told Trump and his lawyer Todd Blanche outside the juror's presence. Merchan told Blanche his client was "audibly" saying something in the direction of the juror while she was "12 feet away from your client."
Merchan said that he didn't know what Trump was saying but that he'd been "muttering" and "gesturing" at the juror, and he directed Blanche to talk to his client about his behavior. Blanche then whispered something into Trump's ear.
Bron
Mijn hemel zo’n dom iemand op die positie. Dat land verdiend het ook gewoon.quote:
https://www.politico.com/(...)f0-a7de-fd7e8f970000quote:Op woensdag 17 april 2024 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
Republikeinse kandidaten die Trump's naam en beeltenis gebruiken moeten nu een percentage van hun campagne-opbrengsten aan Trump betalen.
Grifter in Chief!
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 % maar liefst:
In a letter received by Republican digital vendors this week, the Trump campaign is asking for down-ballot candidates who use his name, image and likeness in fundraising appeals to give at least 5 percent of the proceeds to the campaign.
Trump officials insisted that the purpose of the 5 percent request was not to raise money for themselves but rather to dissuade “scammers” from using Trump’s brand without his permission and diluting his ability to raise cash.
The letter comes as Trump is struggling to close a fundraising gap with President Joe Biden. Biden’s campaign has said that it has raised over $190 million, more than double what Trump has taken in. Trump’s campaign has acknowledged that it will be outraised by Biden, though it has been looking to make up ground, with large and small donors alike. By asking Republican candidates to break off a chunk of their proceeds, the Trump campaign would enlarge its bank account.
Wat een (vul hier een beledigend scheldwoord in)!quote:
The country of immigrants claiming they are animals themselves...quote:
Oh jee, Biden zei Haifa waar hij Rafah bedoelde. Nou dan ga ik maar iemand aanhangen die een coup probeerde te plegen met fraudulente kiesmannen.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:57 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik denk dat Netanyahu instemmend heeft geknikt en misschien wel heeft gevraagd om wat diensten in ruil voor zijn gehoorzaamheid.
Ah gewoon je eigen conspiracy gaan bouwen zodat het echt wordt. Beetje omgekeerde wereld, maar kan.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 13:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Oh jee, Biden zei Haifa waar hij Rafah bedoelde. Nou dan ga ik maar iemand aanhangen die een coup probeerde te plegen met fraudulente kiesmannen.
Dat is niet mijn taak. Het is leuker om wat te posten over Biden. Er is een ernstig gebrek aan balans wat dat betreft.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:32 schreef Basp1 het volgende:
Is rnc research ook zo kritisch over Trump die natuurlijk ook kampioen is dingen verdraaien en verzinnen. Ik vermoed van niet maar anders kan chivaz ons vast wel wat introspectie laten zien van dat account.
Debunked is dat verhaal natuurlijk niet, er is alleen geen tape. En anonieme bronnen, en Kelly, en een DoD senior en een senior Marine Corps verifiëren het, maar opnieuw, het is niet hard-hard te maken. Het is gezien zijn eerdere opmerkingen nou niet bepaald onwaarschijnlijk dat hij dat wél heeft gezegd.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is niet mijn taak. Het is leuker om wat te posten over Biden. Er is een ernstig gebrek aan balans wat dat betreft.
[ x ]
And there is soooo much more...quote:Op donderdag 18 april 2024 15:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is niet mijn taak. Het is leuker om wat te posten over Biden. Er is een ernstig gebrek aan balans wat dat betreft.
[ x ]
Ja hij deed zijn best om het uit te schreeuwen maar helaas mist hij de energie om dat werkelijk te doen. Daarom lijkt het op gegorgel van een stervende man die nog een sigaartje wilt voor dat hij gaat.quote:Op donderdag 18 april 2024 15:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Debunked is dat verhaal natuurlijk niet, er is alleen geen tape. En anonieme bronnen, en Kelly, en een DoD senior en een senior Marine Corps verifiëren het, maar opnieuw, het is niet hard-hard te maken. Het is gezien zijn eerdere opmerkingen nou niet bepaald onwaarschijnlijk dat hij dat wél heeft gezegd.
En alsjeblieft, SCREAMING?
Maar goed, Biden is een veel te oude vent ja, dat is zeker waar. Dat is het debiele van deze verkiezingen.
Lekker aan het trollen?quote:Op donderdag 18 april 2024 16:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja hij deed zijn best om het uit te schreeuwen maar helaas mist hij de energie om dat werkelijk te doen. Daarom lijkt het op gegorgel van een stervende man die nog een sigaartje wilt voor dat hij gaat.
Wat is nou de toegevoegde waarde van deze tweet? De boodschap is niet breaking, eventuele consequenties moeten nog maar blijken, en het heeftbin ieder geval bijzonder weinig met politiek te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |