SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had nog een poging willen doen om het moeilijk te maken maar dat is gewoonweg onmogelijk
Mocht je denken, waar ken ik dat dorp toch vannou waarschijnlijk van de Carnavalsoptocht
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
Je hebt dmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
wat is de code van het slot? mag ik die in dm?
ik ga m niet gelijk halen, dat lukt nog niet.
Duurt lang!quote:
Ik was Bier Halen maar die kan ook jaquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Wij komen vandaag in de buurt, mogelijk hebben wij tijd om de stok op te halen. Wat is de code?
quote:
Dankquote:
Die stok wordt goed bewaaktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
De stok wordt goed bewaakt
Hell no dat ik daar de stok nog eens op ga halenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:13 schreef rubbereend het volgende:
De stok heeft een mooie reis gemaakt vanuit het Brabantse land naar het prachtige Drenthe. Vanuit ZijTAART is de stok nu aangekomen in KOEKange! Veel succes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de site heeft hij nog nooit in Koekange gelegenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hell no dat ik daar de stok nog eens op ga halenik heb er één keer 25 km voor Jan lul gelopen toen @:light de stok daar had neer gelegd, en die foetsie was toen ik er aan kwam
https://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok ronde 13,laatste verplaatsing. Was koekangerveld blijkbaar. Daags erna kwam Harrie1 met een ronde stok om op Facebook aandacht te vragen voor zijn uithuis geplaatste kinderen volgens mij. Daar gaven de users hier echter geen gehoor aan waarna er een andere stok terug in het spel kwam zonder slot (geplaatst door mij als ik de wiki mag geloven.) maar dan nog, voor geen goud dat ik weer die richting uitgaquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens de site heeft hij nog nooit in Koekange gelegen
breng maar naar zoetermeer dan :-)quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Super, dat ligt een heel stuk dichterbij. Een mooie verplaatsing.
Van Taart naar Koek...![]()
Lag daar ook een stokquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was vorige week nog in havixhorst
Als 'ie in de provincie Groningen komt, wil jij ook wel weer een verplaatsing doen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oeh, eindelijk weer redelijk in de buurt
Dat was ik ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:12 schreef laziness het volgende:
Issie nou nog niet opgehaald? Drenthe is niet zo ver maar dacht dat iemand vorige week al ging?
Als je gaat, in welke richting gaat de stok dan ongeveer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ik ja.Het verplaatsen van de stok is me deze week werkelijk ontschoten, door alle drukte.
![]()
Wij verwachten ook een fotoreportage he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was ik ja.Het verplaatsen van de stok is me deze week werkelijk ontschoten, door alle drukte.
![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als 'ie in de provincie Groningen komt, wil jij ook wel weer een verplaatsing doen?
Oh, ook nog...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wij verwachten ook een fotoreportage he?
Nog niets bedacht. Heb je een voorkeur?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:04 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Als je gaat, in welke richting gaat de stok dan ongeveer?
Ergens tussen Leiden en Utrecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog niets bedacht. Heb je een voorkeur?
Ah. Nee, de stok blijft wel in het noorden, ergens in de noordelijke provincies... en komt ook niet naar Zoetermeer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ergens tussen Leiden en Utrecht.
En nu ben je onderweg naar Zoetermeer neem ik aanquote:
Nee, ik zit nu weer thuis, aan de koffie; aan het bijkomen van de enerverende reis.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
En nu ben je onderweg naar Zoetermeer neem ik aan
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu weer thuis, aan de koffie; aan het bijkomen van de enerverende reis.
quote:• Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door gebrokenglas op 30-10-2023 12:52:48 ]
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
De nieuwe lokatie.Fotos doen het hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat lukt vandaag nog wel. En kan 'ie mooi naar Zoetermeer.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:42 schreef YourCaptor het volgende:
Gevonden! "Route naar dit punt 236km".
10km voor mijquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:42 schreef YourCaptor het volgende:
Gevonden! "Route naar dit punt 236km".
Hij zou zeker meer in de buurt van Zoetermeer terecht komen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat lukt vandaag nog wel. En kan 'ie mooi naar Zoetermeer.
Slechts 230 km.
Duh.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Hij zou zeker meer in de buurt van Zoetermeer terecht komen.
Dus je bent nu onderweg naar Zoetermeerquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok heb ik zojuist opgepikt
Was het maar zo'n feest, hahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dus je bent nu onderweg naar Zoetermeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ok.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:17 schreef Nober het volgende:
Opgehaald. Ik ga nu even zes weken met vakantie.
Geniet er van, hoop dat je mooi weer hebt ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:17 schreef Nober het volgende:
Nouquote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou
Ja
Met het weer van vandaag zou ik geen stok gaan leggen
Maar wat een hoop Groningers hier
@:bondage ga je ook mee doen?
In groningen is de zomervakantie net begonnen begreep ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:17 schreef Nober het volgende:
Met een reis van rond de 260km voor de boeg (enkele reis) wacht ik toch altijd even afquote:Op donderdag 2 november 2023 23:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk niet dat we Nober's post serieus moeten nemen
Het was wel erg snel nadat jij de lokatie gepost had ... Ik weet dat het soms snel kan gaan , maar ik ben het met je eensquote:Op donderdag 2 november 2023 23:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk niet dat we Nober's post serieus moeten nemen
Kijk wel even, is hier 24 min. met de auto vandaanquote:Op donderdag 2 november 2023 22:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou
Ja
Met het weer van vandaag zou ik geen stok gaan leggen
Maar wat een hoop Groningers hier
@:bondage ga je ook mee doen?
Ik heb em opgehaaldquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
De koeien daar houden de stok goed in de gaten, ik werd indringend aangestaard en nagestaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een stukje gereden inderdaad maar dat was geen straf. Hij ligt nu 14 km van Koekange, wederom in het mooie Drenthe tegen de grens van Overijssel aan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je speciaal voor het verplaatsen van de stok heel dat stuk wezen rijden vandaag?
Of toch gecombineerd met iets anders? Erg naast de deur is het niet voor jou.
2x80km, minstens.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Als de stok verplaatst is is het handig om mij even te mentionen, zodat ik de TT aan kan passen.
Was ik ook vergeten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Als de stok verplaatst is is het handig om mij even te mentionen, zodat ik de TT aan kan passen.
Is ook niet heel erg, maar wel handig voor de stokhalersquote:
Komt vast goedquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je ons nu TT editrechten geeft kunnen we de TT voortaan zelf aanpassen.
Is er al bekend in welke richting de nieuwe plek gaat zijnquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:02 schreef rubbereend het volgende:
De stok is zojuist opgehaald en zal morgen naar zijn nieuwe plek reizen
De richting is zeker bekendquote:Op dinsdag 7 november 2023 20:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is er al bekend in welke richting de nieuwe plek gaat zijnIk verwacht uiteraard Zoetermeer.
hoe me niet langer in spanning..... ik slaap toch al zo slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |