"En Noorwegen"quote:
Ja wij wonen op de biblebelt. Als lesbisch koppel. Hebben aantal mensen in de wijk die elke dag bidden dat we genezen. Maar het meerendeel van onze buren is juist superliefquote:Op zondag 10 december 2023 00:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is een heel erg biblebelt jongens
Team ZFMKSS?quote:Op zondag 10 december 2023 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welk team zijn wij dan?
"Team bij elkaar geraapt zootje"?
Nou zo is het niet gegaanquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef chufi het volgende:
Milieu effectief in een file achter elkaar aan rijden ....
En ik ben met het OV naar het beginpunt gekomen. En heb heel milieuverantwoord gecarpooled.quote:Op zondag 10 december 2023 00:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou zo is het niet gegaan![]()
Mijn meet met fogel en zwabber was te voet.
Ik moest echt naar mijn moeder, ik moest matrassen wisselen voor mama, dus moest echt de auto in, want daar lag een matras in.
Ik heb op geen enkel punt achter iemand aangereden of iemand achter mij aan.
Ik ben geen verantwoording schuldig aan niemandquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef chufi het volgende:
Een file van twee autos op sommige stukjes, daar zou ik voor tekenenquote:Op zondag 10 december 2023 00:54 schreef chufi het volgende:
Ik vind hem toch een beetje zwoel klinken.quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 01:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind hem toch een beetje zwoel klinken.
Ik heb daar vandaag geen energie voor denk ik.quote:Op zondag 10 december 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Wie voelt zich geroepen deze bij te werken?
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
Typefoutje denk ik?quote:Op zondag 10 december 2023 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb wel ff een vraag.
De stok raakte kwijt in Amsterdam
Dat was einde ronde 21. Daar startte ronde 22.
Maar er zijn drie verplaatsingen toegevoegd in een "nieuwe" ronde 21 na de verdwenen stok.
Klopt dit wel??
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De nieuwe lokatie.Je fotos zijn verwijderd. Ik kan nu niet in de wiki kwijt waar de stok heeft gelegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Die post van gebrokenglas wordt een stukje vquote:Op zondag 10 december 2023 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je fotos zijn verwijderd. Ik kan nu niet in de wiki kwijt waar de stok heeft gelegen.
gebrokenglas heeft de stok 30 oktober in Engelbert achter gelaten.quote:Op zondag 10 december 2023 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je fotos zijn verwijderd. Ik kan nu niet in de wiki kwijt waar de stok heeft gelegen.
Ik heb geen idee of dit juist is of wie de wiki toen heeft aangepast.quote:Op zondag 10 december 2023 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb wel ff een vraag.
De stok raakte kwijt in Amsterdam
Dat was einde ronde 21. Daar startte ronde 22.
Maar er zijn drie verplaatsingen toegevoegd in een "nieuwe" ronde 21 na de verdwenen stok.
Klopt dit wel??
De maps locatie van de exacte plek is niet te doen als ik geen foto's heb. Maar ik ben druk bezig in ieder geval de verplaatsingen er op te zetten. Ben al op de dag van gisteren, bij de derde plek.quote:Op zondag 10 december 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die post van gebrokenglas wordt een stukje v
[..]
gebrokenglas heeft de stok 30 oktober in Engelbert achter gelaten.
Top! Ik zal het morgen even 'nakijken'quote:Op zondag 10 december 2023 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De maps locatie van de exacte plek is niet te doen als ik geen foto's heb. Maar ik ben druk bezig in ieder geval de verplaatsingen er op te zetten. Ben al op de dag van gisteren, bij de derde plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |