Boah zeg wat een foto's we hebben wat kerstmagie moeten gebruiken om deze te vinden maar hij is binnen, zien jullie dadelijk in Groningen, gezelligquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef superkimmi het volgende:
Roadtripdames strike again!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wij komen ook wel naar de meet, en hebben de stok in Almere-Hout gedumpt! Iemand tijd hem even op te halen?
korter dan 11 meterquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef superkimmi het volgende:
Op pagina 13 van het vorige topic staat een record volgens mij: de korste verplaatsing ooit!
nee dus zie mijn aangepaste vorige postquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:24 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jup, 10 meter
Een onafhankelijk iemand kan dit beter bepalen.quote:
Ongeveer 6 rendieren afstand dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:29 schreef Secretsantaa het volgende:
[..]
Een onafhankelijk iemand kan dit beter bepalen.
In de auto kan ik nu niet goed zien hoe je hebt gemeten.
Mijn meting zegt 10 meter.
Dichtbijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ging wandelen in Dieren, en vond daar een ander dier, met een jong.
Dit is geen foto van de weg maar een grafische weergave dus deze zie ik als niet valide meting.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:13 schreef Secretsantaa het volgende:
Kortste verplaatsing
45 m van Halfweg naar Noordwijkerhout op 17-06-2016 door Maringo
45m is geen 11m
OP is niet bij.quote:
Ah. Ik nam aan dat ze het uit de op had.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De OP is wel bij, maar de website van @:Light niet
Je hebt de rechter paal gepakt van het bord rechts. Links heb ik niet gecheckt.quote:
Gelukkig rijd jij.quote:
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
komt het stokje naar zoetermeer?
leuk maar heb geen tijd om op te halen want pasgeboren baby in huis
misschien wil @:nattekat wel
Feli met de baby!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk juist om de kleine met de stok te fotograferen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nee, dat mag niet, ligt niet in Nederland.quote:
#MaakNieuwZeelandNederlandAgainquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, ligt niet in Nederland.
Let ff op waar ik Zeeland. Zou de langste verplaatsing kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.
Ben in Groningen, en die stok gaat echt naar Zeeland toe
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @KapiteinIglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen warenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Let ff op waar ik Zeeland. Zou de langste verplaatsing kunnen worden.
Groningen - goes is al 330km. Of moet het hemelsbreed?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @:kapiteiniglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen waren
tochtje naar een waddeneiland dusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @:kapiteiniglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen waren
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.
Ben in Groningen, en die stok gaat echt naar Zeeland toe
Ja volgens mij wel. Want ons ritje was toen ruim 450 km geloof ikquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Groningen - goes is al 330km. Of moet het hemelsbreed?
Nee, nog niet… ben je in de buurt?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooien
No you don't.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooien
Je legt hem juist dichterbijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
No you don't.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jij zit in Bdorp?quote:
Denk niet dat het hem vandaag nog wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat was mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker in het zonnetje ligt PuberStokkie bruin te worden
Happy hunting @:mcgrath
Toch gevonden, tussen alle zeehonden…quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er gaat iets mis
quote:
dank!!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk juist om de kleine met de stok te fotograferen!
En gefeliciteerd![]()
ik zie nog steeds hele stukken pieterpadquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:37 schreef Fogel het volgende:
De stok had geen zin meer om in Groningen te zijn.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij is verplaatst van Molenhoek naar Molenhoek?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:36 schreef Mickytjuh het volgende:
De omgevingsfoto maakte het moeilijk, maar ik heb hem gevonden hoor!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy hunting
Van Molenhoek naar Mook zo te zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is verplaatst van Molenhoek naar Molenhoek?
Nee Molenhoek naar Mook schatjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is verplaatst van Molenhoek naar Molenhoek?
Jij dacht dat Stokkie rust kreeg??? ..nee joh worstenbroodje er in, red bulletje er bij, en de puber kan weer doorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef Deisyy het volgende:
De stok gaat vandaag echt het hele land door
Wie maakt een kaartje?
Stokkie heeft weer een goed weekend.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij dacht dat Stokkie rust kreeg??? ..nee joh worstenbroodje er in, red bulletje er bij, en de puber kan weer doorm
Ja die heeft zich niet verveeldquote:
Wij zijn helemaal naar Groningen gereden om hem te halen vanaf Noord-Brabant en Limburg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat bedoel ik. Denk je als Noorderling even aan de beurt te komen, krijg je dit
Echt, wat een lol
Zucht
Wat is nou de lol als andere spelers geen kansen krijgen, en alleen maar valse hoop
Nou, veel plezier met dat ding in Limburg
We rijden honderden kilometers voor een doel en je vindt dat we dat voor jou hadden moeten doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat bedoel ik. Denk je als Noorderling even aan de beurt te komen, krijg je dit
Echt, wat een lol
Zucht
Wat is nou de lol als andere spelers geen kansen krijgen, en alleen maar valse hoop
Nou, veel plezier met dat ding in Limburg
Laat staan groep westen met iemand die hem uit Limburg meenam, en die 6 provincies in 1 ochtend hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal naar Groningen gereden om hem te halen vanaf Noord-Brabant en Limburg.
Je kan ook een keertje een eind reizen om hem op te halen.
Lilak heeft ook een keer 200kilometer gereden
En ik ben hem een keer in Zuid Limburg gaan halen, on er daar achter te komen datrie weg was.
En een week later ben ik hem alsnog in Zuid Limburg gaan halen.
Is voor mij vanaf Meierijstad ook een ontzettend takke eind.
Ja, dat was ook een flinke actie....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Laat staan groep westen met iemand die hem uit Limburg meenam, en die 6 provincies in 1 ochtend hebben gedaan
Google Earth geeft geen satellietbeeld van dat deel maar de wazige tekening. maar het klopt wel in afmetingenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is geen foto van de weg maar een grafische weergave dus deze zie ik als niet valide meting.
Nee, dat kun jij niet weten, want je hebt geen idee op deze afbeelding waar het bord staat, hoe breed de weg precies is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef Rob het volgende:
[..]
Google Earth geeft geen satellietbeeld van dat deel maar de wazige tekening. maar het klopt wel in afmetingen
Neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We rijden honderden kilometers voor een doel en je vindt dat we dat voor jou hadden moeten doen?
Zal eens kijken of ik iets kan doen als ik weer verder ga met mijn Pieterpad tocht, dan zou hij bij Schoonloo kunnen komenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had wat hopes up
En nee, tegenwoordig leg ik geen kuteinden meer af voor de stok, iets met geld, benzine etc.
Dus ik ga wel weer lang wachten tot dat ding boven Zwolle komt
Helmond is eng jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
En als iedereen die steeds zegt "Oh hij ligt in de buurt, ik ga hem eens halen." de stok ook daadwerkelijk zou halen zou dit topic een stuk actiever zijn. Maar dat valt ook wel behoorlijk mee.
Zeker ver weg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
PuberStokkie kon er weer even tegen, na het worstenbroodje en het blikje Red Bull.
Echt het wondermiddel om vermoeide pubers weer op te krikken tot volwaardige pubertjes.
De reis ging weer verder, vanuit Limburg naar, zoals aangekondigd....
Jawel!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een keer twee doelen gehaald!
Waar ligt hij. Ik kan pics niet vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Die hele dag verplaatsen tussen een groepje maakt me niks uit maar dat de stok na het hele land aan mogelijkheden alweer in NB is beland had van mij niet gehoeven
Eerlijk is eerlijk, hij had eigenlijk nog naar Zeeland (provincie) doorgemoeten. Maar dat werd m helaas echt niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Die hele dag verplaatsen tussen een groepje maakt me niks uit maar dat de stok na het hele land aan mogelijkheden alweer in NB is beland had van mij niet gehoeven
Dat was niet het oorspronkelijke plan, maar ineens was de tijd en energie op.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Misschien is het een overtrokken reactie van net... eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Als dit continu zo zou zijn en niemand ooit een kans zou hebben zou je een punt hebben. Maar nu hebben een groep mensen één roadtrip en één middagje lol met lokaties afvinken, en je doet alsof we je levensvreugde gederfd hebben en het spel onspeelbaar is. Beetje perspectief is ook een ding.
Heb ik met stok in het noorden altijd gedaan!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
En als iedereen die steeds zegt "Oh hij ligt in de buurt, ik ga hem eens halen." de stok ook daadwerkelijk zou halen zou dit topic een stuk actiever zijn. Maar dat valt ook wel behoorlijk mee.
Herstel, Brabant weer inmiddelsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Misschien is het een overtrokken reactie van net... eens
Maar als je een rits plaatsnamen in je omgeving voorbij ziet komen, je de auto in wil om hem te halen, maar whoppa, weer een plaats verder en dus maar laat en hoopt dat ie ergens in Groningen/Drenthe/Friesland achterblijft, amar dan in fokking Limburg belandt, dat is gewoon niet leuk.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij had eigenlijk nog naar Zeeland (provincie) doorgemoeten. Maar dat werd m helaas echt niet meer
Maar.. hij lag hiervoor niet in Noord-Brabant?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Snap ik. Voor mij is dit spel voornamelijk een excuus om er gezellig een dagje op uit te gaan met mensen die ik graag mag. En zoals ik het zie is het zowel coöperatief als een beetje competitief. (met zijn allen proberen om Stok alle plaatsjes aan te laten doen, maar misschien ook eens proberen om een recordje te verbreken). Dus je zit samen in het schuitje, en dit was ook echt geen "Haha, lekker puh Groningen" actie, maar we wilden wel een poging doen om hem in één dag langs alle provincies te laten gaan. In Groningen overhandigden we de stok van de ene naar de andere groep en toen karden we samen wat rond binnen één gemeente voor de lol.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar als je een rits plaatsnamen in je omgeving voorbij ziet komen, je de auto in wil om hem te halen, maar whoppa, weer een plaats verder en dus maar laat en hoopt dat ie ergens in Groningen/Drenthe/Friesland achterblijft, maar dan in fokking Limburg belandt, dat is gewoon niet leuk.
Hear hearquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar het gezamenlijke doel is nog steeds om hem alle plaatsjes aan te laten doen. Dus hij moet er echt weer heen uiteindelijk. Zijn hier denk ik ook best wel mensen die dat willen doen, en niet lullig bedoeld, maar dat begint ook wel bij de mensen die voor de lol zulke kilometers maken niet tegen je in het harnas te jagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Moet ik nog teruglezen of is dit topic nog steeds stoffig en saai?Er is heel wat gezegd volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, je hebt het er maar zwaar mee!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar blijkbaar sta ik hier alleen in
Het was leuk, speler van het eerste uur, die al 20 jaar meedeed, maar die zijn jullie kwijt. Succes met jullie doorgeefacties waar niemand tussen komt
Succes met anderen in de buurt lekker maken
Tabee, signing off, tot nooit weer ziens
29km dus heen en weer terug zou ook nog wel gaan maar ik ga dat vandaag niet doenquote:
Ik zou als ik jou was vandaag ook even niks doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
29km dus heen en weer terug zou ook nog wel gaan maar ik ga dat vandaag niet doengisteren genoeg gewandeld
heel de dag stil zijn en zittenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was vandaag ook even niks doen.
Morgen heb je alweer een drukke dag
Ja en niet in de lach schieten....quote:Op zondag 3 maart 2024 11:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
heel de dag stil zijn en zittennu al zin an
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Moet ik nog teruglezen of is dit topic nog steeds stoffig en saai?Heb jouw en @Goitske ‘s telefoonnr nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat die stok de laatste tijd zo vaak in Noord-Brabant is beland komt vooral omdat er een paar mensen zijn die geen moeite mee hebben om hem te gaan halen op plekken waar je nog niet dood gevonden wil worden (Sorry @Rob ik bedoelde niet jou favoriete Lidl) Als iedereen alleen zou afwachten tot ie in de buurt ligt kan het wel eens lang durenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar als je een rits plaatsnamen in je omgeving voorbij ziet komen, je de auto in wil om hem te halen, maar whoppa, weer een plaats verder en dus maar laat en hoopt dat ie ergens in Groningen/Drenthe/Friesland achterblijft, maar dan in fokking Limburg belandt, dat is gewoon niet leuk.
Het was echt een ander verhaal geweest als je hem ergens had opgepikt, 20 plaatsen in het noorden had gedaan en hem daar ergens had achtergelaten, ipv dat je hem weer mee terug nam.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar.. hij lag hiervoor niet in Noord-Brabant?
Hij lag in Limburg voor vandaag.....
En ja het was beter geweest als die in Zeeland was komen te liggen, want daar komt die niet zo vaak.
Maar omdat er veel actieve FOK!stokkers in Noord-Brabant wonen, ligt die daar ook vaak natuurlijk.
En nu even reactie op anderen:
Ik snap oprecht de klachten niet.
Als dit vandaag niet geld omdat het afgesproken werk was (er was overigens van te voren niet echt een plan... Maar dat geheel ter zijde) dan gold het record van Texel ook niet.
Want ga me niet vertellen dat dat geen afgesproken werk was???
Dat mensen zich door 1 dagje recordpogingen doen laten wegjagen van dit topic verbaasd mij ook ten zeerste malen.
Stoppen die mensen ook met hun sport als blijkt dat ze het wereldrecord nooit gaan halen?
Tara ik snap je punt echt 100% alleen dat jij geen mensen in de buurt hebt wonen die hem regelmatig gaan halen is toch geen reden dat mensen die een dagje lol hebben die stok dan maar niet in hun eigen buurt neer moeten hangenquote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was echt een ander verhaal geweest als je hem ergens had opgepikt, 20 plaatsen in het noorden had gedaan en hem daar ergens had achtergelaten, ipv dat je hem weer mee terug nam.
Nu zag ik allerlei plaatsnamen in mijn omgeving voorbij komen, wetende dat ik er op dat moment niets aan had, maar de hoop dat aan het eind van de dag dat wel zo was.
Verder kunnen dit soort afgesproken acties, zonder een kans dat een normale speler er tussen kan komen, me echt volledig gestolen worden. Dan dient het in dit topic plaatsen toch ook geen enkel doel? Op het moment dat je de foto plaatst, is die toch alweer weg. Dat is alleen maar lekker maken voor de spelers in die omgeving. Maar ach, als je onderling lol hebt, maar aan het eind van de dag hebben de locals er ook nog wat aan, dan had ik niet moeilijk gedaan
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jouw en @:goitske ‘s telefoonnr nog niet
Gaan we regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hooray for boobies!
Ik had de stok niet,quote:Op zondag 3 maart 2024 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was echt een ander verhaal geweest als je hem ergens had opgepikt, 20 plaatsen in het noorden had gedaan en hem daar ergens had achtergelaten, ipv dat je hem weer mee terug nam.
Nu zag ik allerlei plaatsnamen in mijn omgeving voorbij komen, wetende dat ik er op dat moment niets aan had, maar de hoop dat aan het eind van de dag dat wel zo was.
Verder kunnen dit soort afgesproken acties, zonder een kans dat een normale speler er tussen kan komen, me echt volledig gestolen worden. Dan dient het in dit topic plaatsen toch ook geen enkel doel? Op het moment dat je de foto plaatst, is die toch alweer weg. Dat is alleen maar lekker maken voor de spelers in die omgeving. Maar ach, als je onderling lol hebt, maar aan het eind van de dag hebben de locals er ook nog wat aan, dan had ik niet moeilijk gedaan
benzine is toch gratis?quote:Op zondag 3 maart 2024 16:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had de stok niet,
De stok lag in het westen
Er heeft dus niemand iets "mee terug" genomen.
.hij ging met ploeg A mee heen en met ploeg B mee terug.
Anders konden we nooit aan 12 provinciën komen.
Helaas was de 12e provincie een beetje te veel gevraagd dus ging die sowieso niet meer door, omdat het allemaal erg laat begon te worden en de snappertjes leeg begonnen te raken.
Maar zoals @:loveislikeakiss al zei, ze is best bereid om binnenkort als ze weer verdergaat met het Pieterpad de stok een slinger die kant op te geven.
Je kan ook daar positief op ingaan en daar een dikke dankjewel voor geven.
Het is een beetje samenwerken om heel Nederland dicht te krijgen, dan is, zoals @:dezwabber al aangaf, het een goed idee om actieve mensen die het blijkbaar niet erg vinden om tientallen euros aan benzine uit te geven om die stok een slinger te geven een beetje te vriend te houden en niet aan te vallen over het feit dat ze in een dag tientallen plaatsen aan hebben gedaan.....
Voor mij niet schatje.quote:
Vertel me meer… heb voor 90 euro in de tank gegotenquote:
Wel gewoon lief blijven doen tegen @TARAraboemdijee (Ja ik typ dat uit mijn hoofd) hij is godverdomme oldskool Fok!ker en een top gastquote:Op zondag 3 maart 2024 16:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had de stok niet,
De stok lag in het westen
Er heeft dus niemand iets "mee terug" genomen.
.hij ging met ploeg A mee heen en met ploeg B mee terug.
Anders konden we nooit aan 12 provinciën komen.
Helaas was de 12e provincie een beetje te veel gevraagd dus ging die sowieso niet meer door, omdat het allemaal erg laat begon te worden en de snappertjes leeg begonnen te raken.
Maar zoals @:loveislikeakiss al zei, ze is best bereid om binnenkort als ze weer verdergaat met het Pieterpad de stok een slinger die kant op te geven.
Je kan ook daar positief op ingaan en daar een dikke dankjewel voor geven.
Het is een beetje samenwerken om heel Nederland dicht te krijgen, dan is, zoals @:dezwabber al aangaf, het een goed idee om actieve mensen die het blijkbaar niet erg vinden om tientallen euros aan benzine uit te geven om die stok een slinger te geven een beetje te vriend te houden en niet aan te vallen over het feit dat ze in een dag tientallen plaatsen aan hebben gedaan.....
Ja schatquote:
Ik heb een TR gedaanquote:
Goeie instelling. laat die buitenlanders maar betalenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vertel me meer… heb voor 90 euro in de tank gegoten
Mooi aanbod en Drenthe is mooi wandelen. Ik ben met vrienden een hunebed-wandeltocht door heel Drenthe aan het lopen in 19 etappes. Schoonloo en omgeving is mooiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik iets kan doen als ik weer verder ga met mijn Pieterpad tocht, dan zou hij bij Schoonloo kunnen komen![]()
Maar zit nu met mijn hiel, dus weet niet of dat volgende week gaat lukken
Genoeg mensen die em graag willen verplaatsen blijkbaar, maar dan moeten ze ook maar gewoon daad bij woord voegen.quote:Op zondag 3 maart 2024 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Moet die stok vandaag niet nog een slinger krijgen?
niet wrijven in de vlekquote:Op zondag 3 maart 2024 17:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Genoeg mensen die em graag willen verplaatsen blijkbaar, maar dan moeten ze ook maar gewoon daad bij woord voegen.
Ik probeer zoveel mogelijk plaatsnaamborden die nog niet geweest zijn aan te doen en daar zitten vaak ook borden bij binnen dezelfde gemeente.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat die stok de laatste tijd zo vaak in Noord-Brabant is beland komt vooral omdat er een paar mensen zijn die geen moeite mee hebben om hem te gaan halen op plekken waar je nog niet dood gevonden wil worden (Sorry @:Rob ik bedoelde niet jou favoriete Lidl) Als iedereen alleen zou afwachten tot ie in de buurt ligt kan het wel eens lang duren
@Fogel ging jij dat doen??quote:Op zondag 3 maart 2024 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
Over de wiki gesproken, mocht iemand hem willen updaten. Graag.
Deze week niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze week niet.
Maaruh, als jij, @:sharuun01, @:superkimmi, @:kapiteiniglo en @:dezwabber de coordinaten even bijwerken ondertussen kan ik alles in een keer erop gooien.Ik ga daar morgen eens naar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
En het is Mickytjuh en geen Mickeytjuhquote:
Ik denk dat die gewoon nog in Zeeland ligt, want heb niemand gehoord die hem ging ophalen?quote:Op zondag 3 maart 2024 22:11 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid (want lees één en ander over een onderling spelletje), ligt u nu nog wel of niet in Zeeland?
Nee, klopt, maar ik las iets over onderlinge afspraken, vandaarquote:Op zondag 3 maart 2024 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon nog in Zeeland ligt, want heb niemand gehoord die hem ging ophalen?
Wat voor onderlinge afspraken?????quote:Op zondag 3 maart 2024 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ik las iets over onderlinge afspraken, vandaar
Nu ben ik pas woensdag in de buurt zie ik in mijn agenda, dus dan is ie vast toch al weer weg
Het is 9 meter, op basis van de coordinaten in de wiki. Die heb ik op mijn site overgenomenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De OP is wel bij, maar de website van @:Light niet
Ik heb toen die coördinaten klakkeloos overgenomen van de DMs die ik kreeg.quote:Op zondag 3 maart 2024 23:33 schreef Light het volgende:
[..]
Het is 9 meter, op basis van de coordinaten in de wiki. Die heb ik op mijn site overgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5.2444096653907, 52.254450478567SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5.2445320484308, 52.254548638001
Volgens een stukje code om afstand te berekenen (dank u Stackoverflow) komt het volgende daaruit:SPOILER: python codeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afstand in meters: 13.734922278184047
Die van Rob en DJMO tussen Zaandam - 't Kalf en Zaandam - KogerveldwijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4.8178887665375, 52.46170007027SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4.8180664749233, 52.46168469183
Afstand in meters: 12.164416403307527
Dus, van deze twee verplaatsingen was die van DJMO en Rob dus de kortste. Als iemand een voorstel heeft voor een kortere verplaatsing, dan reken ik het wel na. Commentaren op de gebruikte methode ben ik ook open voor
[ Bericht 8% gewijzigd door Fogel op 04-03-2024 15:57:47 ]I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze week niet.
Maaruh, als jij, @:sharuun01, @:superkimmi, @:kapiteiniglo en @:dezwabber de coordinaten even bijwerken ondertussen kan ik alles in een keer erop gooien.dit is allemaal op 1 dag gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
We gingen voornamelijk voor de records "Meeste verplaatsingen op één dag" en "Meeste verplaatsingen op rij binnen één gemeente", en da's gelukt
Voorstel om "Meeste provincies op een dag" toe te voegen dien ik bij deze in. 11 zijn er gelukt
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nicequote:Op maandag 4 maart 2024 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
We gingen voornamelijk voor de records "Meeste verplaatsingen op één dag" en "Meeste verplaatsingen op rij binnen één gemeente", en da's gelukt
Voorstel om "Meeste provincies op een dag" toe te voegen dien ik bij deze in. 11 zijn er gelukt
hebben jullie alle provincies gehad?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2024 16:20:57 ]![]()
Alle provincies en Zeeland.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nice
hebben jullie alle provincies gehad?
🐙![]()
Als Zeeland in de tt staat ligt de stok in Zeeland.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:11 schreef D. het volgende:
Even voor de duidelijkheid (want lees één en ander over een onderling spelletje), ligt u nu nog wel of niet in Zeeland?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Volgens mij is de stok momenteel onderweg. Zie post 94 van Mickytjuh.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Zeeland in de tt staat ligt de stok in Zeeland.![]()
Ik denk dat Mickytjuh daar haar eigen laatste verplaatsing mee bedoelt Mickytjuh in SPL / FOK!STOK door Nederland #300 Zeeland (Mickytjuh)quote:Op maandag 4 maart 2024 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij is de stok momenteel onderweg. Zie post 94 van Mickytjuh.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ahhh. Oké.
pinpoint kunnen maken. Dat is wel een stukje rijden....
[ Bericht 44% gewijzigd door gebrokenglas op 04-03-2024 19:21:28 ]![]()
Wat doe je hier nog dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ahhh. Oké.
pinpoint kunnen maken. Dat is wel een stukje rijden....Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 15:42 schreef Fogel het volgende:
Volgens een stukje code om afstand te berekenen (dank u Stackoverflow) komt het volgende daaruit:Ah, de haversine formuleSPOILER: python codeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, van deze twee verplaatsingen was die van DJMO en Rob dus de kortste. Als iemand een voorstel heeft voor een kortere verplaatsing, dan reken ik het wel na. Commentaren op de gebruikte methode ben ik ook open voorDie heb ik ook gezien, maar StackOverflow adviseerde een andere formule. Zie https://gis.stackexchange(...)lculating-distance-b
Die gebruik ik in de database.
En verschillende bronnen hebben ook verschillende ideeen over hoe groot de (gemiddelde) straal van de aarde is. Ik gebruik 6371 km, jij hebt 6373 km gebruikt.![]()
Welk getal krijg jij eruit met de juiste coordinaten?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:37 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, de haversine formuleDie heb ik ook gezien, maar StackOverflow adviseerde een andere formule. Zie https://gis.stackexchange(...)lculating-distance-b
Die gebruik ik in de database.
En verschillende bronnen hebben ook verschillende ideeen over hoe groot de (gemiddelde) straal van de aarde is. Ik gebruik 6371 km, jij hebt 6373 km gebruikt.I'm surrounded by morons!
Heb ik nog niet bekeken, ga ik straks doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welk getal krijg jij eruit met de juiste coordinaten?![]()
Accuracy is keyquote:Op maandag 4 maart 2024 19:40 schreef Light het volgende:
[..]
Je zou je maar een halve zandkorrel verrekenen![]()
![]()
Ik heb de beide formules in php-code omgeschreven om ze te kunnen vergelijken met elkaar, en ik heb alleen de verplaatsing van DJMO genomen. En ik heb gezorgd dat ik hetzelfde aantal decimalen krijg.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welk getal krijg jij eruit met de juiste coordinaten?
Afstand in meters: 12.164416403307527 (python)
Afstand in meters: 12.164416403506515 (php met dezelfde formule)
Afstand in meters: 12.160598918364977 (php met dezelfde formule en kleinere straal)
Afstand in meters: 12.164061865413831 (php met alternatieve formule)
Afstand in meters: 12.160244491534838 (php met alternatieve formule en kleinere straal)
Conclusies:
- Het is 12 meter en 16 centimeter.
- De iets kleinere straal zorgt voor een verschil van nog geen 4 millimeter.
- Python en PHP zijn het over de eerste 9 decimalen eens als dezelfde formule wordt gebruikt. En dat je wel ergens een verschil krijgt is inherent aan floating point getallen.
- De alternatieve formule zorgt hier voor een verschil bij het vierde cijfer achter de komma, ofwel in de tienden van millimeters. Dat verschil wordt kleiner bij toenemende afstand.![]()
Houden jullie er met het berekenen wel rekening mee of de stok aan de linker of rechter staander van het bord heeft gehangen want 2x aan de binnenkant scheelt al snel 1,5 meter met de buitenkant. (Binnen en buiten kant uitgegaan dat het plaatsnaam bord haaks op de weg staat)quote:Op maandag 4 maart 2024 22:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb de beide formules in php-code omgeschreven om ze te kunnen vergelijken met elkaar, en ik heb alleen de verplaatsing van DJMO genomen. En ik heb gezorgd dat ik hetzelfde aantal decimalen krijg.
Afstand in meters: 12.164416403307527 (python)
Afstand in meters: 12.164416403506515 (php met dezelfde formule)
Afstand in meters: 12.160598918364977 (php met dezelfde formule en kleinere straal)
Afstand in meters: 12.164061865413831 (php met alternatieve formule)
Afstand in meters: 12.160244491534838 (php met alternatieve formule en kleinere straal)
Conclusies:
- Het is 12 meter en 16 centimeter.
- De iets kleinere straal zorgt voor een verschil van nog geen 4 millimeter.
- Python en PHP zijn het over de eerste 9 decimalen eens als dezelfde formule wordt gebruikt. En dat je wel ergens een verschil krijgt is inherent aan floating point getallen.
- De alternatieve formule zorgt hier voor een verschil bij het vierde cijfer achter de komma, ofwel in de tienden van millimeters. Dat verschil wordt kleiner bij toenemende afstand.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Vast niet. Ik kan het bestand waar Fogel in z'n eerdere post naar verwijst niet goed doorzoeken; m'n computer wordt niet heel blij van die grote bestanden. Maar ik kan me niet voorstellen dat de beide palen apart vermeld zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Houden jullie er met het berekenen wel rekening mee of de stok aan de linker of rechter staander van het bord heeft gehangen want 2x aan de binnenkant scheelt al snel 1,5 meter met de buitenkant. (Binnen en buiten kant uitgegaan dat het plaatsnaam bord haaks op de weg staat)
En dat is ook de reden dat ik op de website niet nauwkeuriger ga dan meters voor de kleinste afstand.![]()
Het plaatsje Groningen ligt in de provincie Groningen, het plaatsje Utrecht in de provincie Utrecht, dus het plaatsje Zeeland is toch wel goed genoeg?quote:![]()
Als ik op google maps kijk en ik kan me nog herrinneren dat ik die stok daar opgehaald heb dus de situatie ziet er uit zoals op de foto. is de afstand 4 Vito's in de breedte als totale afstandquote:Op maandag 4 maart 2024 22:53 schreef Light het volgende:
[..]
Het plaatsje Groningen ligt in de provincie Groningen, het plaatsje Utrecht in de provincie Utrecht, dus het plaatsje Zeeland is toch wel goed genoeg?
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Dont start this plzquote:Op maandag 4 maart 2024 22:53 schreef Light het volgende:
[..]
Het plaatsje Groningen ligt in de provincie Groningen, het plaatsje Utrecht in de provincie Utrecht, dus het plaatsje Zeeland is toch wel goed genoeg?
We hebben Limburg, Noord-Brabant, Zeeland, Gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland, Flevoland, Overijssel, Friesland, Drenthe en Groningen gehad.
Maar toch maar 11 Provincies
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is een coordinaat per bord, niet per paal in de grond ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:51 schreef Light het volgende:
[..]
Vast niet. Ik kan het bestand waar Fogel in z'n eerdere post naar verwijst niet goed doorzoeken; m'n computer wordt niet heel blij van die grote bestanden. Maar ik kan me niet voorstellen dat de beide palen apart vermeld zijn.
En dat is ook de reden dat ik op de website niet nauwkeuriger ga dan meters voor de kleinste afstand.I'm surrounded by morons!
Hebben we al rekening gehouden met een eventueel hoogteverschil afhankelijk van waar Stok aan het bord gehangen is? Kan zomaar een handvol centimeters afstand schelen met deze afstanden.🐙![]()
Gezien de discussie over Zeeland had ik bijna overwogen om naar America te rijden, of Rome, of een willekeurige andere plek in Nederland die een plaatsnaam heeft die verwarrend is voor de gemiddelde zolderbewoner.
Maar dat was niet praktisch! Dus ik ben lekker de A58 op gereden richting het westen tot ik mijn lievelingsafslag 13 tegenkwam. Na door een prachtig stukje gemeente Breda te rijden, zag ik toch deze allerliefste pluizenbollen
en toen zei de stok dat die het wel leuk vond om in de buurt van dat gezelschap te hangen
dus afdoende zo gedaan
En voor er iemand gaat zeuren 'jE zEI D@T jE PiEtErPAd GiNG LoPEn en D@T hIJ D@N nAAr DrEnThE KwAM' ik heb op dit moment een werkdag, en een blessure aan mijn hiel (en het logische advies kwam dan ook van mickytjuh om misschien naar een fysio te gaan, dus dat wordt morgenvroeg het plan), ik hoop het weekend van 16 maart mijn Pieterpad te hervatten, dus als de stok dan binnen bereik is en binnen mijn mogelijkheden om te pakken dan zal ik mijn belofte nakomen.
Voor nu kunnen jullie zoeken naar de stok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy doe jij het harde werk weer van de TT aanpassen?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil![]()
Als dit soort statistiekjes een doel op zich worden dan moeten we ze misschien maar niet meer benoemen op de wiki en de website.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Hebben we al rekening gehouden met een eventueel hoogteverschil afhankelijk van waar Stok aan het bord gehangen is? Kan zomaar een handvol centimeters afstand schelen met deze afstanden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
moeten we ook rekening houden met de lengte van de stok, die kan tussen stokken ook lichtelijk verschillen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als dit soort statistiekjes een doel op zich worden dan moeten we ze misschien maar niet meer benoemen op de wiki en de website.Hey there sunshine lift my heart
En temperatuur heeft vast ook invloed op de nanometerschaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeten we ook rekening houden met de lengte van de stok, die kan tussen stokken ook lichtelijk verschillen natuurlijk![]()
kom spelen danquote:
Hey there sunshine lift my heart
Aankomend weekend ben ik waarschijnlijk weer in de buurt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Kwam advies voor of nadat ze met de moeder van de buurjongen van........ (laat maar terwijl ik aan het typen was dacht ik al, dit gaat nergens heen)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
<knip>en het logische advies kwam dan ook van mickytjuh om misschien naar een fysio te gaan</knip>
* Harrie drukt dan wel gewoon op "Invoeren"Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
De site is weer bij met wat er in de wiki staat.quote:En de coordinaten van de verplaatsingen van Rob en DJMO zijn aangepast zodat de kortste verplaatsing nu 12 meter is.
![]()
lekker bezig pikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef Light het volgende:
[..]
De site is weer bij met wat er in de wiki staat.En de coordinaten van de verplaatsingen van Rob en DJMO zijn aangepast zodat de kortste verplaatsing nu 12 meter is.
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kwam advies voor of nadat ze met de moeder van de buurjongen van........ (laat maar terwijl ik aan het typen was dacht ik al, dit gaat nergens heen)
* Harrie drukt dan wel gewoon op "Invoeren"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
You are a hero!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef Light het volgende:
[..]
De site is weer bij met wat er in de wiki staat.En de coordinaten van de verplaatsingen van Rob en DJMO zijn aangepast zodat de kortste verplaatsing nu 12 meter is.
![]()
..
Ik heb wel het idee dat niet alles bijgehouden wordt
..Statistieken
Laatste verplaatsing
Doorn op 29-12-2023 door Starflyer
Die klopt natuurlijk niet.
.
En de spelers worden ook niet bijgewerkt geloof ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is de laatste in de Wiki. Dus dan klopt het toch wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
You are a hero!!!![]()
..
Ik heb wel het idee dat niet alles bijgehouden wordt
..Statistieken
Laatste verplaatsing
Doorn op 29-12-2023 door Starflyer
Die klopt natuurlijk niet.
.
En de spelers worden ook niet bijgewerkt geloof ik
Die Wiki moet eerst geüpdatet worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is de Wiki zo lang niet meer geupdate?? Help.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is de laatste in de Wiki. Dus dan klopt het toch wat hij zegt.
Die Wiki moet eerst geüpdatet worden.
Ik heb morgen wat tijd..moet even coördinaten gaan zoeken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niets van dat alles hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
En voor er iemand gaat zeuren 'jE zEI D@T jE PiEtErPAd GiNG LoPEn en D@T hIJ D@N nAAr DrEnThE KwAM' ik heb op dit moment een werkdag, en een blessure aan mijn hiel (en het logische advies kwam dan ook van mickytjuh om misschien naar een fysio te gaan, dus dat wordt morgenvroeg het plan), ik hoop het weekend van 16 maart mijn Pieterpad te hervatten, dus als de stok dan binnen bereik is en binnen mijn mogelijkheden om te pakken dan zal ik mijn belofte nakomen.
Je zei al dat je last van je hiel had en niet zeker wist wanneer je naar het noorden zou gaan. Ik ben wat dat betreft geduldig![]()
Dat ligt tussentijdse verplaatsingen niet in de wegIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Zaanstad, Stokslag12 in SPL / FOK!STOK door Nederland #299 Montfort (Superkimmi) was 52.473430, 4.750710 als ik t goed hebquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is de Wiki zo lang niet meer geupdate?? Help.
Ik heb morgen wat tijd..moet even coördinaten gaan zoeken.
en dit de volgendeStokslag12 in SPL / FOK!STOK door Nederland #299 Montfort (Superkimmi) 52.195404, 4.772714
Meer tijd heb ik niet om je op weg te helpen![]()
![]()
De route van zaterdag (met de lijnen hemelsbreed tussen de locaties van de borden, dus niet de exacte route)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat nog niet op wiki, maar we zijn alweer een stukje verder
quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:51 schreef laziness het volgende:
Nadat ik in alle vroegte bij -5 de stok opviste in Muiderberg waar hij lag kou te lijden, mocht ie mee de warme auto in naar Leiden.
Daar was ik zo lief 'm mee naar binnen te nemen ipv te vernikkelen in de auto de hele dag.
[ link | afbeelding ]
Toen mee de auto in voor een aardig lang ritjeen de ergste kou heeft ie afgelopen nacht binnen in huis uitgezongen.
Hij vroeg zich heel even af waar ik 'm helemaal heen ging slingeren
[ link | afbeelding ]
Hij vertrouwde me niet en wilde een schietgebedje doen voor warmer weer in dit historische hoes
[ link | afbeelding ]
Ik had 'm nog een sjaal omgedaan notabene. Maar goed wij kloppen maar er deed niemand open.
[ link | afbeelding ]
Toen heb ik 'm toch tegen het ijs aan gefrot. Het gaat dooien dus hij overleeft het vast wel![]()
[ link | afbeelding ]
Voor wie geen zin heeft in een zoektochtInteressant, streetview heeft helemaal geen bord waar ik dus hier de stok neerlegdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy huntingBeelden stammen uit 2021.
52.3687501, 7.0169107 zijn in ieder geval de coördinaten.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
En deze lag bij 52.232803, 4.51954quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef laziness het volgende:
Aangezien jullie het oosten allemaal te ver vindenmaar weer een slinger naar het westen. En volgens mij een plek waar die nog niet geweest is.
De mensen in het huis achter het bord stonden meteen op toen ik mijn auto parkeerde en hebben me om de beurt in de gaten lopen houden. Toen ik zwaaide doken ze weg![]()
Ik was vergeten hoe de randstad een lantaarnpaal walhalla is dus er was best aardig licht nog. Hopelijk is het duidelijk genoeg om de plek te kunnen vinden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Wiki is sort of bijgewerkt. Thanks aan iedereen die coördinaten wist te geven! Van de laatste verplaatsing heb ik de coördinaten dus niet gepost, want die is nog niet opgehaald!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow ik zie wel dat ik de statistieken niet heb bijgewerkt. Dat komt later Heb ff haastOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zaanstad en Berghum hebben nu dezelfde coördinaten. Ze horen bij Berghum.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Wiki is sort of bijgewerkt. Thanks aan iedereen die coördinaten wist te geven! Van de laatste verplaatsing heb ik de coördinaten dus niet gepost, want die is nog niet opgehaald!!
Zaanstad had Puala opgezocht.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Zaanstad, Stokslag12 in SPL / FOK!STOK door Nederland #299 Montfort (Superkimmi) was 52.473430, 4.750710 als ik t goed heb
en dit de volgendeStokslag12 in SPL / FOK!STOK door Nederland #299 Montfort (Superkimmi) 52.195404, 4.772714
Meer tijd heb ik niet om je op weg te helpen
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:23 schreef Fogel het volgende:
De route van zaterdag (met de lijnen hemelsbreed tussen de locaties van de borden, dus niet de exacte route)
[ afbeelding ]Wat ben je ook een gruwelijke eikel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat nog niet op wiki, maar we zijn alweer een stukje verder![]()
volgende keer bel gewoon ff kunnen we eendoen
Ik heb dan per ongeluk dingen op verkeerde plek gekopieerd en geplakt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Zaanstad en Berghum hebben nu dezelfde coördinaten. Ze horen bij Berghum.
Zaanstad had Puala opgezocht.
[..]
Wil jij het even aanpassen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doen we (al heb ik je nr niet, maar daar komen we ook wel uit)!quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gruwelijke eikel ook![]()
volgende keer bel gewoon ff kunnen we eendoen
Er is al een zadelpijnplan (teringeind fietsen) voor de zomer, grofweg in jouw regio. De bedoeling is fietsen, stok verplaatsen, bier drinken en de stok weer verplaatsen.
Want dat bier drinken ontbrak vorige week en dat kan gewoon niet langer zo doorgaan.I'm surrounded by morons!
dat fietsen wordt nog wel een ding maar ik zal mijn scooter nog niet weg doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doen we (al heb ik je nr niet, maar daar komen we ook wel uit)!
Er is al een zadelpijnplan (teringeind fietsen) voor de zomer, grofweg in jouw regio. De bedoeling is fietsen, stok verplaatsen, bier drinken en de stok weer verplaatsen.
Want dat bier drinken ontbrak vorige week en dat kan gewoon niet langer zo doorgaan.
nummer knal ik wel ff in je DM want als ik dat hier openbaar neer gooi dan schieten er allemaal mensen in de stress maar die blijven er toch niet in hangen dus is het redelijk zinloos.
Bier drinken en stok verplaatsen dat hoef je niet verder uit te leggen
mag ik ook naar de FokStokKroegentocht komen?Hey there sunshine lift my heart
Als je een fiets hebt wel!quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
mag ik ook naar de FokStokKroegentocht komen?
Al ga ik er ook een huren, want die is elektrisch.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Graagquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
mag ik ook naar de FokStokKroegentocht komen?
Ik weet een verhuurplekquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een fiets hebt wel!
Al ga ik er ook een huren, want die is elektrisch.
Ik heb de coordinaten van Zaanstad aangepast in de wiki. En op de site de juiste coordinaten gebruikt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb dan per ongeluk dingen op verkeerde plek gekopieerd en geplakt.
Wil jij het even aanpassen?![]()
En de site is bijgewerkt tot en met topic 299. Er ontbraken wat pinpoints in de wiki, die heb ik ook toegevoegd.![]()
Je bent geweldig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:43 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb de coordinaten van Zaanstad aangepast in de wiki. En op de site de juiste coordinaten gebruikt.Zoals ik al zei. Je bent geweldig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:55 schreef Light het volgende:
En de site is bijgewerkt tot en met topic 299. Er ontbraken wat pinpoints in de wiki, die heb ik ook toegevoegd.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morgen ben ik daar ook in de buurt
No Dyson Barrier is going to stop me!
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:36 schreef Rob het volgende:
Heel fijn ik sta bij de stok. Is de code veranderd
Heb Lilak gesproken en is nog gewoon de code.
Alleen is het slot gewoon wat vervelend de laatste tijd.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beetje spierballen gebruiken, goed friemelen, misschien wat glijmiddelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:36 schreef Rob het volgende:
Heel fijn ik sta bij de stok. Is de code veranderd
Je weet wel, al de dingen die vrouwen verwachten van een echte ventHey there sunshine lift my heart
Dan ben ik bang dat het slot het nu echt begeven heeft.
Is er een optie dat je bij een huis in de buurt vraagt om te helpen met losslijpen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kreeg het slot vorige week ook niet los, mijn zoon wel. Zelfde code. Probeer ‘halve cijfers’…I'm surrounded by morons!
Ik zal de volgende keer ketting spray meenemenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@loveislikeakiss heeft er echt geen andere code ingezet, waarom zou ze?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:10 schreef Rob het volgende:
Slot is los, met wel degelijk een andere codeNu onderweg naar huis
Wellicht heeft iemand daar uit de buurt dat gedaan dan?
Ik zou niet eens weten hoe het moet.
Je kan boos gaan lopen doen, maar niemand heeft de code veranderd.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niets veranderd, slot is wel erg stroef maar het is een goedkoop slot dat in de regen ligtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss heeft er echt geen andere code ingezet, waarom zou ze?
Wellicht heeft iemand daar uit de buurt dat gedaan dan?
Ik zou niet eens weten hoe het moet.
Je kan boos gaan lopen doen, maar niemand heeft de code veranderd.
Zowel open als dicht vereist een beetje werk
Beetje wd40 en dan glijdt het vast weer heerlijkHey there sunshine lift my heart
Je kunt ook overdrijven hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je bent geweldig.
[..]
Zoals ik al zei. Je bent geweldig.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niets veranderd, slot is wel erg stroef maar het is een goedkoop slot dat in de regen ligt
Zowel open als dicht vereist een beetje werk
Beetje wd40 en dan glijdt het vast weer heerlijk
Maar ik zal hem morgen smeren en een nieuwe code erin zetten zodat de eventueel versleten combinatie geen problemen verzorgd.![]()
Mag ik zeggen dat ik je toontje erg vervelend vind.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Maar ik zal hem morgen smeren en een nieuwe code erin zetten zodat de eventueel versleten combinatie geen problemen verzorgd.
Nog steeds klinkt het alsof je denkt dat iemand bewust de code heeft veranderd.
Waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen??
Een beetje respect mag wel.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee dit is Fokquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je toontje erg vervelend vind.
Een beetje respect mag wel.
Eerst schieten en dan pas vragen stellenHey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je toontje erg vervelend vind.
Een beetje respect mag wel.Spierballen gebruikt, gefriemeld (en restje WD 40 gebruikt wat volgens mij niet nodig was) !!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje spierballen gebruiken, goed friemelen, misschien wat glijmiddel
Je weet wel, al de dingen die vrouwen verwachten van een echte vent
en er dan achter komen dat er twee nummers zijn veranderd.
Dat is al lastig om bewust te doen.![]()
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Spierballen gebruikt !!
en er dan achter komen dat er twee nummers zijn veranderd.
Dat is al lastig om bewust te doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is een van de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten![]()
Doe even normaal man.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten
Je trekt lekker conclusies, hoe sneu ben je dan?
.er is al meermaals gezegd dat dit niet het geval is.
Lilak was niet eens op de hoogte van onze recordpoging... Hoe zou zij dan de nieuwe code hebben kunnen weten???
Ik heb een TR gezet want ik ben dit pestgedrag echt beu.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten![]()
![]()
Lol. Ja ik was echt bang dat iemand anders er mee vandoor ging voor degene die naast me in de auto zat er bij kon komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten🐙![]()
Doe anders ff volwassen, in plaats van met dit soort beschuldigingen te komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zettenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik heb een paar keer wat met die stok gedaan in de afgelopen maanden en 99% van de tijd dat dit topic bovenin m'n MyAT staat is er al bullshit gezeik om niets. Meer fabriceren zonder aanleiding is niemand mee geholpen.🐙![]()
Je weet hoe langzaam ik ren!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ja ik was echt bang dat iemand anders er mee vandoor ging voor degene die naast me in de auto zat er bij kon komen.
Moest ik eerst weer mijn telefoon ontfutselen van een F1 kijkend kuikentje, allemaal gedoe.
Kon zomaar iemand anders ineens aan komen fietsen en met de stok wegfietsen!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In other news, de site is weer bij. Alleen de verplaatsing naar Bavel staat er nog niet op, maar ik heb geen zin om die de pinpointen. (Ik kan ook de wiki wel aanpassen als ik de coordinaten maar heb.)![]()
Ik zal die morgen even aanpassen in de wiki. Zit nu mobiel en gaat niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:52 schreef Light het volgende:
In other news, de site is weer bij. Alleen de verplaatsing naar Bavel staat er nog niet op, maar ik heb geen zin om die de pinpointen. (Ik kan ook de wiki wel aanpassen als ik de coordinaten maar heb.)
Ik had hem vanmorgen gepinpoint omdat ik morgen er heen wilde rijden![]()
Hij was niet heel makkelijk!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zal die morgen even aanpassen in de wiki. Zit nu mobiel en gaat niet.
Hij was niet heel makkelijk!!!Coordinaten is genoegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij was niet heel makkelijk!!!wiki kan ik dan ook zelf
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:58 schreef Light het volgende:
[..]
[..]
Coordinaten is genoegwiki kan ik dan ook zelf
AlstuHey there sunshine lift my heart
Zal ik anders weer actief mee gaan doen? Gezellig gegarandeerd hier in het topic![]()
Hooray for boobies!![]()
Noujaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zal ik anders weer actief mee gaan doen? Gezellig gegarandeerd hier in het topic![]()
Als je met de stok gaat lopen moet je wel kijken of het slot zich gedraagt en niet zelf ook aan de loop gaat...Hey there sunshine lift my heart
Betonschaar in de kofferbak lost veel problemen op. Slot slapping als het niet meewerktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja
Als je met de stok gaat lopen moet je wel kijken of het slot zich gedraagt en niet zelf ook aan de loop gaat...Hooray for boobies!![]()
Wanneer gaan we stokhunten?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Betonschaar in de kofferbak lost veel problemen op. Slot slapping als het niet meewerktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij ook al?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij was niet heel makkelijk!!!
Had ook al een paar keer aangegeven er morgen heen te gaan. Daarom ging Rob vandaag al, denk ik, om morgen niet achter het net te vissen
Rob had ook gezegd morgen te gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jij ook al?
Had ook al een paar keer aangegeven er morgen heen te gaan. Daarom ging Rob vandaag al, denk ik, om morgen niet achter het net te vissen
.ik wilde morgenvroeg voor ik naar de Efteling ging de stok ophalen en alsnog fotos met PuberStokkie in de Efteling maken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En toen ik zei dat ik morgen in de buurt was besloot hij vandaag te gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Rob had ook gezegd morgen te gaan.
..
Verstandig wel, als je de stok echt wil hebben, moet je de eerste zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En toen ik zei dat ik morgen in de buurt was besloot hij vandaag te gaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb zojuist al een plaats bedacht waar de stok heen gaat wanneer ik hem weer in handen heb! Ik weet ook al precies aan welk bord.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
![]()
jij mag altijd meedoen, beter dan die twee zure appels die valse beschuldigingen maken.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Wacht wat?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten
Jij denkt dat we elke keer dat we bij een nieuw bord kwamen:
- de stok hebben opgehangen
- het slot dicht gedaan
- foto’s gemaakt
- de foto’s online hebben gezet
- een kwartier ofzo hebben gewacht of er echt niemand anders de stok kwam halen
- het slot weer open hebben gemaakt
- de stok laten meenemen door een ander teamlid
Waarom? Stap 2, 5 en 6 waren toch totaal onnodig? Denk ff na.
Ik ben normaal iemand die niet mee doet met het gekibbel hier, maar ik ben echt mega integer en zat ook in deze groep. Ik heb echt gehamerd op alle regels, al in de voorbereiding. Dingen als:
- we mogen de stok niet 4 dagen vooraf halen en vasthouden
- een verplaatsing van bord naar zelfde bord met andere naam op achterkant vind ik geen verplaatsing (voor de kortste verplaatsing)
- let op dat het wel een echt plaatsnaambord is.
Dus ik voel me geroepen om een keer wel te reageren. Want je kan met dit soort posts mijn dag goed verzieken. En dan spreek ik je aan op je eigen verstand en gevoel.
Edit: en ik vergat nog even dat je hiermee ook Lilak beschuldigt van dit zogenaamde complot, want zij heeft de stok na ons verplaatst en hoorde helemaal niet bij de recordgroep…
[ Bericht 5% gewijzigd door superkimmi op 10-03-2024 12:57:30 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik bedenk me alleen maar dat ik vroeger echt veel te netjes ben geweest in mn duo verplaatsingen. Die heb ik altijd samen met een andere user gedaan, maar achteraf hadden we dus gewoon de stok gelijk weer mee moeten nemen naar t volgende bord. Ik dacht altijd dat dat niet de lol van t spelletje was, maar @Spockjuh_ en @Goitske we kunnen binnenkort wel een rondje doen.![]()
Het is meer discussie over hoe mensen al dan niet lol mogen hebben dan daadwerkelijk lol. Ik heb het eigenlijk wel weer gezien hier.🐙![]()
Ik vind t benoemen dat mogelijk de code is aangepast om mensen buiten te sluiten ook wel ver gaatMaar jullie hebben een dag lol gehad, das de hele bedoeling van een spelletje toch? Maar ik heb t eerder gewoon anders gespeeld, dat betekend niet dat jullie t fout doen of dat t gezeik waardig is.
![]()
Oh ik haakte in op, maar doelde niet op jouw opmerking. Iedere keer als ik in dit topic kijk is het weer alleen maar gezeik en geklaag, en ik zie het niet snel beter worden. Ik ga met veel plezier weer mee met een volgend uitje, maar ik denk dat ik dit topic zelf wel een beetje zat ben.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:04 schreef Puala het volgende:
Ik vind t benoemen dat mogelijk de code is aangepast om mensen buiten te sluiten ook wel ver gaatMaar jullie hebben een dag lol gehad, das de hele bedoeling van een spelletje toch? Maar ik heb t eerder gewoon anders gespeeld, dat betekend niet dat jullie t fout doen of dat t gezeik waardig is.
🐙![]()
selectief lezen, beetje de TT volgen om te zien waar ie uit hangt is idd voldoendequote:Op zondag 10 maart 2024 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik haakte in op, maar doelde niet op jouw opmerking. Iedere keer als ik in dit topic kijk is het weer alleen maar gezeik en geklaag, en ik zie het niet snel beter worden. Ik ga met veel plezier weer mee met een volgend uitje, maar ik denk dat ik dit topic zelf wel een beetje zat ben.![]()
![]()
Ligt ie al weer?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:36 schreef Rob het volgende:
Heel fijn ik sta bij de stok. Is de code veranderd![]()
![]()
Neuhquote:
En als hij vanavond voor 1800 ligt zou ik het bijzonder vindenHey there sunshine lift my heart
Molenhoek naar combinatie Mook / Molenhoek. Maar is wel andere gemeente en zelfs andere provincie, dus ik zie het probleem niet.quote:![]()
Terugkijkend is het enige punt dat de trip naar het noorden voor de noorderlingen leuker was geweest als je het uiteindelijk daar ergens achter had gelaten ipv weer meenemen terug over de rivieren.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
Het is meer discussie over hoe mensen al dan niet lol mogen hebben dan daadwerkelijk lol. Ik heb het eigenlijk wel weer gezien hier.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Helpt het als ik hem een keer in de buurt van een station leg?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Terugkijkend is het enige punt dat de trip naar het noorden voor de noorderlingen leuker was geweest als je het uiteindelijk daar ergens achter had gelaten ipv weer meenemen terug over de rivieren.
Ik kom echt weinig in Groningen, maar dit is wel iets wat ik zou kunnen regelen met behulp van street view.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wilde na mijn efteling bezoek de stok gaan halen, als die niet meer dan 1,5 uur van de Efteling af lag.
Helaas is de regel "binnen 24 uur verplaatsen" blijkbaar niet zo belangrijk.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Iets met ik had al beloofd dat hij volgende week omhoog gingquote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Terugkijkend is het enige punt dat de trip naar het noorden voor de noorderlingen leuker was geweest als je het uiteindelijk daar ergens achter had gelaten ipv weer meenemen terug over de rivieren.
Of je kunt m zelf halen
In ieder geval is negatief gezeur over gedane zaken wel een beetje klaar naar mijn idee
Maar nu kan niemand iets want er is geen stokHey there sunshine lift my heart
Uiteindelijk had hij dus naar Zeeland provincie gemoeten. Dat is ook niet in het noorden, maar wel een plek waar die bijna nooit ligt…quote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Terugkijkend is het enige punt dat de trip naar het noorden voor de noorderlingen leuker was geweest als je het uiteindelijk daar ergens achter had gelaten ipv weer meenemen terug over de rivieren.life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Bijzonder dat het op de fotos erg licht is, en op moment van plaatsen van de fotos buiten al erg donker.
Als de fotos direct geplaatst waren had ik hem wellicht op kunnen halen.
Grapje natuurlijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
En met deze verplaatsing neem ik voorlopig afscheid van dit topic. Mijn plezier in dit spel is flink vergald.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Foto's voldoen niet aan de regels van de drie gevraagde foto's
Is de nieuwe code bekend bij alle mensen in de op?Hey there sunshine lift my heart
Nog meer bijzonder is,
Dat ook deze foto eerder genomen is dan de plaatsing van de fotos van Rob.
Ik ontvang graag de nieuwe code in DM.
Edit: ik heb de code in DM ontvangen
[ Bericht 13% gewijzigd door Mickytjuh op 10-03-2024 20:28:00 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@fietsie iets voor jou?quote:Op zondag 10 maart 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met deze verplaatsing neem ik voorlopig afscheid van dit topic. Mijn plezier in dit spel is flink vergald.Hey there sunshine lift my heart
Lekker inhoudelijke reactie op mijn post ook.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met deze verplaatsing neem ik voorlopig afscheid van dit topic. Mijn plezier in dit spel is flink vergald.
Doeiii
life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Doeiquote:Op zondag 10 maart 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met deze verplaatsing neem ik voorlopig afscheid van dit topic. Mijn plezier in dit spel is flink vergald.![]()
Wegblijven ook hè!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
@TARAraboemdijee is dit te doen voor je?
Ik weet dat het echt helemaal de andere kant van Friesland is als dat de grens met Groningen is.
Maar het is dichterbij dan het zuiden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Uuhhm, ben tot morgen 12,30 in Terschelling, mag ik de nieuwe code? (De eerste en laatste keer dat ik de stok ging halen was hij verdwenen in Westerpark. Misschien nu meer geluk….![]()
Zie DM.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:25 schreef Bzzzzp het volgende:
Uuhhm, ben tot morgen 12,30 in Terschelling, mag ik de nieuwe code? (De eerste en laatste keer dat ik de stok ging halen was hij verdwenen in Westerpark. Misschien nu meer geluk….![]()
Voorlopig heb ik vooral een drukke agenda mbt werk. Dus ik ga even zien wat de Friezen gaan doenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:26 schreef Mickytjuh het volgende:
@:TARAraboemdijee is dit te doen voor je?
Ik weet dat het echt helemaal de andere kant van Friesland is als dat de grens met Groningen is.
Maar het is dichterbij dan het zuiden.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
prima ideequote:Op zondag 10 maart 2024 13:55 schreef Puala het volgende:
Ik bedenk me alleen maar dat ik vroeger echt veel te netjes ben geweest in mn duo verplaatsingen. Die heb ik altijd samen met een andere user gedaan, maar achteraf hadden we dus gewoon de stok gelijk weer mee moeten nemen naar t volgende bord. Ik dacht altijd dat dat niet de lol van t spelletje was, maar @:spockjuh_ en @:goitske we kunnen binnenkort wel een rondje doen.Hooray for boobies!![]()
Ik nader het einde van mijn studie dus ben niet meer dagelijks in Fryslân te vinden. Hij ligt wel echt perfect daarvoor momenteel (A31 reed ik altijd).
Verder ben ik geen voorstander van verplaatsingen die buiten het topic om worden geregeld.
En hoeveel mensen gaan nog roepen dat ze nooit meer in dit topic gaan komen of mee gaan doen? Hoe vaak ik dat wel niet gelezen heb hier en dezelfde mensen nog zie posten...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
bedoel je hiermee mensen die samenkomen en als groep op pad gaan met de stok?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
Verder ben ik geen voorstander van verplaatsingen die buiten het topic om worden geregeld.Hey there sunshine lift my heart
Met name het alweer ophalen van de stok voordat de foto's zijn geplaatst.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bedoel je hiermee mensen die samenkomen en als groep op pad gaan met de stok?
Met een groep afspreken maar wel individueel op pad gaan vind ik prima, dat deden we op Texel ook. Foto's werden direct in het topic geplaatst zodat de volgende (die al wel in de buurt was, maar niet op de nieuwe locatie) zo snel mogelijk verder kon.
Eigenlijk vind ik dat je 1 auto gewoon als 1 verplaatser moet zien, hoeveel FOK!kers er ook in die auto zitten. Maar goed, ik heb geen zin om hierover te discussiëren en me met regels bezig te houden dus heb ik er de afgelopen jaren niet zoveel van gezegd. Maar als het de standaard gaat worden dan vind ik daar wel wat van.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
er is ook een stem op gegaan om een volgende keer op de fiets te doen, iedereen wat beweging en iets meer een zoek actie (en blijkbaar bier)quote:Op maandag 11 maart 2024 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met name het alweer ophalen van de stok voordat de foto's zijn geplaatst.
Met een groep afspreken maar wel individueel op pad gaan vind ik prima, dat deden we op Texel ook. Foto's werden direct in het topic geplaatst zodat de volgende (die al wel in de buurt was, maar niet op de nieuwe locatie) zo snel mogelijk verder kon.
Eigenlijk vind ik dat je 1 auto gewoon als 1 verplaatser moet zien, hoeveel FOK!kers er ook in die auto zitten. Maar goed, ik heb geen zin om hierover te discussiëren en me met regels bezig te houden dus heb ik er de afgelopen jaren niet zoveel van gezegd. Maar als het de standaard gaat worden dan vind ik daar wel wat van.
en het was niet om een discussie te starten in negatieve zin, persoonlijk denk ik dat het zaak is dat mensen plezier hebben met de fokstok en er zijn vele manieren om plezier te hebben met een stok
ik stoor me niet aan een 1 - 2tje op zijn tijd, of een dagje op pad
Voor nu wil ik vooral Noordelijke Fokkers zien die gelukkig mogen zijn met een stokHey there sunshine lift my heart
Ook niet meer zeiken dan over dat de stok nooit in het noorden ligtquote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik vooral een drukke agenda mbt werk. Dus ik ga even zien wat de Friezen gaan doen![]()
Nu ligt ie er en heb je geen tijd.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik heb toen op Texel 60 km gefietst, de rest ging er op de auto achteraanquote:Op maandag 11 maart 2024 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is ook een stem op gegaan om een volgende keer op de fiets te doen, iedereen wat beweging en iets meer een zoek actie (en blijkbaar bier)
en het was niet om een discussie te starten in negatieve zin, persoonlijk denk ik dat het zaak is dat mensen plezier hebben met de fokstok en er zijn vele manieren om plezier te hebben met een stok
ik stoor me niet aan een 1 - 2tje op zijn tijd, of een dagje op pad
Voor nu wil ik vooral Noordelijke Fokkers zien die gelukkig mogen zijn met een stokPaar keer vanuit Den Helder naar regio Alkmaar om hem op te halen/te verplaatsen. Rondje Wieringen ook wel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar zeek ik niet over. ik zeikte erover dat dat ding praktisch naast de deur lag op een mooie zaterdag, maar ik geen enkele kans kreeg om daar iets mee te doen. Toen de dag voorbij was lag die weer in Brabant. Dat was gewoon zuur. Ik dacht dat ik dat punt nu wel had gemaakt en daarmee is de kous wmb af.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ook niet meer zeiken dan over dat de stok nooit in het noorden ligt![]()
Nu ligt ie er en heb je geen tijd.
Loveislikeakiss heeft al 2x gevraagd of het negatieve gezeik op kan houden. Een dergelijke reactie van jou helpt dan absoluut niet. net als je gezwaai naar DJMO, die blijkbaar ook tegen de sfeer en het gedoe aanloopt.
Dus kunnen we ajb weer een beetje normaal tegen elkaar gaan doen? Het moge duidelijk zijn dat sommigen tegen de algemene sfeer in dit topic aanlopen. De actie heeft het nodige teweeg gebracht en sommigen vinden daar iets van. Dat is geuit. Wmb kan het nu lijkt mij weer op een normale manier met normaal doen tegen elkaar!In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Volgens mij begon je er gisteren zelf weer over…quote:Op maandag 11 maart 2024 13:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar zeek ik niet over. ik zeikte erover dat dat ding praktisch naast de deur lag op een mooie zaterdag, maar ik geen enkele kans kreeg om daar iets mee te doen. Toen de dag voorbij was lag die weer in Brabant. Dat was gewoon zuur. Ik dacht dat ik dat punt nu wel had gemaakt en daarmee is de kous wmb af.life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Er was al een discussie gaande over beschuldigingen, sfeer, lol of geen lol etc. Ik haakte in op een reactie van DeZwabber waarin ik mijn initiële reactie afzwakte. Maar blijkbaar mag dat ook niet? En blijkbaar moeten we doorgaan met zeiken en zeuren? Op alle slakken zout leggen en elkaar verwijten maken? Als je dat echt wil, veel succes. Maar dan heb je aan mij een verkeerde.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:27 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Volgens mij begon je er gisteren zelf weer over…In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: