den bosch? kunnen we samen Hintham doen, daar is niet echt een goede plek om een stok een week achter te latenquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Jij maakt het wel heel makkelijk om hem op te halen!
Wat ben je toch een schat, echt fijn dat Meierijstad nu volledig is afgevinkt
Nu kan ik een nieuwe leuke gemeente zoeken om overal te hebben gestokt
Hintham aan de Maasquote:Op zaterdag 25 november 2023 22:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
den bosch? kunnen we samen Hintham doen, daar is niet echt een goede plek om een stok een week achter te laten
Ik had eigenlijk Boekel al uitgekozen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
den bosch? kunnen we samen Hintham doen, daar is niet echt een goede plek om een stok een week achter te laten
quote:Op zondag 26 november 2023 00:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Boekel al uitgekozen.
Hintham is drie keer vallen van mijn ouderlijk huis
Leuk!
Goed bezig..... Boekel zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 27 november 2023 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de stok bevrijd van zijn verblijf in Eerde.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 27 november 2023 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de stok bevrijd van zijn verblijf in Eerde.
Pictures volgen later.quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Pictures volgen later.
De stok slaapt vannacht bij mij
* DJMO wacht op selfie van Stok! en Mickytjuh in bedquote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Pictures volgen later.
De stok slaapt vannacht bij mij
Smakelijk gelachenquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De les volgen bij mevrouw Mickytjuh was echt saai,
Dus zoals het een puber stokkie betaamt, issie maar naar buiten gaan staren.
Omgquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je hem maar schoongemaakt hebt
Daar kun je leuk naar de Alpacafarmquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Na een heftig debat tussen Stokkie en Mickytjuh is toch besloten dat het niet Boekel werd. Want ja, @:Harrie had wel gelijk, das echt niks.
Maar we blijven wel bij de B, van de gemeente Bernheze.
Stokkie hangt uit te waaien op de grens van Vorstenbosch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:deisyy hier is de stok!!
Allemaal veel plezier met de hunt
Geen paniek. Bij mij deden de foto’s het gewoon. Dus heb ze al doorgestuurd naar Iglo.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Hele dikke paniek
De server van imgbb is down.nu doen de foto's het niet.
Waar moet ik nu de foto's posten
Soms werkt wat meer uitgezoomd wel om ook iets vd straat waar die staat te zienquote:Op donderdag 7 december 2023 23:09 schreef Mickytjuh het volgende:
De omgeving staat op beide fotos. Er is niet meer omgeving dan dat eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |