Doe ik morgen even vanaf de pcquote:Op zondag 10 december 2023 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Lieve allemaal @:harrie @:rubbereend @:gebrokenglas @:tararaboemdijee @:bondage
@:fogel @:dezwabber @:superkimmi @:kapiteinIglo en @:secretsantaa
Ik heb de locaties op de wiki bijgewerkt, echter heb ik geen Google coördinaten van jullie verplaatsingen opgenomen in de wiki.
Zouden jullie per plaats de coördinaten kunnen sturen? Dan pas ik die morgen nog aan.
Kan daarna een keer de website bijgewerkt worden!!
Stolwijk: (51.9616200, 4.7774129)quote:Op zondag 10 december 2023 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de locaties op de wiki bijgewerkt, echter heb ik geen Google coördinaten van jullie verplaatsingen opgenomen in de wiki.
Zouden jullie per plaats de coördinaten kunnen sturen? Dan pas ik die morgen nog aan.
Als ze de stok komen brengen is ook makkelijker maar dat maakt het zo saaiquote:Op zondag 10 december 2023 23:34 schreef chufi het volgende:
Doe ff in een kant en klaar lijstje .. lijkt me makkelijker voor de editter
Nee hoorquote:Op zondag 10 december 2023 23:34 schreef chufi het volgende:
Doe ff in een kant en klaar lijstje .. lijkt me makkelijker voor de editter
en zo niet......quote:Op zondag 10 december 2023 23:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee hoor
Dit is prima
Met hoe ik de wiki invul is dit best handig.
Mag in pb, mag hier in het topic.
Morgen heb ik drie schermen, nu alleen een mobiel scherm.
Dus morgen komt alles goed!!!
De lokatie van Engelbert wasquote:Op zondag 10 december 2023 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De maps locatie van de exacte plek is niet te doen als ik geen foto's heb. Maar ik ben druk bezig in ieder geval de verplaatsingen er op te zetten. Ben al op de dag van gisteren, bij de derde plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verplaatsing naar Linde:quote:Op zondag 10 december 2023 22:48 schreef Mickytjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2023 13:22 schreef Mazikeen het volgende:
Jammer dat hij nooit in de buurt is. Nissewaard moet nog een aantal plaatsenLekker op je motor rondtuffen joh, alles is dichtbij in NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Veel te koudquote:Op maandag 11 december 2023 13:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker op je motor rondtuffen joh, alles is dichtbij in NL
quote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wiki is bijgewerkt.
Het was geen geweldig jaar voor de Stok maar we kunnen nog wel een paar plaatjes stijgen als we kijken naar aantal verplaatsingen per jaar als we ons best doen.Het ging in ieder geval beter dan vorig jaar.
01 - 2020: 169
02 - 2019: 162
03 - 2016: 146
04 - 2015: 141
05 - 2010: 123
06 - 2006: 116
07 - 2013: 107
08 - 2009: 106
09 - 2014: 93
10 - 2021: 91
11 - 2018: 87
12 - 2011: 86
13 - 2017: 79
14 - 2023: 77
15 - 2004: 65
16 - 2008: 60
17 - 2012: 47
18 - 2007: 46
19 - 2022: 28
20 - 2005: 0
En, is het gelukt?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Wij komen daar Eerste Kerstdag vlak langs....... interessant, maar Tweede Kerstdag wegleggen wordt mogelijk lastig
Sterkte!quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helaas. Familieomstandigheden
die 24 uur gaan zo snel om als je aan het bedenken bentquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:40 schreef Starflyer het volgende:
Hebbes!
Maar eens nadenken waar die nu komt te liggen.
Met vriendelijke groetquote:Op woensdag 27 december 2023 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
In afwachting op nieuwe locatie verblijf ik,
Mickytjuh
Hopelijk een stukje meer naar het noorden...quote:
Eensquote:Op woensdag 27 december 2023 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk een stukje meer naar het noorden...
Hoogachtend
Please consider the environment before printing this email
doe er iets aan danquote:
Ik had dat ding gewoon mee moeten nemen naar Japanquote:
Vandaag is nog langquote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef Starflyer het volgende:
Morgen leg ik hem weg. Vandaag niet van gekomen.
De spade staat al klaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
We gaan de hoop toch nog niet opgeven
Bent u het vergeten?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:35 schreef Starflyer het volgende:
Morgen leg ik hem weg. Vandaag niet van gekomen.
Nee, vriendin was gisteren wat ziekjes, dus niet meer weggegaan. Vanmiddag gaat het gebeuren.quote:
Scheterbab voor je vriendin!quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, vriendin was gisteren wat ziekjes, dus niet meer weggegaan. Vanmiddag gaat het gebeuren.
Is het vandaag de 10e dan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, vriendin was gisteren wat ziekjes, dus niet meer weggegaan. Vanmiddag gaat het gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is ie daar nog niet geweest.
Happy Hunting!No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:- Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
Ik moest lachenquote:
Bij deze..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwak verlichtte kerktoren durfde waarschijnlijk niet in beeld te komen maar hij schuilt onzichtbaar achter foto 1
[ Bericht 4% gewijzigd door Rob op 30-12-2023 19:01:03 ]
Valt reuze mee. Van de twee (of misschien drie) locaties is er maar een bij een kerk in de buurt. Alleen wilde die niet op de foto vanwege een communicatiestoornis over een AVG o.i.d.quote:
Al gevonden, misschien ga ik morgen even langsrijden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:52 schreef Rob het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Van de twee (of misschien drie) locaties is er maar een bij een kerk in de buurt. Alleen wilde die niet op de foto en dreigde met een AVG o.i.d.
Dan blijf ik straks thuisquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:54 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Al gevonden, misschien ga ik morgen even langsrijden.
Vandaag was het best te doen..quote:Op zondag 31 december 2023 09:58 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Het is baggerweer en ik ga er niet de deur voor uit.
Dat is jammer..quote:Op maandag 1 januari 2024 18:51 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet in de gelegenheid geweest om op pad te gaan.
Voorlopig helemaal niet.
Daar kan @Light je antwoord op gevenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:05 schreef Stokslag12 het volgende:
Ik ga zo een poging wagen, waarna ik 'm verplaats naar een plek waar 'ie volgens de https://fokstok.nl/ en de Wiki website nog niet geweest is.
Wordt die fokstok website nog bijgehouden?
Laatste verplaatsingquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:05 schreef Stokslag12 het volgende:
Ik ga zo een poging wagen, waarna ik 'm verplaats naar een plek waar 'ie volgens de https://fokstok.nl/ en de Wiki website nog niet geweest is.
De wiki niet maar de plaatsen waar ie geweest is op fokstok.nl wel volgens mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Laatste verplaatsing
Kreil / Poolland op 28-07-2023 door Dagoduck
Eh nee dus
Volgens mij precies omgekeerd?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:35 schreef laziness het volgende:
[..]
De wiki niet maar de plaatsen waar ie geweest is op fokstok.nl wel volgens mij.
Ja maar met vlagenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:05 schreef Stokslag12 het volgende:
Die mogen de verplaatsers er zelf bij plaatsen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:57 schreef Starflyer het volgende:
De Wiki is redelijk bij. Alleen de laatste twee verplaatsingen staan er nog niet op.
Ik heb de mijne toegevoegd.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die mogen de verplaatsers er zelf bij plaatsen.
Ik heb laatst een fikse inhaalslag gedaan, ik heb er tientallen ingeklapt.
Maar heb daarvoor wel om de locaties gevraagd want anders is het niet te doen.
Dus als de stok gevonden is, zou het fijn zijn als de originele legger even de exacte locatie, plaats en gemeente en plaatser dropt
Dan kan het makkelijker bijgewerkt worden.
Even een foto van de achterkant en een foto van de omgeving.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:28 schreef Stokslag12 het volgende:
Wat u niet zag in de Noord Hollandse blubberpolder:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |