quote:Op zondag 26 november 2023 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Boekel al uitgekozen.
Hintham is drie keer vallen van mijn ouderlijk huis
Leuk!
Goed bezig..... Boekel zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 27 november 2023 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de stok bevrijd van zijn verblijf in Eerde.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 27 november 2023 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de stok bevrijd van zijn verblijf in Eerde.
Pictures volgen later.quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Pictures volgen later.
De stok slaapt vannacht bij mij
* DJMO wacht op selfie van Stok! en Mickytjuh in bedquote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Pictures volgen later.
De stok slaapt vannacht bij mij
Smakelijk gelachenquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De les volgen bij mevrouw Mickytjuh was echt saai,
Dus zoals het een puber stokkie betaamt, issie maar naar buiten gaan staren.
Omgquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je hem maar schoongemaakt hebt
Daar kun je leuk naar de Alpacafarmquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Na een heftig debat tussen Stokkie en Mickytjuh is toch besloten dat het niet Boekel werd. Want ja, @:Harrie had wel gelijk, das echt niks.
Maar we blijven wel bij de B, van de gemeente Bernheze.
Stokkie hangt uit te waaien op de grens van Vorstenbosch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:deisyy hier is de stok!!
Allemaal veel plezier met de hunt
Geen paniek. Bij mij deden de foto’s het gewoon. Dus heb ze al doorgestuurd naar Iglo.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hele dikke paniek
De server van imgbb is down.nu doen de foto's het niet.
Waar moet ik nu de foto's posten
Soms werkt wat meer uitgezoomd wel om ook iets vd straat waar die staat te zienquote:Op donderdag 7 december 2023 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
De omgeving staat op beide fotos. Er is niet meer omgeving dan dat eigenlijk.
https://postimages.org/quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hele dikke paniek
De server van imgbb is down.nu doen de foto's het niet.
Waar moet ik nu de foto's posten
Ja. Zekersquote:Op vrijdag 8 december 2023 07:07 schreef D. het volgende:
Ligt ie daar nog steeds?
Kwam er eergisteren voorbij…
Ik zal ze daar even uploadenquote:
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De stok heeft achter het station koffie gedronken en gaat nu op weg naar de greppel ergens bij een bord.
Dat is geen plaatsnaambord hequote:Op zaterdag 9 december 2023 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
Hebbes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goddn ik ben doorweekt.
Parkeren en dan 200 meter lopen.
Gadsiedarrie
Maar hij hangt
Ik ook…quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Heb jij 'm alweer opgehaald?
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?quote:
Jawel hoor. 1 De Beverspijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?
Dit is allemaal binnen 5 km van het centrum van den boschquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Heb jij 'm alweer opgehaald?
Dat is al lang geen plaats meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |