Die stok heeft een goede reis gehadquote:Op woensdag 8 november 2023 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijk genieten hier aan de kust, echt strandweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben vanuit Brabant naar het noorden gebracht en nu vanuit het noorden naar het westenquote:Op woensdag 8 november 2023 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die stok heeft een goede reis gehad
Jij gaat het hele land doorquote:Op woensdag 8 november 2023 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben vanuit Brabant naar het noorden gebracht en nu vanuit het noorden naar het westen
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:43 schreef YourCaptor het volgende:
Interessant, wellicht dat ik deze kan oppikken.
Mag ik in elk geval de code van het slot ontvangen?
quote:
Ja, daar was ik wel blij mee. Het was maandenlang een beetje van hetzelfde en opeens was ie daar weer eensquote:Op woensdag 8 november 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat het hele land door
Wel leuk als die stok niet telkens in dezelfde hoek ligt.
Vanuit Zuid-Limburg? mwa andere plannen. Als het hoog zomer was misschien.quote:Op vrijdag 10 november 2023 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak je er een leuk uitje van komend weekend. Even naar de zee.
65 km van Zoetermeer, wordt bijna interessant om hem te gaan halen :pquote:Op woensdag 8 november 2023 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijk genieten hier aan de kust, echt strandweer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 10 november 2023 22:39 schreef RokStarr het volgende:
[..]
65 km van Zoetermeer, wordt bijna interessant om hem te gaan halen :p
For the record, is de code nog steeds dezelfde als bij mijn laatste verplaatsing in 2017?
Dan breek ik mijn reis vandaag maar af, bier drinken kan ik thuis ook, dat hoeft niet in de treinquote:
quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 11 november 2023 13:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan breek ik mijn reis vandaag maar af, bier drinken kan ik thuis ook, dat hoeft niet in de trein
Kwam spontaan zo uit, ik had ook nog niet eerst gekeken, dacht dat check ik onderweg welquote:Op zaterdag 11 november 2023 13:44 schreef Rob het volgende:
[..]
Sorry.Had het even gemeld dat je onderweg was dan had ik hem gelaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |