Ik vind dat je Ed Sheeran niet genoeg kan hypen. De muziekgod van de 21e eeuw.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik merk dat het overhype aan Ed Sheeran trouwens veel minder is geworden. Taylor Swift heeft het stokje overgenomen. Haar nummers vind ik nog wel te pruimen, maar Cruel Summer mag van mij nu wel van de radio af.
Lopen de Spanjaarden zo ver achter dat ze Harry Styles hebben gemist ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je Ed Sheeran niet genoeg kan hypen. De muziekgod van de 21e eeuw.
Die háált het niet bij het genie Ed Sheeranquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lopen de Spanjaarden zo ver achter dat ze Harry Styles hebben gemist ?
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die háált het niet bij het genie Ed SheeranJohn Lennon en Paul Mccartney gecombineerd, en dan nog een stukje Freddie Mercury. Dat is Ed.
He perdido el norte Cyanquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.quote:
Voy buscando ya porque así es imposible vivirquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Strani het volgende:
Voy buscando ya porque así es imposible vivir
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die háált het niet bij het genie Ed SheeranJohn Lennon en Paul Mccartney gecombineerd, en dan nog een stukje Freddie Mercury. Dat is Ed.
No haré nada raro! Aquí seguiréquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, jij doet nooit iets raarsquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Voy buscando ya porque así es imposible vivir
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.
Oei, is de Spaanse invasie nu echt weer begonnen?quote:
Deze keer sluiten we het internet afquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei, is de Spaanse invasie nu echt weer begonnen?
Toch net op tijd de verdedigingswerken opgetrokken en meer dan genoeg brood en haring ingeslagen.
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze keer sluiten we het internet af
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.
Ik heb het netjes gepasteuriseerd natuurlijk, ik ben niet gek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]Heb je de houdbaarheiddatum daarvan wel gecheckt?
Naast de blikken brood en de haringen bij de kampeerspullen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.
Niet direct ernaast natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naast de blikken brood en de haringen bij de kampeerspullen?
Dat is als een ananas op de pizza inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet direct ernaast natuurlijk.
Je moet niet een lekker broodje haring willen pakken en per ongeluk een blik internet opentrekken.
Stel je voor zeg.
Ananas op een pizza is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is als een ananas op de pizza inderdaad.
Questa è l'ultima volta che disonori la nostra bellissima cultura. È meglio dormire con un occhio aperto.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ananas op een pizza is toch niet zo erg?![]()
Zo en dan ga ik nu even onderduiken, want ik denk wel dat die Italiaan waar ik ooit voor werkte dit nog steeds aanvoelt.![]()
![]()
ದಯವಿಟ್ಟು ಈ ವೇದಿಕೆಯಲ್ಲಿ ಡಚ್ ಮಾತನಾಡಿquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Questa è l'ultima volta che disonori la nostra bellissima cultura. È meglio dormire con un occhio aperto.
Dacht je nou echt dat ik één van de oudste Dravidische talen niet zou herkennen?quote:
Ik wist niet dat jij uit Canada kwam.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik één van de oudste Dravidische talen niet zou herkennen?
Er is zo veel wat jullie niet van me weten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit Canada kwam.
Oei, die Italiaan waar ik op doelde komt ook van een eiland.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Questa è l'ultima volta che disonori la nostra bellissima cultura. È meglio dormire con un occhio aperto.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:46 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke is aan haar teruglees queeste begonnen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:53 schreef Cyan9 het volgende:
De presentatoren hebben wel allemaal een cursus gehad in krampachtig lachen, vooral Eldar is er erg goed in..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:47 schreef Cyan9 het volgende:
Carnaval vind ik ten eerste niet in Nederland passen
Dat lijkt zo omdat m'n echte eerste post niet meer zichtbaar is, die staat in een gesloten forum gedeelte.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:48 schreef Meke het volgende:
@:strani om op je vraag terug te komen, dit was de eerste post van @:cyan9, natuurlijk in een ESF-topique
[..]
Ohh ja dat is valsspelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat m'n echte eerste post niet meer zichtbaar is, die staat in een gesloten forum gedeelte.
Ik zie nu in dat ESF topic ook miss_dynastie.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ja dat is valsspelen![]()
Ik vermoed dat de ware reden trouwens een schoolonderzoek was: F&L / Saamhorigheid.
Metéén ook weer kritiek hèquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:48 schreef Meke het volgende:
@:strani om op je vraag terug te komen, dit was de eerste post van @:cyan9, natuurlijk in een ESF-topique
[..]
Dit klinkt alsof je wat anders had verwacht van onze raspessimistquote:
Nee het is ergens ook wel weer schattig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je wat anders had verwacht van onze raspessimist
Spannend!quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen komt er een pakketje, maar het past door de brievenbus.
Wat een hoop testikeltekeningenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ದಯವಿಟ್ಟು ಈ ವೇದಿಕೆಯಲ್ಲಿ ಡಚ್ ಮಾತನಾಡಿ
Dat is spannend. Mijn pakketje zou gisteren zijn aangekomen maar is uitgesteld. Lensdoppen (die raak ik echt zo vaak kwijt..)quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar wordt mijn pakketje in twee delen bezorgd. Het andere deel komt vandaag tussen 11:30 en 14 en komt met de pakketdienst.
Heequote:
quote:
Ik krijg vanavond een pakketje. Opblaasbare voetenbank. Hopelijk blijft dat heel met al die katten nagels.quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar wordt mijn pakketje in twee delen bezorgd. Het andere deel komt vandaag tussen 11:30 en 14 en komt met de pakketdienst.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je wat anders had verwacht van onze raspessimist
En wij ons maar afvragen waarom hier geen nieuwe mensen mee komen posten. Dit wil je toch niet missen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er moet wel aan de statistieken worden gewerktquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
En wij ons maar afvragen waarom hier geen nieuwe mensen mee komen posten. Dit wil je toch niet missen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er moet wel aan de statistieken worden gewerkt
Als je die nou omdraait, dan gaat de lijn gewoon weer omhoog.quote:
Iets interessants en inhoudelijks lijkt me beter, in plaats van jarenlang met zoiets door te gaan. Maar goed, als dat de richting is die deze SC op wil gaan dan is dat ook een keuze.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit willen we inderdaad voorkomen, dus posten over die pakketjes
Maar dit is (naast het ESF) het spannendste wat @Luctor.et.Emergo en ik meemaken in een dagquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets interessants en inhoudelijks lijkt me beter, in plaats van jarenlang met zoiets door te gaan. Maar goed, als dat de richting is die deze SC op wil gaan dan is dat ook een keuze.
Het probleem is, en daarin deel ik de zorg van @Em31 volledig, dat de SC op een gegeven moment steeds meer een onsamenhangend geheel van losse mededelingen wordt. Een goede SC heeft interactie nodig en posts moeten dan wel een beetje uitnodigend zijn om een gesprek te triggeren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dit is (naast het ESF) het spannendste wat @:Luctor.et.Emergo en ik meemaken in een dag
Het is de hopen dat het pakket ook in twee delen op te delen is en ze niet de kettingzaag hebben gebruikt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wijze woorden!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem is, en daarin deel ik de zorg van @:em31 volledig, dat de SC op een gegeven moment steeds meer een onsamenhangend geheel van losse mededelingen wordt. Een goede SC heeft interactie nodig en posts moeten dan wel een beetje uitnodigend zijn om een gesprek te triggeren.
Niet altijd natuurlijk, maar als het structureel te vaak niet zo is dan ga je dat inderdaad merken in de statistieken.
Ik wilde weer een leuk interactief gesprek starten door de theezakjesvraag van de dag hier te delen, maar hier op mijn werk staat er geen vraag op het labelquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem is, en daarin deel ik de zorg van @:em31 volledig, dat de SC op een gegeven moment steeds meer een onsamenhangend geheel van losse mededelingen wordt. Een goede SC heeft interactie nodig en posts moeten dan wel een beetje uitnodigend zijn om een gesprek te triggeren.
Niet altijd natuurlijk, maar als het structureel te vaak niet zo is dan ga je dat inderdaad merken in de statistieken.
Sssst, dat moet je hem niet laten weten! Voor je het weet lig je in de luren met een genomen ootje!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar ga ik bij @:strani altijd wel vanuit.
ik zat ooit in een appgroep waarin dat ook zo begon, en dat haalt de spontaniteit uit het gesprek ook wel weg, hoor, dat soort vragen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik wilde weer een leuk interactief gesprek starten door de theezakjesvraag van de dag hier te delen, maar hier op mijn werk staat er geen vraag op het label![]()
Dus die vlieger gaat ook niet op.
Ah, dus dat lapje dat hier hangt, daar moet ik ook niet voorgehouden worden?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Sssst, dat moet je hem niet laten weten! Voor je het weet lig je in de luren met een genomen ootje!
Ik had er gisteren een waar ik geen chocola van kon makenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen mensen!
[..]
Ik wilde weer een leuk interactief gesprek starten door de theezakjesvraag van de dag hier te delen, maar hier op mijn werk staat er geen vraag op het label![]()
Zeker niet! En ik zou ook vriendelijk bedanken voor mogelijke plannen die Strani heeft met je neusquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, dus dat lapje dat hier hangt, daar moet ik ook niet voorgehouden worden?
Eens hoor, zoiets moet niet de enige manier zijn om gesprekken te starten. Enquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:02 schreef Kippendij het volgende:
[..]
ik zat ooit in een appgroep waarin dat ook zo begon, en dat haalt de spontaniteit uit het gesprek ook wel weg, hoor, dat soort vragen.
Dagboekposts zijn soms best wel prima, vooral als het een gesprek uitlokt (dus in feite doet de pakketjespost iets heel goed).
Ik zou daar gewoon met nee op antwoorden, want heel erg enthousiast ben ik niet vaak over hun selectie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had er gisteren een waar ik geen chocola van kon makenDaar stond op 'Albert Heijn theekenner sinds 1887'. Zie daar maar eens een antwoord op te geven!
Jammer dat hij dit niet meteen kon fixen! Mijn tandarts doet dergelijke kleinigheden gelukkig vrijwel altijd meteen, voor mij als extreme angsthaas wel fijn!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus naar de tandarts. DE bus inderdaad, want door het winterweer reed er niet zo veel. Maar ik wilde het ook niet afzeggen, en met 20 minuten vertraging en het laatste stukje huppelend door de sneeuw was ik precies op tijd.
Nu mag ik over een maand terugkomen voor een kleine beschadiging aan een kies die potentieel uit zou kunnen groeien tot een gaatje
Ik heb preventief de maling in de container gegooid.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker niet! En ik zou ook vriendelijk bedanken voor mogelijke plannen die Strani heeft met je neus
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou daar gewoon met nee op antwoorden, want heel erg enthousiast ben ik niet vaak over hun selectie.
Ik zit nu in de bus naar huis. Geen idee of die volgens iets van een dienstregeling rijdt, maar het sloot aardig aan op mijn vervoersbehoefte zeg maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat hij dit niet meteen kon fixen! Mijn tandarts doet dergelijke kleinigheden gelukkig vrijwel altijd meteen, voor mij als extreme angsthaas wel fijn!
Hoe is het verder met de sneeuw daar? Hoef je verder niet meer de deur uit?
Dat is wel meteen een heel mooi voorbeeld.quote:
waarom heb ik deze smaak nooit gezienquote:
Mijne doet dat ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat hij dit niet meteen kon fixen! Mijn tandarts doet dergelijke kleinigheden gelukkig vrijwel altijd meteen, voor mij als extreme angsthaas wel fijn!
Hoe is het verder met de sneeuw daar? Hoef je verder niet meer de deur uit?
11:11:11quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijne doet dat ookKleine reparaties kunnen vaak meteen. Ook als je geen tandartsangst hebt is dat wel prettig, dat je niet nog een keer terug hoeft te komen
Mijn oma deed datquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
Vroeger was theezakjes vouwen een hobby
[ afbeelding ]
Het design van het theezakje geeft aan dat dat inmiddels wel even geleden is
We zijn als maatschappij van ver gekomen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een collega die dat ook steeds deed. Met soms de meest belachelijke vragen waar je geen gesprek uit kon halen. Toen ben ik maar thee gaan drinken zonder een vraag eropquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:02 schreef Kippendij het volgende:
[..]
ik zat ooit in een appgroep waarin dat ook zo begon, en dat haalt de spontaniteit uit het gesprek ook wel weg, hoor, dat soort vragen.
Dagboekposts zijn soms best wel prima, vooral als het een gesprek uitlokt (dus in feite doet de pakketjespost iets heel goed).
Ik weet niet of het met thee geleverd wordt, maar de verpakkingen zijn tweedehands nog te koopquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:10 schreef Kippendij het volgende:
[..]
waarom heb ik deze smaak nooit gezien
Heeel vroeger had je kinderthee met colasmaak. Ik kan het nog proeven als ik eraan denk. Die was niet van AAH volgens mij.
Ah, had ik nog niet gezien! Nicequote:
haha jaa, dat was 'm! Er zat ook een boekje bij. Prachtig!quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met thee geleverd wordt, maar de verpakkingen zijn tweedehands nog te koop
Edit: ziet dit er bekend uit?
[ afbeelding ]
Nope, dat doen ze niet. Als er nou nog verteld werd wat de inhoud van zo'n pakketje is dan is dat nog wat. Maar keer op keer alleen de tijd delen is voor niemand interessant, dan is zo'n theezakjesgesprek zeker nog beter.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:02 schreef Kippendij het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit helaas niet diep genoeg in de materie om daar duidelijkheid over te kunnen gevenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]door het mooie patroon zou je bijna denken dat ze er ook zo voor gemaakt werden
Dit valt me van je tegen, ik dacht jij weet altijd alles wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet diep genoeg in de materie om daar duidelijkheid over te kunnen geven
Ja die was gisteren jarig. Dat moesten we hier natuurlijk even vierenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:16 schreef zorro28 het volgende:
Oh nee, de Ed Sheeran UI is weer terug. Ik ga nachtmerries krijgen vannacht
Ja, zo krijgen we hier nooit goede gesprekkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet diep genoeg in de materie om daar duidelijkheid over te kunnen geven
Redelijk wat, maar de gedachtegang achter de artistieke keuzes die Pickwick maakte en of daar een eventuele link is met de Nederlandse Bond van Theezakjesvouwers is mij helaas onbekendquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, ik dacht jij weet altijd alles wel.
Als we terug in de tijd reizen naar 1997 kunnen we het in Middelburg aan een expert vragen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, ik dacht jij weet altijd alles wel.
Oh wowquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Als we terug in de tijd reizen naar 1997 kunnen we het in Middelburg aan een expert vragen!
[ afbeelding ]
Tiny heeft er verstand van, want ze heeft er ook minimaal 1 boek over geschreven
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Wat staat er morgen en dit weekend op de esf agenda qua nationale finales?
Volgens ESF / ESF Agenda 2024quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
quote:20
[H] Tweede heat Litouwen
Eurovizija.LT
[H] Tweede heat Noorwegen
Melodi Grand Prix 2024
Ik ga deze even opslaan, heb er nu geen tijd voor dit goed te lezen, maar ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:19 schreef Kippendij het volgende:
Maar over thee gesproken: ik heb echt met verbazing informatie gelezen over de Yogi tea cult en de Celestial Tea cult.
Die tab heb ik ook nog openstaan jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de 36 vragen dan weer opgeslagen. Die zijn wel interessant
Morgen horen we dus of Ikke Huftgold meedoet @Moiraquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
(vandaag Portugal!)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de 36 vragen dan weer opgeslagen. Die zijn wel interessant
Ja ik had het dus ook heel lang al op mn lijstje staan en vind het ook leuk dat het echt gewerkt heeftquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die tab heb ik ook nog openstaan ja
Is er beeld van jou huppelend door de sneeuw?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus naar de tandarts. DE bus inderdaad, want door het winterweer reed er niet zo veel. Maar ik wilde het ook niet afzeggen, en met 20 minuten vertraging en het laatste stukje huppelend door de sneeuw was ik precies op tijd.
Nu mag ik over een maand terugkomen voor een kleine beschadiging aan een kies die potentieel uit zou kunnen groeien tot een gaatje
Het enige dat het voor mij oplevert is dat ik af een toe de bezorging van een ander kan saboteren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nope, dat doen ze niet. Als er nou nog verteld werd wat de inhoud van zo'n pakketje is dan is dat nog wat. Maar keer op keer alleen de tijd delen is voor niemand interessant, dan is zo'n theezakjesgesprek zeker nog beter.
Hier ben ik net uitgestapt uit de bus:quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is er beeld van jou huppelend door de sneeuw?
Hmmm, dat kan dan wel gewoon WIDM worden. Volgende week zaterdag kiest Luxemburg.quote:
Zonde, gemiste kansquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen mensen!
[..]
Die laatste ken ik van Glee, maar laatst heb ik ook een film van hem gezien. Knock at the Cabin, geen slechte film.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja ik had het dus ook heel lang al op mn lijstje staan en vind het ook leuk dat het echt gewerkt heeft(hoop ik haha
)
Er is ook een mini podcastmusical over gemaakt met mn grote liefdeJonathan Groff
: https://twoupproductions.com/36-questions/podcast
Ierland, zin inquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dat kan dan wel gewoon WIDM worden. Volgende week zaterdag kiest Luxemburg.![]()
En daarvoor op vrijdag Ierland. Ja, ach, Ierland…
Met een luchtbuks in de bosjes de banden van de bezorgauto lek schieten?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het enige dat het voor mij oplevert is dat ik af een toe de bezorging van een ander kan saboteren.
Ik noem jou voortaan Wit-Rusland.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:58 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn buren appten me net of ik hun pakketje in ontvangst had genomen. Nee, dat had ik niet.
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik meer weet!!
Dat klinkt als een goed idee. Zou het strafbaar zijn denk je?quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met een luchtbuks in de bosjes de banden van de bezorgauto lek schieten?
Eesti Laul met bord op je schootquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dit als 15-jarige gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Denk het niet, gewoon grapje dan toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed idee. Zou het strafbaar zijn denk je?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dit als 15-jarige gedaanVooral doen als jij dat graag doet, wat anderen er ook over zeggen of van vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
[..]
Ik heb dit als 15-jarige gedaanDat is toch veel leuker dan weer de zoveelste kaart met een loveshoot en krullletters op matglanzend karton?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb dit als 15-jarige gedaanOh ik krijg vaak van die filmpjes op YouTube aanbevolen van kaarten maken, ziet er altijd zo leuk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dit soort dingen: https://youtube.com/shorts/qlv-FjVnn_k?si=Cw38Rb3U1OlBxRsD
[..]
Ik heb dit als 15-jarige gedaanWij hier kijken over een paar weken om 3 uur ‘s nachts hoe twee hosts verkleed als giraffen ofzo een gezapige ballad kronen tot winnaar van San Remo, dus we hebben niet direct recht van spreken om hiertegen te protesteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
[..]
Ik heb dit als 15-jarige gedaanIk was op KreaDoe afgelopen najaar en zoveel toffe dingen hadden ze daar om zelf kaarten van te maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke technieken doe jij?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh dat zekerquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooral doen als jij dat graag doet, wat anderen er ook over zeggen of van vinden
Vond ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:24 schreef Kippendij het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker dan weer de zoveelste kaart met een loveshoot en krullletters op matglanzend karton?
Er komen hierin wel een hoop dingen voorbij die ik ook heb / doequote:Op donderdag 18 januari 2024 14:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik krijg vaak van die filmpjes op YouTube aanbevolen van kaarten maken, ziet er altijd zo leuk uit.
Van dit soort dingen: https://youtube.com/shorts/qlv-FjVnn_k?si=Cw38Rb3U1OlBxRsD
Bijna alles wat met papier te maken heeftquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was op KreaDoe afgelopen najaar en zoveel toffe dingen hadden ze daar om zelf kaarten van te maken!
Welke technieken doe jij?
Ik ben bezig met kerstkaarten te bordurenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind zelfgemaakte kaarten overigens meestal wel leuk![]()
Zolang het niet van die kerstkaarten met de (klein) kinderen erop zijn.
Je bent nog aan het afkicken van de top 2000 ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:04 schreef Fred_B het volgende:
T-t-t-topickiller.
Qu’est-ce que c’est?
Fa fa fa fa fa fa
We kijken er naar uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met kerstkaarten te borduren
Heb je wel geschikte slagwapens om mee te dreigenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
PostNL is te lui om aan te bellen bij mijn deur. Kan ik het pakket morgen ophalen bij PostNL punt. Dat wordt een uitdaging met lopen met twee krukken.
De 2 krukkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wel geschikte slagwapens om mee te dreigen
Hoe gaat het met je herstel?
Gelukkig maar. Hoe lang verwachten ze dat je nog met krukken moet lopen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De 2 krukken![]()
Herstel gaat goed. Vandaag een controle afspraak en ze vonden prima eruit zien
Nog 4 wekenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoe lang verwachten ze dat je nog met krukken moet lopen?
Altijd weer de schuld in iemand anders schoenen willen schuiven. Zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:46 schreef Strani het volgende:
* Houdt een voetbal hoog in de SC, schopt hem per ongeluk tegen de replica van een ESF-trofee, probeert 'm nog te lijmen maar laat 'm dan per ongeluk nog eens vallen, besluit het zo te laten en legt er een briefje bij met 'Sorry voor de schade, gr. gr. Redefine' en gaat slapen.
Blijft het nu wel beter zitten of schuift het er nog steeds af?quote:
Ze hebben er nu soort van voetje van gemaakt ipv dat rond wreef en de tenen zit en daardoor blijft het zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijft het nu wel beter zitten of schuift het er nog steeds af?
Je kon geen lange pauze nemen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:21 schreef NailQueen het volgende:
Gisteren gaf Joker Out een gratis optreden in Grunn. Dat was nog geen 20 minuten bij mij vandaan. Maar helaas is het te druk op kantoor waardoor ik geen vrij kon nemen
(Ze staan op Noorderslag in Grunn)
Ohh Redefine wat heb je nou gedaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd weer de schuld in iemand anders schoenen willen schuiven. Zo kennen we je weer
Respect to the man in the ice-cream van!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eerste nummer van mijn Spotify playlist is Weekend! van Scoorter
Volgende week is boven de 10 graden. Dus niet nodigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:12 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik vandaag naar buiten kijk vraag ik me af of het toch niet verstandig was geweest de winterbanden onder de auto te laten zetten.
Dat dacht ik vannacht/ochtend ook heel even, maar na twee keer goed gas geven zonder in de sloot te belanden kwam ik tot de conclusie dat mijn gewone banden nog ruim goed genoeg waren voor dit weer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:12 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik vandaag naar buiten kijk vraag ik me af of het toch niet verstandig was geweest de winterbanden onder de auto te laten zetten.
Maar ik moet vandaag de deur uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week is boven de 10 graden. Dus niet nodig
Ik ook. Als mijn pakketje wordt bezorgd bij het pakketpunt. Er staat nog steeds in de PostNl app tijd onbekend.quote:
Dát gedeelte gaat nog wel lukkenquote:
Je zou vanavond nog naar Joost kunnenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:21 schreef NailQueen het volgende:
Gisteren gaf Joker Out een gratis optreden in Grunn. Dat was nog geen 20 minuten bij mij vandaan. Maar helaas is het te druk op kantoor waardoor ik geen vrij kon nemen
(Ze staan op Noorderslag in Grunn)
Is dat op waterbasis? Want dat ruik je toch bijna niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:10 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag![]()
Er wordt in mijn huis geverfd en nu stinkt het hier weer heerlijkblijft ook dagen hangen, maar goed nog even doorzetten
Nee die op de muren ruik je eigenlijk niet, maar voor de kozijnen gebruiken ze wat anders, met zo’n ammoniak (?) lucht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat op waterbasis? Want dat ruik je toch bijna niet?
Ammoniak gebruik je toch vooraf om de kozijnen te ontvetten voor je ze beschildert? Als ze eenmaal aan het verven zijn zou dat minder moeten worden zou je denkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die op de muren ruik je eigenlijk niet, maar voor de kozijnen gebruiken ze wat anders, met zo’n ammoniak (?) lucht.
Ik weet het eerlijk gezegd niet preciesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ammoniak gebruik je toch vooraf om de kozijnen te ontvetten voor je ze beschildert? Als ze eenmaal aan het verven zijn zou dat minder moeten worden zou je denken
Dat klinkt logischerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet precieshet is in ieder geval andere verf dan die voor de muren en heeft zo’n hele sterke geur.
Terpentine?
Je hebt tenminste een huis!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:10 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag![]()
Er wordt in mijn huis geverfd en nu stinkt het hier weer heerlijkblijft ook dagen hangen, maar goed nog even doorzetten
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt logischer![]()
Als je die geur zo snel mogelijk wil verdrijven kan je er natuurlijk voor kiezen om vanavond te gaan gourmetten
Ja oké dan snap ik dat je kwaad bentquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, maar dat had zo maar zo kunnen zijn!
Altijdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we nu weer vriendjes.
En je hebt nogquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]best een goed idee, daar kan geen geur tegenop
Vliegen van A naar B dat veel duurder is dan vliegen van C naar A naar B is ook zo’n leuke rubriek als het om prijsstelling.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:18 schreef H_T het volgende:
De wereld van huurauto's en hun prijzen blijft me verbazen. Hoeveel verschil het kan maken als je via een net wat andere site kijkt en zo, of je wel of niet ingelogd bent... dat laatste scheelde bij Hertz meer dan 50%! Nog steeds niet geboekt overigens, maar het kan geen kwaad alvast te kijken
Zeker. Ik had ooit tickets gevonden dat A > C > A > B goedkoper was dan A > B direct. Met een retourtje had je dan vier vluchten die je niet wilde hebben, maar het was wèl goedkoper!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vliegen van A naar B dat veel duurder is dan vliegen van C naar A naar B is ook zo’n leuke rubriek als het om prijsstelling.
Ja, het nadeel van dat soort deals is dat je al die vluchten ook echt moet maken en dus veel langer onderweg bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker. Ik had ooit tickets gevonden dat A > C > A > B goedkoper was dan A > B direct. Met een retourtje had je dan vier vluchten die je niet wilde hebben, maar het was wèl goedkoper!
Ik heb die trip overigens niet geboekt
Dat, en meer overstappen is ook meer kans op problemen. Zoals je zelf maar al te goed weetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het nadeel van dat soort deals is dat je al die vluchten ook echt moet maken en dus veel langer onderweg bent.
Nice! Wat voor tv is het geworden?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe tv aangeschaft + Playstation 5
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe tv aangeschaft + Playstation 5
Ik stimuleer wel de Nederlandse economie.quote:
Toe maarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101lybwHj58
Mijn huidige tv heb ik al 10 jaar in bezitquote:
Ik de mijne nog langerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn huidige tv heb ik al 10 jaar in bezit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Eindelijk weekend
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf op terpentinebasis mag volgens mij niet meer?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt logischer![]()
Als je die geur zo snel mogelijk wil verdrijven kan je er natuurlijk voor kiezen om vanavond te gaan gourmetten
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Verf op terpentinebasis mag volgens mij niet meer?
Alleen voor professioneel gebruik als het goed is (en dan nog alleen binnen), zelf mag je het gewoon nog lekker overal op smeren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien wil de schilder mij vergiftigenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het vervolg op dat liedje is 'En zo ben jij tot stand gekomen'?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef H_T het volgende:
Noorderslagplaylist aan op Spotify. Komt een nummer voorbij 'Ik neuk je vader zonder condoom'
Heeft iemand @Strani de afgelopen tijd nog gespot?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wil de schilder mij vergiftigen
Nee een couplet uit het lied gaat als volgtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het vervolg op dat liedje is 'En zo ben jij tot stand gekomen'?
Dan weet ik waar ik morgen mee ga lunchenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen voor professioneel gebruik als het goed is (en dan nog alleen binnen), zelf mag je het gewoon nog lekker overal op smeren.
Wist je dat uit je hoofd?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee een couplet uit het lied gaat als volgt![]()
Nu heb ik een zoontje
Vernoemd naar je vader
Hij kan al heel goed lopen en m'n zoontje kan al praten
Hij zegt "fuck you!" en hij danst met soul
Hallo ik ben Strani ik ben hier heel vaak hallo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeft iemand @:strani de afgelopen tijd nog gespot?
Klopt wel dat Eurosonic bedoeld is voor talent, zie ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu heb ik een zoontje
Vernoemd naar je vader
Het is net poëziequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu heb ik een zoontje
Vernoemd naar je vader
Die doet meestal wel iets wat niet door de beugel kan, dus het is niet uitgesloten dat hij het was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeft iemand @:strani de afgelopen tijd nog gespot?
Aldus ChatStraniP.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo ik ben Strani ik ben hier heel vaak hallo.
Nee maar wel dat er zoiets in zatquote:
Hallo Redefine. Helaas begrijp ik uw zoekopdracht 'dwarf milfs in berlin' niet. Probeer het nog eens met een andere zoekopdracht.quote:
O nee absoluut niet verdacht dat je er nu ineens weer bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar jouw hart van vol is beste Straan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo Redefine. Helaas begrijp ik uw zoekopdracht 'dwarf milfs in berlin' niet. Probeer het nog eens met een andere zoekopdracht.
Nee tuurlijk, wie wordt er weer eens gedemoniseerd? De buitenlander!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
O nee absoluut niet verdacht dat je er nu ineens weer bent.
Behoorlijk specifiek inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar jouw hart van vol is beste Straan.
Elke keer weer he.quote:
Volkomen terecht natuurlijkquote:
Ja ik ben hier wel de opperracist inderdaad, fijn dat dat eindelijk erkent wordtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, wie wordt er weer eens gedemoniseerd? De buitenlander!
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij pikt alle banen en huizen posts en topics inquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, wie wordt er weer eens gedemoniseerd? De buitenlander!
Nou ja, dit wist iedereen al hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben hier wel de opperracist inderdaad, fijn dat dat eindelijk erkent wordt
Niks nieuws inderdaad.quote:
Oei, en lijkt het erop dat ze je annulering gaan accepteren?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag mensen, ik kom slecht nieuws brengen
Ik kom er net achter dat ik tijdens de Sanremoweek in Disney zit
Amadeus kijkt of het een weekje verschoven kan worden, hoor ik netquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, en lijkt het erop dat ze je annulering gaan accepteren?
Ik denk dat het andersom een grotere verrassing was geweest.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben er ook niet bij, elke ochtend om een uur of vier gaan werken gaat niet lekker samen met een show als Sanremo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Om hoe laat gaat het park dicht? Grote kans dat dan pas de tweede artiest aan de beurt is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:3 februari:
F] Finale Malta
MESC 2024
[F] Finale Noorwegen
Melodi Grand Prix 2024
[F] Finale Oekraïne
Vidbir 2024
[F] Finale Spanje
Benidorm Fest 2024
[H] Halve finale Letland
Supernova 2024
[H] Vierde heat Litouwen
Eurovizija.LT
[H] Eerste heat Zweden
Melodifestivalen 2024
quote:10 februari
[F] Finale Finland
Uuden Musiikin Kipailu 2024
[F] "Finale" Italië
Sanremo 2024
[F] Finale Letland
Supernova 2024
[F] Finale Litouwen
Eurovizija.LT
[H] Tweede heat Zweden
Melodifestivalen 2024
Je kan ook slapen, opstaan, San Remo kijken, werken, naar bed etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet bij, elke ochtend om een uur of vier gaan werken gaat niet lekker samen met een show als Sanremo.![]()
Hooguit dat ik zaterdag (en heel misschien vrijdag) even aanhaak.
Dat zou waarschijnlijk ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan ook slapen, opstaan, San Remo kijken, werken, naar bed etc.
17 februari is ook lekker vol met finales van Eesti Laul, Litouwen, Denemarken en Moldavië. Met halve finales van IJsland en Zweden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
Vrienden, wat dit is dit jaar de super saturday?
Ondanks dat er op 3 februari meer te doen is kijk ik meer uit naar de 10e i.v.m. met San Remo en UMK die zaterdag. En ik heb zelf dan weer niet zo veel met MGP en Vidbir. Maar goed, da's niet objectief.
[..]
[..]
De gids zegt meestal 01:30 maar dan wordt het 02:15 ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou waarschijnlijk ook nog kunnen.![]()
Ik weet niet hoe laat ze het dit jaar willen gaan maken.
Ja, dat zijn best wel onhandige eindtijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
De gids zegt meestal 01:30 maar dan wordt het 02:15 ofzo
Parijs? Dan zit je nog gewoon in dezelfde tijdzonequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Overal?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen voor professioneel gebruik als het goed is (en dan nog alleen binnen), zelf mag je het gewoon nog lekker overal op smeren.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wil de schilder mij vergiftigen
Volgende keer dat ik hierbinnen ga schilderen ga ik ook voor terpentine. Ja het stinkt ff, maar het is vaak wel veel sterker. Die watergedragen verf van tegenwoordig vind ik tot nu toe echt drie keer niks, het barst sneller, deukt sneller in, kan slechter tegen temperatuurverschillen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Overal?![]()
Binnen lijkt me juist beroerder, die stank
Net als ik dus op m’n zesenvijftigstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hierbinnen ga schilderen ga ik ook voor terpentine. Ja het stinkt ff, maar het is vaak wel veel sterker. Die watergedragen verf van tegenwoordig vind ik tot nu toe echt drie keer niks, het barst sneller, deukt sneller in, kan slechter tegen temperatuurverschillen.
Besta jij toevallig ook voor een groot deel uit water?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net als ik dus op m’n zesenvijftigste
Die ene is wel echt beter dan die andere, vind ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Beste vrienden, over de nationale finales gesproken. Wat vinden jullie het beste nummer tot nu toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ene is wel echt beter dan die andere, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij na 2 dagen verven:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hierbinnen ga schilderen ga ik ook voor terpentine. Ja het stinkt ff, maar het is vaak wel veel sterker. Die watergedragen verf van tegenwoordig vind ik tot nu toe echt drie keer niks, het barst sneller, deukt sneller in, kan slechter tegen temperatuurverschillen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net als ik dus op m’n zesenvijftigste
Vier wordt vaak onderschat, maar het heeft wel watquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Beste vrienden, over de nationale finales gesproken. Wat vinden jullie het beste nummer tot nu toe?
Ik ben vervelend ik ga er 3 kiezen:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Teresa & Mariaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Hoezo 'na twee dagen verven'? Zo zit ik er nu ook al bij.quote:
Ah ja door het lijm snuiven zeker?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoezo 'na twee dagen verven'? Zo zit ik er nu ook al bij.
Och, snuiven. Zo'n tube valt wel eens open terwijl je net met je hoofd vlak boven je bureau hangt.quote:
Er is zo'n principe dat je hersenen een woord automatisch invullen als je het snel leest en de begin en eindletter kloppen. Kom je nog wel eens op het internet tegen met zo'n gehusselde tekst die dan toch leesbaar is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:34 schreef Meke het volgende:
Ik ga straks de Vlaamse Mol prono bijhouden dus ben alvast aan het oefenen met de prono van vorig jaar om ervoor te zorgen dat ik straks lui aan de slag kan en even te testen of het kan hoe ik wil.
Alleen nu komt het niet uit
Haha ja iedereen leest volgens mij de hele tijd prono, daarom blijft het ook zo heten volgens mij want ik ken het woord verder nergens behalve op FOK!, verder heet het meestal gewoon poule geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er is zo'n principe dat je hersenen een woord automatisch invullen als je het snel leest en de begin en eindletter kloppen. Kom je nog wel eens op het internet tegen met zo'n gehusselde tekst die dan toch leesbaar is.
Ja, ik las prono toch echt in een iets andere volgorde.![]()
En ik wist dat het enthousiasme voor de vlaamse mol hier hoog was, maar dit kon ik toch bijna niet geloven.![]()
Om dat te voorkomen in Excel kan je met dollartekens werken. Met $A1 blijft de kolom hetzelfde maar kan de rij wel veranderen bij doortrekken, bij A$1 kan de kolom niet veranderen maar de rij wel en bij $A$1 blijven ze allebei hetzelfdequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:48 schreef Meke het volgende:
Zoo opgelost, bij de ene rij begon hij ineens bij cel 5 te tellen, in plaats van 3 waardoor iedereen verkeerde punten hadEn bij twee deelnemers had ik een prono gemist dus die hadden ook te weinig punten
Nu heb ik in elk geval dezelfde punten als @:rockfire vorig jaar dus als het fout is, ben ik in elk geval niet de enige die het fout had
![]()
Nu nog twee maanden wachten tot ik er ook echt iets mee kan doen, maar dan staat t maar vast klaar
Ik kom het nooit tegen, zal iets molgerelateerds zijn of zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja iedereen leest volgens mij de hele tijd prono, daarom blijft het ook zo heten volgens mij want ik ken het woord verder nergens behalve op FOK!, verder heet het meestal gewoon poule geloof ik
Ja dat weet ik, dat had ik gedaan maar deze moest wel doorlopen (namelijk met de puntentelling die moet checken op wie iemand gestemd heeftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen in Excel kan je met dollartekens werken. Met $A1 blijft de kolom hetzelfde maar kan de rij wel veranderen bij doortrekken, bij A$1 kan de kolom niet veranderen maar de rij wel en bij $A$1 blijven ze allebei hetzelfde
Tabblad per aflevering en 3D-zoeken dan maarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat had ik gedaan maar deze moest wel doorlopen (namelijk met de puntentelling die moet checken op wie iemand gestemd heeft) en als iemand in de ene rij op 3 staat en de andere op 5 gaat het mis. En arme @:yesse was de een-na-laatste die gestemd had vorig jaar dus die kreeg überhaupt geen punten
![]()
Maar was ook maar bij één aflevering dus het duurde wel even voor ik het opgelost had
Ja ik heb het al opgelost inmiddelsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Tabblad per aflevering en 3D-zoeken dan maarOf op een andere manier Excel laten zoeken per aflevering
Wel punten had waarschijnlijk weinig uitgemaaktquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat had ik gedaan maar deze moest wel doorlopen (namelijk met de puntentelling die moet checken op wie iemand gestemd heeft) en als iemand in de ene rij op 3 staat en de andere op 5 gaat het mis. En arme @:yesse was de een-na-laatste die gestemd had vorig jaar dus die kreeg überhaupt geen punten
![]()
Maar was ook maar bij één aflevering dus het duurde wel even voor ik het opgelost had
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb het al opgelost inmiddels![]()
Maar had eerst één lange formule pp voor de puntentelling maar heb dat maar aangepast om foutjes makkelijk te kunnen corrigeren
Mijn zwager zegt altijd dat ik anti-vries moet nemen als het gaat vriezenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Besta jij toevallig ook voor een groot deel uit water?
Alle ramen openquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:27 schreef Em31 het volgende:
Ik heb net de onderkant van 2 deuren afgeplakt, kon niet meer tegen de geur.![]()
Het helpt nog ook
Je had in elk geval meer punten dan @Fred_Bquote:Op zaterdag 20 januari 2024 06:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel punten had waarschijnlijk weinig uitgemaakt
[..]wel super dat je het dit jaar doet
Ik kan niet wachten op de Mol. In de Nerdland podcast zat een editor van de mol en die gaf aan dat het een heel gaaf seizoen is.
Ja, volgens mij waren we bij de tweede aflevering een weekendje weg ofzo en kon ik doordeweeks nog niet kijken, waardoor ik die prono maar heb laten gaan, want dat zou immers nogal een spoiler zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Je had in elk geval meer punten dan @:Fred_B![]()
(Maar die deed volgens mij alleen de eerste aflevering mee
)
Ja ik heb er ook echt zin in! Ik houd ook echt van Italië
Hoe is het nu met de lucht die achtergelaten is door Annie Schilder?quote:
Wel wat beter, al heb ik het gevoel dat het in m'n neus zit en ik het echt óveral ruik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de lucht die achtergelaten is door Annie Schilder?
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:30 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond het liedje van Slovenië trouwens.
Het voordeel van die kou is in elk geval dat het droge lucht is, dus het droogt lekker op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel wat beter, al heb ik het gevoel dat het in m'n neus zit en ik het echt óveral ruik.
Nouja, er zijn ergere dingen in de wereld.![]()
Klinkt als een verstandige man, die zwager.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn zwager zegt altijd dat ik anti-vries moet nemen als het gaat vriezen
Ik vind het wel jammer dat de nummers van Litouwen niet van te voren worden uitgebracht. Nu kijk ik naar Noorwegen in de hoop dat een AI robot niet doorgaatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De avond begint 18:15 in Estland en eindigt iets voor 22:00 in Litouwen. En inderdaad 1 nummer dat direct gekozen is voor ESF
Zou eigenlijk wel mooi zijn, want dit ding is gewoon geen Strani.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:47 schreef Strani het volgende:
Ja goedemorgen allemaal! De komende nacht een nieuwe kans om terug te moeten gaan naar m'n normale UI, ik ben benieuwd.
Daar is vast een mooie avond van te makenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De avond begint 18:15 in Estland en eindigt iets voor 22:00 in Litouwen. En inderdaad 1 nummer dat direct gekozen is voor ESF
Werken. Waarschijnlijk de laatste weekenddag dat ik betaald werk voor de komende maanden en het is best relaxed, dus niks te klagenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
En wat staat er op de planning deze middag?
Nou ja het is óók Straniquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel mooi zijn, want dit ding is gewoon geen Strani.![]()
Deze UI verwacht je eerder bij een soort ingetogen versie van Ali G.
Maar wat je niet kent dat bestaat niet, dus nee dit is nooit geen Stani geweest.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is óók StraniMaar gewoon een kant die jullie nog niet kenden.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat je niet kent dat bestaat niet, dus nee dit is nooit geen Stani geweest.
Dat is het zeker.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]Dit klinkt als een handig excuus voor allerlei zaken
Nooit geen = altijd welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat je niet kent dat bestaat niet, dus nee dit is nooit geen Stani geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |