Ik zal de volgende keer ketting spray meenemenquote:
@loveislikeakiss heeft er echt geen andere code ingezet, waarom zou ze?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:10 schreef Rob het volgende:
Slot is los, met wel degelijk een andere codeNu onderweg naar huis
Niets veranderd, slot is wel erg stroef maar het is een goedkoop slot dat in de regen ligtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss heeft er echt geen andere code ingezet, waarom zou ze?
Wellicht heeft iemand daar uit de buurt dat gedaan dan?
Ik zou niet eens weten hoe het moet.
Je kan boos gaan lopen doen, maar niemand heeft de code veranderd.
Je kunt ook overdrijven hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je bent geweldig.
[..]
Zoals ik al zei. Je bent geweldig.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niets veranderd, slot is wel erg stroef maar het is een goedkoop slot dat in de regen ligt
Zowel open als dicht vereist een beetje werk
Beetje wd40 en dan glijdt het vast weer heerlijk
Mag ik zeggen dat ik je toontje erg vervelend vind.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Maar ik zal hem morgen smeren en een nieuwe code erin zetten zodat de eventueel versleten combinatie geen problemen verzorgd.
Nee dit is Fokquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je toontje erg vervelend vind.
Nog steeds klinkt het alsof je denkt dat iemand bewust de code heeft veranderd.
Waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen??
Een beetje respect mag wel.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je toontje erg vervelend vind.
Nog steeds klinkt het alsof je denkt dat iemand bewust de code heeft veranderd.
Waarom zou iemand dat in hemelsnaam doen??
Een beetje respect mag wel.
Spierballen gebruikt, gefriemeld (en restje WD 40 gebruikt wat volgens mij niet nodig was) !!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje spierballen gebruiken, goed friemelen, misschien wat glijmiddel
Je weet wel, al de dingen die vrouwen verwachten van een echte vent
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Spierballen gebruikt !!
en er dan achter komen dat er twee nummers zijn veranderd.
Dat is al lastig om bewust te doen.
Dat is een van de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten
Doe even normaal man.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lol. Ja ik was echt bang dat iemand anders er mee vandoor ging voor degene die naast me in de auto zat er bij kon komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe anders ff volwassen, in plaats van met dit soort beschuldigingen te komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet hoe langzaam ik ren!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ja ik was echt bang dat iemand anders er mee vandoor ging voor degene die naast me in de auto zat er bij kon komen.
Ik zal die morgen even aanpassen in de wiki. Zit nu mobiel en gaat niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:52 schreef Light het volgende:
In other news, de site is weer bij. Alleen de verplaatsing naar Bavel staat er nog niet op, maar ik heb geen zin om die de pinpointen. (Ik kan ook de wiki wel aanpassen als ik de coordinaten maar heb.)
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zal die morgen even aanpassen in de wiki. Zit nu mobiel en gaat niet.
Ik had hem vanmorgen gepinpoint omdat ik morgen er heen wilde rijden![]()
Hij was niet heel makkelijk!!!
Coordinaten is genoegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zal die morgen even aanpassen in de wiki. Zit nu mobiel en gaat niet.
Ik had hem vanmorgen gepinpoint omdat ik morgen er heen wilde rijden![]()
Hij was niet heel makkelijk!!!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:58 schreef Light het volgende:
[..]
[..]
Coordinaten is genoegwiki kan ik dan ook zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |