Boah zeg wat een foto's we hebben wat kerstmagie moeten gebruiken om deze te vinden maar hij is binnen, zien jullie dadelijk in Groningen, gezelligquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef superkimmi het volgende:
Roadtripdames strike again!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wij komen ook wel naar de meet, en hebben de stok in Almere-Hout gedumpt! Iemand tijd hem even op te halen?
korter dan 11 meterquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:26 schreef superkimmi het volgende:
Op pagina 13 van het vorige topic staat een record volgens mij: de korste verplaatsing ooit!
nee dus zie mijn aangepaste vorige postquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:24 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jup, 10 meter
Een onafhankelijk iemand kan dit beter bepalen.quote:
Ongeveer 6 rendieren afstand dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:29 schreef Secretsantaa het volgende:
[..]
Een onafhankelijk iemand kan dit beter bepalen.
In de auto kan ik nu niet goed zien hoe je hebt gemeten.
Mijn meting zegt 10 meter.
Dichtbijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 10:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ging wandelen in Dieren, en vond daar een ander dier, met een jong.
Dit is geen foto van de weg maar een grafische weergave dus deze zie ik als niet valide meting.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:13 schreef Secretsantaa het volgende:
Kortste verplaatsing
45 m van Halfweg naar Noordwijkerhout op 17-06-2016 door Maringo
45m is geen 11m
OP is niet bij.quote:
Ah. Ik nam aan dat ze het uit de op had.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De OP is wel bij, maar de website van @:Light niet
Je hebt de rechter paal gepakt van het bord rechts. Links heb ik niet gecheckt.quote:
Gelukkig rijd jij.quote:
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
komt het stokje naar zoetermeer?
leuk maar heb geen tijd om op te halen want pasgeboren baby in huis
misschien wil @:nattekat wel
Feli met de baby!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk juist om de kleine met de stok te fotograferen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nee, dat mag niet, ligt niet in Nederland.quote:
#MaakNieuwZeelandNederlandAgainquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, ligt niet in Nederland.
Let ff op waar ik Zeeland. Zou de langste verplaatsing kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.
Ben in Groningen, en die stok gaat echt naar Zeeland toe
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @KapiteinIglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen warenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Let ff op waar ik Zeeland. Zou de langste verplaatsing kunnen worden.
Groningen - goes is al 330km. Of moet het hemelsbreed?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @:kapiteiniglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen waren
tochtje naar een waddeneiland dusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @:kapiteiniglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen waren
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.
Ben in Groningen, en die stok gaat echt naar Zeeland toe
Ja volgens mij wel. Want ons ritje was toen ruim 450 km geloof ikquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Groningen - goes is al 330km. Of moet het hemelsbreed?
Nee, nog niet… ben je in de buurt?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooien
No you don't.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooien
Je legt hem juist dichterbijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
No you don't.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jij zit in Bdorp?quote:
Denk niet dat het hem vandaag nog wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat was mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker in het zonnetje ligt PuberStokkie bruin te worden
Happy hunting @:mcgrath
Toch gevonden, tussen alle zeehonden…quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er gaat iets mis
quote:
dank!!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk juist om de kleine met de stok te fotograferen!
En gefeliciteerd![]()
ik zie nog steeds hele stukken pieterpadquote:Op zaterdag 2 maart 2024 17:37 schreef Fogel het volgende:
De stok had geen zin meer om in Groningen te zijn.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij is verplaatst van Molenhoek naar Molenhoek?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:36 schreef Mickytjuh het volgende:
De omgevingsfoto maakte het moeilijk, maar ik heb hem gevonden hoor!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy hunting
Van Molenhoek naar Mook zo te zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is verplaatst van Molenhoek naar Molenhoek?
Nee Molenhoek naar Mook schatjequote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij is verplaatst van Molenhoek naar Molenhoek?
Jij dacht dat Stokkie rust kreeg??? ..nee joh worstenbroodje er in, red bulletje er bij, en de puber kan weer doorquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef Deisyy het volgende:
De stok gaat vandaag echt het hele land door
Wie maakt een kaartje?
Stokkie heeft weer een goed weekend.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij dacht dat Stokkie rust kreeg??? ..nee joh worstenbroodje er in, red bulletje er bij, en de puber kan weer doorm
Ja die heeft zich niet verveeldquote:
Wij zijn helemaal naar Groningen gereden om hem te halen vanaf Noord-Brabant en Limburg.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat bedoel ik. Denk je als Noorderling even aan de beurt te komen, krijg je dit
Echt, wat een lol
Zucht
Wat is nou de lol als andere spelers geen kansen krijgen, en alleen maar valse hoop
Nou, veel plezier met dat ding in Limburg
We rijden honderden kilometers voor een doel en je vindt dat we dat voor jou hadden moeten doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, dat bedoel ik. Denk je als Noorderling even aan de beurt te komen, krijg je dit
Echt, wat een lol
Zucht
Wat is nou de lol als andere spelers geen kansen krijgen, en alleen maar valse hoop
Nou, veel plezier met dat ding in Limburg
Laat staan groep westen met iemand die hem uit Limburg meenam, en die 6 provincies in 1 ochtend hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal naar Groningen gereden om hem te halen vanaf Noord-Brabant en Limburg.
Je kan ook een keertje een eind reizen om hem op te halen.
Lilak heeft ook een keer 200kilometer gereden
En ik ben hem een keer in Zuid Limburg gaan halen, on er daar achter te komen datrie weg was.
En een week later ben ik hem alsnog in Zuid Limburg gaan halen.
Is voor mij vanaf Meierijstad ook een ontzettend takke eind.
Ja, dat was ook een flinke actie....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Laat staan groep westen met iemand die hem uit Limburg meenam, en die 6 provincies in 1 ochtend hebben gedaan
Google Earth geeft geen satellietbeeld van dat deel maar de wazige tekening. maar het klopt wel in afmetingenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 11:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is geen foto van de weg maar een grafische weergave dus deze zie ik als niet valide meting.
Nee, dat kun jij niet weten, want je hebt geen idee op deze afbeelding waar het bord staat, hoe breed de weg precies is.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:58 schreef Rob het volgende:
[..]
Google Earth geeft geen satellietbeeld van dat deel maar de wazige tekening. maar het klopt wel in afmetingen
Neequote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We rijden honderden kilometers voor een doel en je vindt dat we dat voor jou hadden moeten doen?
Zal eens kijken of ik iets kan doen als ik weer verder ga met mijn Pieterpad tocht, dan zou hij bij Schoonloo kunnen komenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had wat hopes up
En nee, tegenwoordig leg ik geen kuteinden meer af voor de stok, iets met geld, benzine etc.
Dus ik ga wel weer lang wachten tot dat ding boven Zwolle komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |