@fietsie iets voor jou?quote:Op zondag 10 maart 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met deze verplaatsing neem ik voorlopig afscheid van dit topic. Mijn plezier in dit spel is flink vergald.
Lekker inhoudelijke reactie op mijn post ook.quote:Op zondag 10 maart 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met deze verplaatsing neem ik voorlopig afscheid van dit topic. Mijn plezier in dit spel is flink vergald.
Doeiquote:Op zondag 10 maart 2024 19:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie DM.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:25 schreef Bzzzzp het volgende:
Uuhhm, ben tot morgen 12,30 in Terschelling, mag ik de nieuwe code? (De eerste en laatste keer dat ik de stok ging halen was hij verdwenen in Westerpark. Misschien nu meer geluk….
Voorlopig heb ik vooral een drukke agenda mbt werk. Dus ik ga even zien wat de Friezen gaan doenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:26 schreef Mickytjuh het volgende:
@:TARAraboemdijee is dit te doen voor je?
Ik weet dat het echt helemaal de andere kant van Friesland is als dat de grens met Groningen is.
Maar het is dichterbij dan het zuiden.
prima ideequote:Op zondag 10 maart 2024 13:55 schreef Puala het volgende:
Ik bedenk me alleen maar dat ik vroeger echt veel te netjes ben geweest in mn duo verplaatsingen. Die heb ik altijd samen met een andere user gedaan, maar achteraf hadden we dus gewoon de stok gelijk weer mee moeten nemen naar t volgende bord. Ik dacht altijd dat dat niet de lol van t spelletje was, maar @:spockjuh_ en @:goitske we kunnen binnenkort wel een rondje doen.
bedoel je hiermee mensen die samenkomen en als groep op pad gaan met de stok?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
Verder ben ik geen voorstander van verplaatsingen die buiten het topic om worden geregeld.
Met name het alweer ophalen van de stok voordat de foto's zijn geplaatst.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bedoel je hiermee mensen die samenkomen en als groep op pad gaan met de stok?
er is ook een stem op gegaan om een volgende keer op de fiets te doen, iedereen wat beweging en iets meer een zoek actie (en blijkbaar bier)quote:Op maandag 11 maart 2024 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met name het alweer ophalen van de stok voordat de foto's zijn geplaatst.
Met een groep afspreken maar wel individueel op pad gaan vind ik prima, dat deden we op Texel ook. Foto's werden direct in het topic geplaatst zodat de volgende (die al wel in de buurt was, maar niet op de nieuwe locatie) zo snel mogelijk verder kon.
Eigenlijk vind ik dat je 1 auto gewoon als 1 verplaatser moet zien, hoeveel FOK!kers er ook in die auto zitten. Maar goed, ik heb geen zin om hierover te discussiëren en me met regels bezig te houden dus heb ik er de afgelopen jaren niet zoveel van gezegd. Maar als het de standaard gaat worden dan vind ik daar wel wat van.
Ook niet meer zeiken dan over dat de stok nooit in het noorden ligtquote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik vooral een drukke agenda mbt werk. Dus ik ga even zien wat de Friezen gaan doen
Ik heb toen op Texel 60 km gefietst, de rest ging er op de auto achteraanquote:Op maandag 11 maart 2024 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er is ook een stem op gegaan om een volgende keer op de fiets te doen, iedereen wat beweging en iets meer een zoek actie (en blijkbaar bier)
en het was niet om een discussie te starten in negatieve zin, persoonlijk denk ik dat het zaak is dat mensen plezier hebben met de fokstok en er zijn vele manieren om plezier te hebben met een stok
ik stoor me niet aan een 1 - 2tje op zijn tijd, of een dagje op pad
Voor nu wil ik vooral Noordelijke Fokkers zien die gelukkig mogen zijn met een stok
Daar zeek ik niet over. ik zeikte erover dat dat ding praktisch naast de deur lag op een mooie zaterdag, maar ik geen enkele kans kreeg om daar iets mee te doen. Toen de dag voorbij was lag die weer in Brabant. Dat was gewoon zuur. Ik dacht dat ik dat punt nu wel had gemaakt en daarmee is de kous wmb af.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ook niet meer zeiken dan over dat de stok nooit in het noorden ligt![]()
Nu ligt ie er en heb je geen tijd.
Volgens mij begon je er gisteren zelf weer over…quote:Op maandag 11 maart 2024 13:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar zeek ik niet over. ik zeikte erover dat dat ding praktisch naast de deur lag op een mooie zaterdag, maar ik geen enkele kans kreeg om daar iets mee te doen. Toen de dag voorbij was lag die weer in Brabant. Dat was gewoon zuur. Ik dacht dat ik dat punt nu wel had gemaakt en daarmee is de kous wmb af.
Er was al een discussie gaande over beschuldigingen, sfeer, lol of geen lol etc. Ik haakte in op een reactie van DeZwabber waarin ik mijn initiële reactie afzwakte. Maar blijkbaar mag dat ook niet? En blijkbaar moeten we doorgaan met zeiken en zeuren? Op alle slakken zout leggen en elkaar verwijten maken? Als je dat echt wil, veel succes. Maar dan heb je aan mij een verkeerde.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:27 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Volgens mij begon je er gisteren zelf weer over…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |