Vast niet. Ik kan het bestand waar Fogel in z'n eerdere post naar verwijst niet goed doorzoeken; m'n computer wordt niet heel blij van die grote bestanden. Maar ik kan me niet voorstellen dat de beide palen apart vermeld zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Houden jullie er met het berekenen wel rekening mee of de stok aan de linker of rechter staander van het bord heeft gehangen want 2x aan de binnenkant scheelt al snel 1,5 meter met de buitenkant. (Binnen en buiten kant uitgegaan dat het plaatsnaam bord haaks op de weg staat)
Het plaatsje Groningen ligt in de provincie Groningen, het plaatsje Utrecht in de provincie Utrecht, dus het plaatsje Zeeland is toch wel goed genoeg?quote:
Als ik op google maps kijk en ik kan me nog herrinneren dat ik die stok daar opgehaald heb dus de situatie ziet er uit zoals op de foto. is de afstand 4 Vito's in de breedte als totale afstandquote:Op maandag 4 maart 2024 22:53 schreef Light het volgende:
[..]
Het plaatsje Groningen ligt in de provincie Groningen, het plaatsje Utrecht in de provincie Utrecht, dus het plaatsje Zeeland is toch wel goed genoeg?
Dont start this plzquote:Op maandag 4 maart 2024 22:53 schreef Light het volgende:
[..]
Het plaatsje Groningen ligt in de provincie Groningen, het plaatsje Utrecht in de provincie Utrecht, dus het plaatsje Zeeland is toch wel goed genoeg?
Het is een coordinaat per bord, niet per paal in de grond ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:51 schreef Light het volgende:
[..]
Vast niet. Ik kan het bestand waar Fogel in z'n eerdere post naar verwijst niet goed doorzoeken; m'n computer wordt niet heel blij van die grote bestanden. Maar ik kan me niet voorstellen dat de beide palen apart vermeld zijn.
En dat is ook de reden dat ik op de website niet nauwkeuriger ga dan meters voor de kleinste afstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy doe jij het harde werk weer van de TT aanpassen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Als dit soort statistiekjes een doel op zich worden dan moeten we ze misschien maar niet meer benoemen op de wiki en de website.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Hebben we al rekening gehouden met een eventueel hoogteverschil afhankelijk van waar Stok aan het bord gehangen is? Kan zomaar een handvol centimeters afstand schelen met deze afstanden.
moeten we ook rekening houden met de lengte van de stok, die kan tussen stokken ook lichtelijk verschillen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als dit soort statistiekjes een doel op zich worden dan moeten we ze misschien maar niet meer benoemen op de wiki en de website.
En temperatuur heeft vast ook invloed op de nanometerschaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moeten we ook rekening houden met de lengte van de stok, die kan tussen stokken ook lichtelijk verschillen natuurlijk
Kwam advies voor of nadat ze met de moeder van de buurjongen van........ (laat maar terwijl ik aan het typen was dacht ik al, dit gaat nergens heen)quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
<knip>en het logische advies kwam dan ook van mickytjuh om misschien naar een fysio te gaan</knip>
De site is weer bij met wat er in de wiki staat.quote:
lekker bezig pikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef Light het volgende:
[..]
De site is weer bij met wat er in de wiki staat.En de coordinaten van de verplaatsingen van Rob en DJMO zijn aangepast zodat de kortste verplaatsing nu 12 meter is.
Ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kwam advies voor of nadat ze met de moeder van de buurjongen van........ (laat maar terwijl ik aan het typen was dacht ik al, dit gaat nergens heen)
* Harrie drukt dan wel gewoon op "Invoeren"
You are a hero!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:20 schreef Light het volgende:
[..]
De site is weer bij met wat er in de wiki staat.En de coordinaten van de verplaatsingen van Rob en DJMO zijn aangepast zodat de kortste verplaatsing nu 12 meter is.
Dat is de laatste in de Wiki. Dus dan klopt het toch wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
You are a hero!!!![]()
..
Ik heb wel het idee dat niet alles bijgehouden wordt
..Statistieken
Laatste verplaatsing
Doorn op 29-12-2023 door Starflyer
Die klopt natuurlijk niet.
.
En de spelers worden ook niet bijgewerkt geloof ik
Is de Wiki zo lang niet meer geupdate?? Help.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is de laatste in de Wiki. Dus dan klopt het toch wat hij zegt.
Die Wiki moet eerst geüpdatet worden.
Niets van dat alles hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
En voor er iemand gaat zeuren 'jE zEI D@T jE PiEtErPAd GiNG LoPEn en D@T hIJ D@N nAAr DrEnThE KwAM' ik heb op dit moment een werkdag, en een blessure aan mijn hiel (en het logische advies kwam dan ook van mickytjuh om misschien naar een fysio te gaan, dus dat wordt morgenvroeg het plan), ik hoop het weekend van 16 maart mijn Pieterpad te hervatten, dus als de stok dan binnen bereik is en binnen mijn mogelijkheden om te pakken dan zal ik mijn belofte nakomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |