Zaanstad, Stokslag12 in SPL / FOK!STOK door Nederland #299 Montfort (Superkimmi) was 52.473430, 4.750710 als ik t goed hebquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is de Wiki zo lang niet meer geupdate?? Help.
Ik heb morgen wat tijd..moet even coördinaten gaan zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat nog niet op wiki, maar we zijn alweer een stukje verder
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:51 schreef laziness het volgende:
Nadat ik in alle vroegte bij -5 de stok opviste in Muiderberg waar hij lag kou te lijden, mocht ie mee de warme auto in naar Leiden.
Daar was ik zo lief 'm mee naar binnen te nemen ipv te vernikkelen in de auto de hele dag.
[ link | afbeelding ]
Toen mee de auto in voor een aardig lang ritjeen de ergste kou heeft ie afgelopen nacht binnen in huis uitgezongen.
Hij vroeg zich heel even af waar ik 'm helemaal heen ging slingeren
[ link | afbeelding ]
Hij vertrouwde me niet en wilde een schietgebedje doen voor warmer weer in dit historische hoes
[ link | afbeelding ]
Ik had 'm nog een sjaal omgedaan notabene. Maar goed wij kloppen maar er deed niemand open.
[ link | afbeelding ]
Toen heb ik 'm toch tegen het ijs aan gefrot. Het gaat dooien dus hij overleeft het vast wel![]()
[ link | afbeelding ]
Voor wie geen zin heeft in een zoektochtInteressant, streetview heeft helemaal geen bord waar ik dus hier de stok neerlegdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy huntingBeelden stammen uit 2021.
52.3687501, 7.0169107 zijn in ieder geval de coördinaten.Ik heb je lief mijn hele leven
En deze lag bij 52.232803, 4.51954quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef laziness het volgende:
Aangezien jullie het oosten allemaal te ver vindenmaar weer een slinger naar het westen. En volgens mij een plek waar die nog niet geweest is.
De mensen in het huis achter het bord stonden meteen op toen ik mijn auto parkeerde en hebben me om de beurt in de gaten lopen houden. Toen ik zwaaide doken ze weg![]()
Ik was vergeten hoe de randstad een lantaarnpaal walhalla is dus er was best aardig licht nog. Hopelijk is het duidelijk genoeg om de plek te kunnen vinden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zaanstad en Berghum hebben nu dezelfde coördinaten. Ze horen bij Berghum.quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Wiki is sort of bijgewerkt. Thanks aan iedereen die coördinaten wist te geven! Van de laatste verplaatsing heb ik de coördinaten dus niet gepost, want die is nog niet opgehaald!!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Zaanstad, Stokslag12 in SPL / FOK!STOK door Nederland #299 Montfort (Superkimmi) was 52.473430, 4.750710 als ik t goed heb
en dit de volgendeStokslag12 in SPL / FOK!STOK door Nederland #299 Montfort (Superkimmi) 52.195404, 4.772714
Meer tijd heb ik niet om je op weg te helpen![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:23 schreef Fogel het volgende:
De route van zaterdag (met de lijnen hemelsbreed tussen de locaties van de borden, dus niet de exacte route)
[ afbeelding ]Wat ben je ook een gruwelijke eikel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat nog niet op wiki, maar we zijn alweer een stukje verder![]()
volgende keer bel gewoon ff kunnen we eendoen
![]()
Ik heb dan per ongeluk dingen op verkeerde plek gekopieerd en geplakt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Zaanstad en Berghum hebben nu dezelfde coördinaten. Ze horen bij Berghum.
Zaanstad had Puala opgezocht.
[..]
Doen we (al heb ik je nr niet, maar daar komen we ook wel uit)!quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat ben je ook een gruwelijke eikel ook![]()
volgende keer bel gewoon ff kunnen we eendoen
dat fietsen wordt nog wel een ding maar ik zal mijn scooter nog niet weg doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doen we (al heb ik je nr niet, maar daar komen we ook wel uit)!
Er is al een zadelpijnplan (teringeind fietsen) voor de zomer, grofweg in jouw regio. De bedoeling is fietsen, stok verplaatsen, bier drinken en de stok weer verplaatsen.
Want dat bier drinken ontbrak vorige week en dat kan gewoon niet langer zo doorgaan.
Als je een fiets hebt wel!quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
mag ik ook naar de FokStokKroegentocht komen?
Graagquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
mag ik ook naar de FokStokKroegentocht komen?
Ik weet een verhuurplekquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een fiets hebt wel!
Al ga ik er ook een huren, want die is elektrisch.
Ik heb de coordinaten van Zaanstad aangepast in de wiki. En op de site de juiste coordinaten gebruikt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb dan per ongeluk dingen op verkeerde plek gekopieerd en geplakt.
Wil jij het even aanpassen?
Je bent geweldig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:43 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb de coordinaten van Zaanstad aangepast in de wiki. En op de site de juiste coordinaten gebruikt.
Zoals ik al zei. Je bent geweldig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:55 schreef Light het volgende:
En de site is bijgewerkt tot en met topic 299. Er ontbraken wat pinpoints in de wiki, die heb ik ook toegevoegd.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:36 schreef Rob het volgende:
Heel fijn ik sta bij de stok. Is de code veranderd
Beetje spierballen gebruiken, goed friemelen, misschien wat glijmiddelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:36 schreef Rob het volgende:
Heel fijn ik sta bij de stok. Is de code veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |