SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had nog een poging willen doen om het moeilijk te maken maar dat is gewoonweg onmogelijk
Mocht je denken, waar ken ik dat dorp toch vannou waarschijnlijk van de Carnavalsoptocht
Je hebt dmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
wat is de code van het slot? mag ik die in dm?
ik ga m niet gelijk halen, dat lukt nog niet.
Duurt lang!quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Wij komen vandaag in de buurt, mogelijk hebben wij tijd om de stok op te halen. Wat is de code?
quote:
Dankquote:
Die stok wordt goed bewaaktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
De stok wordt goed bewaakt
Hell no dat ik daar de stok nog eens op ga halenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:13 schreef rubbereend het volgende:
De stok heeft een mooie reis gemaakt vanuit het Brabantse land naar het prachtige Drenthe. Vanuit ZijTAART is de stok nu aangekomen in KOEKange! Veel succes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de site heeft hij nog nooit in Koekange gelegenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hell no dat ik daar de stok nog eens op ga halenik heb er één keer 25 km voor Jan lul gelopen toen @:light de stok daar had neer gelegd, en die foetsie was toen ik er aan kwam
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok ronde 13,laatste verplaatsing. Was koekangerveld blijkbaar. Daags erna kwam Harrie1 met een ronde stok om op Facebook aandacht te vragen voor zijn uithuis geplaatste kinderen volgens mij. Daar gaven de users hier echter geen gehoor aan waarna er een andere stok terug in het spel kwam zonder slot (geplaatst door mij als ik de wiki mag geloven.) maar dan nog, voor geen goud dat ik weer die richting uitgaquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens de site heeft hij nog nooit in Koekange gelegen
breng maar naar zoetermeer dan :-)quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Super, dat ligt een heel stuk dichterbij. Een mooie verplaatsing.
Van Taart naar Koek...![]()
Lag daar ook een stokquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was vorige week nog in havixhorst
Als 'ie in de provincie Groningen komt, wil jij ook wel weer een verplaatsing doen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oeh, eindelijk weer redelijk in de buurt
Dat was ik ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:12 schreef laziness het volgende:
Issie nou nog niet opgehaald? Drenthe is niet zo ver maar dacht dat iemand vorige week al ging?
Als je gaat, in welke richting gaat de stok dan ongeveer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ik ja.Het verplaatsen van de stok is me deze week werkelijk ontschoten, door alle drukte.
![]()
Wij verwachten ook een fotoreportage he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ik ja.Het verplaatsen van de stok is me deze week werkelijk ontschoten, door alle drukte.
![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als 'ie in de provincie Groningen komt, wil jij ook wel weer een verplaatsing doen?
Oh, ook nog...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wij verwachten ook een fotoreportage he?
Nog niets bedacht. Heb je een voorkeur?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:04 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Als je gaat, in welke richting gaat de stok dan ongeveer?
Ergens tussen Leiden en Utrecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog niets bedacht. Heb je een voorkeur?
Ah. Nee, de stok blijft wel in het noorden, ergens in de noordelijke provincies... en komt ook niet naar Zoetermeer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ergens tussen Leiden en Utrecht.
Nee, ik zit nu weer thuis, aan de koffie; aan het bijkomen van de enerverende reis.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
En nu ben je onderweg naar Zoetermeer neem ik aan
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu weer thuis, aan de koffie; aan het bijkomen van de enerverende reis.
quote:• Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door gebrokenglas op 30-10-2023 12:52:48 ]How can I make this topic about me?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De nieuwe lokatie.Fotos doen het hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat lukt vandaag nog wel. En kan 'ie mooi naar Zoetermeer.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:42 schreef YourCaptor het volgende:
Gevonden! "Route naar dit punt 236km".
10km voor mijquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:42 schreef YourCaptor het volgende:
Gevonden! "Route naar dit punt 236km".
Hij zou zeker meer in de buurt van Zoetermeer terecht komen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lukt vandaag nog wel. En kan 'ie mooi naar Zoetermeer.
Slechts 230 km.
Duh.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Hij zou zeker meer in de buurt van Zoetermeer terecht komen.
Dus je bent nu onderweg naar Zoetermeerquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok heb ik zojuist opgepikt
Was het maar zo'n feest, hahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dus je bent nu onderweg naar Zoetermeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ok.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:17 schreef Nober het volgende:
Opgehaald. Ik ga nu even zes weken met vakantie.
Geniet er van, hoop dat je mooi weer hebt ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:17 schreef Nober het volgende:
Nouquote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou
Ja
Met het weer van vandaag zou ik geen stok gaan leggen
Maar wat een hoop Groningers hier
@:bondage ga je ook mee doen?
In groningen is de zomervakantie net begonnen begreep ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:17 schreef Nober het volgende:
Met een reis van rond de 260km voor de boeg (enkele reis) wacht ik toch altijd even afquote:Op donderdag 2 november 2023 23:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk niet dat we Nober's post serieus moeten nemen
Het was wel erg snel nadat jij de lokatie gepost had ... Ik weet dat het soms snel kan gaan , maar ik ben het met je eensquote:Op donderdag 2 november 2023 23:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk niet dat we Nober's post serieus moeten nemen
Kijk wel even, is hier 24 min. met de auto vandaanquote:Op donderdag 2 november 2023 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou
Ja
Met het weer van vandaag zou ik geen stok gaan leggen
Maar wat een hoop Groningers hier
@:bondage ga je ook mee doen?
Ik heb em opgehaaldquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
De koeien daar houden de stok goed in de gaten, ik werd indringend aangestaard en nagestaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een stukje gereden inderdaad maar dat was geen straf. Hij ligt nu 14 km van Koekange, wederom in het mooie Drenthe tegen de grens van Overijssel aan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je speciaal voor het verplaatsen van de stok heel dat stuk wezen rijden vandaag?
Of toch gecombineerd met iets anders? Erg naast de deur is het niet voor jou.
2x80km, minstens.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Als de stok verplaatst is is het handig om mij even te mentionen, zodat ik de TT aan kan passen.
Was ik ook vergeten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Als de stok verplaatst is is het handig om mij even te mentionen, zodat ik de TT aan kan passen.
Is ook niet heel erg, maar wel handig voor de stokhalersquote:
Komt vast goedquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je ons nu TT editrechten geeft kunnen we de TT voortaan zelf aanpassen.
Is er al bekend in welke richting de nieuwe plek gaat zijnquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:02 schreef rubbereend het volgende:
De stok is zojuist opgehaald en zal morgen naar zijn nieuwe plek reizen
De richting is zeker bekendquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is er al bekend in welke richting de nieuwe plek gaat zijnIk verwacht uiteraard Zoetermeer.
Die stok heeft een goede reis gehadquote:Op woensdag 8 november 2023 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijk genieten hier aan de kust, echt strandweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben vanuit Brabant naar het noorden gebracht en nu vanuit het noorden naar het westenquote:Op woensdag 8 november 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die stok heeft een goede reis gehad
Jij gaat het hele land doorquote:Op woensdag 8 november 2023 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben vanuit Brabant naar het noorden gebracht en nu vanuit het noorden naar het westen
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:43 schreef YourCaptor het volgende:
Interessant, wellicht dat ik deze kan oppikken.
Mag ik in elk geval de code van het slot ontvangen?
quote:
Ja, daar was ik wel blij mee. Het was maandenlang een beetje van hetzelfde en opeens was ie daar weer eensquote:Op woensdag 8 november 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat het hele land door
Wel leuk als die stok niet telkens in dezelfde hoek ligt.
Maak je er een leuk uitje van komend weekend. Even naar de zee.quote:
Vanuit Zuid-Limburg? mwa andere plannen. Als het hoog zomer was misschien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak je er een leuk uitje van komend weekend. Even naar de zee.
65 km van Zoetermeer, wordt bijna interessant om hem te gaan halen :pquote:Op woensdag 8 november 2023 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijk genieten hier aan de kust, echt strandweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef RokStarr het volgende:
[..]
65 km van Zoetermeer, wordt bijna interessant om hem te gaan halen :p
For the record, is de code nog steeds dezelfde als bij mijn laatste verplaatsing in 2017?
Dan breek ik mijn reis vandaag maar af, bier drinken kan ik thuis ook, dat hoeft niet in de treinquote:
quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan breek ik mijn reis vandaag maar af, bier drinken kan ik thuis ook, dat hoeft niet in de trein
Kwam spontaan zo uit, ik had ook nog niet eerst gekeken, dacht dat check ik onderweg welquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:44 schreef Rob het volgende:
[..]
Sorry.Had het even gemeld dat je onderweg was dan had ik hem gelaten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt hij nu een meter of tien verder aan een ander wijkbord.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
nee dat is mijn verplaatsing.quote:Op zondag 12 november 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Dan haal ik de andere foto's even weg, om verwarring te voorkomen.
Bij het bord dat @DJMO geplaats heeft.quote:
Daarbij lijkt het er op dat het de kortste verplaatsing wasquote:Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing
HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
Wat een tempo, dan ga ik de TT ook aanpassenquote:Op zondag 12 november 2023 18:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Bij het bord dat @:DJMO geplaats heeft.
Zij mocht hem verplaatsen..
en in de OP staat:
[..]
ik doe niet meer mee danquote:Op zondag 12 november 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een tempo, dan ga ik de OP ook aanpassen
Zie de toevoeging aan zaandam. Rob had hem bij zaandam 't kalf neergelegd, en hij ligt nu bij kogerveldwijk.quote:
quote:Op zondag 12 november 2023 18:15 schreef DJMO het volgende:
En terwijl @:rob boodschappen doen ging doenNiet overdrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt hij nu een meter of tien verder aan een ander wijkbord.![]()
![]()
en een record voor blijft langste liggenquote:Op zondag 12 november 2023 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Een nieuw record voor "de kortste verplaatsing ooit". De vorige kortste verplaatsing was 45 meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ook nog graag de groeten doen aan@yvonne en @Mazikeen
en verder iedereen die ik vergeten ben
![]()
Zelfs een stok wil niet te lang in Eerde blijven dus ik heb het zeer eenvoudig gemaakt deze rondequote:Op zaterdag 25 november 2023 18:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Jij maakt het wel heel makkelijk om hem op te halen!
Wat ben je toch een schat, echt fijn dat Meierijstad nu volledig is afgevinkt
Nu kan ik een nieuwe leuke gemeente zoeken om overal te hebben gestokt
den bosch? kunnen we samen Hintham doen, daar is niet echt een goede plek om een stok een week achter te latenquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Jij maakt het wel heel makkelijk om hem op te halen!
Wat ben je toch een schat, echt fijn dat Meierijstad nu volledig is afgevinkt
Nu kan ik een nieuwe leuke gemeente zoeken om overal te hebben gestokt
Hintham aan de Maasquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
den bosch? kunnen we samen Hintham doen, daar is niet echt een goede plek om een stok een week achter te laten
Ik had eigenlijk Boekel al uitgekozen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
den bosch? kunnen we samen Hintham doen, daar is niet echt een goede plek om een stok een week achter te laten
quote:Op zondag 26 november 2023 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Boekel al uitgekozen.
Hintham is drie keer vallen van mijn ouderlijk huis
Leuk!
Goed bezig..... Boekel zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 27 november 2023 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de stok bevrijd van zijn verblijf in Eerde.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 27 november 2023 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de stok bevrijd van zijn verblijf in Eerde.
Pictures volgen later.quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Pictures volgen later.
De stok slaapt vannacht bij mij
* DJMO wacht op selfie van Stok! en Mickytjuh in bedquote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Pictures volgen later.
De stok slaapt vannacht bij mij
Smakelijk gelachenquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De les volgen bij mevrouw Mickytjuh was echt saai,
Dus zoals het een puber stokkie betaamt, issie maar naar buiten gaan staren.
Omgquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je hem maar schoongemaakt hebt
Daar kun je leuk naar de Alpacafarmquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Na een heftig debat tussen Stokkie en Mickytjuh is toch besloten dat het niet Boekel werd. Want ja, @:Harrie had wel gelijk, das echt niks.
Maar we blijven wel bij de B, van de gemeente Bernheze.
Stokkie hangt uit te waaien op de grens van Vorstenbosch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:deisyy hier is de stok!!
Allemaal veel plezier met de hunt
Geen paniek. Bij mij deden de foto’s het gewoon. Dus heb ze al doorgestuurd naar Iglo.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hele dikke paniek
De server van imgbb is down.nu doen de foto's het niet.
Waar moet ik nu de foto's posten
Soms werkt wat meer uitgezoomd wel om ook iets vd straat waar die staat te zienquote:Op donderdag 7 december 2023 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
De omgeving staat op beide fotos. Er is niet meer omgeving dan dat eigenlijk.
https://postimages.org/quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hele dikke paniek
De server van imgbb is down.nu doen de foto's het niet.
Waar moet ik nu de foto's posten
Ja. Zekersquote:Op vrijdag 8 december 2023 07:07 schreef D. het volgende:
Ligt ie daar nog steeds?
Kwam er eergisteren voorbij…
Ik zal ze daar even uploadenquote:
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De stok heeft achter het station koffie gedronken en gaat nu op weg naar de greppel ergens bij een bord.
Dat is geen plaatsnaambord hequote:Op zaterdag 9 december 2023 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
Hebbes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goddn ik ben doorweekt.
Parkeren en dan 200 meter lopen.
Gadsiedarrie
Maar hij hangt
Ik ook…quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Heb jij 'm alweer opgehaald?
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?quote:
Jawel hoor. 1 De Beverspijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?
Dit is allemaal binnen 5 km van het centrum van den boschquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Heb jij 'm alweer opgehaald?
Dat is al lang geen plaats meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?
Ja ik moet toch ergens heen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Jeetje @:dezwabber jij legt vandaag wel ff kilometers af man!!
Over toeval gesproken…quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik moet toch ergens heen.
Maar wel mooi toevallig zo.
Geeft niets, ik had bezig gebleven vanmiddagquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow shit.
@:deisyy ik was je vergeten te taggen.
Ja dit is allemaal weer dezelfde gemeente.quote:
Je vergat roadtripdames strike againquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
Naaah wat een toeval. Daar zaten wij net te eten.
Er mist wel een lettertjequote:Op zaterdag 9 december 2023 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de tt aangepast, maar voor hoelang
Dank u!quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er mist wel een lettertje
Maar dat mag de pret niet drukken
It's all gud.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er mist wel een lettertje
Maar dat mag de pret niet drukken
quote:Meeste verplaatsingen op één dag: 14 (3 augustus 2019)
Vooruit dan maar…quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
En dat is 9, dat record gaat eraan vandaag
[..]
Ga je gangquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooruit dan maar…
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Zal ik zelf de tt aanpassen?)
Lekker stuiterenquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Oehhhh nog een "nieuwe" to the party????
De zwabber was ook niet eerder bij de stok betrokken toch???
Wat gaat PuberStokkie eten?
Frikandelbroodje met Red Bull?? Zoals iedere puber??
3 augustus 2019 was een mooie dag. @Rob @nostra @OscarMopperkont @Toverstokjequote:Op zaterdag 9 december 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
En dat is 9, dat record gaat eraan vandaag
[..]
Onjuist.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:13 schreef chufi het volgende:
Ze zitten gewoon met zn allen in een busje ...
Dat… kan ik nu niet meer ontkennen denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Jullie komen elkaar vast tegen onderweg
Wie?quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Jullie komen elkaar vast tegen onderweg
Aangepast!quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Jeetje. dat is de 5e14e verplaatsing al?
* gebrokenglas wacht gespannen af
Je loopt wat achterquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Jeetje. dat is de 5e verplaatsing al?
* gebrokenglas wacht gespannen af
Kom op! Je pantoffels en dekentje wachten wel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:02 schreef superkimmi het volgende:
Nieuwerbrug. Das wel in de buurt.
Maar mijn pantoffels en warme dekentje willen ook aandacht
I see what you’re doingquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
Van links...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
beetje laat dusquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
En jammer, we komen zo langs Reeuwijk e.o.
Stay tunedquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Was dit echt de laatste?????
Ik kan dit niet geloven.
…naar rechts!quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
Van links...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
…naar rechts!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bijna 450km gereden vandaag, fantastisch!
En van links naar deze rechts moest volgens de gps via Duitland, alwaar ik in een Duitse douanefuik terecht kwam en moest uitleggen waar ik heen ging (Nederland) en waar ik vandaan kwam (Nederland), maar dan met locaties. Was niet makkelijk op een dag als deze, maar hij vond het goed en ik mocht verder.
We zijn gewoon te traagquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
Daar kom ik over twee weken pas weer in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Jij hoort bij die iedereenquote:
I know,quote:
Er is er eentje bij een oversteekpunt, maar Hintham is opgeslokt door den Boschquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is een heel erg biblebelt jongensquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:08 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Roadtripdames strike again!
Kerstboomquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(just the tip)
Stok heeft gegeten en is weer op pad.
Ik heb vakantiequote:
Ik had je handboeien aan gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
…naar rechts!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bijna 450km gereden vandaag, fantastisch!
En van links naar deze rechts moest volgens de gps via Duitland, alwaar ik in een Duitse douanefuik terecht kwam en moest uitleggen waar ik heen ging (Nederland) en waar ik vandaan kwam (Nederland), maar dan met locaties. Was niet makkelijk op een dag als deze, maar hij vond het goed en ik mocht verder.
Gebruik je ze nog een keerquote:
Het ziet er naar uit dat Team Noord-Holland maar weer eens op pad moet en het record terughalen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3 augustus 2019 was een mooie dag. @:Rob @:nostra @:OscarMopperkont @:Toverstokje
Welk team zijn wij dan?quote:Op zondag 10 december 2023 00:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat Team Noord-Holland maar weer eens op pad moet en het record terughalen.![]()
Maar dan wel in het voorjaar als het mooi terrasweer is.
![]()
Team "Rest van Nederland"quote:Op zondag 10 december 2023 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welk team zijn wij dan?
"Team bij elkaar geraapt zootje"?
"En Noorwegen"quote:
Ja wij wonen op de biblebelt. Als lesbisch koppel. Hebben aantal mensen in de wijk die elke dag bidden dat we genezen. Maar het meerendeel van onze buren is juist superliefquote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is een heel erg biblebelt jongens
Team ZFMKSS?quote:Op zondag 10 december 2023 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welk team zijn wij dan?
"Team bij elkaar geraapt zootje"?
Nou zo is het niet gegaanquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef chufi het volgende:
Milieu effectief in een file achter elkaar aan rijden ....
En ik ben met het OV naar het beginpunt gekomen. En heb heel milieuverantwoord gecarpooled.quote:Op zondag 10 december 2023 00:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou zo is het niet gegaan![]()
Mijn meet met fogel en zwabber was te voet.
Ik moest echt naar mijn moeder, ik moest matrassen wisselen voor mama, dus moest echt de auto in, want daar lag een matras in.
Ik heb op geen enkel punt achter iemand aangereden of iemand achter mij aan.
Ik ben geen verantwoording schuldig aan niemandquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef chufi het volgende:
Een file van twee autos op sommige stukjes, daar zou ik voor tekenenquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef chufi het volgende:
Ik vind hem toch een beetje zwoel klinken.quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 01:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem toch een beetje zwoel klinken.
Ik heb daar vandaag geen energie voor denk ik.quote:Op zondag 10 december 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Wie voelt zich geroepen deze bij te werken?
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
Typefoutje denk ik?quote:Op zondag 10 december 2023 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb wel ff een vraag.
De stok raakte kwijt in Amsterdam
Dat was einde ronde 21. Daar startte ronde 22.
Maar er zijn drie verplaatsingen toegevoegd in een "nieuwe" ronde 21 na de verdwenen stok.
Klopt dit wel??
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De nieuwe lokatie.Je fotos zijn verwijderd. Ik kan nu niet in de wiki kwijt waar de stok heeft gelegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Die post van gebrokenglas wordt een stukje vquote:Op zondag 10 december 2023 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je fotos zijn verwijderd. Ik kan nu niet in de wiki kwijt waar de stok heeft gelegen.
gebrokenglas heeft de stok 30 oktober in Engelbert achter gelaten.quote:Op zondag 10 december 2023 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je fotos zijn verwijderd. Ik kan nu niet in de wiki kwijt waar de stok heeft gelegen.
Ik heb geen idee of dit juist is of wie de wiki toen heeft aangepast.quote:Op zondag 10 december 2023 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb wel ff een vraag.
De stok raakte kwijt in Amsterdam
Dat was einde ronde 21. Daar startte ronde 22.
Maar er zijn drie verplaatsingen toegevoegd in een "nieuwe" ronde 21 na de verdwenen stok.
Klopt dit wel??
De maps locatie van de exacte plek is niet te doen als ik geen foto's heb. Maar ik ben druk bezig in ieder geval de verplaatsingen er op te zetten. Ben al op de dag van gisteren, bij de derde plek.quote:Op zondag 10 december 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die post van gebrokenglas wordt een stukje v
[..]
gebrokenglas heeft de stok 30 oktober in Engelbert achter gelaten.
Top! Ik zal het morgen even 'nakijken'quote:Op zondag 10 december 2023 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De maps locatie van de exacte plek is niet te doen als ik geen foto's heb. Maar ik ben druk bezig in ieder geval de verplaatsingen er op te zetten. Ben al op de dag van gisteren, bij de derde plek.
Hm jammer, misschien heeft @gebrokenglas ze nog op zijn telefoon.quote:Op zondag 10 december 2023 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De maps locatie van de exacte plek is niet te doen als ik geen foto's heb. Maar ik ben druk bezig in ieder geval de verplaatsingen er op te zetten. Ben al op de dag van gisteren, bij de derde plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |