https://postimages.org/quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hele dikke paniek
De server van imgbb is down.nu doen de foto's het niet.
Waar moet ik nu de foto's posten
Ja. Zekersquote:Op vrijdag 8 december 2023 07:07 schreef D. het volgende:
Ligt ie daar nog steeds?
Kwam er eergisteren voorbij…
Ik zal ze daar even uploadenquote:
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De stok heeft achter het station koffie gedronken en gaat nu op weg naar de greppel ergens bij een bord.
Dat is geen plaatsnaambord hequote:Op zaterdag 9 december 2023 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
Hebbes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goddn ik ben doorweekt.
Parkeren en dan 200 meter lopen.
Gadsiedarrie
Maar hij hangt
Ik ook…quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Heb jij 'm alweer opgehaald?
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?quote:
Jawel hoor. 1 De Beverspijkenquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?
Dit is allemaal binnen 5 km van het centrum van den boschquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
Heb jij 'm alweer opgehaald?
Dat is al lang geen plaats meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij stond in de lijst van plaatsen in de gemeente, maar er lijken niet echt "echte" plaatsnaamborden te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |