Oh dit is echt een hele grote kanshebber zaterdag met die loting er ook nog bijquote:
Ze kan best zingen maar dat tergende geschreeuw en die jankende uithalen zijn gewoon echt niet te hardenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef Lesterr het volgende:
Hoezo Albanie verassend eigenlijk? Ik vond haar eerlijk gezegd steengoed. Rusland vind ik dan weer echt een lachertje. Denemarken en Roemenie me favorieten van vanavond
Ja vond je? Dat vond ik juist zo knap. Naar mijn mening by far vocaal het best.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kan best zingen maar dat tergende geschreeuw en die jankende uithalen zijn gewoon echt niet te harden
Dat is iets te vroeg om echt een winnaar te kunnen zijn met dit lied denk ikquote:
Ik vrees dat de jury hier haar bijdrage aan geleverd heeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kan best zingen maar dat tergende geschreeuw en die jankende uithalen zijn gewoon echt niet te harden
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef Drrk het volgende:
[..]
Ik vrees dat de jury hier haar bijdrage aan geleverd heeft.
Ik ben het deels met je eens. Aan het begin is die uithaal echt prachtig, maar als ze dan aan het einde omhoog gaat is het echt vreselijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je hebt geen luchtalarm meer nodig met die griet in de buurt....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben nu bij een of andere gillende keukenmeid uit Albanie.... wat een show dit
Dat is best een goede plek. Ik ben benieuwd welke plekken Zweden en Noorwegen hebben donderdag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Roemenie heeft startplek 14 in de finale... dat is vlak na Frankrijk en Italie... niet heel slecht denk ik... maar ze hadden liever nog wat verder naar achter gezeten schat ik in
Ik hoop 1, of 3. Zodat het snel voorbij is...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:58 schreef Drrk het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar de plaatsing van onze baboesjka's.
dat gaat ook wegvallen tegen Roemenie... ik vind er ook niet heel meer aan moet ik zeggenquote:
Gelukkig, je kunt het maar gehad hebbenquote:
Die puntentelling ook echt, 1.000 tot 10.000 puntenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Die herhaling van de finale van 1993 op Best24 is wel redelijk pijnlijk met al die mensen die inmiddels overleden zijn
Dat vind ik van Griekenland ook. En Roemenië, muziek en dames zijn onderling uitwisselbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Andros het volgende:
Snap de voorkeur voor Denemarken niet helemaal. Dit is toch zo'n Q-music weggooinummertje voor op een donderdagmiddag rond half 2?
Die gaat het afleggen tegen Italie gelukkigquote:
Vrede was eigenlijk helemaal niet zo afgetekend populair qua stemmenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die puntentelling ook echt, 1.000 tot 10.000 punten
Vind ik ook wel schokkendquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrede was eigenlijk helemaal niet zo afgetekend populair qua stemmen
Maar het klinkt lekker en het is behapbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind ik van Griekenland ook. En Roemenië, muziek en dames zijn onderling uitwisselbaar.
Gelukkig ook niet helemaal achteraan, dan zou het nog wel eens gevaarlijk kunnen zijn geweestquote:
eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Blijf bij Mij vond ik in duetvorm wel heel mooi tussen Paul en Ruth trouwens
Die moeten gewoon als laatste eindigen zaterdagquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig ook niet helemaal achteraan, dan zou het nog wel eens gevaarlijk kunnen zijn geweest
Godzijdank ook niet achteraan... al denk ik echt dat jury's hier niet voor gaan vallenquote:
Heeft Vrede toen wel gewonnen?quote:
Nu een keer 1000 punten, onbegrijpelijk...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Vrede toen wel gewonnen?
Ik snap er geen zak van dat het zo slecht scoort
Grunnegers hadden wel smaak, de volle bak voor Vredequote:
Dikke kans dat ze achteraan zitten, er is niet veel plek meer vooraanquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef Greys het volgende:
Ierland al geloot?
Die mogen weer als laatste zeker?
Vanavond als laatste gezongen, als laatste in de envelop...
Welke stream? Moet morgenavond weer werken, zou het stiekem wel leuk vinden straks te kunnen kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:02 schreef hole1988 het volgende:
De stream doet het nog steeds (nu over FIFA2014) zullen we dan weer de generale kunnen zien.
briljant nu nog linkiequote:
maar Eldar is wel een schattig Aziaatje hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:53 schreef Cyan9 het volgende:
De presentatoren hebben wel allemaal een cursus gehad in krampachtig lachen, vooral Eldar is er erg goed in..
Onzin, dat denkt iedereen maar. Ze is alleen in hetzelfde jaar geboren en ze heeft dezelfde naam (maar Aliyev daar is zoals Jansen hier)quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou ja...jammer van Belgie, volgens mij kan ze goed zingen, maar het zullen de zenuwen wel zijn geweest, ze ademde totaal verkeerd, dat klonk niet, en ze stond echt een beetje verloren op dat podium, maar vond het een leuk nummer! Had gehoopt dat ze tot de finale kwam, en daar beter zou zingen, ze kan het denk ik wel!
Die oma's zijn echt belachelijk, maar goed, mensen met een telefoon hebben een perverse smaak soms.
Griekenland wel aardig, maar het liedje is vrij zwak...zou ook wel wat zijn als dat land won, ze hebben toch geen geld om een finale te organiseren lol
Trouwens, die presentatrice met de bruine jurk is de dochter van de vorige president/dictator van het land, ze presenteerde wel aardig, maar ik denk dat haar papa wel een woordje heeft gezegd tegen de organisatie
Mijn Russische vrouw, die alles wat er in de voormalige kolonies gebeurt aardig volgt, is het niet met je eens.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Onzin, dat denkt iedereen maar. Ze is alleen in hetzelfde jaar geboren en ze heeft dezelfde naam (maar Aliyev daar is zoals Jansen hier)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |