Ik vind dat je Ed Sheeran niet genoeg kan hypen. De muziekgod van de 21e eeuw.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik merk dat het overhype aan Ed Sheeran trouwens veel minder is geworden. Taylor Swift heeft het stokje overgenomen. Haar nummers vind ik nog wel te pruimen, maar Cruel Summer mag van mij nu wel van de radio af.
Lopen de Spanjaarden zo ver achter dat ze Harry Styles hebben gemist ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je Ed Sheeran niet genoeg kan hypen. De muziekgod van de 21e eeuw.
Die háált het niet bij het genie Ed Sheeranquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lopen de Spanjaarden zo ver achter dat ze Harry Styles hebben gemist ?
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die háált het niet bij het genie Ed SheeranJohn Lennon en Paul Mccartney gecombineerd, en dan nog een stukje Freddie Mercury. Dat is Ed.
He perdido el norte Cyanquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.quote:
Voy buscando ya porque así es imposible vivirquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Strani het volgende:
Voy buscando ya porque así es imposible vivir
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die háált het niet bij het genie Ed SheeranJohn Lennon en Paul Mccartney gecombineerd, en dan nog een stukje Freddie Mercury. Dat is Ed.
No haré nada raro! Aquí seguiréquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, jij doet nooit iets raarsquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Voy buscando ya porque así es imposible vivir
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.
Oei, is de Spaanse invasie nu echt weer begonnen?quote:
Deze keer sluiten we het internet afquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei, is de Spaanse invasie nu echt weer begonnen?
Toch net op tijd de verdedigingswerken opgetrokken en meer dan genoeg brood en haring ingeslagen.
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze keer sluiten we het internet af
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.
Ik heb het netjes gepasteuriseerd natuurlijk, ik ben niet gek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]Heb je de houdbaarheiddatum daarvan wel gecheckt?
Naast de blikken brood en de haringen bij de kampeerspullen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.
Niet direct ernaast natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naast de blikken brood en de haringen bij de kampeerspullen?
Dat is als een ananas op de pizza inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet direct ernaast natuurlijk.
Je moet niet een lekker broodje haring willen pakken en per ongeluk een blik internet opentrekken.
Stel je voor zeg.
Ananas op een pizza is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is als een ananas op de pizza inderdaad.
Questa è l'ultima volta che disonori la nostra bellissima cultura. È meglio dormire con un occhio aperto.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ananas op een pizza is toch niet zo erg?![]()
Zo en dan ga ik nu even onderduiken, want ik denk wel dat die Italiaan waar ik ooit voor werkte dit nog steeds aanvoelt.![]()
![]()
ದಯವಿಟ್ಟು ಈ ವೇದಿಕೆಯಲ್ಲಿ ಡಚ್ ಮಾತನಾಡಿquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Questa è l'ultima volta che disonori la nostra bellissima cultura. È meglio dormire con un occhio aperto.
Dacht je nou echt dat ik één van de oudste Dravidische talen niet zou herkennen?quote:
Ik wist niet dat jij uit Canada kwam.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik één van de oudste Dravidische talen niet zou herkennen?
Er is zo veel wat jullie niet van me weten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit Canada kwam.
Oei, die Italiaan waar ik op doelde komt ook van een eiland.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Questa è l'ultima volta che disonori la nostra bellissima cultura. È meglio dormire con un occhio aperto.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:46 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke is aan haar teruglees queeste begonnen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:53 schreef Cyan9 het volgende:
De presentatoren hebben wel allemaal een cursus gehad in krampachtig lachen, vooral Eldar is er erg goed in..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:47 schreef Cyan9 het volgende:
Carnaval vind ik ten eerste niet in Nederland passen
Dat lijkt zo omdat m'n echte eerste post niet meer zichtbaar is, die staat in een gesloten forum gedeelte.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:48 schreef Meke het volgende:
@:strani om op je vraag terug te komen, dit was de eerste post van @:cyan9, natuurlijk in een ESF-topique
[..]
Ohh ja dat is valsspelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat m'n echte eerste post niet meer zichtbaar is, die staat in een gesloten forum gedeelte.
Ik zie nu in dat ESF topic ook miss_dynastie.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ja dat is valsspelen![]()
Ik vermoed dat de ware reden trouwens een schoolonderzoek was: F&L / Saamhorigheid.
Metéén ook weer kritiek hèquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:48 schreef Meke het volgende:
@:strani om op je vraag terug te komen, dit was de eerste post van @:cyan9, natuurlijk in een ESF-topique
[..]
Dit klinkt alsof je wat anders had verwacht van onze raspessimistquote:
Nee het is ergens ook wel weer schattig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je wat anders had verwacht van onze raspessimist
Spannend!quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen komt er een pakketje, maar het past door de brievenbus.
Wat een hoop testikeltekeningenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ದಯವಿಟ್ಟು ಈ ವೇದಿಕೆಯಲ್ಲಿ ಡಚ್ ಮಾತನಾಡಿ
Dat is spannend. Mijn pakketje zou gisteren zijn aangekomen maar is uitgesteld. Lensdoppen (die raak ik echt zo vaak kwijt..)quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar wordt mijn pakketje in twee delen bezorgd. Het andere deel komt vandaag tussen 11:30 en 14 en komt met de pakketdienst.
Heequote:
quote:
Ik krijg vanavond een pakketje. Opblaasbare voetenbank. Hopelijk blijft dat heel met al die katten nagels.quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar wordt mijn pakketje in twee delen bezorgd. Het andere deel komt vandaag tussen 11:30 en 14 en komt met de pakketdienst.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je wat anders had verwacht van onze raspessimist
En wij ons maar afvragen waarom hier geen nieuwe mensen mee komen posten. Dit wil je toch niet missen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er moet wel aan de statistieken worden gewerktquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
En wij ons maar afvragen waarom hier geen nieuwe mensen mee komen posten. Dit wil je toch niet missen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er moet wel aan de statistieken worden gewerkt
Als je die nou omdraait, dan gaat de lijn gewoon weer omhoog.quote:
Iets interessants en inhoudelijks lijkt me beter, in plaats van jarenlang met zoiets door te gaan. Maar goed, als dat de richting is die deze SC op wil gaan dan is dat ook een keuze.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit willen we inderdaad voorkomen, dus posten over die pakketjes
Maar dit is (naast het ESF) het spannendste wat @Luctor.et.Emergo en ik meemaken in een dagquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets interessants en inhoudelijks lijkt me beter, in plaats van jarenlang met zoiets door te gaan. Maar goed, als dat de richting is die deze SC op wil gaan dan is dat ook een keuze.
Het probleem is, en daarin deel ik de zorg van @Em31 volledig, dat de SC op een gegeven moment steeds meer een onsamenhangend geheel van losse mededelingen wordt. Een goede SC heeft interactie nodig en posts moeten dan wel een beetje uitnodigend zijn om een gesprek te triggeren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dit is (naast het ESF) het spannendste wat @:Luctor.et.Emergo en ik meemaken in een dag
Het is de hopen dat het pakket ook in twee delen op te delen is en ze niet de kettingzaag hebben gebruikt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wijze woorden!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem is, en daarin deel ik de zorg van @:em31 volledig, dat de SC op een gegeven moment steeds meer een onsamenhangend geheel van losse mededelingen wordt. Een goede SC heeft interactie nodig en posts moeten dan wel een beetje uitnodigend zijn om een gesprek te triggeren.
Niet altijd natuurlijk, maar als het structureel te vaak niet zo is dan ga je dat inderdaad merken in de statistieken.
Ik wilde weer een leuk interactief gesprek starten door de theezakjesvraag van de dag hier te delen, maar hier op mijn werk staat er geen vraag op het labelquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het probleem is, en daarin deel ik de zorg van @:em31 volledig, dat de SC op een gegeven moment steeds meer een onsamenhangend geheel van losse mededelingen wordt. Een goede SC heeft interactie nodig en posts moeten dan wel een beetje uitnodigend zijn om een gesprek te triggeren.
Niet altijd natuurlijk, maar als het structureel te vaak niet zo is dan ga je dat inderdaad merken in de statistieken.
Sssst, dat moet je hem niet laten weten! Voor je het weet lig je in de luren met een genomen ootje!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar ga ik bij @:strani altijd wel vanuit.
ik zat ooit in een appgroep waarin dat ook zo begon, en dat haalt de spontaniteit uit het gesprek ook wel weg, hoor, dat soort vragen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik wilde weer een leuk interactief gesprek starten door de theezakjesvraag van de dag hier te delen, maar hier op mijn werk staat er geen vraag op het label![]()
Dus die vlieger gaat ook niet op.
Ah, dus dat lapje dat hier hangt, daar moet ik ook niet voorgehouden worden?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Sssst, dat moet je hem niet laten weten! Voor je het weet lig je in de luren met een genomen ootje!
Ik had er gisteren een waar ik geen chocola van kon makenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen mensen!
[..]
Ik wilde weer een leuk interactief gesprek starten door de theezakjesvraag van de dag hier te delen, maar hier op mijn werk staat er geen vraag op het label![]()
Dus die vlieger gaat ook niet op.
Zeker niet! En ik zou ook vriendelijk bedanken voor mogelijke plannen die Strani heeft met je neusquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, dus dat lapje dat hier hangt, daar moet ik ook niet voorgehouden worden?
Eens hoor, zoiets moet niet de enige manier zijn om gesprekken te starten. Enquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:02 schreef Kippendij het volgende:
[..]
ik zat ooit in een appgroep waarin dat ook zo begon, en dat haalt de spontaniteit uit het gesprek ook wel weg, hoor, dat soort vragen.
Dagboekposts zijn soms best wel prima, vooral als het een gesprek uitlokt (dus in feite doet de pakketjespost iets heel goed).
Ik zou daar gewoon met nee op antwoorden, want heel erg enthousiast ben ik niet vaak over hun selectie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had er gisteren een waar ik geen chocola van kon makenDaar stond op 'Albert Heijn theekenner sinds 1887'. Zie daar maar eens een antwoord op te geven!
Jammer dat hij dit niet meteen kon fixen! Mijn tandarts doet dergelijke kleinigheden gelukkig vrijwel altijd meteen, voor mij als extreme angsthaas wel fijn!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus naar de tandarts. DE bus inderdaad, want door het winterweer reed er niet zo veel. Maar ik wilde het ook niet afzeggen, en met 20 minuten vertraging en het laatste stukje huppelend door de sneeuw was ik precies op tijd.
Nu mag ik over een maand terugkomen voor een kleine beschadiging aan een kies die potentieel uit zou kunnen groeien tot een gaatje
Ik heb preventief de maling in de container gegooid.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker niet! En ik zou ook vriendelijk bedanken voor mogelijke plannen die Strani heeft met je neus
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou daar gewoon met nee op antwoorden, want heel erg enthousiast ben ik niet vaak over hun selectie.
Ik zit nu in de bus naar huis. Geen idee of die volgens iets van een dienstregeling rijdt, maar het sloot aardig aan op mijn vervoersbehoefte zeg maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat hij dit niet meteen kon fixen! Mijn tandarts doet dergelijke kleinigheden gelukkig vrijwel altijd meteen, voor mij als extreme angsthaas wel fijn!
Hoe is het verder met de sneeuw daar? Hoef je verder niet meer de deur uit?
Dat is wel meteen een heel mooi voorbeeld.quote:
waarom heb ik deze smaak nooit gezienquote:
Mijne doet dat ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat hij dit niet meteen kon fixen! Mijn tandarts doet dergelijke kleinigheden gelukkig vrijwel altijd meteen, voor mij als extreme angsthaas wel fijn!
Hoe is het verder met de sneeuw daar? Hoef je verder niet meer de deur uit?
11:11:11quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijne doet dat ookKleine reparaties kunnen vaak meteen. Ook als je geen tandartsangst hebt is dat wel prettig, dat je niet nog een keer terug hoeft te komen
Mijn oma deed datquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
Vroeger was theezakjes vouwen een hobby
[ afbeelding ]
Het design van het theezakje geeft aan dat dat inmiddels wel even geleden is
We zijn als maatschappij van ver gekomen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een collega die dat ook steeds deed. Met soms de meest belachelijke vragen waar je geen gesprek uit kon halen. Toen ben ik maar thee gaan drinken zonder een vraag eropquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:02 schreef Kippendij het volgende:
[..]
ik zat ooit in een appgroep waarin dat ook zo begon, en dat haalt de spontaniteit uit het gesprek ook wel weg, hoor, dat soort vragen.
Dagboekposts zijn soms best wel prima, vooral als het een gesprek uitlokt (dus in feite doet de pakketjespost iets heel goed).
Ik weet niet of het met thee geleverd wordt, maar de verpakkingen zijn tweedehands nog te koopquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:10 schreef Kippendij het volgende:
[..]
waarom heb ik deze smaak nooit gezien
Heeel vroeger had je kinderthee met colasmaak. Ik kan het nog proeven als ik eraan denk. Die was niet van AAH volgens mij.
Ah, had ik nog niet gezien! Nicequote:
haha jaa, dat was 'm! Er zat ook een boekje bij. Prachtig!quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met thee geleverd wordt, maar de verpakkingen zijn tweedehands nog te koop
Edit: ziet dit er bekend uit?
[ afbeelding ]
Nope, dat doen ze niet. Als er nou nog verteld werd wat de inhoud van zo'n pakketje is dan is dat nog wat. Maar keer op keer alleen de tijd delen is voor niemand interessant, dan is zo'n theezakjesgesprek zeker nog beter.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:02 schreef Kippendij het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:11 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit helaas niet diep genoeg in de materie om daar duidelijkheid over te kunnen gevenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]door het mooie patroon zou je bijna denken dat ze er ook zo voor gemaakt werden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |