Toe maarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)%2Caclr_1101lybwHj58
Mijn huidige tv heb ik al 10 jaar in bezitquote:
Ik de mijne nog langerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn huidige tv heb ik al 10 jaar in bezit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Eindelijk weekend
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf op terpentinebasis mag volgens mij niet meer?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat klinkt logischer![]()
Als je die geur zo snel mogelijk wil verdrijven kan je er natuurlijk voor kiezen om vanavond te gaan gourmetten
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Verf op terpentinebasis mag volgens mij niet meer?
Alleen voor professioneel gebruik als het goed is (en dan nog alleen binnen), zelf mag je het gewoon nog lekker overal op smeren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien wil de schilder mij vergiftigenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het vervolg op dat liedje is 'En zo ben jij tot stand gekomen'?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef H_T het volgende:
Noorderslagplaylist aan op Spotify. Komt een nummer voorbij 'Ik neuk je vader zonder condoom'
Heeft iemand @Strani de afgelopen tijd nog gespot?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wil de schilder mij vergiftigen
Nee een couplet uit het lied gaat als volgtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het vervolg op dat liedje is 'En zo ben jij tot stand gekomen'?
Dan weet ik waar ik morgen mee ga lunchenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen voor professioneel gebruik als het goed is (en dan nog alleen binnen), zelf mag je het gewoon nog lekker overal op smeren.
Wist je dat uit je hoofd?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee een couplet uit het lied gaat als volgt![]()
Nu heb ik een zoontje
Vernoemd naar je vader
Hij kan al heel goed lopen en m'n zoontje kan al praten
Hij zegt "fuck you!" en hij danst met soul
Hallo ik ben Strani ik ben hier heel vaak hallo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeft iemand @:strani de afgelopen tijd nog gespot?
Klopt wel dat Eurosonic bedoeld is voor talent, zie ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu heb ik een zoontje
Vernoemd naar je vader
Het is net poëziequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu heb ik een zoontje
Vernoemd naar je vader
Die doet meestal wel iets wat niet door de beugel kan, dus het is niet uitgesloten dat hij het was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeft iemand @:strani de afgelopen tijd nog gespot?
Aldus ChatStraniP.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo ik ben Strani ik ben hier heel vaak hallo.
Nee maar wel dat er zoiets in zatquote:
Hallo Redefine. Helaas begrijp ik uw zoekopdracht 'dwarf milfs in berlin' niet. Probeer het nog eens met een andere zoekopdracht.quote:
O nee absoluut niet verdacht dat je er nu ineens weer bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo ik ben Strani ik ben hier heel vaak hallo.
Waar jouw hart van vol is beste Straan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hallo Redefine. Helaas begrijp ik uw zoekopdracht 'dwarf milfs in berlin' niet. Probeer het nog eens met een andere zoekopdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |