Helmond is eng jaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
En als iedereen die steeds zegt "Oh hij ligt in de buurt, ik ga hem eens halen." de stok ook daadwerkelijk zou halen zou dit topic een stuk actiever zijn. Maar dat valt ook wel behoorlijk mee.
Zeker ver weg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
PuberStokkie kon er weer even tegen, na het worstenbroodje en het blikje Red Bull.
Echt het wondermiddel om vermoeide pubers weer op te krikken tot volwaardige pubertjes.
De reis ging weer verder, vanuit Limburg naar, zoals aangekondigd....
Jawel!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een keer twee doelen gehaald!
Waar ligt hij. Ik kan pics niet vindenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Die hele dag verplaatsen tussen een groepje maakt me niks uit maar dat de stok na het hele land aan mogelijkheden alweer in NB is beland had van mij niet gehoeven
Eerlijk is eerlijk, hij had eigenlijk nog naar Zeeland (provincie) doorgemoeten. Maar dat werd m helaas echt niet meerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Die hele dag verplaatsen tussen een groepje maakt me niks uit maar dat de stok na het hele land aan mogelijkheden alweer in NB is beland had van mij niet gehoeven
Dat was niet het oorspronkelijke plan, maar ineens was de tijd en energie op.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Misschien is het een overtrokken reactie van net... eensquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Als dit continu zo zou zijn en niemand ooit een kans zou hebben zou je een punt hebben. Maar nu hebben een groep mensen één roadtrip en één middagje lol met lokaties afvinken, en je doet alsof we je levensvreugde gederfd hebben en het spel onspeelbaar is. Beetje perspectief is ook een ding.
Heb ik met stok in het noorden altijd gedaan!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
En als iedereen die steeds zegt "Oh hij ligt in de buurt, ik ga hem eens halen." de stok ook daadwerkelijk zou halen zou dit topic een stuk actiever zijn. Maar dat valt ook wel behoorlijk mee.
Herstel, Brabant weer inmiddelsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Misschien is het een overtrokken reactie van net... eens
Maar als je een rits plaatsnamen in je omgeving voorbij ziet komen, je de auto in wil om hem te halen, maar whoppa, weer een plaats verder en dus maar laat en hoopt dat ie ergens in Groningen/Drenthe/Friesland achterblijft, amar dan in fokking Limburg belandt, dat is gewoon niet leuk.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:02 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij had eigenlijk nog naar Zeeland (provincie) doorgemoeten. Maar dat werd m helaas echt niet meer
Maar.. hij lag hiervoor niet in Noord-Brabant?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:56 schreef laziness het volgende:
Snap ik. Voor mij is dit spel voornamelijk een excuus om er gezellig een dagje op uit te gaan met mensen die ik graag mag. En zoals ik het zie is het zowel coöperatief als een beetje competitief. (met zijn allen proberen om Stok alle plaatsjes aan te laten doen, maar misschien ook eens proberen om een recordje te verbreken). Dus je zit samen in het schuitje, en dit was ook echt geen "Haha, lekker puh Groningen" actie, maar we wilden wel een poging doen om hem in één dag langs alle provincies te laten gaan. In Groningen overhandigden we de stok van de ene naar de andere groep en toen karden we samen wat rond binnen één gemeente voor de lol.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Misschien is het een overtrokken reactie van net... eens
Maar als je een rits plaatsnamen in je omgeving voorbij ziet komen, je de auto in wil om hem te halen, maar whoppa, weer een plaats verder en dus maar laat en hoopt dat ie ergens in Groningen/Drenthe/Friesland achterblijft, maar dan in fokking Limburg belandt, dat is gewoon niet leuk.
Hear hearquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar het gezamenlijke doel is nog steeds om hem alle plaatsjes aan te laten doen. Dus hij moet er echt weer heen uiteindelijk. Zijn hier denk ik ook best wel mensen die dat willen doen, en niet lullig bedoeld, maar dat begint ook wel bij de mensen die voor de lol zulke kilometers maken niet tegen je in het harnas te jagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op zondag 3 maart 2024 08:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Moet ik nog teruglezen of is dit topic nog steeds stoffig en saai?Er is heel wat gezegd volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, je hebt het er maar zwaar mee!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar blijkbaar sta ik hier alleen in
Het was leuk, speler van het eerste uur, die al 20 jaar meedeed, maar die zijn jullie kwijt. Succes met jullie doorgeefacties waar niemand tussen komt
Succes met anderen in de buurt lekker maken
Tabee, signing off, tot nooit weer ziens
29km dus heen en weer terug zou ook nog wel gaan maar ik ga dat vandaag niet doenquote:
Ik zou als ik jou was vandaag ook even niks doen.quote:Op zondag 3 maart 2024 11:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
29km dus heen en weer terug zou ook nog wel gaan maar ik ga dat vandaag niet doengisteren genoeg gewandeld
heel de dag stil zijn en zittenquote:Op zondag 3 maart 2024 11:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was vandaag ook even niks doen.
Morgen heb je alweer een drukke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |