quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wil de schilder mij vergiftigen
Volgende keer dat ik hierbinnen ga schilderen ga ik ook voor terpentine. Ja het stinkt ff, maar het is vaak wel veel sterker. Die watergedragen verf van tegenwoordig vind ik tot nu toe echt drie keer niks, het barst sneller, deukt sneller in, kan slechter tegen temperatuurverschillen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Overal?![]()
Binnen lijkt me juist beroerder, die stank
Net als ik dus op m’n zesenvijftigstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hierbinnen ga schilderen ga ik ook voor terpentine. Ja het stinkt ff, maar het is vaak wel veel sterker. Die watergedragen verf van tegenwoordig vind ik tot nu toe echt drie keer niks, het barst sneller, deukt sneller in, kan slechter tegen temperatuurverschillen.
Besta jij toevallig ook voor een groot deel uit water?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net als ik dus op m’n zesenvijftigste
Die ene is wel echt beter dan die andere, vind ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Beste vrienden, over de nationale finales gesproken. Wat vinden jullie het beste nummer tot nu toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ene is wel echt beter dan die andere, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij na 2 dagen verven:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik hierbinnen ga schilderen ga ik ook voor terpentine. Ja het stinkt ff, maar het is vaak wel veel sterker. Die watergedragen verf van tegenwoordig vind ik tot nu toe echt drie keer niks, het barst sneller, deukt sneller in, kan slechter tegen temperatuurverschillen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net als ik dus op m’n zesenvijftigste
Vier wordt vaak onderschat, maar het heeft wel watquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Beste vrienden, over de nationale finales gesproken. Wat vinden jullie het beste nummer tot nu toe?
Ik ben vervelend ik ga er 3 kiezen:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Teresa & Mariaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Hoezo 'na twee dagen verven'? Zo zit ik er nu ook al bij.quote:
Ah ja door het lijm snuiven zeker?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoezo 'na twee dagen verven'? Zo zit ik er nu ook al bij.
Och, snuiven. Zo'n tube valt wel eens open terwijl je net met je hoofd vlak boven je bureau hangt.quote:
Er is zo'n principe dat je hersenen een woord automatisch invullen als je het snel leest en de begin en eindletter kloppen. Kom je nog wel eens op het internet tegen met zo'n gehusselde tekst die dan toch leesbaar is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:34 schreef Meke het volgende:
Ik ga straks de Vlaamse Mol prono bijhouden dus ben alvast aan het oefenen met de prono van vorig jaar om ervoor te zorgen dat ik straks lui aan de slag kan en even te testen of het kan hoe ik wil.
Alleen nu komt het niet uit
Haha ja iedereen leest volgens mij de hele tijd prono, daarom blijft het ook zo heten volgens mij want ik ken het woord verder nergens behalve op FOK!, verder heet het meestal gewoon poule geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er is zo'n principe dat je hersenen een woord automatisch invullen als je het snel leest en de begin en eindletter kloppen. Kom je nog wel eens op het internet tegen met zo'n gehusselde tekst die dan toch leesbaar is.
Ja, ik las prono toch echt in een iets andere volgorde.![]()
En ik wist dat het enthousiasme voor de vlaamse mol hier hoog was, maar dit kon ik toch bijna niet geloven.![]()
Om dat te voorkomen in Excel kan je met dollartekens werken. Met $A1 blijft de kolom hetzelfde maar kan de rij wel veranderen bij doortrekken, bij A$1 kan de kolom niet veranderen maar de rij wel en bij $A$1 blijven ze allebei hetzelfdequote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:48 schreef Meke het volgende:
Zoo opgelost, bij de ene rij begon hij ineens bij cel 5 te tellen, in plaats van 3 waardoor iedereen verkeerde punten hadEn bij twee deelnemers had ik een prono gemist dus die hadden ook te weinig punten
Nu heb ik in elk geval dezelfde punten als @:rockfire vorig jaar dus als het fout is, ben ik in elk geval niet de enige die het fout had
![]()
Nu nog twee maanden wachten tot ik er ook echt iets mee kan doen, maar dan staat t maar vast klaar
Ik kom het nooit tegen, zal iets molgerelateerds zijn of zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja iedereen leest volgens mij de hele tijd prono, daarom blijft het ook zo heten volgens mij want ik ken het woord verder nergens behalve op FOK!, verder heet het meestal gewoon poule geloof ik
Ja dat weet ik, dat had ik gedaan maar deze moest wel doorlopen (namelijk met de puntentelling die moet checken op wie iemand gestemd heeftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen in Excel kan je met dollartekens werken. Met $A1 blijft de kolom hetzelfde maar kan de rij wel veranderen bij doortrekken, bij A$1 kan de kolom niet veranderen maar de rij wel en bij $A$1 blijven ze allebei hetzelfde
Tabblad per aflevering en 3D-zoeken dan maarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat had ik gedaan maar deze moest wel doorlopen (namelijk met de puntentelling die moet checken op wie iemand gestemd heeft) en als iemand in de ene rij op 3 staat en de andere op 5 gaat het mis. En arme @:yesse was de een-na-laatste die gestemd had vorig jaar dus die kreeg überhaupt geen punten
![]()
Maar was ook maar bij één aflevering dus het duurde wel even voor ik het opgelost had
Ja ik heb het al opgelost inmiddelsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Tabblad per aflevering en 3D-zoeken dan maarOf op een andere manier Excel laten zoeken per aflevering
Wel punten had waarschijnlijk weinig uitgemaaktquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat had ik gedaan maar deze moest wel doorlopen (namelijk met de puntentelling die moet checken op wie iemand gestemd heeft) en als iemand in de ene rij op 3 staat en de andere op 5 gaat het mis. En arme @:yesse was de een-na-laatste die gestemd had vorig jaar dus die kreeg überhaupt geen punten
![]()
Maar was ook maar bij één aflevering dus het duurde wel even voor ik het opgelost had
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb het al opgelost inmiddels![]()
Maar had eerst één lange formule pp voor de puntentelling maar heb dat maar aangepast om foutjes makkelijk te kunnen corrigeren
Mijn zwager zegt altijd dat ik anti-vries moet nemen als het gaat vriezenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Besta jij toevallig ook voor een groot deel uit water?
Alle ramen openquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:27 schreef Em31 het volgende:
Ik heb net de onderkant van 2 deuren afgeplakt, kon niet meer tegen de geur.![]()
Het helpt nog ook
Je had in elk geval meer punten dan @Fred_Bquote:Op zaterdag 20 januari 2024 06:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel punten had waarschijnlijk weinig uitgemaakt
[..]wel super dat je het dit jaar doet
Ik kan niet wachten op de Mol. In de Nerdland podcast zat een editor van de mol en die gaf aan dat het een heel gaaf seizoen is.
Ja, volgens mij waren we bij de tweede aflevering een weekendje weg ofzo en kon ik doordeweeks nog niet kijken, waardoor ik die prono maar heb laten gaan, want dat zou immers nogal een spoiler zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Je had in elk geval meer punten dan @:Fred_B![]()
(Maar die deed volgens mij alleen de eerste aflevering mee
)
Ja ik heb er ook echt zin in! Ik houd ook echt van Italië
Hoe is het nu met de lucht die achtergelaten is door Annie Schilder?quote:
Wel wat beter, al heb ik het gevoel dat het in m'n neus zit en ik het echt óveral ruik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de lucht die achtergelaten is door Annie Schilder?
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:30 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond het liedje van Slovenië trouwens.
Het voordeel van die kou is in elk geval dat het droge lucht is, dus het droogt lekker op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel wat beter, al heb ik het gevoel dat het in m'n neus zit en ik het echt óveral ruik.
Nouja, er zijn ergere dingen in de wereld.![]()
Klinkt als een verstandige man, die zwager.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn zwager zegt altijd dat ik anti-vries moet nemen als het gaat vriezen
Ik vind het wel jammer dat de nummers van Litouwen niet van te voren worden uitgebracht. Nu kijk ik naar Noorwegen in de hoop dat een AI robot niet doorgaatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De avond begint 18:15 in Estland en eindigt iets voor 22:00 in Litouwen. En inderdaad 1 nummer dat direct gekozen is voor ESF
Zou eigenlijk wel mooi zijn, want dit ding is gewoon geen Strani.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:47 schreef Strani het volgende:
Ja goedemorgen allemaal! De komende nacht een nieuwe kans om terug te moeten gaan naar m'n normale UI, ik ben benieuwd.
Daar is vast een mooie avond van te makenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De avond begint 18:15 in Estland en eindigt iets voor 22:00 in Litouwen. En inderdaad 1 nummer dat direct gekozen is voor ESF
Werken. Waarschijnlijk de laatste weekenddag dat ik betaald werk voor de komende maanden en het is best relaxed, dus niks te klagenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
En wat staat er op de planning deze middag?
Nou ja het is óók Straniquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel mooi zijn, want dit ding is gewoon geen Strani.![]()
Deze UI verwacht je eerder bij een soort ingetogen versie van Ali G.
Maar wat je niet kent dat bestaat niet, dus nee dit is nooit geen Stani geweest.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is óók StraniMaar gewoon een kant die jullie nog niet kenden.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wat je niet kent dat bestaat niet, dus nee dit is nooit geen Stani geweest.
Dat is het zeker.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:38 schreef Strani het volgende:
[..]Dit klinkt als een handig excuus voor allerlei zaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |