Gelukkig rijd jij.quote:
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
komt het stokje naar zoetermeer?
leuk maar heb geen tijd om op te halen want pasgeboren baby in huis
misschien wil @:nattekat wel
Feli met de baby!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk juist om de kleine met de stok te fotograferen!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
Nee, dat mag niet, ligt niet in Nederland.quote:
#MaakNieuwZeelandNederlandAgainquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet, ligt niet in Nederland.
Let ff op waar ik Zeeland. Zou de langste verplaatsing kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.
Ben in Groningen, en die stok gaat echt naar Zeeland toe
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @KapiteinIglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen warenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Let ff op waar ik Zeeland. Zou de langste verplaatsing kunnen worden.
Groningen - goes is al 330km. Of moet het hemelsbreed?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @:kapiteiniglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen waren
tochtje naar een waddeneiland dusquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Beter opletten waar in Groningen. In Zeeland waren @:kapiteiniglo en ik al het verst zuidwest ongeveer. Maar in Groningen kan het noordelijker dan Hoorn waar we toen waren
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooienquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ligt toch in de buurt van Zeeland? Want dat begint ook met een Z.
Ben in Groningen, en die stok gaat echt naar Zeeland toe
Ja volgens mij wel. Want ons ritje was toen ruim 450 km geloof ikquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Groningen - goes is al 330km. Of moet het hemelsbreed?
Nee, nog niet… ben je in de buurt?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooien
No you don't.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je hem al? Ik kan roet in je eten gooien
Je legt hem juist dichterbijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
No you don't.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jij zit in Bdorp?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |