Noujaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zal ik anders weer actief mee gaan doen? Gezellig gegarandeerd hier in het topic![]()
Betonschaar in de kofferbak lost veel problemen op. Slot slapping als het niet meewerktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja
Als je met de stok gaat lopen moet je wel kijken of het slot zich gedraagt en niet zelf ook aan de loop gaat...
Wanneer gaan we stokhunten?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Betonschaar in de kofferbak lost veel problemen op. Slot slapping als het niet meewerkt
Jij ook al?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zal die morgen even aanpassen in de wiki. Zit nu mobiel en gaat niet.
Ik had hem vanmorgen gepinpoint omdat ik morgen er heen wilde rijden![]()
Hij was niet heel makkelijk!!!
Rob had ook gezegd morgen te gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jij ook al?
Had ook al een paar keer aangegeven er morgen heen te gaan. Daarom ging Rob vandaag al, denk ik, om morgen niet achter het net te vissen
En toen ik zei dat ik morgen in de buurt was besloot hij vandaag te gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Rob had ook gezegd morgen te gaan.
..
Verstandig wel, als je de stok echt wil hebben, moet je de eerste zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En toen ik zei dat ik morgen in de buurt was besloot hij vandaag te gaan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zal ik anders weer actief mee gaan doen? Gezellig gegarandeerd hier in het topic![]()
Wacht wat?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het slot is gewoon bewust gesaboteerd zodat niemand tussen het nieuwe record rondje kon komen. Ze zijn alleen vergeten om de code terug te zetten
Oh ik haakte in op, maar doelde niet op jouw opmerking. Iedere keer als ik in dit topic kijk is het weer alleen maar gezeik en geklaag, en ik zie het niet snel beter worden. Ik ga met veel plezier weer mee met een volgend uitje, maar ik denk dat ik dit topic zelf wel een beetje zat ben.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:04 schreef Puala het volgende:
Ik vind t benoemen dat mogelijk de code is aangepast om mensen buiten te sluiten ook wel ver gaatMaar jullie hebben een dag lol gehad, das de hele bedoeling van een spelletje toch? Maar ik heb t eerder gewoon anders gespeeld, dat betekend niet dat jullie t fout doen of dat t gezeik waardig is.
selectief lezen, beetje de TT volgen om te zien waar ie uit hangt is idd voldoendequote:Op zondag 10 maart 2024 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik haakte in op, maar doelde niet op jouw opmerking. Iedere keer als ik in dit topic kijk is het weer alleen maar gezeik en geklaag, en ik zie het niet snel beter worden. Ik ga met veel plezier weer mee met een volgend uitje, maar ik denk dat ik dit topic zelf wel een beetje zat ben.
Ligt ie al weer?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:36 schreef Rob het volgende:
Heel fijn ik sta bij de stok. Is de code veranderd
Neuhquote:
Molenhoek naar combinatie Mook / Molenhoek. Maar is wel andere gemeente en zelfs andere provincie, dus ik zie het probleem niet.quote:
Terugkijkend is het enige punt dat de trip naar het noorden voor de noorderlingen leuker was geweest als je het uiteindelijk daar ergens achter had gelaten ipv weer meenemen terug over de rivieren.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
Het is meer discussie over hoe mensen al dan niet lol mogen hebben dan daadwerkelijk lol. Ik heb het eigenlijk wel weer gezien hier.
Helpt het als ik hem een keer in de buurt van een station leg?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Terugkijkend is het enige punt dat de trip naar het noorden voor de noorderlingen leuker was geweest als je het uiteindelijk daar ergens achter had gelaten ipv weer meenemen terug over de rivieren.
Iets met ik had al beloofd dat hij volgende week omhoog gingquote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Terugkijkend is het enige punt dat de trip naar het noorden voor de noorderlingen leuker was geweest als je het uiteindelijk daar ergens achter had gelaten ipv weer meenemen terug over de rivieren.
Uiteindelijk had hij dus naar Zeeland provincie gemoeten. Dat is ook niet in het noorden, maar wel een plek waar die bijna nooit ligt…quote:Op zondag 10 maart 2024 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |