I see what you’re doingquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
Van links...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
beetje laat dusquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
En jammer, we komen zo langs Reeuwijk e.o.
Stay tunedquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Was dit echt de laatste?????
Ik kan dit niet geloven.
…naar rechts!quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
Van links...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
…naar rechts!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bijna 450km gereden vandaag, fantastisch!
En van links naar deze rechts moest volgens de gps via Duitland, alwaar ik in een Duitse douanefuik terecht kwam en moest uitleggen waar ik heen ging (Nederland) en waar ik vandaan kwam (Nederland), maar dan met locaties. Was niet makkelijk op een dag als deze, maar hij vond het goed en ik mocht verder.
We zijn gewoon te traagquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
Daar kom ik over twee weken pas weer in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Jij hoort bij die iedereenquote:
I know,quote:
Er is er eentje bij een oversteekpunt, maar Hintham is opgeslokt door den Boschquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?
Dit is een heel erg biblebelt jongensquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:08 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Roadtripdames strike again!
Kerstboomquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(just the tip)
Stok heeft gegeten en is weer op pad.
Ik heb vakantiequote:
Ik had je handboeien aan gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
…naar rechts!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bijna 450km gereden vandaag, fantastisch!
En van links naar deze rechts moest volgens de gps via Duitland, alwaar ik in een Duitse douanefuik terecht kwam en moest uitleggen waar ik heen ging (Nederland) en waar ik vandaan kwam (Nederland), maar dan met locaties. Was niet makkelijk op een dag als deze, maar hij vond het goed en ik mocht verder.
Gebruik je ze nog een keerquote:
Het ziet er naar uit dat Team Noord-Holland maar weer eens op pad moet en het record terughalen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3 augustus 2019 was een mooie dag. @:Rob @:nostra @:OscarMopperkont @:Toverstokje
Welk team zijn wij dan?quote:Op zondag 10 december 2023 00:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat Team Noord-Holland maar weer eens op pad moet en het record terughalen.![]()
Maar dan wel in het voorjaar als het mooi terrasweer is.
![]()
Team "Rest van Nederland"quote:Op zondag 10 december 2023 00:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Welk team zijn wij dan?
"Team bij elkaar geraapt zootje"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |